Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151209/336960-N-2015.html |
<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Izby Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 336960 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Skarbowa , ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 07 00, faks 68 456 07 01.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl/</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: administracja rządowa niezespolona.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Izby Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Izby Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) Zadanie Nr 1A - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia siedziby Izby Skarbowej w Zielonej Górze oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego. b) Zadanie Nr 1B - Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 będący siedzibą Pierwszego, Drugiego i Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze. c) Zadanie Nr 1C - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego. d) Zadanie Nr 1D - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Drezdenku oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. e) Zadanie Nr 1E - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. f) Zadanie Nr 1F - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. g) Zadanie Nr 1G - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Nowej Soli oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. h) Zadanie Nr 1H - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Słubicach oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. i) Zadanie Nr 1i - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Sulęcinie oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. j) Zadanie Nr 1J - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego we Wschowie oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. k) Zadanie Nr 1K - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Żaganiu oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego. l) Zadanie Nr 1L - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Żarach oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li></li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie posiadania ważnej koncesję, zezwolenie na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia oraz zabezpieczenia technicznego w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2014 roku, poz. 1099 z późm. zm.) oraz oświadczenie, że nie jest w stosunku do Wykonawcy prowadzone postępowanie mające na celu cofnięcie koncesji.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie Wykonawca złoży: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ); 2) oświadczenie, że dysponować będzie grupą interwencyjną oraz osobami, które posiadają niezbędną wiedzę i kwalifikacje (załącznik Nr 4 do SIWZ).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponować będzie grupą interwencyjną oraz osobami, które posiadają niezbędną wiedzę i kwalifikacje (załącznik Nr 4 do SIWZ).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie Wykonawca złoży ważną polisę wraz z dowodem uiszczenia składki, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, w przypadku składania oferty na cały przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty na poszczególne zadania: 1) zdanie nr 1A - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 2) zdanie nr 1B - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł; 3) zdanie nr 1C - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 4) zdanie nr 1D - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł; 5) zdanie nr 1E - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł; 6) zdanie nr 1F - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 7) zdanie nr 1G - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 8) zdanie nr 1H - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł; 9) zdanie nr 1i - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł; 10) zdanie nr 1J - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł; 11) zdanie nr 1K - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 12) zdanie nr 1L - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł;</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.3.2)</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu, bądź nie posiadaniu przez niego statusu Zakładu Pracy Chronionej, o którym mowa w art. 28 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (j.t. Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z późn. zm.). Na potwierdzenie przedstawi kserokopię decyzji wojewody o przyznaniu statusu Zakładu Pracy Chronionej (załącznik Nr 9 do SIWZ).</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 90</li> <li>2 - Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje na podstawie art. 144 ustawy możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami: a. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (VAT, przepisów związanych z przedmiotem zamówienia). b. Dopuszcza się za zgodą stron umowy zmiany w terminach płatności. c. Dopuszcza się dokonania zmiany określonych w umowie nazw, adresów, osób wyznaczonych do kontaktu po stronie Wykonawcy czy Zamawiającego. d. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę godzin świadczenia usługi ochrony fizycznej.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl/<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Skarbowa w Zielonej Górze ul. Generała Władysława Sikorskiego 2 65-454 Zielona Góra.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Zielonej Górze ul. Generała Władysława Sikorskiego 2 65-454 Zielona Góra Sekretariat piętro I pokój Nr 111 od poniedziałku do piątku włącznie od godz. 8:00 do godz. 14:00.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia siedziby Izby Skarbowej w Zielonej Górze oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia siedziby Izby Skarbowej w Zielonej Górze oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 będący siedzibą Pierwszego, Drugiego i Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 będący siedzibą Pierwszego, Drugiego i Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Drezdenku oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Drezdenku oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Nowej Soli oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Nowej Soli oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Słubicach oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Słubicach oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Sulęcinie oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Sulęcinie oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego we Wschowie oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego we Wschowie oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Żaganiu oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Żaganiu oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Żarach oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Żarach oraz wykonanie usługi monitoringu elektronicznego..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 90</li> <li>2. Wykonawca posiadający status Zakładu Pracy Chronionej - 10</li> </ul> </li> </ul><br>